florin.radu Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Salut pt incalzitoare mai citeste pe la pag73 . nu trebuie taiate manerele cel di st este putin lipit dar vine jos daca il rasucesti celalalt are niste "sigurante" din plastic, eu am rupt o pe cea ext si l-am extras. mufa este la mine in spatele radiatorului. dar am dat jos incl rezervor si filtru de aer. cred ca merge si cu demontarea plasticului din spatele radiatorului. La mine era neagra a trebuit sa folosesc ub bec sa o vad. Daca dai jos plasticele ai grija capsele de plastic de demonteaza f usor daca impingi cu surubelnita cerculetul din interior. Merita efortul este nemaipomenit cu menere incalzite Spor la lucru. multam fain de informatii o sa incer prima data sa demontez plasticul ca pare mai usor asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Mufa se afla in spatele cilindrului din fata, prinsa de obicei cu banda de cablaj. Daca nu esti atent o ratezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Pt mansoanele lipite pe ghidon se baga, cu compresorul si pistolul de suflat, aer comprimat, le unfla putin si se dezlipesc imediat. La mansoanele pe care le-am montat eu a trebuit inlaturat si un mic guler din tubul de plastic de la acceleratie. La strung sau cu grija pe un polizor mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 o anticipatie pt v-strommers: http://www.motoabbigliamento.it/ ma refer mai mult la articolele de imbracaminte,sunt de calitate foarte buna si la preturi extrem de mici fata de concurenta care calitativ este inferioara. mai ales produsele BEFAST sunt din aceleasi materiale cu care lucreaza si dainese sau axo ca sa dau 2 exemple. insa sunt facute direct de catre motoabbigliamento si nu sunt intermediari de aceea pretul e foarte mic. iar eu o sa le aduc fara comision. pentru a nu ordina fara sa vedeti despre ce e vorba deja am trimis cateva mostre in romania in felul asta nu trebuie sa comandati fara sa vedeti intai care este calitatea sau masura produselor. cine este interesat de ceva ma poate contacta pentru mai multe info la fabio75t@libero.it sau id fabio75t ciao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 DL 650 din 2004, la 35.000 km, la ce sa ma astept ? ma refer la probleme, reglaje, schimburi, etc ... Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Ianuarie 30, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2009 o anticipatie pt v-strommers: http://www.motoabbigliamento.it/ ma refer mai mult la articolele de imbracaminte,sunt de calitate foarte buna si la preturi extrem de mici fata de concurenta care calitativ este inferioara. mai ales produsele BEFAST sunt din aceleasi materiale cu care lucreaza si dainese sau axo ca sa dau 2 exemple. insa sunt facute direct de catre motoabbigliamento si nu sunt intermediari de aceea pretul e foarte mic. iar eu o sa le aduc fara comision. pentru a nu ordina fara sa vedeti despre ce e vorba deja am trimis cateva mostre in romania in felul asta nu trebuie sa comandati fara sa vedeti intai care este calitatea sau masura produselor. cine este interesat de ceva ma poate contacta pentru mai multe info la fabio75t@libero.it sau id fabio75t ciao Prerea mea este sa faci un topic despre produse la > Comunitatea Motociclistilor din Romania > Bursa > Vanzari > Casti, echipamente, accesorii /index.php?...r=all&st=60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 (editat) Pt Alexxx.Daca km sant reali nu ai nici o problema. Singurele reglaje ce trebuie verificate sincronizarea clapetelor de acceleratie si jocul la supape. In rest consumabilele comune, antigel, lichid de frana, ulei motor si jambe, filtre, gresare rulmenti si articulatii suspensie spate. Dapa ce faci inlocuirile si reglajele este ca noua. Editat Ianuarie 30, 2009 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 @as25 am sa fac si acolo. deocamdata nu am chiar toate mostrele si nu vreau sa ma creada lumea neserios. dar daca cineva intre timp e interesat la primi cumparatori o sa fac si ceva reduceri extra !!!!! asta pentru publicitate ciao tot pentru as25 : http://www.tucanourbano.it/App_Images/prod...215_223_big.jpg caucicata pe afara cu textil pe interior inele antifurt 4 37euro ciao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 a facut cineva pana acum jocul la supape?sau macar verificat ...in carte scrie ca se face la 24k dar multi il fac mai tarziu.. In bucuresti unde s-ar putea face aceasta "operatiune"? toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 e cine l-a facut si la 50000 si nu a trebuit sa faca nimic!! tine doar de bafta si de cum a fost intretinuta motocicleta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 Asa arata ungatorul automat de lant pe care l-am facut astazi. Furtunul subtire si cel gros pe post de rezervor de ulei, din Bricostore, iar robinetul pneumatic din Targ-Vitan de la piese de schimb scutere. Am vrut ca ungerea s-o fac pe ambele parti ale lantului si am facut un cap de ungere din aluminiu cu doua varfuri din furtunasul de la un spray de uns lant, lipit cu putina rasina bicomponenta. Furtunul rezervor pleaca din robinet, pe langa cadru, pana in coada motocicletei. Intra fix 1 m la V-Strom, in care incap 200ml de ulei suficienti, pt min 4000-5000km. Costul total 30 roni. Multumesc pe aceasta cale familiei, prietenilor si in special lui Strom 75 fara de care as fi ramas la ungerea cu spray. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 si doar ti-am zis ca noi suntem o mare familie...... .....aici ne ajutam foarte mult intre noi, de ce sa nu ma ajut si intre voi? bravo!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Ianuarie 30, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2009 @as25 am sa fac si acolo. deocamdata nu am chiar toate mostrele si nu vreau sa ma creada lumea neserios. dar daca cineva intre timp e interesat la primi cumparatori o sa fac si ceva reduceri extra !!!!! asta pentru publicitate ciao tot pentru as25 : http://www.tucanourbano.it/App_Images/prod...215_223_big.jpg caucicata pe afara cu textil pe interior inele antifurt 4 37euro ciao Vreau si eu o buc. Zi-mi cum facem pe PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 Asa arata ungatorul automat de lant pe care l-am facut astazi. Furtunul subtire si cel gros pe post de rezervor de ulei, din Bricostore, iar robinetul pneumatic din Targ-Vitan de la piese de schimb scutere. Am vrut ca ungerea s-o fac pe ambele parti ale lantului si am facut un cap de ungere din aluminiu cu doua varfuri din furtunasul de la un spray de uns lant, lipit cu putina rasina bicomponenta. Furtunul rezervor pleaca din robinet, pe langa cadru, pana in coada motocicletei. Intra fix 1 m la V-Strom, in care incap 200ml de ulei suficienti, pt min 4000-5000km. Costul total 30 roni. Multumesc pe aceasta cale familiei, prietenilor si in special lui Strom 75 fara de care as fi ramas la ungerea cu spray. Deci ti-ai facut un fel de ScottOiler artizanal? Super tare! Daca isi face treaba e chair o afacere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 Asa arata ungatorul automat de lant pe care l-am facut astazi. Furtunul subtire si cel gros pe post de rezervor de ulei, din Bricostore, iar robinetul pneumatic din Targ-Vitan de la piese de schimb scutere. Am vrut ca ungerea s-o fac pe ambele parti ale lantului si am facut un cap de ungere din aluminiu cu doua varfuri din furtunasul de la un spray de uns lant, lipit cu putina rasina bicomponenta. Furtunul rezervor pleaca din robinet, pe langa cadru, pana in coada motocicletei. Intra fix 1 m la V-Strom, in care incap 200ml de ulei suficienti, pt min 4000-5000km. Costul total 30 roni. Multumesc pe aceasta cale familiei, prietenilor si in special lui Strom 75 fara de care as fi ramas la ungerea cu spray. Ma intereseaza si pe mine o chestie din asta(bine,as mai vrea un scut si crash-paduri...dar astea mai pot astepta). Urasc sa ung lantul! Nu am inteles unde se ataseaza "sistemul" si cum se face ungerea...in rest suna interesant: "incap 200ml de ulei suficienti, pt min 4000-5000km" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 @leon ita-te la pagina 92 acolo ai si niste poze e mai simplu decat crezi!! "sistemul" e sistemul vaselor comunicante!! pui un recipient cu ulei sus si el vine singur jos. ai toate amanuntele acolo!! ciao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 Ma intereseaza si pe mine o chestie din asta(bine,as mai vrea un scut si crash-paduri...dar astea mai pot astepta).Urasc sa ung lantul! Nu am inteles unde se ataseaza "sistemul" si cum se face ungerea...in rest suna interesant: "incap 200ml de ulei suficienti, pt min 4000-5000km" Si pe mine ma intereseaza un sistem din asta. Nu-mi e lene sa ung lantul, de fapt e mai usor decat imi inchipuiam (inainte am avut motor pe curea), dar am inteles ca un sistem de uns lantul creste viata lantului si a pinioanelor destul e mult. Am auzit de motociclete care au ajuns la 100000km cu lantul si pinioanele originale, folosind un sistem automat de uns lantul. E ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iraque Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 Asa arata ungatorul automat de lant pe care l-am facut astazi. Furtunul subtire si cel gros pe post de rezervor de ulei, din Bricostore, iar robinetul pneumatic din Targ-Vitan de la piese de schimb scutere. Am vrut ca ungerea s-o fac pe ambele parti ale lantului si am facut un cap de ungere din aluminiu cu doua varfuri din furtunasul de la un spray de uns lant, lipit cu putina rasina bicomponenta. Furtunul rezervor pleaca din robinet, pe langa cadru, pana in coada motocicletei. Intra fix 1 m la V-Strom, in care incap 200ml de ulei suficienti, pt min 4000-5000km. Costul total 30 roni. Multumesc pe aceasta cale familiei, prietenilor si in special lui Strom 75 fara de care as fi ramas la ungerea cu spray. E super ideea cu furtunul gros pe post de rezervor de ulei. N-am prea inteles cum faci ungerea pe ambele parti, dar poate faci o poza cu "sistemul" montat sa ma prind si eu. Daca se mai incalzeste afara si daca n-ai nimic impotriva as face o plimbare pana la Bucuresti sa ne intalnim sa vad inventia "live". Sunt foarte curios si de parbrizul touring pe care l-ai facut. Ma gandesc poate facem o intalnire de stromeri ad-hoc, pentru schimb de experiente si informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 Ma gandesc poate facem o intalnire de stromeri ad-hoc, pentru schimb de experiente si informatii. A fost in discutie si anul trecut dar nu sa finalizat ,poate anul asta ........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Cam asa arata si se poate confectiona capul de ungere care lucreaza pe ambele parti. Piesa principala din aluminiu sau plastic, iar teava de plastic de la un pix folosit (2mm la gaura). Cea de spray era prea mica. Teava se inmoaie deasupra flacarii cu grija si se curbeaza. Se baga in cele doua gauri si se lipeste cu rasina. La final se taie la mijloc cu un cater. Acum lucrez la reglaje, sa pot controla cat mai precis nr de picaturi /min. Asta este cel mai greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 asa ar trebui sa fac si eu........da nam nici timp si imi e si lene..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 eu nu inteleg o treaba daca e uns permanent,inseamna ca nu mai trebuie deloc spalat?treaba e ca la ce praf avem in romania pe sosele si in afara lor,cred ca s ar imbiba cu praf ca naiba,mai ales daca picura uleiul intr una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 faptul ca ai pui ulei iltine mai curat pt ca uleiul este expulzat si mizeria iese odata cu el. asta nu inseamna sa nu il speli niciodata. eu l-am spalat si dupa 6000k. daca faci off ar fi bine sa ai dai o spalare ca sa scoti bucatile mai mari de pamant,da asta nu inseamna ca trebuie sa il cureti la fiecare 1000k cum e regula.daca mergi doar pe asfalt si e foarte murdar e suficient sa dai putin mai mult ulei. si al poti curata la 4-5000k. eu asa fac si sunt la 29900k si uite in ce conditii e lantul meu: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 faptul ca ai pui ulei iltine mai curat pt ca uleiul este expulzat si mizeria iese odata cu el. asta nu inseamna sa nu il speli niciodata. eu l-am spalat si dupa 6000k. daca faci off ar fi bine sa ai dai o spalare ca sa scoti bucatile mai mari de pamant,da asta nu inseamna ca trebuie sa il cureti la fiecare 1000k cum e regula.daca mergi doar pe asfalt si e foarte murdar e suficient sa dai putin mai mult ulei. si al poti curata la 4-5000k. eu asa fac si sunt la 29900k si uite in ce conditii e lantul meu: Salut! Am citit la pagina 92 si...ce nu inteleg: 1)din poze reiese ca ungerea se face doar intr-o partea a lantului...o fi bine? 2)nu se poate face un sistem muuult mai simplu: un bidonas de 200 ml pus mai sus ,un furtun(cu un opritor ca la perfuzie care regleaza debitul) si un ac sau altceva la capat. Acum ...ce sa zic,cred ca aici are foarte mare importanta si vascozitatea uleiului. Astept cu nerabdare un raspuns,la primavara as vrea sa stau mai mult pe motor decat pe langa el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 salut 1 prin capilaritate uleiul ajunge peste tot da poti sa faci ca bogdan si sa ai pui un capat dublu 2 exact asa e facut. doar ca robinetul nu poate fi doar manual!! daca odata il uiti deschis ce faci? in 2 zile ai o balta de ulei sub moto si atat!!! iar uleil cel mai bun e ala de angrenaje!! adica de cutie de viteze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.