Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Mai stie cineva cam la ce pagina de aici sa discutat despre niste becuri H4 philips sau osram night ultra vision.le caut si nu le gasesc,dar stiu k a pus cineva poze pe aici,.Ms.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai stie cineva cam la ce pagina de aici sa discutat despre niste becuri H4 philips sau osram night ultra vision.le caut si nu le gasesc,dar stiu k a pus cineva poze pe aici,.Ms.

 

cauti pe google.com: site:.motociclism.ro H4 philips osram v-strom

 

si gasesti ca s-a discutat de becuri la paginile 578, 599 si 600; pozele pe care cred ca le cauti sint la pagina 578.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un amic are o Jawa, dotata din fabrica cu rulota pe spate, ca principiu identica. Nu o simte in mers, doar putin la franare ca pe vremea aia franele erau jalnice. Din camd in camd o mai scoate la plimbare, fiind restaurata perfect, ca noua.

Mi-ar place si mie una, sa scot cainele la plimbare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut colegi,

 

A venit si ala micu' in familie:

post-18136-0-05495400-1422266255_thumb.jpg

 

pregatit pentru touring ...

 

@Bogdan H. - da-mi te rog pe PM sau aici pe scurt cum pot taia din parbrizul respectiv (fierastrau oscilant si apoi finisare cu dremel?) ca daca il las asa o sa fac invidosi pe multi posesori de parbrize Harea ...

 

Numai bine,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stăpânești sănătos și bucuros.

 

 

Km multi si fara incidente.

 

 

Km sa fie si cu noroc.

 

 

xsebi Bine ai venit!

 

km cit mai multi fara probleme si astfalt uscat

Multumesc, din cate am citit acum 2 ani cand imi luasem permisul Vstrom-ul ar fi ce trebuie.

Ultimele doua sezoane am avut un Sv650 k7, la drumuri lungi era putin obositor dar cel mai rau era pentru prietena mea. Acum ca am facut pasul asta Link era timpul sa schimb si motocicleta.

 

Salut colegi,

 

A venit si ala micu' in familie:

attachicon.giffata dreapta.jpg

E mai rapid si ma comfortabil prin oras. Felicitari pentru achizitie.

Editat de xsebi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Bogdan H. - da-mi te rog pe PM sau aici pe scurt cum pot taia din parbrizul respectiv (fierastrau oscilant si apoi finisare cu dremel?) ca daca il las asa o sa fac invidosi pe multi posesori de parbrize Harea ...

 

nu-l taia, pune-l pe vstrom :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut colegi,

 

A venit si ala micu' in familie:

attachicon.giffata dreapta.jpg

 

pregatit pentru touring ...

 

@Bogdan H. - da-mi te rog pe PM sau aici pe scurt cum pot taia din parbrizul respectiv (fierastrau oscilant si apoi finisare cu dremel?) ca daca il las asa o sa fac invidosi pe multi posesori de parbrize Harea ...

 

Numai bine,

Paul

Lasa-l asa, sau da-l la schimb pe unul mai mic. Trebuie sa fie un scuterist care ofteaza dupa un parbriz mare. Daca totusi vrei sa-l tai, eu folosesc un flex mic, normal, si o panza din otel cu dinti pt lemn, mai mici. Tai pe drept cat mai aproape de trasaj, apoi finisezi cu acelasi flex si un disc cu lamele de smirghel granulatie (60-80). Trasajul il fac cu banda izolir. Spor.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa-l asa, sau da-l la schimb pe unul mai mic. Trebuie sa fie un scuterist care ofteaza dupa un parbriz mare. Daca totusi vrei sa-l tai, eu folosesc un flex mic, normal, si o panza din otel cu dinti pt lemn, mai mici. Tai pe drept cat mai aproape de trasaj, apoi finisezi cu acelasi flex si un disc cu lamele de smirghel granulatie (60-80). Trasajul il fac cu banda izolir. Spor.

:)) din pacate posesori de sh150 nu stiu si nici nu am vazut un grup format (tot ce am vazut pe net la vanzare sh150 erau inscrise pe primaria din Cucuieti si cu acte "plouate").

mai vad - inca nu il sacrific.

aseara desfacut smecheria - suna foarte oki motorul, pistonasele de la etrierul fata sunt ruginite si semiblocate - trebuie schimbate (are puncte de rugina in adancime pe suprafata exterioara) si busonul de golire de la ulei e belit capatul hexagonal - i-am pregatit o surpriza cu set nou de extractoare.

In rest - astept actele sa pot sa fac liniutze prin oras.

Oricum - transmisia aia cu curea/variator/ambreiaj mi se pare geniala - desteapta si super simplu de intretinut.

:D

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pleci primul de la semafor si poti mentine distanta fata de masinile din spate cu scutericiul asta?

 

Eu unul nu ma pot plange cu absolut nimic de V-Strom in oras, sunt mult mai vizibil decat un scuter si in aproape toate cazurile in care nu-mi pot face loc de unul singur (pe camp, printre masini, pe contrasens, trotuar niciodata) mi se face loc fie din respect fie de teama (crashbarurile si suportii de cutii laterale)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa-l asa, sau da-l la schimb pe unul mai mic. Trebuie sa fie un scuterist care ofteaza dupa un parbriz mare. Daca totusi vrei sa-l tai, eu folosesc un flex mic, normal, si o panza din otel cu dinti pt lemn, mai mici. Tai pe drept cat mai aproape de trasaj, apoi finisezi cu acelasi flex si un disc cu lamele de smirghel granulatie (60-80). Trasajul il fac cu banda izolir. Spor.

Si eu zic ca poti gasi unul mai mic...pt. taiat plexi eu folosesc un disc diamantat (pt. gresie) si slefuire cu disc cu smirghel asa cum zice Bogdan...atentie sa nu supraincalzesti plexiglasul...obligatoriu ochelari de protectie !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare stromisti,

 

Treuie sa schimb bujiile la stroama mea. Merita sa pun Iridium ori ba?

 

Multumesc,

Mihai

DA (de trei ori). Nu-sh daca sunt alte avantaje (pornire mai buna la rece, scanteie mai puternica) dar cu siguranta umbli mai rar la ele adica le pui acolo si poti uita de ele.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi Paul!

 

Manualul zice ca trebuie inspectate la 6k si schimbate la 12k.

 

 

DA (de trei ori). Nu-sh daca sunt alte avantaje (pornire mai buna la rece, scanteie mai puternica) dar cu siguranta umbli mai rar la ele adica le pui acolo si poti uita de ele.

 

stima,

paul

 

DA (de trei ori). Nu-sh daca sunt alte avantaje (pornire mai buna la rece, scanteie mai puternica) dar cu siguranta umbli mai rar la ele adica le pui acolo si poti uita de ele.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...