ivanp Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Pe site scrie ca cel normal ( 250 ml) ajung la 12500 km, iar acesta la 5000. Daca ajunge la 3000-4000 nu e mare deranjul. ( 200 ml in plus la bagaj nu e mare tragedie) Pot cara si o seringa, poate gasesc pe drum vreo gagica dependenta de placere pe site nu dau capacitatea rezervorului...se refera la cantitatea de ulei ce o primesti cat km mergi cu el.Cum ziceam singurul inconvenient ca tre refil mai repede...cu cel mic probabil la 2000-2500 km... stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Da, adevarat. Rezervorul are 30 ml. M-ar incanta mai mult ideea sistemului V,(50ml) Ma gandesc ca iarna baga ceva reduceri si as mai astepta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Ma gandesc ca iarna baga ceva reduceri si as mai astepta.a acum vre-o 4 ani cand nu aparuse ala electronic (e-system) cel mare (v-system) costa parca 170eu ...si nu il reduceau deloc iarna . dar nush ce sa zic. comparativ - eu incarc rezervorul de 50ml la 3500-4000 km max iar tu cu rezervorul mai mic de 30ml incarci la 2000-2500km max. la cel mic primesti 125ml ulei de uns scottoiler iar la cel mare primesti 250ml dar oricum asta este irelevant ca eu nu am folosit mai deloc uleiul lor - era prea fluid pentru gustul meu. diferenta intre ele 50 euro ... Oricum la cat costa un spray de uns (50-70lei) si un spray de curatat (30-40) pe care le cam termini in max. 1000km daca iti place sa nu auzi zornait de lant ... cam la 5000km iti amortizezi cheltuiala pe ungator. si in plus efectul este incomparabil intre cele 2 metode atat ca efort cat si ca rezultat. daca ma mai gandesc un pic aici - l-as prefera pe ala mare ca il umpli si uiti de el acolo ... bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Ma gandesc ca iarna baga ceva reduceri si as mai astepta. Scottoiler-ul ala simplu era redus iarna trecuta la 79.99 daca imi amintesc eu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 vreau sa stiu si eu ce au kiturile scottoiler dedicate pentru suzuki, ktm, kawasaki ca pentru yamaha nu am vazut. E doar marketing - culoarea stickerului? Are cineva pt suzuki? Daca imi aduc aminte in anii trecuti versiunea Louis edition avea rezervorul mai mare. @ ivanp - folosesti dual injector sau cel simplu? Merita cel electronic fata de vacumatic? De pus o sa-mi pun, doar ca trebuie sa aleg intre cele doua. Nu prea as avea chef de reglaje dese, adica sa nu inlocuiesc smotru cu programarea. Inclin spre vacumatic. Merci anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 vreau sa stiu si eu ce au kiturile scottoiler dedicate pentru suzuki, ktm, kawasaki ca pentru yamaha nu am vazut. E doar marketing - culoarea stickerului? Are cineva pt suzuki? Daca imi aduc aminte in anii trecuti versiunea Louis edition avea rezervorul mai mare. @ ivanp - folosesti dual injector sau cel simplu? Merita cel electronic fata de vacumatic? De pus o sa-mi pun, doar ca trebuie sa aleg intre cele doua. Nu prea as avea chef de reglaje dese, adica sa nu inlocuiesc smotru cu programarea. Inclin spre vacumatic. Merci anticipat. dual head - am avut mai demult. se infunda muuult mai des si aproape imposibil de desfundat din cauza unghiurilor interioare. scump ca dracu. si la cel simplu uleiul ajunge pe ambele parti ale lantului destul de uniform - cere doar un pic mai multa atentie la reglajul debitului. electronic? - nu m-am gandit nicioadata sa imi iau unul cred ca in primul rand pentru ca nu am simtit nevoia de mai mult. am vreo 4 pozitii ale debitului - motocicleta proaspat spalata, mers in oras, mers afara pe caldura si mers afara pe ploaie. (din astea 4 - 1 folosesc foarte rar, 1 si 2 cam coincid) deci raman 2 pozitii de baza. de principiu reglez debitul dupa lungimea petei de ulei de pe protectia de plastic a lantului - cand e de 5 cm stiu ca lantul e uns perfect . cel electronic - e o piesa electronica in plus care trebuie alimentata (alte cabluri) si care poate ceda (alta sursa de bataie de cap). in plus are o procedura de "prima umplere" - cand ramai fara ulei- ca de fiecare data trebuie sa ai manualul cu tine. am montat o data unul la un amic si stiu ca m-am iritat de cum l-au gandit. poate e mai fancy ca si gadged dar "nu, merci". nu am idee ce diferente sunt intre kituri dar cred ca e doar marketing - kitul contine suficient material pentru instalare cam pe unde te cam taie capul. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 Are cineva de vanzare un cric central pt 650? dupa 3 ani am ajuns la concluzia ca parca mi-ar trebui totusi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 Eu am luat de la Silviu (silviugsx) tot vstromist) la inceput eram in dubii, dar lucrarea e f buna,se comporta ok. La fel ca si vrajitorul, in 3-4 viraje mi-a atins pe jos ( cred ca m-am aplecat mai tare). Domnul Harea face minim 10 bucati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 @ivanp multumesc frumos de info. O sa vorbesc cu Mos Craciun sa-l treaca pe lista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Rosca Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 Domnul Harea face minim 10 bucati. S-ar putea sa aibe pe stoc vreo bucata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 Eu am luat de la Silviu (silviugsx) tot vstromist) la inceput eram in dubii, dar lucrarea e f buna,se comporta ok. La fel ca si vrajitorul, in 3-4 viraje mi-a atins pe jos ( cred ca m-am aplecat mai tare). Domnul Harea face minim 10 bucati. eu dau cu el pe jos in fiecare tura. drept urmare ma gandeam sa imi mai inalt mobra ...desi nici cum e acum nu ajung cu toata talpa pe jos nu vad alta solutie decat un kit de inaltare pentru toti cei care au problema asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 S-ar putea sa aibe pe stoc vreo bucata. Cu Mr. Harea m-am lamurit, daca e sa astept dupa el ca si dupa parbrizul pe care i l-am comandat in 2013(si care n-a mai ajuns niciodata) ma lipsesc Hmm.. asa problematic e cu cricul central? chiar n-as vrea sa ii am grija in curbe. Mie mi-ar trebui in principal pentru intretinerea lantului, am renuntat la loobman ca imi stropea cauciucul cu ulei.. dar poate o solutie mai buna ar fi atunci renunt la cric si sa imi iau scottoileru asta de care s-a vb pe aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 Si totusi nu vinde nimeni un handguard de stanga oem? Multam anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 Hmm.. asa problematic e cu cricul central? chiar n-as vrea sa ii am grija in curbe. Mie mi-ar trebui in principal pentru intretinerea lantului, Cum am zis, de vreo 3-4 ori l-am auzit atingand asfaltul, dar doar cu pasager, fara niciodata. Eu il folosesc si pt skimb de cauciucuri. O sa iau si scottoiler, dar tot nu voi renunta pe cric central Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 ... Mie mi-ar trebui in principal pentru intretinerea lantului, am renuntat la loobman ca imi stropea cauciucul cu ulei.. dar poate o solutie mai buna ar fi atunci renunt la cric si sa imi iau scottoileru asta de care s-a vb pe aici? nu stiu cum era controlul debitului facut la loobman dar la scottoiler controlul este foarte foarte fin. nu spal lantul niciodata dar folosesc un stander cand dau roata jos pentru schimbat cauciuc (cam la 15k km?) sau pentru intins lant (cam de 2 ori in 40k km). singurul moment cand mi-ar place sa am cric central este cand sta mobra peste iarna - mi-ar place mai mult sa o tin pe cricul central si "agatata" un pic sa descarc greutatea de pe suspensia fata sa nu stea comprimata dar si aici - iarna dureaza putin in zona. bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 daca e cric central doar pt intretinerea lantului, atunci de ce sa nu iei un cric de asta https://www.louis.de/artikel/universal-motorradheber-poliert/10002727?list=103438599 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 daca e cric central doar pt intretinerea lantului, atunci de ce sa nu iei un cric de asta https://www.louis.de/artikel/universal-motorradheber-poliert/10002727?list=103438599 ? el vrea la purtator... stima paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 Daca asa arunca toate sistemele de la loobman, atunci e urat https://www.flickr.com/photos/pbeens/sets/72157594513058296/with/142666736/ Sper sa nu vad asa ceva si cu scottoiler. Mie unul imi place cu acel cric central. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 M-am gandit si la un stander spate dar nu ma vad punand moto singur pe el, si la service totdeauna il punem 2 pe stander, probabil l-as da de terra daca as incerca singur. Acum folosesc o varianta a metodei asteia: numai ca in loc de tija aia metalica eu folosesc pur si simplu o bucata de lemn solida. Frana fata o blochez inainte cu un zip tie(soricel, brida, cum vreti sa ii ziceti), ghidonul bracat stanga maxim si asta impiedica deplasarea motorului in fata cand il ridic. Dar la fel ca la stander, dezavantajul e ca nu pot umbla cu lemnul dupa mine O sa mai studiez scottoileru ala, problema la loobman nu era numai de dozaj ci mai mult de distributie pe lant/pinion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 Daca asa arunca toate sistemele de la loobman, atunci e urat https://www.flickr.com/photos/pbeens/sets/72157594513058296/with/142666736/ cred ca si daca deschizi debit maxim tot imprastie mai uniform decat in acele poze ... stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 Asa mai gaseam uneori rotile de la masina cand erau caini in zona Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 Cricul central este sfant.Eu la cumparare am optat pt el si ABS.In orice pozitie e bun.In lateral o las in cazuri cnd nu pot pe central. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 Ce model de Loobman este, ca eu le stiu doar pe cele cu buton. Apesi curge, nu apesi nu curge. Ceva nu este in regula. Nu are voie sa murdareasca in asa hal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia_Long_Xiao Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 (editat) Daca asa arunca toate sistemele de la loobman, atunci e urat https://www.flickr.com/photos/pbeens/sets/72157594513058296/with/142666736/ Am LoobMan cu buton. Asa am patit si eu acum 2 sezoane, am ajuns in Vama cu toata roata spate unsa bine cu ulei. Noroc ca nu sunt curbe. Dar, Inspectand atent, am observat ca penita dinspre exteriorul foii era rupta, le-am pus cu atentie si de atunci nu am mai avut nici o problema. Anvelopa e curata. Doar janta se mai murdareste pe partea dinspre lant cand dau prea mult debit. (si in general dau, cam un buton tinut apasat cateva secunde la 100km) Editat Septembrie 10, 2015 de Horia_Long_Xiao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 Am LoobMan cu buton. Asa am patit si eu acum 2 sezoane, am ajuns in Vama cu toata roata spate unsa bine cu ulei. Noroc ca nu sunt curbe. Dar, Inspectand atent, am observat ca penita dinspre exteriorul foii era rupta, le-am pus cu atentie si de atunci nu am mai avut nici o problema. Anvelopa e curata. Doar janta se mai murdareste pe partea dinspre lant cand dau prea mult debit. (si in general dau, cam un buton tinut apasat cateva secunde la 100km) Daca ar zbura doar pe janta nu m-ar deranja, dar sa nu vad ulei pe marginea cauciucului.. - poate la mine o fi de la montaj,. Azi mi-am facut iar schimbul de ulei, am trecut pe Ipone 10w40 R4000 RS, sa vedem cum se comporta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.