Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Pe site scrie ca cel normal ( 250 ml) ajung la 12500 km, iar acesta la 5000.

Daca ajunge la 3000-4000 nu e mare deranjul. ( 200 ml in plus la bagaj nu e mare tragedie)

Pot cara si o seringa, poate gasesc pe drum vreo gagica dependenta de placere :)

pe site nu dau capacitatea rezervorului...se refera la cantitatea de ulei ce o primesti cat km mergi cu el.

Cum ziceam singurul inconvenient ca tre refil mai repede...cu cel mic probabil la 2000-2500 km...

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc ca iarna baga ceva reduceri si as mai astepta.a

acum vre-o 4 ani cand nu aparuse ala electronic (e-system) cel mare (v-system) costa parca 170eu ...si nu il reduceau deloc iarna :D.

 

dar nush ce sa zic. comparativ - eu incarc rezervorul de 50ml la 3500-4000 km max iar tu cu rezervorul mai mic de 30ml incarci la 2000-2500km max.

la cel mic primesti 125ml ulei de uns scottoiler iar la cel mare primesti 250ml dar oricum asta este irelevant ca eu nu am folosit mai deloc uleiul lor - era prea fluid pentru gustul meu.

diferenta intre ele 50 euro ...

Oricum la cat costa un spray de uns (50-70lei) si un spray de curatat (30-40) pe care le cam termini in max. 1000km daca iti place sa nu auzi zornait de lant ... cam la 5000km iti amortizezi cheltuiala pe ungator. si in plus efectul este incomparabil intre cele 2 metode atat ca efort cat si ca rezultat.

daca ma mai gandesc un pic aici - l-as prefera pe ala mare ca il umpli si uiti de el acolo ...

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa stiu si eu ce au kiturile scottoiler dedicate pentru suzuki, ktm, kawasaki ca pentru yamaha nu am vazut. E doar marketing - culoarea stickerului? Are cineva pt suzuki?

Daca imi aduc aminte in anii trecuti versiunea Louis edition avea rezervorul mai mare.

 

@ ivanp - folosesti dual injector sau cel simplu? Merita cel electronic fata de vacumatic? De pus o sa-mi pun, doar ca trebuie sa aleg intre cele doua. Nu prea as avea chef de reglaje dese, adica sa nu inlocuiesc smotru cu programarea. Inclin spre vacumatic.

Merci anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa stiu si eu ce au kiturile scottoiler dedicate pentru suzuki, ktm, kawasaki ca pentru yamaha nu am vazut. E doar marketing - culoarea stickerului? Are cineva pt suzuki?

Daca imi aduc aminte in anii trecuti versiunea Louis edition avea rezervorul mai mare.

 

@ ivanp - folosesti dual injector sau cel simplu? Merita cel electronic fata de vacumatic? De pus o sa-mi pun, doar ca trebuie sa aleg intre cele doua. Nu prea as avea chef de reglaje dese, adica sa nu inlocuiesc smotru cu programarea. Inclin spre vacumatic.

Merci anticipat.

dual head - am avut mai demult. se infunda muuult mai des si aproape imposibil de desfundat din cauza unghiurilor interioare. scump ca dracu.

si la cel simplu uleiul ajunge pe ambele parti ale lantului destul de uniform - cere doar un pic mai multa atentie la reglajul debitului.

electronic? - nu m-am gandit nicioadata sa imi iau unul cred ca in primul rand pentru ca nu am simtit nevoia de mai mult. am vreo 4 pozitii ale debitului - motocicleta proaspat spalata, mers in oras, mers afara pe caldura si mers afara pe ploaie. (din astea 4 - 1 folosesc foarte rar, 1 si 2 cam coincid) deci raman 2 pozitii de baza.

de principiu reglez debitul dupa lungimea petei de ulei de pe protectia de plastic a lantului - cand e de 5 cm stiu ca lantul e uns perfect :D.

cel electronic - e o piesa electronica in plus care trebuie alimentata (alte cabluri) si care poate ceda (alta sursa de bataie de cap). in plus are o procedura de "prima umplere" - cand ramai fara ulei- ca de fiecare data trebuie sa ai manualul cu tine. am montat o data unul la un amic si stiu ca m-am iritat de cum l-au gandit.

poate e mai fancy ca si gadged dar "nu, merci".

 

nu am idee ce diferente sunt intre kituri dar cred ca e doar marketing - kitul contine suficient material pentru instalare cam pe unde te cam taie capul.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat de la Silviu (silviugsx) tot vstromist) la inceput eram in dubii, dar lucrarea e f buna,se comporta ok.

La fel ca si vrajitorul, in 3-4 viraje mi-a atins pe jos ( cred ca m-am aplecat mai tare).

Domnul Harea face minim 10 bucati.

eu dau cu el pe jos in fiecare tura. drept urmare ma gandeam sa imi mai inalt mobra ...desi nici cum e acum nu ajung cu toata talpa pe jos :)

nu vad alta solutie decat un kit de inaltare pentru toti cei care au problema asta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea sa aibe pe stoc vreo bucata.

Cu Mr. Harea m-am lamurit, daca e sa astept dupa el ca si dupa parbrizul pe care i l-am comandat in 2013(si care n-a mai ajuns niciodata) ma lipsesc :crack:

 

 

 

Hmm.. asa problematic e cu cricul central? chiar n-as vrea sa ii am grija in curbe. Mie mi-ar trebui in principal pentru intretinerea lantului, am renuntat la loobman ca imi stropea cauciucul cu ulei.. dar poate o solutie mai buna ar fi atunci renunt la cric si sa imi iau scottoileru asta de care s-a vb pe aici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm.. asa problematic e cu cricul central? chiar n-as vrea sa ii am grija in curbe. Mie mi-ar trebui in principal pentru intretinerea lantului,

Cum am zis, de vreo 3-4 ori l-am auzit atingand asfaltul, dar doar cu pasager, fara niciodata.

Eu il folosesc si pt skimb de cauciucuri.

O sa iau si scottoiler, dar tot nu voi renunta pe cric central :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... Mie mi-ar trebui in principal pentru intretinerea lantului, am renuntat la loobman ca imi stropea cauciucul cu ulei.. dar poate o solutie mai buna ar fi atunci renunt la cric si sa imi iau scottoileru asta de care s-a vb pe aici?

nu stiu cum era controlul debitului facut la loobman dar la scottoiler controlul este foarte foarte fin.

nu spal lantul niciodata dar folosesc un stander cand dau roata jos pentru schimbat cauciuc (cam la 15k km?) sau pentru intins lant (cam de 2 ori in 40k km).

singurul moment cand mi-ar place sa am cric central este cand sta mobra peste iarna - mi-ar place mai mult sa o tin pe cricul central si "agatata" un pic sa descarc greutatea de pe suspensia fata sa nu stea comprimata dar si aici - iarna dureaza putin in zona.

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am gandit si la un stander spate dar nu ma vad punand moto singur pe el, si la service totdeauna il punem 2 pe stander, probabil l-as da de terra daca as incerca singur.

 

Acum folosesc o varianta a metodei asteia:

 

P9300007E.jpg

 

numai ca in loc de tija aia metalica eu folosesc pur si simplu o bucata de lemn solida. Frana fata o blochez inainte cu un zip tie(soricel, brida, cum vreti sa ii ziceti), ghidonul bracat stanga maxim si asta impiedica deplasarea motorului in fata cand il ridic. Dar la fel ca la stander, dezavantajul e ca nu pot umbla cu lemnul dupa mine :)

 

O sa mai studiez scottoileru ala, problema la loobman nu era numai de dozaj ci mai mult de distributie pe lant/pinion

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca asa arunca toate sistemele de la loobman, atunci e urat

https://www.flickr.com/photos/pbeens/sets/72157594513058296/with/142666736/

 

Am LoobMan cu buton.

Asa am patit si eu acum 2 sezoane, am ajuns in Vama cu toata roata spate unsa bine cu ulei. Noroc ca nu sunt curbe.

 

Dar,

Inspectand atent, am observat ca penita dinspre exteriorul foii era rupta, le-am pus cu atentie si de atunci nu am mai avut nici o problema.

Anvelopa e curata. Doar janta se mai murdareste pe partea dinspre lant cand dau prea mult debit.

 

(si in general dau, cam un buton tinut apasat cateva secunde la 100km)

Editat de Horia_Long_Xiao
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am LoobMan cu buton.

Asa am patit si eu acum 2 sezoane, am ajuns in Vama cu toata roata spate unsa bine cu ulei. Noroc ca nu sunt curbe.

 

Dar,

Inspectand atent, am observat ca penita dinspre exteriorul foii era rupta, le-am pus cu atentie si de atunci nu am mai avut nici o problema.

Anvelopa e curata. Doar janta se mai murdareste pe partea dinspre lant cand dau prea mult debit.

 

(si in general dau, cam un buton tinut apasat cateva secunde la 100km)

 

Daca ar zbura doar pe janta nu m-ar deranja, dar sa nu vad ulei pe marginea cauciucului.. - poate la mine o fi de la montaj,.

 

 

Azi mi-am facut iar schimbul de ulei, am trecut pe Ipone 10w40 R4000 RS, sa vedem cum se comporta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...