Sergiu_Q Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 sa stii ca in timp ce scriam postarea anterioara si imi amintisem niste episoade in care simteam ca nu mai franeaza calumea si mi-am amintit si de niste poze cu tine cu sotia ta si cu 2 cauciucuri ..si cu o gramada de bagaje. si ma gandeam asa...ba...dar oare Caius cum naiba frana cu toate alea pe motoreta ?!? eu am placute CL destul de bune si lichidul de frana il schimb la 2 ani ..deci n-as zice ca am vreo problema din cauza sistemului . pur si simplu simt ca e subdimensionat pentru greutate mare . o sa-i dau mai putina mancare iubitei mele....poate franez mai bine in sezonul 2016 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 de regula franam/franez cu 2 degete, iar daca e o frana usoara si cu 1 dejet ca mi lene sa imi mut mai multe O data chiar miam prins restu de dejete libere intre maneta si manson Era mega comic, ce aleg intre durere sau oprire Sper sa nu nasc monstrii cu discutia 1-2-3 sau 5 degete pe maneta de frana, caci e un topic intreg pe aci pe tema asta (parca).Revendind la lucruri serioase cel mai mult ma enerveaza suspensiile, mai ales prin gropi cand la o frana sanatoasa se declanseaza absu, si nu isi da drumu pana nu aproape ca lasi frana libera ca apoi sa refranezi. Cred ca te refereai la postu asta unde ai vazut gumele pe motor, sa vezi ce fata faceau nemtii pe autostrada : ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 da da asta motoreta incarcata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 Cum schimbati lichidul de frana la modelul cu ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 Ii pui la mecanic cutia noua de lichid de frana la dispozitie si il rogi frumos sa faca ce stie el mai bine Chiar e vreo diferenta intre aerisirea franelor la modelu cu ABS fata de cele fara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Decembrie 1, 2015 Share Postat Decembrie 1, 2015 nope. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 1, 2015 Share Postat Decembrie 1, 2015 Pai și lichidul din centrala ABS cum îl scot.așa știam cum să fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Decembrie 1, 2015 Share Postat Decembrie 1, 2015 acu ne-ai pus pe ganduri, intrebarea e daca atunci cand urmezi procedura standard de aerisire a franelor, evident prin completarea continua de lichid, nu se goleste lichidul din "centrala abs" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 1, 2015 Share Postat Decembrie 1, 2015 Auzisem de un aparat cu ceva presiune,dar nu stiu inca.Poate fabio ne lamureste . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 3, 2015 Share Postat Decembrie 3, 2015 Sa traiti. Asta nu e bemve cu ABS cu 6 cai diferite. Se face la fel ca la cel fara, bagi pe sus scoti pe jos. Incerca sa nu bagi aer ca te chinui ca dracu sa il scoti fara pompa de vid. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yusuf Postat Decembrie 4, 2015 Share Postat Decembrie 4, 2015 Salut, Dupa 5 ani de mers pe motociclete SS am hotarat ca este cu adevarat timpul sa trec la ceva mai serios , V-strom 2007 Dl650 fara abs , am fost pe 3 decembrie sa o iau din Pitesti , imi place la nebunie chiar daca am inghetat pe autostrada , ce nu ma multumeste foarte mult au fost franele, dupa cum spunea un coleg mai sus a facut o modificare franelor si a fost multumit. Pana nu se deschide sezonul sa schimb placutele si sa mai fac o testare o sa ramana un proiect cu semnul intrebari , in alta ordine de idee am cateva intrebari. 1- Ce anvelope sunt bune pentru 95% asfalt , 5% drumuri pamant ? 2- Eu foloseam bremo sinterizate ca placute de frana, acuma care ar fi o alegere potrivita sa simt ca franez in siguranta ? 3- Mecanic care are idee ce sa faca la un V-strom in Bucuresti sau in zona ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Decembrie 4, 2015 Share Postat Decembrie 4, 2015 Va salut, Dupa ceva ani buni de motociclit pe modelele nached,as vrea sa trec la modelul Suzuki V-stom-650,an fabr. 2010 cu ABS.Imi puteti da ceva sfaturi va rog in privinta modelului?.Ma refer la plusuri si minusuri penrtu acest model,chiar se merita modelul cu ABS?(binenteles este mai scump fata de cel fara ABS).Mentionez ca toate motocicletele detinute de mine pana acuma au fost fara ABS.V-strom-ul pe care vreau sa-l cumpar arata si functioneaza destul de bine la prima vedere,km ar fi in jur de 21000,nu stiu cati de reali,dar asta este alta poveste.Pretul lui ar fi 4500 eur,cu mai multe accesorii(crash-bar,cric central,placa+top-case Givi,suporti laterali sidecase,indicator treapta de viteza,parbriz original suzuki).Astept sfaturile voastre,bune sau rele! Va multumesc anticipat! » Post actualizat in 04 Dec 2015 09:31 Va salut, Dupa ceva ani buni de motociclit pe modelele nached,as vrea sa trec la modelul Suzuki V-stom-650,an fabr. 2010 cu ABS.Imi puteti da ceva sfaturi va rog in privinta modelului?.Ma refer la plusuri si minusuri penrtu acest model,chiar se merita modelul cu ABS?(binenteles este mai scump fata de cel fara ABS).Mentionez ca toate motocicletele detinute de mine pana acuma au fost fara ABS.V-strom-ul pe care vreau sa-l cumpar arata si functioneaza destul de bine la prima vedere,km ar fi in jur de 21000,nu stiu cati de reali,dar asta este alta poveste.Pretul lui ar fi 4500 eur,cu mai multe accesorii(crash-bar,cric central,placa+top-case Givi,suporti laterali sidecase,indicator treapta de viteza,parbriz original suzuki).Astept sfaturile voastre,bune sau rele! Va multumesc anticipat! Modelele pana in 2010 cum sunt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Decembrie 4, 2015 Share Postat Decembrie 4, 2015 2. Carbon Loraine 3. Bozoro (Fabio) 1. Anakee 2 sunt ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Decembrie 4, 2015 Share Postat Decembrie 4, 2015 Salut, Dupa 5 ani de mers pe motociclete SS am hotarat ca este cu adevarat timpul sa trec la ceva mai serios , V-strom 2007 Dl650 fara abs , am fost pe 3 decembrie sa o iau din Pitesti , imi place la nebunie chiar daca am inghetat pe autostrada , ce nu ma multumeste foarte mult au fost franele, dupa cum spunea un coleg mai sus a facut o modificare franelor si a fost multumit. Pana nu se deschide sezonul sa schimb placutele si sa mai fac o testare o sa ramana un proiect cu semnul intrebari , in alta ordine de idee am cateva intrebari. 1- Ce anvelope sunt bune pentru 95% asfalt , 5% drumuri pamant ? 2- Eu foloseam bremo sinterizate ca placute de frana, acuma care ar fi o alegere potrivita sa simt ca franez in siguranta ? 3- Mecanic care are idee ce sa faca la un V-strom in Bucuresti sau in zona ? Bine ai venit in randul Vstromistilor! Cat ai dat pe motor? 2500? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 4, 2015 Share Postat Decembrie 4, 2015 Salut, Dupa 5 ani de mers pe motociclete SS am hotarat ca este cu adevarat timpul sa trec la ceva mai serios , V-strom 2007 Dl650 fara abs , am fost pe 3 decembrie sa o iau din Pitesti , imi place la nebunie chiar daca am inghetat pe autostrada , ce nu ma multumeste foarte mult au fost franele, dupa cum spunea un coleg mai sus a facut o modificare franelor si a fost multumit. Pana nu se deschide sezonul sa schimb placutele si sa mai fac o testare o sa ramana un proiect cu semnul intrebari , in alta ordine de idee am cateva intrebari. 1- Ce anvelope sunt bune pentru 95% asfalt , 5% drumuri pamant ? 2- Eu foloseam bremo sinterizate ca placute de frana, acuma care ar fi o alegere potrivita sa simt ca franez in siguranta ? 3- Mecanic care are idee ce sa faca la un V-strom in Bucuresti sau in zona ? ANAKEE 2 si placute vb cu Fabio ,sunt rosii si albastre brembo,mecanic nimeni altul la vstrom decat el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Decembrie 6, 2015 Share Postat Decembrie 6, 2015 1. Anakee 2 sunt ok Si eu tot Anakee 2 recomand. Si-au pus mai multi la recomandarea mea si sunt toti multumiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yusuf Postat Decembrie 7, 2015 Share Postat Decembrie 7, 2015 (editat) Bine ai venit in randul Vstromistilor! Cat ai dat pe motor? 2500? 3500 Editat Decembrie 7, 2015 de yusuf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 7, 2015 Share Postat Decembrie 7, 2015 Anakee 2 sunt 50-50. el vrea ceva 95-5 %off. asta inseamna Tourance Next sau Mikelin anakee 3. incearca cu incredere Next. Tin mai mult, grip mai bun, mult mai silentioase, nu vibreaza si nu arata ca desenate de un copil tont. )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yusuf Postat Decembrie 7, 2015 Share Postat Decembrie 7, 2015 Anakee 2 sunt 50-50. el vrea ceva 95-5 %off. asta inseamna Tourance Next sau Mikelin anakee 3. incearca cu incredere Next. Tin mai mult, grip mai bun, mult mai silentioase, nu vibreaza si nu arata ca desenate de un copil tont. )) mersi mult de sfat , ca idee chiar la seturile astea 2 vroiam sa ma hotarasc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 8, 2015 Share Postat Decembrie 8, 2015 Anakee 2 sunt 50-50. Cred ca exagerezi...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 8, 2015 Share Postat Decembrie 8, 2015 Si eu am stat in cumpana putin cu 50-50.Am pe spate si vreau si unul pe fata anakee 2.Am vazut cum se comporta la un tovaras de drum pe mobra lui ,cu pasager pe niste curbe de munte jurai k e lipita de asfalt.Are un varadero. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Decembrie 9, 2015 Share Postat Decembrie 9, 2015 salutare,,,as avea o intrebare ...credeti ca se potrivesc HANDGUARDURILE de la modelul dl 650 la dl 1000?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat Decembrie 9, 2015 Share Postat Decembrie 9, 2015 salutare,,,as avea o intrebare ...credeti ca se potrivesc HANDGUARDURILE de la modelul dl 650 la dl 1000?? eu am hanguard de 1000 pe 650,pe partea cu ambreiajul a trebuit sa-i fac o adaptare,partea cu frana e la fel,cel de 1000 are ambreiaj hidraulic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 9, 2015 Share Postat Decembrie 9, 2015 Doar invers se potrivesc, respectiv cele de DL1000 la 650. De noi sunt mai ieftine fiind in lista pieselor de schimb si nu a accesoriilor. Trebuie insa mici potriviri la prindere, suruburi, distantieri, piulite. Invers nu se potrivesc, cel putin dpdv ambreiaj care la 1000 este hidraulic si are rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Decembrie 10, 2015 Share Postat Decembrie 10, 2015 Doar invers se potrivesc, respectiv cele de DL1000 la 650. De noi sunt mai ieftine fiind in lista pieselor de schimb si nu a accesoriilor. Trebuie insa mici potriviri la prindere, suruburi, distantieri, piulite. Invers nu se potrivesc, cel putin dpdv ambreiaj care la 1000 este hidraulic si are rezervor. multumesc de info,,,ai ideie de unde se pot cumpara de noi??pentru modelul dl 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.