mihai.ch Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 nu pot sa nu te amendez ... din cate imi amintesc nici macar nu ai scapat vre-odata mobra pe jos ... ce iti trebuie handguarduri cu ranforsari? pentru protectii antivant cele mai ok sunt cele OEM ... stima, paul cele OEM sunt cam rupte si am zis ca daca pun altele sa pun ceva mai ok. as lua un set de OEM, dar nu prea am gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 http://www.ebay.de/itm/Handprotektoren-Handschutz-SUZUKI-DL650-V-Strom-Satz-2-Stuck-schwarz-2004-2011-/231868129357?hash=item35fc6ae04d:g:u6cAAOSwqBJXVVDU nu stiu preturile de la suzuki romania. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 De la SW Motech are sotia pe CB 500 X. Ai nevoie sa cumperi si inaltatoarele de vant ca sa fii protejat cum trebuie. Si daca mai pui si semnalizatoarele led ajungi undeva la 200 EUR cu tot setul, ceea ce e cam mult (am vrut eu sa imi la foxy dar am luat OEM pana la urma). Cele OEM la Dan sunt pe undeva pe la 80 de eur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 De la SW Motech ... ceea ce e cam mult si arata si urat apoi zonele comenzilor lasate la vedere impreuna cu cablurile rerutate. stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 cele OEM sunt cam rupte si am zis ca daca pun altele sa pun ceva mai ok. as lua un set de OEM, dar nu prea am gasit EU cred ca le poti repara, mai ales ca sunt destul de elastice. Este 20-30 lei o cutie cu fibra (panza), intaritor si rasina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 EU cred ca le poti repara, mai ales ca sunt destul de elastice. Este 20-30 lei o cutie cu fibra (panza), intaritor si rasina. eu cred ca s-a rusinat Mihai de nu mai zice nimic ... ... sunt si din ABS (plastic maleabil) si se pot repara si cu letconul prin incalzire/sudare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 De la SW Motech are sotia pe CB 500 X. Ai nevoie sa cumperi si inaltatoarele de vant ca sa fii protejat cum trebuie. Si daca mai pui si semnalizatoarele led ajungi undeva la 200 EUR cu tot setul, ceea ce e cam mult (am vrut eu sa imi la foxy dar am luat OEM pana la urma). Cele OEM la Dan sunt pe undeva pe la 80 de eur. Cine e Dan? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 (editat) deci eu am modelu mai vechi care nu il vad acum pe louis, tot 140 de euro au costat. Am inaltatoare de ghidon si nu am nici o problema cu ele si nu a trebuit sa fac nimic la nici un cablu sau furtun, s-au potrivit din prima fara nici o problema. O singura data am observat ca imi atinge carena cand e blocat ghidonu, dar lam ridicat mai sus cu mana (deoarece eu nu strang toate lucrurile la maxim pe ghidon, si la bicicleta pot modifica inatimea manetelor de frana, a schimbatoarelor si a coarnelor din mers) Mi s-a parut si atunci si mi se pare si acum ca costa o caruta de bani si ca nu merita, dar nu prea exista alte solutii la nivelul acesta de calitate. Exista o varianta de la polisport cu 150 de lei care cu un pic de traforaj se poate adapta fara probleme, zic unii. Dar dai 4 5 mii de euro pe motor si pui niste aparatori de 150 de lei care e posibil sa nu le gasesti decat pe culori ciudate Cel mai important lucru e ca isi fac treaba foarte bine. si poti tine o parte din palma pe "balancer" si ceallata parte pe acceleratie, lucru imposibil la alea oem. In poze armatura de aluminiu e argintie, la mine e negru, la fel ca si plasticu, la fel ca motoru Editat Iunie 7, 2016 de cooldeep Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_fazer Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 A sosit Kappa Airflow. Asa cum am spus o sa-i fac un mic review. Ca protectie la vant este bun,,,foarte bun, asta daca esti obisnuit sa privesti prin plastic care deformeaza destul de mult. La inaltimea mea 1,76 in pozitia minima este un pic inalt pentru mine, vad prin parbriz cand ma uit mai aproape. cred ca un 4-5 cm mai jos ar fi ok,insa sa vedem cum arunca aerul de acolo.Cand o sa am timp o sa incerc sa las suruburile de prindere a deflectorului 5 cm mai jos sa vedem ce iese . PS: Stie cineva ce diferente sunt intre Kappa si Givi (vad ca au o gramada de produse identice insa pretul la Kappa e mai mic) Fiind importate de aceiasi persoana. PS 2 : Vine fara factura (inca nu am luat legatura cu gentimoto.ro)dar nu mi se pare normal ca un produs de peste 100Euro sa vina asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 eu cred ca s-a rusinat Mihai de nu mai zice nimic ... ... sunt si din ABS (plastic maleabil) si se pot repara si cu letconul prin incalzire/sudare stiu ca se pot repara si ca cele de la sw-motech sunt un moft, dar tare imi plac cum arata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moleck2002 Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 PS: Stie cineva ce diferente sunt intre Kappa si Givi (vad ca au o gramada de produse identice insa pretul la Kappa e mai mic) Fiind importate de aceiasi persoana. Din cate stiu eu Kappa este divizia low-cost de la GIVI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Cine e Dan? probabil Demetrescu http://www.motorteam.ro/ » Post actualizat in 08 Jun 2016 18:05 guys , ce spatar se potriveste la topcase-ul original de V-strom ? » Post actualizat in 08 Jun 2016 18:23 si alta intrebare. ce placute bune ati mai pus pe spate ? eu am folosit pan acum CL RX3 dar ma gandeam sa incerc si altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 PS: Stie cineva ce diferente sunt intre Kappa si Givi (vad ca au o gramada de produse identice insa pretul la Kappa e mai mic) Fiind importate de aceiasi persoana. E partea economica a lui Givi. La parbrize, suporti de genti, crash bar, placi de prindere,nici o diferenta. La gentile laterale, topcase-uri, da. Sunt mult mai subtiri si mai economic facute. » Post actualizat in 08 Jun 2016 18:23 si alta intrebare. ce placute bune ati mai pus pe spate ? eu am folosit pan acum CL RX3 dar ma gandeam sa incerc si altceva Incearca Brembo rosii. Nu sunt la fel ca cele de pe fata, au alta compozitie, nu mananca discul la fel dar franeaza bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_fazer Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 E partea economica a lui Givi. La parbrize, suporti de genti, crash bar, placi de prindere,nici o diferenta. La gentile laterale, topcase-uri, da. Sunt mult mai subtiri si mai economic facute. Incearca Brembo rosii. Nu sunt la fel ca cele de pe fata, au alta compozitie, nu mananca discul la fel dar franeaza bine. Mi se pare si la parbriz destul de slaba calitatea plasticului.(deformeaza dupa opinia mea destul de mult).Chiar nu stiu daca la fel este calitatea si la Givi insa daca este..,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 Salutari - o intrebare: la pornire se intampla destul de constant ca, imediat dupa start, sa se auda in continuare un mic carait, ca si cand as tine butonul de start apasat in continuare. De pornit porneste imediat dar ma streseaza acel carait - este cazul sa-mi fac probleme? Ce as trebui verificat/schimbat? Mobra are "teoretic" 24.000 de Km, an fabricatie 2010, DL650. Multam mult pentru sfaturi si scuze pentru detaliile in limbaj de neprofesionist . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 ca sa risipesti orice mister ai putea sa faci un filmulet. asa ne-am prinde mai repede despre ce e vorba. poate se aude cumva pompa de benzina din rezervor. eu cand am probleme de genul asta caut sursa zomotului cu urechea . incearca deci sa localizezi sursa zgomotului suspect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 daca suna ca si cum ai avea butonul apasat si dupa ce nu mai este si a pornit -- in teorie e de la bendix. Nu decupleaza la timp si il trage motorul cu el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 daca suna ca si cum ai avea butonul apasat si dupa ce nu mai este si a pornit -- in teorie e de la bendix. Nu decupleaza la timp si il trage motorul cu el! Dap, fix asa suna - o sa fac si o inregistrare dar fix asa se aude. Bun, e cazul sa-mi fac griji? Ce trebuie schimbat si/sau verificat/reglat? PS - dupa cum se vede cunostintele mele tehnice is cam limitate... Multam de ajutor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 Salutari - o intrebare: la pornire se intampla destul de constant ca, imediat dupa start, sa se auda in continuare un mic carait, ca si cand as tine butonul de start apasat in continuare. De pornit porneste imediat dar ma streseaza acel carait - este cazul sa-mi fac probleme? Ce as trebui verificat/schimbat? salut, eu as verifica mai degraba butonul stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 dar are un buton si un levier, ala de ambreaj doar nu or fi amandoua contacte cu probleme. Plus de asta, daca i se aprind farurile inapoi dupa start, nu mai are cum sa functioneze bendixul, intrerupatorul functioneaza corect. Din constructia lui ori e on pe becuri ori e on pe bendix, e imposibil fizic sa fie on pe amandoua pe patite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 Mi se pare si la parbriz destul de slaba calitatea plasticului.(deformeaza dupa opinia mea destul de mult).Chiar nu stiu daca la fel este calitatea si la Givi insa daca este..,, Depinde mult de parbriz. Eu am tot unul de la Kappa, mare, inalt (pentru V-Strom L2) care nu deformeaza deloc. Airflow e facut din 2 bucati. S-ar putea sa fie asta cauza si a flambarii si a deformarii imaginii. Pe de alta parte se pare ca anul asta facem record de absenta la V-Stromania. 37 inscrisi si 31 platiti. Nu va place Delta Dunarii? PS: Dan = Dan Demetrescu de la Motorteam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 vstromania de deschidere de sezon a fost prea tarziu, iar cea de vara prea devreme nar fi rau sa incercam cea de deschidere sa fie in aprilie, chiar daca de la an la an putem avea surprize, iar cea de vara in primu sau al doilea wend din iulie. Atunci ar fi aproape 3 luni intre cele 2 vstromanii, nu una juma. Dar evident ca astea le vom discutam in delta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 dar are un buton si un levier, ala de ambreaj doar nu or fi amandoua contacte cu probleme. Plus de asta, daca i se aprind farurile inapoi dupa start, nu mai are cum sa functioneze bendixul, intrerupatorul functioneaza corect. Din constructia lui ori e on pe becuri ori e on pe bendix, e imposibil fizic sa fie on pe amandoua pe patite. Farurile se aprind normal dupa start. Am tot practicat metoda de start cu tinut butonul apasat, pus contactul si apoi tras de ambreaj ca sa pornesc, in asa fel farurile raman stinse pana dupa pornirea motorului. Poate fi asta o cauza? Fac un filmulet deseara cu toti pasii, sa vedem ce iese . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 nu poate fi, eu asa pornesc in 90 % din situatii motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Salutare...daca ma puteti ajuta cu un sfat...am cumparat baterie noua de circa 2 saptamani ,,,toate bune si frumoase ,,, dupa un mers la defilarea de la Constanta cu avariile pornite am oprit motorul pt cateva poze ,,si surpriza ,,,,am ramas fara curent. problema rezolvata cu cabluri din dotare de la un auto,dupa aceeia a functionat normal dar ajungand acasa ,am masurat voltajul bateriei si am descoperit ca incarca :16,4 v,,,,,ce credeti ca ar fi ????(cumva releul de incarcare)?? Multumesc si astept un raspuns de la voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.