big_boy Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Aceeasi problema am si eu, a intrat apa la buton. Am demontat butonul, e inca functional, dar nu am gasit o alternativa de a-l face impermeabil, intrucat butonul pe care se apasa s-a deteriorat. Daca reusesti, te rog, da-mi de veste. Eu as incerca sa etansez cu silicon de garnituri. Cel rosu. Mai sunt si niste spraiuri care etanseaza orice circuit, dar erau destul de scumpe si nu cred ca renteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Azi am fost la un mester si s-a procedat la resuscitarea parbrizului: polish si balsam protector. Zgarieturile mari au ramas totusi, nu-s deranjante, insa fata de cum era, e o imbunatatire majora. 70 lei operatiunea, am participat si eu (tinut de parbriz). Daca era sa il faca cu smirghel gradual, ma ajungea vreo 300 lei si dura mult mai mult. E bine si asa, eu is multumit. Pe la 7 si ceva am plecat la intalneala moto saptamanala din Piatra Neamt, am fost putini (doua Hornet, un gixxer, un H-D 1200, o Vespa, un Burgman si un CBR Repsol). Slabuta participarea. Intors pe la 12:30, frig- dar placut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlynG Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 Imi vand motorul!!! http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-dl%20650%20v-strom-din-2006-628112.html stare perfecta de functionare. 3 case-uri, scut motor, cric central, crashbar, priza 12v si 5v, arcuri fata sonic spring, telescoape fata servisate, suport parbriz madstad, proiectoare, bujii noi, lichid frana nou, antigel schimbat,placute frana spate noi,cauciucuri michelin anake 2,kit relee faruri,suport telefon.Nu necesita investitii.Ofer si un parbriz touring reglabil pe inaltime, marca Bogdan Harea. Pt. informatii va stau la dispozitie telefonic! O zi faina tuturor! parbrizul marca Bogdan , se vinde separat ? daca da la ce pret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 Astazi am curatat sistemul de franare fata, lichidul era aproape negru. Jale mare! Curatat inclusiv cu spray de frana, apoi clatit de doua ori cu lichid proaspat. S-au curatat si placutele, gresat glisierele, umplut circuitul, aerisit. Maine fac proba pe TransRarau, cu sotia in spate. Tot pentru ea am adaptat un suport spate de la Honda Pantheon, vedeti in poze ce a iesit. E provizoriu, se da jos prin inlaturarea suportului de bagaje, in cateva minute. Cricul lateral imi inclina prea tare motorul, asa ca am luat o saiba de 12 (de aia mare, groasa), am pozizat-o si i-am marit diametrul interior, pus jos pe suportul cricului, e mai bine (gresat cu vaselina de rulmenti). Se misca usor cricul, e treaba buna, desi unii au spus ca nu voi observa nicio imbunatatire. Presiunea in pneuri era destul de redusa, nu imi dau seama de ce, am refacut-o, masor maine daca am tot 2,2 pe fata si 2,8 pe spate. Amortizorul spate e dat cam cu 6-7 ture inapoi fata de maxim, eu am 72, sotia 55 + costumele ambilor. Desi s-a muncit eroic si azi, manusi chirurgicale nu am avut, asa ca am niste manute de... mecanic batran. Sper sa gasesc prin zona un top-case, poate am noroc sa gasesc unul de maxim 48 litri la un pret decent. Cam atat pe astazi. Asfalt curat tuturor! » Post actualizat in 30 Sep 2016 20:03Inca o chestie: daca am luat motorul din judet, trebuie sa merg la RAR pentru identificare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Octombrie 1, 2016 Share Postat Octombrie 1, 2016 Nu, identificarea nu mai e obligatorie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 1, 2016 Share Postat Octombrie 1, 2016 Salutări de pe Rarău! » Post actualizat in 01 Oct 2016 17:56 Intors de pe TransRarau, totul a fost in ordine, vaca s-a comportat impecabil. Spun cu mana pe inima ca acum chiar am frane! Intra in asfalt cand e nevoie. Consum mediu de la ultimul plin- 4,5, peste jumatate din traseu cu pasager. Sotia e foarte multumita de confort, mai ales ca acum are spatar custom-made . Oglinzile astea sport sunt muci, abia vad ceva in ele. Luni vin cele originale, sper sa am o vizibilitate imbunatatita. » Post actualizat in 01 Oct 2016 21:27 Inca ceva, ma roade o curiozitate: cati Vstrom-isti sunt din Neamt? Am o vaga banuiala ca maxim 2... Cat am colindat prin zona, n-am vazut inca vreun motorist sa aiba asa ceva. » Post actualizat in 02 Oct 2016 14:15 Azi s-a mers pana la Borsec, in grup. Dar baietii i-au dat in sandale la marea arta, asa ca eu m-am intors acasa (trebuia sa se mearga pe traseul Piatra- Targ- Toplita- Gheorghieni- Bicaz- Piatra). Consumul a fost cam 3,8-3,9, in condtiile in care la dus s-a mers puternic, la intors mai lejer, iar la vale- frana de motor. Cam slaba activitatea pe aici, sau lumea face mai mult plimbari si netul e lasat pentru la iarna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 Salutări de pe Rarău! » Post actualizat in 01 Oct 2016 17:56 Oglinzile astea sport sunt muci, abia vad ceva in ele. Luni vin cele originale, sper sa am o vizibilitate imbunatatita. Da sa vezi ce o sa creasca turbulentele in zona castii cu oglinzile originale!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 (editat) Altele nu am găsit. Doar chinezării ordinare. Am turbulențe la greu si cu parbrizul inclinat si ridicat, de la 100 in sus. Voi meșteri un deflector. Editat Octombrie 3, 2016 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 (editat) eu cand am luat jucaria, fostu proprietar a montat niste oglinjoare de la fratii kawasaki. Se vad in filmarea cu vstromania de toamna la minutul 10 juma. Editat Octombrie 3, 2016 de cooldeep Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rrrhadoo Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 parbrizul marca Bogdan , se vinde separat ? daca da la ce pret Da, il vand si separat! pt pret discut pe privat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 (editat) Nu am găsit decât chinezării de 35 lei cu forma respectivă, cu M10. Am preferat sa VAD cat mai bine in ele. Editat Octombrie 3, 2016 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2016/october/intermot-new-2017-suzuki-v-strom-650-unveiled/ http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2016/october/intermot-suzuki-v-strom-1000-updated-for-2017/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 Oglinzi de autobuz. Yesssssssss!!! Poză după o fugareala pe cinste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia_Long_Xiao Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Salutare. Am scapat mobra pe off, trebuie sa schimb partea stanga a crash-ului Givi. Cine stie unde pot gasi, poate nu e nevoie sa cumpar tot setul, il rog sa ma ajute. Am mers cu un mare nebun, de la Petrosani la Herculane, via Valea Cernei. In perioada nu chiar uscata. A fost cel mai dificil traseu pe care l-am facut cu Stroama, vreo 60km. Am mers cu viziera ridicata ca sa nu se abureasca, si pot sa spun ca parbrizul Stroamei este f rezistent la impact cu nasul. De asemenea furca Stroamei este foarte rezistenta cand te infigi in mare sant, adanc cat roata fata. Dar Stroama e smechera, si nu ramai cu roata fata in gaura, nici nu te da peste cap sa cada peste tine. Nu stiu cum, dar te tine in scarite, insa te invata sa nu mai mergi cu nimic de la gat in sus descoperit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 )) simpatica intamplarea (pentru cititori)! nu cred ca poti sa cumperi jumate de crash bar (doar dezmembrari/ebay) insa dupa cum arata eu zic ca se poate indrepta al tau. Zona polishata se slefuiesti pana arata bine si apoi vopsit. Scapi si de o cheltuiala in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Nici eu nu as cumpara alt crash-bar. Se indreapta si se vopseste. Imi pare rau de intamplare. Si eu trebuie sa vorbesc cu un omulet, sa imi faca niste bare, am pe cineva in zona, ma duc la el sa vad ce si cum m-ar putea rezolva. Vreau sa aiba protectie sporita, cu niste intarituri laterale, unde sa pot baga niste proiectoare. Referitor la oglinzile mele, am o vizibilitate fantastica acum, comparativ cu porcariile alea "sport". Am impresia ca formeaza un unghi/punct situat la cca 4 m in spatele motorului, efectiv VAD mai bine ca din masina. Nu am observat sa produca turbulente suplimentare. Din ce am inteles de la Adyficus, ar fi pentru Aprilia Cube. Arata ca oglinzi de autobuz, dar pe mine nu ma deranjeaza deloc. Trebuie insa un pic mai multa atentie cand bag motorul pe poarta, e cam la limita. In rest- foarte multumit de investitia facuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 ... Trebuie insa un pic mai multa atentie cand bag motorul pe poarta, e cam la limita. In rest- foarte multumit de investitia facuta. Trebuie schimbata poarta ... Stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Dracu' o mai schimba, are stalpi de metal de 14 cm, bagati adanc in beton. Mai e o varianta: deschiderea portii mari, dar cum am pretentia ca detin oarece experienta, o bag finut pe poarta mica, ca meseriasii. Ca idee: a incercat sa puna cineva becuri LED pe Vstrom? Daca da, ce model de H4? Am gasit unele chestii pe la vecinii nostri chinezi, as lua unul, de proba (vreo 12$). Horia, poti pune o poza mai indeaproape cu placuta de aliaj in care ai montat priza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Ca idee: a incercat sa puna cineva becuri LED pe Vstrom? Daca da, ce model de H4? Am gasit unele chestii pe la vecinii nostri chinezi, as lua unul, de proba (vreo 12$). Cel mai mult la produsele chinezesti in general (becuri cu led nu erau asa dezvoltate cand am avut eu vstrom) ca se beleau cand ti-era lumea mai draga si departe de casa. In general trebuiau comandate 3 bucati din start ca sa fii sigur ca functioneaza sigur 2. Daca tot ai chef de modificari (din cate imi amintesc din posturile tale - tensiune scazuta in zona bordului si becuri cu lumina galbuie) vstromul are o slabiciune ca curentul farurilor (10A) este trecut prin butonul de pornire (contact mobil de suprafata mica) si prin niste conectori care din cauza umezelii se oxideaza. Puteau sa foloseasca relee comadate cu curenti mici. O modificare necesara ar fi alimentarea farurilor prin acel kit de relee alimentate direct de la baterie si comandate de o mufa de la becul existent. As mai verifica acea mufa verde de pe panoul de plastic din spatele radiatorului (are tendinta sa se oxideze acel pin care alimenteaza farurile). Dupa modificarea asta vei avea tensiune mult mai buna la faruri si prin urmare o lumina mult mai buna. Eu l-am luat de la Eastern Beaver (gasesti pe net link si info) dar se poate manufactura cu cateva componente pe care le gasesti pe piata. Daca as fi hotarat sa tin mobra multa vreme o alta modificare pe care as face-o in secunda 2 ar fi releul de incarcare pe care l-as schimba cu Shindengen SH775 (http://roadstercycle.com/) ca sa nu am batai de cap asa in genereal. Pentru priza de bricheta si voltmetru in zona ghidonului cred ca cea mai potrivita placa este aceasta: http://www.cosmo-accessories.com/online-store/electronics-computers/dl-650-v-strom/handlebar-shelf-1-info.html - evident este suficient un voltmetru si o priza. bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Merci de info! Cred ca o sa pun si eu releu pentru faruri (nu stiu exact amperajul, dar 10A ar trebuie (teoretic) sa fie suficient, dar va avea si buton de over-ride (sa activez eu farurile cand doresc, adica DUPA pornire). Faza e ca am luat curent pentru voltmetru direct din mufa aflata sub carena stanga, acolo am voltaj scazut. Suspectez oaresce contacte semi-oxidate pe la baterie, sigurante, relee, mufe. Dar este timp sa le controlez/curat/gresez (acusi vine sezonul rece). O mufa pentru bricheta va fi sub sa (ca sa incarc diverse chestii fara sa pun contactul, cand nu conduc), alta o sa fie pe bord, activata prin releu. Placa aia e in plan pentru urmatoarea perioada, foarte posibil sa o fac cu manutele mele (imi trebuie un burghiu conic mai mare, am eu ceva, dar nu are un diametru suficient), nu e chiar greu de manufacturat din dural (mai am niste bucati prin atelier). Tot pe acolo e posibil sa fie montat si butonul pentru faruri (las loc si pentru proiectoare si termometru). Ca un sfat pentru cei care aveti garaj sau stati la casa (ca mine): pentru a va pastra parbrizul cat mai nezgariat, folositi metoda "carpa inmuiata". Cum vine asta? In loc sa cureti parbrizul cu diverse solutii si sa-l freci ca sa iasa curat, se ia un tricou (de bumbac), se inmoaie in apa (rezultate mai rapide se obtin adaugand sampon auto, nu degresant de vase sau alte minuni), se pune pe parbriz si se tamponeaza usor, ca sa faca un contact total. Il uitati acolo o jumatate de ora, dupa care se sterge (de preferat cu alt tricou ud, dar eu l-am intors invers si n-am avut probleme). La sfarsit sterg parbrizul cu o microfibra curata. Iese stock! O sa adopt aceeasi metoda pentru casca, dupa o iesire e pictata de muste zborsite, nu vreau sa o mai curat rapid cu Clin si servetel de hartie, ca sa lungesc durata de viata a vizierei. Poate stiati metoda, insa eu abia de o saptamana am aflat-o si merge la fix (vazut pe youtube la un vstrom-ist). Asfalt curat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Cred ca o sa pun si eu releu pentru faruri (nu stiu exact amperajul, dar 10A ar trebuie (teoretic) sa fie suficient, dar va avea si buton de over-ride (sa activez eu farurile cand doresc, adica DUPA pornire). Faza e ca am luat curent pentru voltmetru direct din mufa aflata sub carena stanga, acolo am voltaj scazut. Suspectez oaresce contacte semi-oxidate pe la baterie, sigurante, relee, mufe. Dar este timp sa le controlez/curat/gresez (acusi vine sezonul rece). O mufa pentru bricheta va fi sub sa (ca sa incarc diverse chestii fara sa pun contactul, cand nu conduc), alta o sa fie pe bord, activata prin releu. Ai nevoie de 2 relee ca sa alimentezi cele 2 faruri - un releu pentru faza scurta (la ambele faruri) si un releu si pentru faza lunga (la ambele faruri). Poti folosi microrelee- sunt un pic mai mici decat cele clasice. Orice releu de pe piata 12v va fi bun. Acel buton nu prea are sens daca reusesti sa iti alimentezi si farurile si priza de bord printr-un releu cu intarziere comandat de exemplu de semnalul de la pompa de benzina - ai 12 volti doar cand merge motorul. Din acea intarziere trebuie sa intarzii activare cat timp ti se alimenteaza pompa imediat ce pui contactul. Mie asa mi s-a parut cea mai buna solutie. Legat de acea placuta - sigur se poate manufactura dar la sfarsit tot pe acolo o sa iesi cu banii - voltmetru+priza+material+vopsea si calitatea nu va fi mai buna. Doar satisfactia ca e facuta de tine. Legat de mufe oxidate nu ai ce sa verifici prea mult - singurele contacte oxidate cu risc - clasicul buton de pornire (daca ai model care taie alimentarea la faruri cand dai bumb), mufa mare de sub carena stanga, mufa verde din spatele radiatorului si minusul care ajunge pe baterie (negru cu o dunga alba - conectorul este cam la 20cm de borna bateriei pe acel cablu). Evident pp ca contactele la borne sunt ok. Evident daca desfaci conectori cand lucrezi ajuta foarte mult sa le dai o urma de vaselina dielectrica indiferent de tipul mufei - ajuta si la deconectare mai usoara si la protejarea contactelor impotriva umezelii/oxidarii. bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nicolae_catalin Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 (editat) Salutare!! Am nevoie de o mana de ajutor. As dori sa achizitionez un V-Strom 650 dupa 2008. Buget 3000-4000 euro. ~4000 pentru variant cu ABS dar si in functie de echipare. Majoritatea anunturilor de pe Bikeshop-OLX vazute... Multumesc!!! Editat Octombrie 6, 2016 de nicolae_catalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Pai ai de unde alege, gasesti motoare bune in gama aia de pret. Eu l-am luat cu aproape jumatate din suma ta, doar cu coburi laterale din plastic si cateva defecte (furca de servisat, cauciucuri de inlocuit, pe viitor si kit de lant). Sa te astepti si la o revizie generala (ulei, filtre, bujii, antigel, lichid frana- daca are alta culoare decat transparent- schimba-l). Pentru verificari amanuntite, ia legatura cu @bozoro (Fabio), din ce am inteles, el e doctorul de Vstrom prin tara noastra). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Daca cumperi un motor care are istorircul de service de la km 0 pana in prezent, indiferent de numarul de prorpietari, nu e nevoie de nici o revizie generala. E drept, multi proprietari vand utilajele atunci cand stiu cati bani urmeaza sa bage in urmatoarea revizie sau in anul care urmeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Daca tot vorbim de preturi, ma gandesc sa-mi vand motorul, cam care ar fi pretul corect? An 2008, inmatriculat in primavara 2009, fara ABS, apoape 75oookm - toti facuti de mine, kit lant de vreo 3oookm, placute fata noi - nemontate, anvelope Anakee 2 cu vreo 11-12oookm facuti. La aspect e ok doar cateva zgarieturi minore. Toate carenele, plasticele intregi, l-am scapat de cateva ori de pe loc si crash-bar-ul si-a facut treaba. Dotari: scut Al, crashbar Givi, suport bagaje Givi, ungator lant electronic, indicator treapta, aparatori maini, manere incalzite, cric central, top-case, arc spate hyperpro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.