Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Merci, Cristi!

Dupa vizita facuta in scop de documentare, am constatat ca el are modelul 2014, fara nici o legatura cu al meu. Doar sigla. Asa ca revin cu rugamintea de a permite vizionarea unui parbriz original pentru modelul DL 1000 K3.

Danke!

» Post actualizat in 31 Aug 2016 18:14

Donez una bucata protectie radiator ulei, noua-nouta, inox, pentru Dl 1000. A ajuns la mine prin bunavointa lui Paul Ivan, insa eu am scut metalic care acopera si radiatorul de ulei. Am inteles ca nu merge la 650. Asa ca, cine doreste, ma gaseste la tel. 0730.660.418.

attachicon.gifP8312704.JPG

salutare ,, am primit produsul si l-am si montat ,,,e ok ...ramane ca sa-l ud ca o sa rugineasca....

 

cu respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare vstromisti,

 

Am doua intrebari pentru cei priceputi la stroame. :)

 

1. Cand intra in functiune ventilatorul de la radiator? Cum pot sa imi dau seama daca functioneaza cum trebuie sau sunt ceva probleme? Pana acum nu l-am auzit functionand. Nu stiu daca are legatura cu asta, dar cand am cumparat mobra vasul de expansiune al lichidului de racire era gol. Am verificat radiatorul si era plin. Oricum am schimbat tot antigelul. Toate bune si frumoase pana ieri cand am fost la o tura si am observar lichid de racire pe motor intre cei doi cilindrii cat si pe scutul motorului. In vasul de expansiune lichidul de racire la rece e ma mijloc intre L si F.

 

2. Intre 4 - 5 ture daca vreau sa o tin la o viteza constanta mi-i se pare ca nu merge lin...parca agata undeva. Face la fel in diferite trepte de viteza. Aveti idee ce as putea sa verific?

 

Multumesc,

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca ce ai vazut tu intre cilindri e benzina :D

ai un gol de aer si iti mai arunca lichid pe supraplin si o sa mai pierzi din lichid. cand o sa completezi cu lichid o sa vezi ca rezervorul ala dintr-o data se umple de nicaieri :D

de ce nu te duci tu la Fabio sa vezi care-i treaba si sa dormi linistit ? :)

 

---------------------------------------------------------------------------------

cineva mi-a sters o postare de pe pagina asta . who did it ???

---------------------------------------------------------------------------------

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca ce ai vazut tu intre cilindri e benzina :D

ai un gol de aer si iti mai arunca lichid pe supraplin si o sa mai pierzi din lichid. cand o sa completezi cu lichid o sa vezi ca rezervorul ala dintr-o data se umple de nicaieri :D

de ce nu te duci tu la Fabio sa vezi care-i treaba si sa dormi linistit ? :)

 

---------------------------------------------------------------------------------

cineva mi-a sters o postare de pe pagina asta . who did it ???

---------------------------------------------------------------------------------

 

Nu prea pare benzina. La cealalta stroama am vazut benzina. Aici pata e roz..e clar ca e antigel.

 

Sunt din Tg-Mures...nu imi e prea la indemana sa dau o fuga pana la Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E de la ABS!!!! Schimba.l!!!!

:)

 

 

 

 

 

Daca ai ulei gen x w50 sau 60 iti porneste ventilatorul doar cand e foarte cald la semafor. Nivelul mai scade dupa ce se auto-aeriseste...trebuie supravegheat daca chiar curge sau ti s.a prelins acolo.

 

Cu acel zvac cred ca trebuie o echilibrare de admisie sau macar reglat corect TPS - sa treaca liniuta sus la 1800rpm/1900rpm. La tine cred ca trece intre 4000/5000 unde simti acel zvac...

 

Vb,

paul

 

Salutare vstromisti,

 

Am doua intrebari pentru cei priceputi la stroame. :)

 

1. Cand intra in functiune ventilatorul de la radiator? Cum pot sa imi dau seama daca functioneaza cum trebuie sau sunt ceva probleme? Pana acum nu l-am auzit functionand. Nu stiu daca are legatura cu asta, dar cand am cumparat mobra vasul de expansiune al lichidului de racire era gol. Am verificat radiatorul si era plin. Oricum am schimbat tot antigelul. Toate bune si frumoase pana ieri cand am fost la o tura si am observar lichid de racire pe motor intre cei doi cilindrii cat si pe scutul motorului. In vasul de expansiune lichidul de racire la rece e ma mijloc intre L si F.

 

2. Intre 4 - 5 ture daca vreau sa o tin la o viteza constanta mi-i se pare ca nu merge lin...parca agata undeva. Face la fel in diferite trepte de viteza. Aveti idee ce as putea sa verific?

 

Multumesc,

Mihai

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E de la ABS!!!! Schimba.l!!!!

:)

 

 

 

 

 

Daca ai ulei gen x w50 sau 60 iti porneste ventilatorul doar cand e foarte cald la semafor. Nivelul mai scade dupa ce se auto-aeriseste...trebuie supravegheat daca chiar curge sau ti s.a prelins acolo.

 

Cu acel zvac cred ca trebuie o echilibrare de admisie sau macar reglat corect TPS - sa treaca liniuta sus la 1800rpm/1900rpm. La tine cred ca trece intre 4000/5000 unde simti acel zvac...

 

Vb,

paul

 

:))) ma gandeam eu ca e de la ABS. Am sa te sun intr-o zi sa imi explici ce si cum legat de reglarea TPSului.

 

Mersi fain,

Mihai

» Post actualizat in 12 Sep 2016 15:24

:))) ma gandeam eu ca e de la ABS. Am sa te sun intr-o zi sa imi explici ce si cum legat de reglarea TPSului.

PS: Ulei am Motul 5100 10W-40.

Mersi fain,

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ventilatorul pleaca cand primeste comanda de la termocupla! si asta dupa ce deschide termostatul si motorul continua sa se incalzeasca! daca tesmostatul deschide tarziu sau nu sau partial motorul poate fierbe! iar uleiul din motor nu stie nici in ce motor e, sau ce temperatura are motorul! :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Scrie-le direct celor de la wilbers info@wilbers.de, sunt mai multe chestii care nu se regaesc in magazinul online dar care pot fi comandate.

Codul arcului spate e 496-0006-01

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se merita schimbate si alea pe fata ?

m-am uitat si dupa valve dar nu am gasit pentru DL1000

Valve nu vei gasi pt. simplul fapt ca nu exista, pt. si mai simplul fapt ca DL 1000 are cartus hidraulic, asa ca nu se pot monta valve!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cazul asta am scapat de-o cheltuiala :D.

partea nasola e ca nu prea mai e loc de îmbunătățire.

Cartusul se poate modifica (exista un kit race tech, parca)

» Post actualizat in 16 Sep 2016 11:22

Din ce am citit (poate ca nu e corect) se pare ca V-Stromul are arcuri progresive pe fata stock.

Cei care au desfacut furcile: asa e?

Parerea mea este ca 650 are progresive si 1000 liniare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...