Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

  • 2 weeks later...

(daca tot a inviat site-ul)

Cadoul perfect pentru voi ...(pentru "doar" 2000 de lei, de nou a costat 3600 :D )

post-18136-0-08406700-1482141370_thumb.jpg

 

(vreau wilbers pentru GS si acesta NU se potriveste ...)

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(daca tot a inviat site-ul)

Cadoul perfect pentru voi ...(pentru "doar" 2000 de lei, de nou a costat 3600 :D )

attachicon.gifsus.jpg

 

(vreau wilbers pentru GS si acesta NU se potriveste ...)

 

stima,

paul

Paul, nu stiu ce sa mai zic cu BMW-ul ala. Mai bine ramaneai la V Strom. La cate ai avut de tras cu el, numai amortizorul mai lipsea. Anyway, pe ebay nu e 2.000 de euro, ci vreo 600 de dolari. Dar stiu ca se pot face si alea distruse, nu imi mai aduc aminte exact cine anume.

Oricum e anormal sa curga la 45.000 km fara off-road. Al meu are aproape 90.000 si nu da semne de oboseala.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Paul, nu stiu ce sa mai zic cu BMW-ul ala. Mai bine ramaneai la V Strom. La cate ai avut de tras cu el, numai amortizorul mai lipsea. Anyway, pe ebay nu e 2.000 de euro, ci vreo 600 de dolari. Dar stiu ca se pot face si alea distruse, nu imi mai aduc aminte exact cine anume.

Oricum e anormal sa curga la 45.000 km fara off-road. Al meu are aproape 90.000 si nu da semne de oboseala.

Bafta!

:)

sunt foarte ok cu gs-ul mai ales pentru ce vreau eu. La 2008-2009 cu Showa se pare ca sunt dese cazurile de cedat telescop pe la 30-50k km. Second sigur nu imi iau, am solutie de backup cu un WhitePower primit cu mobra insa pe cel care a curs vreau sa il trimit la wilbers si ei pun sistemul ESA de pe asta pe un telescop de-al lor personalizat in functie de greutate si stil (valvele si arcul le pun in functie de asta).

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum aproape toti produc in China. in europa se produc doar pista si topiu de gama.

TKC70 e produs in Germania, Anakee2 in Spania, Continental auto in Romania, Pirelli auto in Italia (din experienta personala).

Se produc destule anvelope in Europa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

650 K4, deci cu un consum mai mare decat varianta din 2012- haleste intre 3,9 si 4,5%. Bujii, ulei si filtre noi. Altii scot si mai putin. Benzina- de pe unde apuc, insa la penultimul plin de la rompetrol porneste mai usor si parca se accelereaza o idee mai frumos. Nu i-am facut consumul cu efix, dar cu petrom cam atat imi lua. S-a vedea in primavara cu toba sport cat o lua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu inteleg cum scoteti voi consum de sub 4 litrii (nu vb de >L2). Eu anu asta pe frigurile astea am reusit sa trec de 9 in oras la ultimul plin.... Imi mananca intre 4.5-5 vara si creste cum se raceste afara pana la o medie de 7,5 pe luna. Media la toate stroamele de sprimonitor e intre 4,5 si 5. https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/48-Suzuki/915-DL_650_V-Strom.html?fueltype=2&page=24 iar la modelele de dupa 2012 cele cu facelift normalu e intre 4 si 4,5. La modelel 2004-2007 normalu pare sa fie intre 4,4 si 5,3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai, ca eu n-am zis ca am scos consumurile ACUM, ci prin septembrie, cand INCA mai era cald :D. Pe la jumatatea lui octombrie si pana pe 5 noiembrie (cand am facut ultima iesire pe anul asta), cu friguri zdravene, sunt SIGUR ca a sarit peste 4,5% consumul (poate chiar vreun 5). Mai depinde si cum si pe unde mergi. Spre exemplu, la vale de regula nu accelerez, decat daca vreau viteza mai mare. Folosesc mult frana de motor, nu trag ca disperatul de maneta sau pedala. Si la masina scot consumuri bune, tot prin tehnica asta (bine, recunosc, folosesc mult si CC-ul).

 

Iar 3,9 a fost cel mai mic consum scos de mine, cred ca normalul e undeva in jurul lui 4,5%, functie de incarcare si de cum se merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tot in jur de 4.5% ma invarteam cu 650. Am scos si 3,8% dar si 7%.

Depinde de mai multi factori, inclusiv de starea lantului, cauciucuri si presiunea lor.

 

Lant: Daca nu este uns iti poate creste consumul chiar si cu 1l/100km

 

Cauciucuri: Cu cat ai mai putina aderenta, forta de inaintare scade si automat scade si consumul. Ai cauciucuri mai aderente si si consumul mai ridicat automat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A incercat cineva uleiul 4t de la Ravenol? http://www.ulei-ravenol.piese-autonext.ro/ulei-motor-ravenol-motobike-4-t-ester-10w-40-1l La masina bag de cativa ani, ma bate gandul sa pun si la motocicleta. E doar o idee. Macar as sti sigur unde e fabricat.

Lucian, specificatiile sunt clare, "Use an API classification of SF or SG with SAE 10W-40 viscosity".

Uleiul tau e SM.

https://stromtrooper.wikispaces.com/oil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e uleiul meu 😉. Dacă nu e conform cerințelor, nu bag. Am zis sa pun aceeasi marca in ambele motoare. Nu bun, nu bag. Mulțumesc de precizare.

 

Mâine merg să ridic de la vama o parte din jucăriile de la chinezi. Sunt curios ce a ajuns, am 3 pachețele din 6 sau 7. Ne apucăm de lucru la motor, ce naiba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...