bozoro Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 No problem, pregatim berea!!!!! )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Daca vrei arcu' mov de la Hyperpro pentru V-Strom-ul de 650, ti-l pot vinde pe-al meu. Arcul e nou, are doar vreo 700 de km, maxim, dar am reusit sa fac praf amortizorul, asa ca-l inlocuiesc cu un amortizor de la Hyperpro care vine cu arcul lui. @bozoro cu ocazia asta iti spun ca iar vin pe capul tau in vreo saptamana, doua. :D » Post actualizat in 08 May 2017 07:31 Link la anunt: /index.php?/topic/746460-arc-hyperpro-spate-suzuki-v-strom-650-2004-2015/ Salutare - acum am vazut si postarea de aici. Ti-am lasat PM, iau eu arcul, imi pica la fix. » Post actualizat in 08 May 2017 13:29 Vezi si tu cat are pasagera si imparte la 7. Daca e la max mai inmoaie nitel ca ii sar rinichii altfel. Intrebare de baraj, amu ca am confirmat ca primesc arcul minune: la Hyperpro se aplica aceeasi regula de reglaj? Foarte multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 La rebound nu am umblat, nu prea stiu care e principiul de functionare si, decat sa stric ceva, mai bine las asa. Vreo sugestie? destul de important si rebound-ul. Standard este o tura deschis de la pozitia inchis max. Gasesti pe utube cum sa reglezi rebound-ul - fundul motoretei trebuie sa revina controlat - nici liber 100% si nici foarte incet. te lasi cu toata greutatea pe portbagaj si ii dai drumul brusc si testezi cum revine. bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Surubul la rebound avea 1,5 ture deschis de la maxim, acum l-am dat la o tura. Revine frumos inapoi, fara sa topaie si sa oscileze. Arcul l-am pierdut, asta e, astazi am dormit, eram cam praf dupa un w-e de motocicleala si somn putin. @Bozoro, intre 19-21 mai, eventual 5-10 iunie ai fi disponibil sa imi faci o inspectie la valve si eventual sa mai arunci un ochi pe la rulmentii basculei si amortizorului? Numarul l-am pierdut cand am formatat telefonul, dar ne gasim pe PM si mai discutam despre disponibilitatea ta. @ivanp, stiu telescopul tau, dar din pacate nu am un buget asa consistent, asa ca sunt nevoit sa ma "chinui" cu ce am la indemana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 @ivanp, stiu telescopul tau, dar din pacate nu am un buget asa consistent, asa ca sunt nevoit sa ma "chinui" cu ce am la indemana. Stai linistit...nu.i stres ca imediat fac colectie impreuna cu cele de gs insa cu esa. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Kitul e lant e prioritatea numarul 1, am impresia ca imi livreaza puterea "in suturi", mai ales la ture mici, mers constant, cred ca am portiuni mai intinse. La 100/h, sa zicem, aud un fel sa fasait sacadat, care sigur nu este de la cauciucuri. BTW, Metzeler Turance fac treaba foarte buna pe asfalt, incalzite bine (si in w-e asta chiar le-am incalzit corespunzator) nu am avut niciun fel de emotii in ace de par luate mai tarisor. Singurul meu regret e ca nu am reusit sa zgarii nicio scarita, am mers solo si, desi am incredere in gume, parca n-am destula incredere in mine. Doar cu greutate suplimentara mi-a iesit, de mai multe ori, dar surplusul era in excursie la Baia Mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 Salutare, Nu mestereste nimeni la DL650 sa ma scape de urmatoarele piese? Piesele sunt originale, comandate de la reprezentanta Suzuki. 8 bucati SIMERING SUPAPE 09289-04002 SEAL,OIL,4.5X10 2 bucati GARNIURA CHIULASA 11141-20F00 GASKET,CYLINDER 2 bucati GARNITURA INTINZATOR LANT 12837-27G00 GASKET,TENSIONE Toate cele bune, Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 In 10 ani am facut numai 2 motoare de Vstrom. Ce naiba ai vrut sa faci cu ele??? ))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 In 10 ani am facut numai 2 motoare de Vstrom. Ce naiba ai vrut sa faci cu ele??? ))))))))) Sa le schimb la vechea mobra. Poate apare vreun doritor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 Intrebare: are cineva un stator de 650 (preferabil dupa 2010) ars? Fac recallul si as tine statorul de pe mobra mea ca si rezerva. La recall trebuie dat statorul inlocuit. » Post actualizat in 11 May 2017 08:33 Nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 Dupa inca o tura "de foc" duminica si alte cateva plimbareli de cca 70-90 km, observ ca nivelul de ulei e unde il stiam, adica undeva aproape de nivelul superior. Deci e bine. Sau asa cred. Musai trebuie sa iau alt kit de lant, actualul parca trage in suturi la ture putine. Placutele inca nu le-am montat, n-am avut timp sau chef. Actualele mai merg, nu e bai, franeaza bine, insa trebuie sa le schimbe CINEVA. Cand gasesc chef, le-oi schimba. Saptamana asta nu am chef. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 de aia sunt buni mecanicii, meri la ei, le zici ce vrei, ii platesti si gata. Daca face vreo greseala ai cui sa ii scoti ochii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 de aia sunt buni mecanicii, meri la ei, le zici ce vrei, ii platesti si gata. Daca face vreo greseala ai cui sa ii scoti ochii Daca mai poti Greu mai gasesti mecanici buni in ziua de azi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 daca sunt mecanici toti sunt buni, restul persoanelor sunt lucratoare in industria auto-moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 Plăcuţe, antigel, alte minuni le mai schimb eu, dar la fineţuri nu mă bag. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia_Long_Xiao Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 Salut, mai faceti careva comanda la Cosmo Accessories? Caut un chain guard metalic, l-am... dovedit pe al meu http://www.cosmo-accessories.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 Salutare! Cu cine beau o bere la iubim2roti? O sa fie in weekendul 26`28mai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Rosca Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 Pe noi ne gasesti aici: https://pro-bike.ro/forums/topic/144750-intrunirea-clubului-motoveteranilor-c%C4%83lim%C4%83ne%C8%99ti-2017/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 (editat) Azi: - schimbat buson ulei magnetic cu altul care avea şaibă de cupru. - suduit scutul, modificat o prindere pentru demontare rapida. - spălat şi gresat lanţul. - bibilit un pic vopseaua, bascula, aripile, că nu am chef să spăl agregatul. Ultima poză e de de acum două săptămâni. Editat Mai 16, 2017 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 Bai deci io chiar vreau sa scap de asta, si ar fi fain sa ajunga la cineva care sa-l si foloseasca. Pretul parbrizului scade la 150 de lei, in continuare negociabil (dar nu pana la moka). /index.php?/topic/746371-vand-parbriz-suzuki-v-strom-650-2012-2016/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 O merge la cbf 600 sa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 20, 2017 Share Postat Mai 20, 2017 De ce e bine să ai un amărât de scut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia_Long_Xiao Postat Mai 21, 2017 Share Postat Mai 21, 2017 Te-a salvat.. Din ce l-ai construit? (acum poti adauga la descrierea user-ului tau, numar: ca scutu') Spuneti-mi va rog careva, suruburile de prindere a protectiei lantului au diametrul metric 6? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 21, 2017 Share Postat Mai 21, 2017 E făcut de fostul proprietar, din tablă chioară de 1 mm. Cam zbârnâie, sudurile slăbuţe, le-am mai întărit eu. Aş vrea totuşi să îmi fac unul din ceva aliaj de 3 mm, dacă găsesc placă. Oricum, şi-a făcut treaba. Aşa păţeşti când uiţi că ai reglat suspensia faţă "pe moale". » Post actualizat in 21 May 2017 18:35 Mă uit mâine de şuruburi şi îţi zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 22, 2017 Share Postat Mai 22, 2017 (editat) Cat umbli sa cumperi tabla de 3, sa faci sablon, sa o indoi, decupezi, sudezi, etc iti iei unul sh de aluminiu, dedicat. Probabil este plin internetul de ele, la cat de raspandit este modelul. Nu stiu cum arata, pe unde sunt pozitionate, respectiv cat de solide sunt prinderile scutului (unu la mana), dar eu nu as pune inca 3 pana la 5 kg in plus pe motor (doi). Editat Mai 22, 2017 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.