Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Harnic sau nu?

Mulțumesc, Marian, pentru jucărie, abia in seara asta am apucat să o montez. Cu ocazia asta am scurtat levierul, îmi ajungea capătul fix înaintea întăriturii de pe cizmă. S-a belit pielea acolo, intră apă. În dreapta nu intră.

Făcut și suport pentru termos, a ieșit interesant. Și extensie talpă cric, dar nu e gata (duraluminiu de 6 mm).

post-92464-0-46657500-1530051154_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cuzineti de furca? Daca da, sunt buni, da nu ca aia originali.

 

Da, despre cei de furca intrebam.

» Post actualizat in 30 Jun 2018 07:06

Neata buna,

 

A venit momentul sa schimb cauciucurile pe DL650. Din 2012 tot Anakee 2 am avut si m-am saturat moral de ele. :)

 

Ce imi trage acum cu ochiul e Pirelli SCORPION RALLY STR.

 

A pus cineva gumele astea? Daca da, niste pareri ar fi binevenite.

 

Mersi,

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

De cca 1 saptamana am schimbat motorul si am achizitionat si eu un Vstrom 650, din 2011.

Foarte multumit in cei 1000 km facuti pana acum.

 

Inafara de "bubele" specifice, adica frana fata si suspensiile nu am nimic de comentat.

 

Am cateva intreabari

1)Ce imbunatatiri la suspensie pot aduce sa fie mai ferma. Banuiesc ca arcuri schimbate. Daca a facut cineva ce imi recomandati?

Vreau sa fac ceva cu suspensiile pentru ca uneori merg si cu pasager si incarcat full cu bagaje. Pe langa asta imi place sa merg si pe viraje si cred ca Stroama face asta foarte bine. Uneori comenteaza daca se intra prea tare in viraj, dar asta poate daca intaresc putin suspensiile si le reglez cum trebuie rezolv asta.

 

2) Si-a ridicat cineva scaritele? Nu de alta dar deja am dat cu ele pe asfalt de cateva ori si imi e frica sa nu le polizez prea tare :)

3) Ce verificari pentru chestii specifice imi recomandati, in ideea in care motocicleta va mai face 20 k anul asta.

 

Merci,

Alex

Editat de manoliu_Alex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de suspensii, poti schimba arcurile cu unele HYPER PRO, investitia nu este foarte mare (undeva pana in 200 eur) si se va simti o imbunatatire clara.

Nu ridica scaritele ca o sa-ti schimbi toata ergonomia triunghiului sa-scarite-ghidon, lasa-le asa, nu se intampla nimic daca le polizezi.

Pune-ti filtru de aer K&N, ajuta motorul sa "respire mai bine" si nu trebuie sa-l mai schimbi niciodata (doar curatat).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arcuri fata si amortizor spate nou (nu doar arcul, tot amortizorul, reglat dupa greutatea ta, a pasagerului si a bagajelor precum si dupa % mers solo vs cu pasager), ambele de la hyperpro. Ca un sfat, ar merita sa iei si reglajul hidraulic pentru preload-ul amortizorului, e super enervant sa-ti zdrelesti degetele de fiecare data cand schimbi de la mers solo la mers cu pasager si bagaje.

 

Si iti recomand sa pui si un forkbrace, e destul de ieftin, gasesti la cosmo accesories, stabilizeaza furca si ajuta destul de mult in curbe.

Editat de xtx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Di ce inteleg iti place sa o alergi, asta inseamna ca pe fata merg si niste valve Ricor. O sa ai atunci o suspensie aproape foarte buna. Doar arcurile nu o fac sa nu sufere la intrarea in viraje. O sa ai mereu probleme la intrarea rapida, mai ales daca franezi tarziu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

@bozoro, cred ca noi ne vom vedea putin mai pe seara si mai discutam.

 

Nu neaparat imi place sa o alerg..Nu vreau sa o chinui, ca totusi nu e ss. Dar nici "batraneste" nu imi place sa merg. Mai ales la cat sunt de incantat cu senzatia de motor in V si cuplul specific.

Nu mai zic de toba sport :P

 

Imi plac virajele, doar. La drum intins cu pasager + juma de casa mai tare de 130 nu merg. Pe viraje se mai schimba treaba putin :)

 

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut Alex.

 

tu ai luat moto de la Adi din Cta? daca da este fostul meu motor.

vezi ca o sa-ti iei "injuraturi" din cauza tobei, la mersul in grup :).

 

Salutare,

 

De cca 1 saptamana am schimbat motorul si am achizitionat si eu un Vstrom 650, din 2011.

Foarte multumit in cei 1000 km facuti pana acum.

..............

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Da, eu sunt.

 

Sincer nu prea merg in grup. Prefer sa merg mai mult singur.

Cu cei care mai merg e super ok. Inainte aveam un zx6r cu toba HP corse Hidroformed, fara silencer.

Acum o sa creada ca am o toba stock, normala:))

 

Daca tot ne-am gasit si pe aici, multam inca o data de motoreta!!

 

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. De curand am intrat si eu in randul V-strom-istilor.

Din experienta celor mai vechi - ce variante de reglaj ale parbrizului stock recomandati pentru a mai reduce turbulentele? Ca la mine e nasol rau, zici ca-mi invarte casca pe cap+aleatoriu cate-o palma in casca.....

Sa-l dau jos de tot ?

 

Momentan am nevoie de un fix rapid, ca tre` sa plec in concediu - ulterior o sa vad variante, alt parbriz sau deflector...etc

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cioara cu pene sau fara? nasol, oricum.

Cu pene, a țâșnit dintr-un copac, din scurt. 80 sau 90 aveam, intre localități. Mergeam lejer. Asta e.

 

 

Florinel, să-ți trăiască utilaju'!!! 👏

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niste saibe si suruburi mai lungi la cele de jos si se schimba usor unghiul, dar evisent prima varianta e ridicatul lui. Suruburile si ridicatu se face la tot H ul acela de plastic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici chiar asa dar conteaza. Oricum cand m-am suit pe asta, după ce înainte am avut un naked, am zis ca sunt într-o altă lume.

apropos de deflectoarele astea, genul asta de deflector l-am vazut si pe aliexpress, la preturi foarte ok-ish (in jur de $20), dar sunt cu prindere intr-un singur punct, central, cum se comporta? e stabil? nu se balangane intr-o parte si alta la viteza mai mare?

Si tre sa dai gaura in parbriz? sau se strange cu o clema doar, fara gaura?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. De curand am intrat si eu in randul V-strom-istilor.

Din experienta celor mai vechi - ce variante de reglaj ale parbrizului stock recomandati pentru a mai reduce turbulentele? Ca la mine e nasol rau, zici ca-mi invarte casca pe cap+aleatoriu cate-o palma in casca.....

Sa-l dau jos de tot ?

 

Momentan am nevoie de un fix rapid, ca tre` sa plec in concediu - ulterior o sa vad variante, alt parbriz sau deflector...etc

Multumesc.

 

Eu il am ridicat cel mai sus si cel mai in fata. Nu am turbulente si nu am deflector.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropos de deflectoarele astea, genul asta de deflector l-am vazut si pe aliexpress, la preturi foarte ok-ish (in jur de $20), dar sunt cu prindere intr-un singur punct, central, cum se comporta? e stabil? nu se balangane intr-o parte si alta la viteza mai mare?

Si tre sa dai gaura in parbriz? sau se strange cu o clema doar, fara gaura?

Al meu e prins în 2 puncte cu găuri prin parbriz. Nu stiu ala într-un sg pct.o sa stea fix. Al meu e fixat pe 2 pârghii de unde il cobor sau il ridic.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...