Jump to content

Recommended Posts

Salutare.

 

Câți dintre voi ați schimbat V-stromul cu un GS1200?

Multumesc

Io.

:) Ti-am raspuns intai pe topicul de bmw ca sa nu zica lumea ca bmw-istii nu-s baieti de treaba.

Ne putem auzi la un telefon (0730713875) - am mai scris mai demult parca despre diferente, nu prea e timp de scris si in plus nu ma pun sa scriu ca sigur nu am timp de raspuns la comentarii "adiacente".

numai bine,

paul

Link to post
Share on other sites
  • Replies 19.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bozoro

    1571

  • ivanp

    1304

  • bogdan_harea

    1166

  • Lucian_M

    1015

Top Posters In This Topic

Popular Posts

N-ar fi rau sa faci si tu la fel! Suntem in 2019... noi astilalti...

Avem film de la intalnirea de toamna 2018    

Posted Images

Indicator de treapta? Cu magneti pe schimbator sau cuplat la cablajul motorului pt viteza + turatie? Ma batea si pe mine gandul de unul cu magneti, dar era ~14$ ala.

Link to post
Share on other sites

Salut.

 

Sunt prin tura si mi-a borat o jamba uleiul. Am trecut pe la niste service-uri si toate imi ziceau sa astept 3 zile pana ajung piesele de schimb.

 

As incerca sa imi comand in avans intr-un oras mare si sa incerc sa rezolv asa.

 

Ati putea sa imi spuneti ce sa comand si codurile de rigoare? Aparent prin telefon pe vorbe nu reusesc sa ma inteleg cu ei - ei nu prea vorbesc engleza, eu deloc turca sau georgiana. As vrea sa rezolv asta prin scris.

 

Multumesc ;)

 

Care sunt riscurile daca imi continui tura asa?

Link to post
Share on other sites

Din ce stiu eu, iti trebuie ulei si simeringuri de ulei. Daca cele de praf is duse, nu strica sa iei si din alea.

Uleiul sa fie de tip 10W (daca nu ma insel), iar simeringurile MELE de ulei au codul 55-120 - Fork Seal only kit - 43x54x11 mm - AllBalls. Nu stiu la tine cum o fi. Pe spatele cutiei mai scrie ceva 35-1029 S.F. 42914.

Nu stiu cat te ajuta informatiile date de mine, dar vazand ca nu sare nimeni la interval, am zis sa scotocesc prin cutii si sa vad ce coduri au simeringurile mele (nemontate inca).

Daca ti-am fost de ajutor- bea o bere pentru mine. Daca nu- asta e, nu stiu exact ce motor ai, insa macar teoretic furca e la fel. Repet: TEORETIC.

Link to post
Share on other sites

SIMERING TELESCOAPE ULEI 43X54X11
Gasesti aici toata lista cu motoare la care se potriveste. http://motodiscount.ro/Kit_simeringuri_furca_ulei_All_Balls_55-120

Ulei 15W cam orice marca gasesti.
In afara de riscu sa ajunga ulei pe placutele de frane mai exista riscu daca ramai complet fara ulei sa distrugi ceva pe acolo. Una i sa meri 3-400 de km pana schimbi semeringul alta e sa mergi cateva mii. Si daca unul a inceput sa vomite, de ce nu ar vomita si al doilea ? :)
Oare ce se intampla daca ramai fara ulei intr-un telescop si din cauza lipsei de lubrifiere zboara afara semeringul ? Oare se va freca tubul de jamba ;) ?


» Post actualizat in 28 Aug 2018 22:34

In cel mai rau caz daca nu vin si nu vin, gaseste un pet, deseneaqza o forma ca in video si curata semeringurile de praf, in teorie unii zic ca functioneaza, daca nu stopeaza de tot, incetineste foarte mult scurgerile

iar aici gasesti paternul ce trebuie sa il desenezi pe ceva plastic subtire https://www.google.ro/search?q=seal+mate&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjK-7jV5pDdAhVhtYsKHYlrD28Q_AUICigB&biw=1440&bih=753
» Post actualizat in 28 Aug 2018 23:42




PS: am uitat sa zic ca s-a deschis contul comun de donatii pt vstromania de toamna, detalii pe https://www.vstromania.ro/viewtopic.php?f=44&t=25

Link to post
Share on other sites

Multumesc de informatii.

O sa vad ce pot rezolva.

 

Motocicleta este VStrom 650 din 2009, cu ABS

» Post actualizat in 29 Aug 2018 07:22

Tocmai am reusit sa dau de un service care poate sa ma ajute.

Pana acum am mai colindat vreo cateva, fara succes.

 

In poza se vede cum am incercat sa protejez discurile de ulei.

 

Multunesc din nou de ajutor

post-69138-0-64994400-1535527219_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Ajuns acasă după o plimbare prin Dobrogea și Silistra. Motorul s-au comportat admirabil, dar a halit cca 350 ml ulei in 1300 km. Ce e drept, a cam mâncat jar. Și nu glumesc. Acum aștept arcurile, că de amortizor îs lămurit. Adică e peste așteptările mele. Parcă e altă mobra. L-am sunat și pe Tiberiu Troia sa ii mulțumesc. Mi-a zis că se aștepta să il sun. Pe Fabio nu îl mai sun, el e cel care a aprins fitilul și bine a facut. Am de dat o bere!

Link to post
Share on other sites

Ajuns acasă după o plimbare prin Dobrogea și Silistra. Motorul s-au comportat admirabil, dar a halit cca 350 ml ulei in 1300 km. Ce e drept, a cam mâncat jar. Și nu glumesc. Acum aștept arcurile, că de amortizor îs lămurit. Adică e peste așteptările mele. Parcă e altă mobra. L-am sunat și pe Tiberiu Troia sa ii mulțumesc. Mi-a zis că se aștepta să il sun. Pe Fabio nu îl mai sun, el e cel care a aprins fitilul și bine a facut. Am de dat o bere!

da, si mie mi-a mancat vreo 400ml/2500km. vorba ta, incarcat, tras de el mai tare ca niciodata. parca mai citisem pe aici ca daca te dai la el mai papa si ulei. alti rideri ce zic de consumul de ulei?

Link to post
Share on other sites

da, si mie mi-a mancat vreo 400ml/2500km. vorba ta, incarcat, tras de el mai tare ca niciodata. parca mai citisem pe aici ca daca te dai la el mai papa si ulei. alti rideri ce zic de consumul de ulei?

 

Salut, mi se pare ciudat pentru că eu am fost acum câteva săptămâni până în Montenegro, aproape 2500 de km făcuți cu pasager, sidecase-uri, topcase și tankbag pline și nivelul este tot la full. Înainte să plec am făcut schimbul de ulei + filtru și de atunci același nivel a rămas. Câți km are mobra ta?

Link to post
Share on other sites

 

Salut, mi se pare ciudat pentru că eu am fost acum câteva săptămâni până în Montenegro, aproape 2500 de km făcuți cu pasager, sidecase-uri, topcase și tankbag pline și nivelul este tot la full. Înainte să plec am făcut schimbul de ulei + filtru și de atunci același nivel a rămas. Câți km are mobra ta?

45000km, la fel, nu cred ca sunt reali. chestia este ca la primul schimb de ulei nu am completat nimic in 5000km... dar na, la inceputuri, mers 110, nu a ajuns vreodata la 8000turatii.. :)

Link to post
Share on other sites

 

da, si mie mi-a mancat vreo 400ml/2500km. vorba ta, incarcat, tras de el mai tare ca niciodata. parca mai citisem pe aici ca daca te dai la el mai papa si ulei. alti rideri ce zic de consumul de ulei?

Ce fel de ulei?

Link to post
Share on other sites

Prin sate am mers legal, când se putea depășeam în limita bunului simț, iar pe autostrăzi am mers cu 130-140 km/h constant. Prin munții din Serbia și Montenegro se mai putea să merg mai sportiv. Voi ce înțelegeți prin mers ”tare”? Schimbat vitezele la 10k ture? Dai până-n limitare?

Pe traseul ăsta am scos un consum de 5%, dus-întors. Și eu mă așteptam să scadă un pic nivelul de ulei. A mea are 29000km.

Link to post
Share on other sites

Salut, am nevoie de un sfat: am un V-Strom 1000XT si vreau sa-i pun incalzitoare de ghidon. Stiu ca exista variante aftermarket, dar ma intereseaza cat de bune (sau proaste) sunt cele de la Suzuki (adica https://shopbikes.suzuki.co.uk/catalog/product/view/id/59877/s/57100-28860-000-heated-grip-set/category/1649/). Stiu ca sunt mai scumpe, dar imi place cum arata pe motor, nu mai e nevoie de o unitate separata de comanda asa cum am vazut la cele aftermarket.

Link to post
Share on other sites

Salut, am nevoie de un sfat: am un V-Strom 1000XT si vreau sa-i pun incalzitoare de ghidon. Stiu ca exista variante aftermarket, dar ma intereseaza cat de bune (sau proaste) sunt cele de la Suzuki (adica https://shopbikes.suzuki.co.uk/catalog/product/view/id/59877/s/57100-28860-000-heated-grip-set/category/1649/). Stiu ca sunt mai scumpe, dar imi place cum arata pe motor, nu mai e nevoie de o unitate separata de comanda asa cum am vazut la cele aftermarket.

Cel mai bine ar fi sa intrebi si pe forumurile/comunitatile din afara, pe aici e cam greu sa gasesti pe cineva care sa dea 300 de euro pe manere incalzite... si nici acolo nu cred ca vor fi multi care sa faca asta, majoritatea cred ca primesc grip-urile OEM ca bonus la negocierea initiala.

 

Din experienta personala cu marcile aftermarket, daca decizi totusi sa nu le iei pe cele de la Suzuki, ti le recomand pe cele de la Oxford, pe care le poti monta pe mufa grip-urilor originale (aia din spatele radiatorului) - trebuie doar sa cumperi conectorul care se potriveste de la un magazin de componente electronice pe care sa-l sertizezi pe firele grip-urilor. E mai elegant asa decat sa le conectezi direct la baterie (si mai safe, ca oricat de inteligent o fi controllerul ala al lor care detecteaza miscarea, tot ai un power drain pe acolo) si nu pierzi nici garantia pentru ca nu tai/modifici nimic din instalatia electrica originala.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   1 member


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...