Flanker Postat Martie 29, 2019 Share Postat Martie 29, 2019 Buna ziua! Din nou, adica iar mi-am luat Vstrom. Ca de obicei cu intrebari (probleme). La asta am observat ca la relanti daca pornesc avarii, flash sau chiar doar semnalizarea scade intensitatea zgomotului din pompa de injectie, merge sacadat odata cu avariile. Poate nu-i problema dar ma gandeam sa va intreb daca aveti si voi aceasta chestie la motoarele voastre? Sa nu duca alternatorul cum trebe necesarul de curent? Si vre-o metoda de a usura pusul contactului ca ma duce la disperare pana se rasuceste, chiar dat cu spray. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 29, 2019 Share Postat Martie 29, 2019 Și la mine scade voltajul sub 12 când pornesc avariile. Am becuri de 21w. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 29, 2019 Share Postat Martie 29, 2019 Acum 1 oră, Flanker a spus: Si vre-o metoda de a usura pusul contactului ca ma duce la disperare pana se rasuceste, chiar dat cu spray. Legat de contact, inainte de a rasuci cheia incearca sa o impingi pe directia inainte a motocicletei, apoi rasucesti. Daca nu merge spre inainte, incearca spre inapoi. Am avut doua Suzuki cu aceeasi problema, faceam miscarea fara sa ma mai gandesc. Din cate stiu, nu se repara decat prin inlocuire, asa ca am zis "pas" si m-am adaptat eu la fitzele contactului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 29, 2019 Share Postat Martie 29, 2019 Idem si la mine. Dar ajută mult un spray cu vaselină adecvată (de obicei ceva siliconic, dar eu am dat cu ceva grafitat). Am în curte un CBR la care mergea extrem de greu cheia in butuci (contact, rezervor, portbagaj), însă după oleacă de spray funcționează impecabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 29, 2019 Share Postat Martie 29, 2019 Miscarea spre inainte a cheii este la toate modelele de Suzuki. S-o fi gandit japonezu ca e mai sigur asa. Nu e un defect. Se impinge cheia spre inainte si se invarte perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Martie 29, 2019 Share Postat Martie 29, 2019 Hai merci! Cu contactul stiu, buba de Suzuki, am avut doua SV-uri si is la al doi-lea Vstrom, da la asta parca-i cel mai naspa. Merge oarecuma apasat nitel, parca sare in catel dela de la butuc, ma rog, aia e, ma invat io. Iar cu tensiunea la pompa la fel, monitorizez incarcarea. Sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Martie 29, 2019 Share Postat Martie 29, 2019 (editat) Se poate repara: demontezi contactul (security torx 40), demontezi butucul de cheie si se pilesc tablitele (cateii). CU CHEIA IN BUTUC. Daca nu ai aceasta indemanare, un lacatus poate rezolva usor. Editat Martie 29, 2019 de sorin 666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Martie 29, 2019 Share Postat Martie 29, 2019 4 hours ago, Flanker said: Buna ziua! Din nou, adica iar mi-am luat Vstrom. Ca de obicei cu intrebari (probleme). La asta am observat ca la relanti daca pornesc avarii, flash sau chiar doar semnalizarea scade intensitatea zgomotului din pompa de injectie, merge sacadat odata cu avariile. Poate nu-i problema dar ma gandeam sa va intreb daca aveti si voi aceasta chestie la motoarele voastre? Sa nu duca alternatorul cum trebe necesarul de curent? Si vre-o metoda de a usura pusul contactului ca ma duce la disperare pana se rasuceste, chiar dat cu spray. Numai bine! E absulut normal, nenorocitul de stator (caci eu dupa ce mi am luat stator nou la 650 am pus voltmetru) nu i in stare la relanti sa genereze o tensune normala, astfel ca e undeva pe la 12V, iar daca pornesti avarile si ai becuri normale nu led, adica ai un consum de 84 de W in plus, mai mult decat faza lunga chiar, e normal sa scada tensiune pe baterie chiar si pe la 11V si auzi treaba aceasta in pompa. Daca ti butonul de pornire apasat vei vedea ca dupa o vreme, la relanti tensiunea ajunge pana pe la 14,2-14.5 V. Undeva la ~2200 de ture e deja capabil statorul sa livreze destul voltaj. Pt drumurile scurte din oras peste iarna, pt a fi sigur ca incarca suficient bateria intre porniri opriri care am inercat sa le fac de minim 10 minute chiar daca ajungeam la destinatie in 5-7 minute, am decuplat un bec de faza scurta si aveam leduri pe poziti fata/spate si frana, iar cum aveam leduri pe semnalizare nu am simtit niciodata problema semnalizarii. La miar in mers am 14,2V, daca pornesc faza lunga si am si ledurile din proiectoare pornite imi scade la 13,6V. Daca am doar faza scurta si leduri 14.0V, iar miarul are un singur bec pe faza nu doua ca 650 vechi. Caz tipic de impotenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Martie 29, 2019 Share Postat Martie 29, 2019 Oho! Merci! Da intradevar e cu becuri normale si are si niste proiectoare care v-or zbura cand o sa-mi dau seama care-s firele. Da la celalalt din 2004 nu avea problema asta, parca. Deci trebuie redus consumul. Da semnalele daca se schimba cu alea cu led v-or clipi des. Iar la becuri de far nus ce led or fi bune, adica sa nu cumpar o sacosa si sa le schimb odata pe luna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigore1 Postat Martie 29, 2019 Share Postat Martie 29, 2019 Am aplicat sfatul lui Vlad : https://www.aliexpress.com/item/2pcs-Set-Nighteye-8000LM-50W-6500K-White-Fog-Lamps-Auto-Car-LED-Headlights-Kit-H4-H7/32743929916.html impecabile , om vedea in timp. Interesant este ca tocmai am fost la ITP si mi-a verificat reglajul luminilor si am iesit foarte bine cu ele. Este adevarat ,era soare acolo si nu se vedea ca sint LED. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Martie 29, 2019 Share Postat Martie 29, 2019 31 minutes ago, Flanker said: . Da semnalele daca se schimba cu alea cu led v-or clipi des Ei na, dar releu semnalizare pt leduri nu exista? "led flasher module" este una din denumirile sub care se gaseste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 29, 2019 Share Postat Martie 29, 2019 Acum 4 ore, Flanker a spus: Hai merci! Cu contactul stiu, buba de Suzuki, am avut doua SV-uri si is la al doi-lea Vstrom, da la asta parca-i cel mai naspa. Merge oarecuma apasat nitel, parca sare in catel dela de la butuc, ma rog, aia e, ma invat io. Iar cu tensiunea la pompa la fel, monitorizez incarcarea. Sanatate! Acum 2 ore, sorin 666 a spus: Se poate repara: demontezi contactul (security torx 40), demontezi butucul de cheie si se pilesc tablitele (cateii). CU CHEIA IN BUTUC. Daca nu ai aceasta indemanare, un lacatus poate rezolva usor. Lasati butucul in pace, nu e defect, asa sunt facute sa fie. Se impinge cheia spre inainte si se rasuceste. Nu piliti, nu taiat, nu distrugeti nimic. Curatati cu wd40 si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Martie 29, 2019 Share Postat Martie 29, 2019 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 29, 2019 Share Postat Martie 29, 2019 Vis a Vis de contact,asa este la vstrom,impingi cheia spre inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 29, 2019 Share Postat Martie 29, 2019 Și eu credeam că e o problemă, dar m-am liniștit. Însă o dată pe an bag niște vaselină lichidă în contact, apoi suflu cu aer comprimat. Btw, are cineva de vânzare un parbriz de 650 K4? Al meu are niște fisuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Martie 29, 2019 Share Postat Martie 29, 2019 Scrie in manual ca trebuie sa misti cheia inainte/inapoi pt. a pune contactul? Nu! Asa a gandit japonezul? Da, din economie. Este un defect de proiectare nerecunoscut de Suzuki, idem statoare, ambreiaje, etc. E valabil pt. orice marca. Dar, dacă se poate, de ce nu ai remedia un lucru prost?! "Așa fac toate"?!! De ce poti modifica parbrize, suspensii, relee, ambreiaje, scarite, ghidoane, etc. și o scarba de contact pe care cu stanga nu-l puteam rasuci, nu, nu e bine, kg. de wd am bagat in el... interesanta treaba aici, exista niste axiome!... cred că nu fac parte din "partid". PS fiindca sunt comod si uituc am eliminat complet contactul, am "keyless"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 2, 2019 Share Postat Aprilie 2, 2019 La 29.03.2019 la 21:24, sorin 666 a spus: Scrie in manual ca trebuie sa misti cheia inainte/inapoi pt. a pune contactul? Nu! Asa a gandit japonezul? Da, din economie. Este un defect de proiectare nerecunoscut de Suzuki, idem statoare, ambreiaje, etc. E valabil pt. orice marca. Dar, dacă se poate, de ce nu ai remedia un lucru prost?! "Așa fac toate"?!! De ce poti modifica parbrize, suspensii, relee, ambreiaje, scarite, ghidoane, etc. și o scarba de contact pe care cu stanga nu-l puteam rasuci, nu, nu e bine, kg. de wd am bagat in el... interesanta treaba aici, exista niste axiome!... cred că nu fac parte din "partid". PS fiindca sunt comod si uituc am eliminat complet contactul, am "keyless"! Scrie in manual ca trebuie sa stai cu curu pe sa si capul in sus? Nu. Da asa stai. Ala de la contact nu e un defect ci un simplu sistem pe care Suzuki il foloseste de atatia ani ca nici macar nu isi mai bate capul sa il descrie. Poate lasi mobra in garaj si vine copilu' curios sa dea de contact: ai salvat bateria si urmatoarea plimbare ca nu stie cum sa il puna. Ca la brichete, protectie pentru copii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Aprilie 3, 2019 Share Postat Aprilie 3, 2019 Cred că și unui hoț îi e greu să pornească un v-strom dacă nu știe dinainte "șmecheria". E clar că e o protecție și nu un defect... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 3, 2019 Share Postat Aprilie 3, 2019 Dacă se uită pe forumuri, află rapid. Btw, se fură Stroame? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexandruMa Postat Aprilie 3, 2019 Share Postat Aprilie 3, 2019 Chestia cu cheia am patit-o si la Yamaha FZ6. La al meu VStrom inca nu trebuie sa fac ceva special cu cheia, in schimb la FZ da, trebuie sa trag serios spre mine. Si chestia asta nu e ceva normal; de ce? Eu pot scoate cheia cu motorul pornit fara nicio problema. Sigur nu asa a gandit japonezul :)) Dar e ceva cu care poti trai, iti intra in reflex. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 3, 2019 Share Postat Aprilie 3, 2019 Butucul tău avea o problemă. De aia puteai scoate cheia cu motorul pornit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Aprilie 3, 2019 Share Postat Aprilie 3, 2019 Nuștiu cum e la moldova, dar la capitală se fură orice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Aprilie 3, 2019 Share Postat Aprilie 3, 2019 Eu de 10 ani de cand sunt V-Stromist nu am auzit de un V-Strom furat, nici macar in Bucuresti. Poate or fi dar eu nu am auzit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Aprilie 3, 2019 Share Postat Aprilie 3, 2019 cine naiba sa fure uratzenile noastre ? sau cum zicea un coleg "mizeriile" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 3, 2019 Share Postat Aprilie 3, 2019 (editat) Am 3 mobre în curte: CBR, Freewind și Vstrom. Facem pariu că doar CBR are magnet la hoți? Editat Aprilie 3, 2019 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.