Jump to content

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Recommended Posts

Stai linistit, ca nu pun botul la tot ce scrie. Dar cred in ceva si deh, nu-mi prinde rau.

 

In alta dezordine de idei, dupa ce am montat arcurile progresive in furca, am constatat ca mi-a scazut garda la sol. Am mai zis ca am pus 500 ml de ulei in fiecare jamba. In brosura cu care au venit arcurile scria ceva de niste bucse/inaltatoare care se monteaza deasupra arcurilor, sub surubul de reglaj. Din ce am observat eu, parca lipsesc undeva la 2,5-3 cm din cursa, masurand furca unui prieten, tot cu Vstrom 650. Care sa fie problema?

Link to comment
Share on other sites

Acum 11 ore, DeVazut_TM a spus:

 

🤣 

 

Poate este timpul sa dai calendarul înainte. Suntem în 2018. 

 

 

 

 

 

 

N-ar fi rau sa faci si tu la fel! Suntem in 2019... noi astilalti...

Link to comment
Share on other sites

Acum 11 ore, Lucian_M a spus:

Stai linistit, ca nu pun botul la tot ce scrie. Dar cred in ceva si deh, nu-mi prinde rau.

 

In alta dezordine de idei, dupa ce am montat arcurile progresive in furca, am constatat ca mi-a scazut garda la sol. Am mai zis ca am pus 500 ml de ulei in fiecare jamba. In brosura cu care au venit arcurile scria ceva de niste bucse/inaltatoare care se monteaza deasupra arcurilor, sub surubul de reglaj. Din ce am observat eu, parca lipsesc undeva la 2,5-3 cm din cursa, masurand furca unui prieten, tot cu Vstrom 650. Care sa fie problema?

1. Noile arcuri pot fi mai "moi" pe zona de amortizare usoara = greutatea motorului iti duce furca mai jos.

2. Arcul spate mai teapan poate pune presiune(greutate) mai mare pe furca = furca mai jos

3.(desi nu cred ca e cazul) - prinderea furcii in jug 

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

ma gandesc sa achizitionez V-Strom -ul 650 XT in aceasta primavara.

Ca acessorii la el as vrea urmatoarele: Crashbar, cric central si manere incalzite.

Aveti ceva sugestii de model/marca pt aceste accesorii?

Cele originale sunt mai scumpe, dar poate ca isi merita banii in comparatie cu cele aftermarket.

Din ce am mai citit, cricul central ar fi indicat sa fie cel original, dar inca nu sunt convins ca am nevoie de el.

 

Link to comment
Share on other sites

Mie manșoanele mi se par geniale. Azi am făcut prima ieșire din 2019 și le-am ținut intre 75 și 100%. Confort peste așteptări, intre 3 și maxim 5 grade.

IMG_20190203_142703.jpg

Cata, ia musai crashbar, eventual pune unul Givi (cca 550-600 lei la gentimoto.ro sau unul custom de la Bogdan Harea), e mai util decât cricul central (eu nu am și nu îi simt lipsa).

Manșoanele costă 300 lei, Oxford premium touring. Foaaarte utile. 

Tot util mi se pare scutul, cel de aluminiu, nu gluma aia de plaskit, care e doar de aspect. 

Mai departe, vei vedea ce îți mai trebuie. Dacă vrei cutii laterale, nu știu cât ți-or plăcea cele Suzuki, mai degrabă unele din aluminiu, sunt câțiva colegi care le fac custom, împreună cu cadrele aferente.

Spor la cumpărături!

Edited by Lucian_M
Link to comment
Share on other sites

Le am de la începutul lui 2017.

Pe stânga nu trebuie modificat mai nimic (doar scoți unnpic teava aia mică din interiorul ghidonului). Pe dreapta trebuie încă o bucată de aluminiu (sau fier, dar nu am avut chef de vopsea sau rugină), se fixează pe suportul oglinzii si se prinde de suportul de metal cu care vin protecțiile. Asta ca să ocolești pompa de frână. O să îți pun poze pe timp de zi, dacă dorești. Protecția la impact e zero, asta o știi deja, dar ajută când e frig sau plouă. Și sunt ieftine, cca 1/3 din prețul celor originale. Vezi că e posibil să trebuiască să tai capetele manetelor, nu știu dacă încap. La mine a fost simplu, una era deja ruptă de fostul proprietar, pe cealaltă am rezolvat-o rapid în menghină. Nu mă deranjează.

 

Kip in taci!

Edited by Lucian_M
Link to comment
Share on other sites

sau iei de pe louis la oferta cu 75 de euro niste barckbusteruri branduite cu sw motech .... si se potrivesc de minune si tin la orice tranta si chiar isi fac datoria, ca nah de vant .. se pot pune si niste pet uri de 2, 3 sau 5 litri :)

Link to comment
Share on other sites

si daca nu tin si ramai fara vreo maneta... Stiu poate ai de alea rabatabile, da si alea or costat ceva banuti.

Spun doar atat. 300 si un pic de euro, aparatori ghidon, arc mov si scarite sw motech. Atat costa o inmatriculare... Avem cu totii motoare de minim 3 mii de euro, da ne mai zgarcim la 300. Orice alta reparatie mai sanatoasa costa mai mult de atat...

In 5 ani si 60 de mii de km la fostul vstrom cat a fost la mine, am reparat si intretinut la el de mai mult de 3500 de euro (din care sub o mie au fost doar cauciucuri). La fel ca si cricul, nu am vazut o recomandare de sw motech, e vreo 180 de euro, da multi bani, dar daca asa ai luat utilajul ti ai asumat costu de la inceput.

Iar am vazut recomandare de crash bar givi la 600 de lei, cand sw motech nu vibreaza, nu se rupe de unu singur, nu se indoaie la prima cazatura, dar costa 900 de lei.

Nu zic ca anumite accesorii nu sunt bune doar ca sunt ieftine, dar atunci cand faceti alegerile ar trebui luati in calcul mult mai multi factori decat pretul.

 

PS: Astept niste costuri de reparatii si intretinere reale la bmw pe minim 50de mii de km, doar asa spre comparatie :) 

Link to comment
Share on other sites

Dacă zici de beamveu, arunci gunoiul în sufragerie. Și nu merită.

Și eu mi-am ținut evidența, în 3 ani am bagat câteva zeci de milioane în mobră. Singurul regret e că nu am făcut investițiile mai de la început. Urmează al treilea set de gume, disc și plăcuțe spate (luate deja), conducte frână față sport, scut aluminiu, poate și o vopsea. În mașină nu am băgat atâția bani din 2013, pe bune.

Nu a zis nimeni că e ieftin să ai două roți. A, poate vreun scuter rupt sau vreo bicicletă fără pretenții.

Link to comment
Share on other sites

Treaba cu accesoriile rezistente e relativa si trebuie gandita bine: iei handguarduri rezistente la tranta, cade mobra pe ele dar la 200+ kg se indoaie ghidonul. Iti convine sa continui calatoria cu aparatoarea prinsa cu scoci si soricei sau cu ghidonul stramb? Pui crash rezistent, cade mobra de 200+kg pe el, nu se indoaie da ceceaza ceva mai putin rezistent de dedesubt. Preferi sa mai indrepti nitel la crash sau sa il schimbi, sau sa te trezesti cu ceva stramb pe la mobra? Alegerea e a voastra. Eu pot da exemple de probleme de genul. Ca mi-au trecut prin garaj.  ;)

Link to comment
Share on other sites

Mai ales dacă tai vreo 2-3 cm din vârf... 😁

 

Fabio are dreptate. Când am luat bordura cu scutul, dacă nu se îndoia și rupea el, se putea întâmpla altă trăsnaie. Așa, l-am dat jos, pușcat cateva (zeci/sute) de ciocane, sudură și-o vopsea, pus la loc- scăpat bine merci.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, george13 said:

Sunt 100 euro pe Louise si nu se potrivesc la modelul meu.

 

Presupun ca vb de protectii la maini. Ma intrebam ce model de vstrom ai de nu merge chiar nimic.

 

 

Toate 650urile plus miaru 2014-2016 au acelasi cod de produs "10021506" . Sunt 130 de euro plus transport, dar numai ce a trecut campania cu voucher de 20 euro. Mai vine una de pasti.

image.png

Edited by cooldeep
Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, Lucian_M a spus:

O punem de-un lego?

IMG_20190204_193133.jpg

Grijă MARE cum și cât strângi fitingurile alea pe furtun! Daca strângi nițel mai tare se taie teflonul. În rest nu e rocket science, găsești pe net instrucțiuni și filmulețe despre cum se dă "pielea" (tresa metalică) înapoi :P Totul e să nu uiți să bagi piulița pe maț înainte de a beli tresa și a înfige "olivele" de alamă, măcar când faci al 2-lea capăt. Apropo, fitingurile se pot refolosi, trebuiesc doar "olive" din alea noi, avea Nick (mă rog, firma, că Nicu a plecat dintre noi) pe stoc. Și să măsori de 3 ori până tai, nu ca dorel "șefu', de 3 ori am tăiat-o și tot scurtă a rămas!" :lol:

Link to comment
Share on other sites

Mulțam de staturi!

M-am uitat pe net, treaba e simplă. Un pic de atentie și va ieși chiar bine. Mâine cumpăr termostringent (negru sau transparent) și după ce se mai încălzește, pornesc asamblarea. Surubul banjo sper să fie în regulă, atât.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...