Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Acum 8 ore, Lucian_M a spus:

Nu lua panarame chinezești. 

WTF?

Te-ai convertit?

Ca de data asta nu e bine zis. Pe portocala am avut din alea chinezesti scurte din 2015 si sunt si acum pe moto la memeutza. Aceleasi manete. Cam 65k km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E chestie de obisnuinta cred. Am un KTM de 250 cu niste manete rupte si in consecinta mai scurte. Ma inteleg atat de bine cu ele, incat imi vine sa convertesc si V-Stromul. Dar parca nu le-as rupe pe astea OEM 😀. Cele de sus sunt pentru V-Strom pana in 2010 dupa titlu. Am sa caut sa vad daca gasesc ceva similar pentru al meu - 2019.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, uzit a spus:

Revin cu o întrebare: maneta de ambreiaj are un joc considerabil pe verticală. Se poate remedia altfel decât prin înlocuire? Așa face toate? Ar trebi înlocuită doar maneta sau și suportul? Ar fi mai ok să le înlocuiesc cu manetele chinezești aftermarket din aluminiu care sunt pe toate gardurile?

 

Mulțumesc!

Jocul este din cauza suportului. Poti pune ce manete vrei, jocul ramane. Nu la toate se face joc, tine foarte mult de cine si cum o foloseste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai am intrat în posesia manualului de service pentru Stroama mea 650 din 2019.

L-am luat de la service-shop-repair-manual.com

Are codul corespunzator (99500-36250-03E) și ce vreau să vă spun este că nu-i manualul OEM. Dar e o copie perfectă! M-am și mirat cum de-l poate vinde la jumătate de preț față de toți ceilalți pe unde l-am mai văzut (ex. genuinesuzukimanuals.com). 

O nelămurire totuși am: nu are secțiunile 7 și 8. Nu par să lipsească (nr. de pagini e identic), dar par a fi omise intenționat și în cel OEM. Vreo idee de ce? 

QyAN1PT.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut,

 

Am dat si eu azi avans pt unu de 650 model 2021 cu euro 5. O sa vina la sfarsit de ianuarie ... deja nu mai pot, cred ca inebunesc pana atunci. 

 

O sa vina stock ... ma rog ce are XTul pe el. As vrea sa o astept cu niste cadouri (crashbar, priză usb, extensie talpa cric, cric central, cutii, protectia de sub motor, mansoane incalzite). De unde ma sfatuti sa cumpar?

 

Multumesc

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tre sa te hotarasti pe ce accesorii mergi, swmotech, givi, iar apoi gasesti un dealer, poate chiar un magazin de la tine din oras cu care deja la mai mult de 1-2 mii de euro poti negocia frumos un discount.

Cat despre cutii, daca totusi bagi si offroad nu pot decat sa recomand gentile Enduristan aduse de colegul si prietenul nostru de la  m2r-moto.ro 

Despre manere dai search aici sau pe fb si vezi discutia, fie cu cele oxford sau cele koso.

Talpa swmotech sau china, ieftin nu mi se par nici care.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe a mea am luat-o cu crash-bar Givi pentru ca aia mi-a montat dealer-ul - motorteam (i-am cerut crash-bar si asta am primit). Pe la 5500 RPM zici ca decoleaza, asa de rau vibreaza la imbinarea aia din fata. Acum as alege alta firma...

Cric central am luat de la cosmo si e excelent, atat la pret cat si la constructie. Tot de la ei am si kit de coborare scarite.

Manere incalzite am Koso, cea mai ieftina versiune, de la louis. Daca le montezi corect (nu ca mine) sunt excelente.

Protectie radiator de la Givi (inox) - excelenta (motomus). 

Suportii laterali si placa top-case, precum si toate 3 cutiile, de la Givi (V47 si V37, din plastic pentru ca nu merg pe off-road) - excelente (motomus).

Husa moto am de la motomike (motomus) - excelenta. Numai ca nu prea conteaza firma, orice husa moto e buna...

Parbriz Givi Airflow pentru ca sunt inalt...nu pot fara el (motomus).

Bara de accesorii de la Givi (pentru GPS sau telefon) - excelenta (motomus).

Inaltatoare de ghidon de la LSL (2,5 cm in sus si 1,6 cm inapoi) - excelente (romimoto).

Geanta rezervor si inel de la Givi (XS307 + BF01) - excelenta (motomus).

Carcasa GPS sau telefon de la Givi (S954B) - excelenta, daca ai nevoie (motomus). E mult mai frumos sa mergi pe cai necunoscute fara GPS si sa mai intri in vorba cu oameni de pe drum pentru instructiuni si altele. Testat.

Tempomat acceleratie JMT (achimoto) - Nu recomand nimanui asa ceva! Eu iubesc acest accesoriu, dar procesul de acomodare mi s-a parut extrem de periculos! 

Extensii oglinzi SHIN-YO - excelente (achimoto). Fara ele vedeam doar bucati din suncile proprii.

 

Toate cele de mai sus au fost, pentru nevoile mele, obligatorii.

In rest am luat o gramada de nimicuri, gen trusa de reparatie pana, pompa mini de picior, triunghiuri, extinctor, trusa de prim ajutor, plasa elastica pentru portbagaj, disk-lock cu alarma, tank-pad autocolant etc.

 

P.S. sa nu-ti doresti niciodata sa treaca timpul mai repede, indiferent ce bucurie astepti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt raspunsuri. O sa ma apuc sa fac liste si o sa trimit pe la toti pe care ii stiu. Dupa vad unde imi da discount mai bun.

 

joby_toss nu imi doresc sa treaca timpul ... sunt pur si simplu nerabdator si trebuie sa fac multe chestii interesante ca sa nu apuc sa ma gandesc la ea :) ... 

 

 

2.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu e mai spre swmotech orientat. De la cosmo nu am inca nimic, dar la koso le am luat pe cele mai scumpe, motive personale. Diferenta de pret intre givi si swmotech la pret e simtitoare, mai ales ca gentimoto este dispus sa iti dea pret bun, dar am ales sw motech din alte considerente. 

Parerea mea e sa nu te grabesti si daca era un an normal iti sugeram sa vi la prima intalnire sa vezi cu ochii tai ce accesorii avem si sa iti alegi ce iti place. De exemplu iei cea mai mare cutie de la givi si nu poti deschide sidecaseurile, lucru asta nu se intampla la sw motech, dar la sw ai bari ovale pe care nu poti lrinde gentile evo de la enduristan. Deci plusuri si minusuri in ambele tabere. Important e sa alegi ce iti place si nu dupa pret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai astept dupa prima intalnire, le cumpar pana incepe sezonul ca vreau sa ma dau. De 2 ani nu mai am motor (motive personale) si nu am fost sofer de duminica pana atunci. Cu ultima motocicleta am facut 70k km. Anu care urmeaza bag tare cat si pe unde se poate. Cand se fac 5-10 grade noaptea inchiriez casa si plec :)  Cand mi-a zis ala azi ca trebuie sa ma duc la revizie din 5k in 5k, i-am zis ca o sa ne vedem la anu lunar :) 

Planul e asa:

1. fac lista cu ce imi trebuie.

2. imi aleg pt fiecare categorie exact ce imi doresc, cu cod de produs

3. trimit cerere de oferta la cat mai multi pt lista exacta

4. ma duc sa le cumpar :)

 

PS:  ce piulite are DL pe roata din fata si cea din spate? Ce cheie ai nevoie ca sa dai roata jos? 

PPS: si eu sunt tot din TM.

Editat de Mihaif2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Mihaif2000 said:

PS:  ce piulite are DL pe roata din fata si cea din spate? Ce cheie ai nevoie ca sa dai roata jos? 

mare, habar n am, vine in trusa de chei

 

1 hour ago, Mihaif2000 said:

PPS: si eu sunt tot din TM.

Inseamna ca ai luat de la Paul, te duci la el iti alegi tot ce vrei de la swmotech si apoi ii ceri o oferta de nerefuzat. Adica unul din sefii mei si a luat un xt acum cativa ani si si a pus acareturi de la sw pe el la pret decent. Sa alegi varianta adventure rack ca varainta simpla adventure are o prindere de tot rahatul.
Daca mergi pe givi, vb cu baietii de la gentimoto, care si ei sunt nerabdatori sa iti vanda orice.
XTul nu vine cu crashbar ? ca daca vine e bun si ala original, pui un scut swmotech pe el si aia e, cricul central e cu ceva zeci de euro mai ieftin la cosmo (la grec)
Manerele Koso tot de la el le am luat ca imi era mai la indemana.

de la Paul zic de manerele koso nu de la grec :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru roata spate ai in trusa chei (mai mult pentru reglajul lantului in drum cred), dar pentru roata fata eu n-am avut nimic. Am luat din Dedeman un Hex (allen key) de 12 mm. 

 

XT are in plus fata de versiunea de baza doar aparatori maini din plastic, scut motor din plastic si roti cu spite. Acum eu as lua versiunea de baza, pentru ca nu merg pe aratura, pentru ca rotile cu spite sunt mai grele si mai ales pentru ca se curata mai greu spre deloc, pentru ca aparatorile de maini nu au insertie metalica, pentru ca scutul de motor nu protejeaja de lovituri pe dedesubt...

Editat de joby_toss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-ai intrat cu cizmele murdare pe covor... 😁

Pentru ce să demontați roțile, dacă aveți tubeless? Pui șnur, umfli roata și pleci. La vulcanizare au ăia scule. Recunosc, nu m-am gândit să iau un imbus de 12 cu mine, pe față n-am făcut niciodată pană.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu-l iau cu mine, ca are juma' de kil imbusu ala. :) Dar imi place sa stiu ca e in magazie in caz de ceva...

 

Eu m-am aruncat la XT pentru ca era "full option" si mi-a gadilat ego-ul... Dar dupa ce mi-a trecut febra si am reusit sa gandesc la rece, realizez ca aia 400€ diferenta mergeau mai bine in altele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La V-Strom rotile cu spite sunt tubeless, da. Dar spitele sunt scurte si groase (se insereaza altfel pe janta, nu ca la GS sau Multistrada etc.), asa ca nu prea vad avantajele unei roti cu spite in cazul nostru. De fapt sunt convins ca sunt la fel de rigide precum cele turnate si le-au scos pe piata doar pentru design. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai că nu e greu să îți dai seama dacă privești construcția roților. Spițele nu trec prin jantă ci se agață de ea. Niplurile sunt în butuc. Oricum, ideea e copiată de la Supertenere. 

20201215_095725.jpg

20201215_100355.jpg

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...