Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

 

Acum 11 ore, Victor D a spus:

Bună seara.Ma poate ajuta cineva cu o sincronizare a cilindrilor la un V-strom DL 650 din 2005 ,sau informații ? Mulțumesc !

 

In mod normal cam orice mecanic moto bun stie sa faca asta. Fiind din Brad, probabil e cel mai bine sa cauti un mecanic/service moto in zona si sa faci asta la ei.

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este Bradul Municipiu dar nu știu să fie nici un service moto aici ,mi le-am reparat singur de obicei ,niște detalii despre cum se procedează, dacă se poate și cred ca am să reușesc să le sincronizez .

Presupun că prima dată se reglează cablurile de accelerație si pe urma reglajul de aer .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, Victor D a spus:

Bună seara.Ma poate ajuta cineva cu o sincronizare a cilindrilor la un V-strom DL 650 din 2005 ,sau informații ? Mulțumesc !

ia legatura cu Achimoto la Hunedoara si te ajuta el,are cont aici,intra pe sectiunea Hunedoara si-l gasesti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 05.07.2023 la 22:49, Lucian_M a spus:

Se cam cere un miar, așa că...

Vezi că miarul zbârnâie destul de ciudat. Eu încă nu m-am obișnuit cu el. Mult mai mișto merge 650-ul. Acum stau să mă gândesc că la un moment dat am avut să iau un Caponord Rally și Rotaxul ăla mergea extraordinar de rotund. Poate iei în calcul varianta dacă ai de gând să poți rezolva eventualele probleme electrice și electronice specifice modelului. Parcă și poziția mi s-a părut mai mișto, mai "enduro", nu lungit peste rezervor ca la V-strom. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A avut un prieten Caponord și i-a mâncat zilele după ce a început să pice una-alta. Omul pasionat, a reparat cât a putut, apoi i-a făcut vânt.

De V-strom 1000 nu știu mai nimic pe partea de motor, doar că zăngăne oala ambreiajului și consumul e mai mare decât la 650. Ieri am scos 4,8% în condiții de munte și oraș (dinspre Preveza, Gr spre Bitola, MK), cu benzină de la BP (cea de 95, probabil cea mai bună benzină cu care am alimentat ever, alături de Q8 100). Și e încărcată zdravăn.

Dacă poți să spui mai multe în calitate de deținător de miar, te rog, zi și de rău, și de bine. În funcție de starea în care găsesc mobra, i-aș servisa cilindrul receptor de la ambreiaj și i-aș verifica tot ce înseamnă articulații, frâne, rulmenți. Plus înlocuit conducte de frână, logic.

Nu aș da 650-ul, dar îl simt chinuit la deal și mi-e aiurea să-l țin în ture mari ca să presteze cum o face in mod normal, fără încărcătură suplimentară (cutiile laterale in concedii). Că în rest, n-am ce să îi reproșez, funcționează de nu-mi vine să o dau, că o cunosc cap-coada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi nu e atât de simplu. Sistemul e prost, în sensul că nu rezistă la șocurile produse de pistoanele astea mari. Adică coșul ambreiajului e conectat la "rulment" prin niște table și niște arcuri care preiau șocurile mari. În timp ele frecându-se de coș care e din aluminiu, tot ansamblul ăla de coș, discuri ambreiaj, etc. Începe să aibă un joc axial, toată tulumba aia joacă pentru că nu mai e solidară cu axul, cu prinderea. Chiar și dacă schimbi tot cu piese originale și noi, poți avea "bătaia" asta care se agravează cu timpul. 

E un tip în America care explică fenomenul și aduce îmbunătățiri. Adus aici, un coș întărit de el și chestiile aferente, ajung la 700 de dolari. 

 

Eu, mergând în ture joase, chiar sunt deranjat de comportamentul ăsta. Parcă ar fi un monocilindru fără arbore de echilibrare pe care trebuie să îl ții în ture, să nu cadă sub 3000 pentru că zbârnâie tot. 

Că e până în 2007 sau peste, același drac. Doar puțin modificat pe alocuri dar nimic substanțial. 

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vorbit cu Dode și mi-a spus că a avut multe probleme cu miarul lui. Mi-a recomandat mt09 (exclus, nu-mi place modelul), bandit 1250 (nici nu-i arăt soției, nu-i place poziția de prindere, mânerul, sigur nici mobra în sine), eventual un V-strom 650 mai recent (parcă aș vrea ceva cu ABS). Fără cutii merge de rupe și al meu, dar greutatea în plus se simte când le atașez și umplu. Știu, nu-s aerodinamice, dar nici nu plâng când mai scap mobra. Am 3 trante la activ, pagube neînsemnate la ele.

Cu al meu zero probleme până acum, gen să nu pot ajunge acasă (filtru înaltă presiune murdar, sondă lambda, jamba cursă, proiector ars- in tura asta). Ne-a dus prin 21 de țări fără să facă mofturi, doar cu ceva ulei completat. Având în vedere aceste aspecte, nu m-aș muta pe teren necunoscut, nici mulți bani nu aș investi într-un model de 1000 recent, nu prea e momentul acum.

Al meu are cca 130.000 km și încă prestează.

Voi cum ați proceda?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am tot gândit, aștept să ajung acasă și să iau o decizie, deocamdată suntem in Serbia, 42 grade, fierb la propriu. Mobra rezistă cu stoicism, a văzut niște trasee dificile și a făcut tot posibilul să fie la înălțimea așteptărilor, ba le-a și depășit (rampe abrupte, cu piatră cubică sau asfalt deteriorat, mulțumită Waze).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt intr-o dilema la achizitia unei motociclete. Recent am vandut-o pe a mea cu gandul sa cumpar una noua. M-am uitat si la alte modele, vazut, placut, dar raman tot la v-strom (Africa twin imi place, dar prea scumpa). La bugetul meu am vazut Dl1000 din 2018, am vazut in trafic o astfel de motocicleta, ne-am oprit la 2-3 semafoare unul langa altul, eu cu 650 din 2014, el 1000 din 2018, mi-a placut cum arata, piesele de pe ea pareau mai calitative decat pe a mea, etrieri, furca, sa, rezervor, ghidon bla bla, dar citisem mai sus despre problemele v-stromului de 1000 si as renunta la idee..

Cred ca imi ajunge dl650 cu pasager si bagaje, nu am simtit lipsa de putere, cantarim ~140kg impreuna.

Dilema este alta, imi plac rotile cu spite, dar nu stiu ce impune asta... cat de des trebuie stranse, se deformeaza mai usor sau nu, mai greu de curatat mizeria aruncata de lant pe/printre spite... am vazut si spite oxidate pe unele motociclete..

De regula merg doar pe asfalt 98%, nu planific niciun forestier.

Poate ma lamureste cineva cum e cu rotile spitate.. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, ENEOS a spus:

Dacă mergi doar pe asfalt nu-ți bate capul cu spițe!

Da, ma gandesc si la asta, dar uneori mai arunc o privire la cele sh cu 1-2 ani vechime, cu niste accesorii utile ajung la pret de una noua cheala si imi surade, dar majoritatea sunt cu spite.. As vrea sa stiu cat mai multe minusuri la ele.. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roțile cu spițe sunt mai rigide, ăsta e principalul lor plus, însă contează și janta în sine. Dacă e din aluminiu de duritate mai de buget, sigur se vor îndoi, însă nu cred că pe 98% asfalt. Dacă nu sunt cu jante tubeless, vin pachet cu problemele specifice roților cu cameră. Mai predispuse la pană. Pe lângă greutatea mai mare față de jantele turnate, mai ai și greutatea camerei dispusă uniform tocmai la periferia roții. Adică roata se învârte mai greu și are efect giroscopic mai mare. Asta se traduce în consum mai mare și accelerații mai slabe, chiar dacă nu foarte mari ca diferență, ele există. Și manevrabilitate mai slabă. Cu cât o roată e mai grea, e mai greu să îi schimbi direcția din ghidon. Dacă janta spițată e tubeless și mai ales dacă e spițată în stilul BMW, cu găurile pe lateral, cu atât e mai predispusă la descentrare la orice îndoitură cât de mică. Nu mai zic că e mult mai greu de recentrat din nipluri decât una cu găuri pe centru sau inel central. 

Altfel, eu mi-am luat niște roți de Caponord și o să încerc să le pun pe DL1000. Dar măcar știu la ce să mă aștept... Dacă tot vrei să faci pasul, caută roțile de pe V-strom 650 XT. Nu mai stai de modificări. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 34 minute, vis-a-vis a spus:

Roțile cu spițe sunt mai rigide

Din contră, sunt mai flexibile și absorb mai bine denivelările!

Mai departe nici n-am mai citit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 12.07.2023 la 12:35, Lucian_M a spus:

 Și nici nu aș sări de 5000 euro în primă fază.

Cea mai mare problema a Vstomului e ca te invata zgarcit.

La 5000 de euro (eventualele reparatii separat banuiersc) mobra upgrade la Vstrom nu cred.

Poate un xtz1200 din primii ani, dar daca te feresti de Varadero din cauiza greutatii, Tenere e tot acolo.

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...