akruno Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 akruno dc ai apucat sa faci vreun drum cu gumele ... cum se comporta pe ud/uscat si cat de tare vibreza pe asfalt? sal.nu am apucat inca un drum lung,doar teste scurte de zona ,dar am mai avut inainte pe BMW si eram multumit de ele. Mesaj completat E plin Metro, Bricostorre si Hombacher de lopeti. De inaltat se face usor prin confectionarea celor 2 piese identice de sub amortizorul spate. Micsorand distanta intre gauri cu 1 mm ridici spatele cu 2,4 mm. Cu cat mai scurte cu atat iese mai inalta . In fata poti cobora jambele dar nu cred ca se poate mai mult de 6-8 mm. Una peste alta fara sa strici ciclistica motorului se poate ridica 25mm masurati in dreptul sei. Ce cauciucuri ti-ai pus? am sa caut ceva lopeti,k doar vine sezonul rece ,sa vad ce gasim. astaxi am dat in lucru acele "bouns" ptr inaltare(distanta intre gauri la prima strigare 12mm mai scurte),cand vor venii,mai inalt fata din telescoape apoi urmeaza cricul... vedem apoi la masuratori ce iese.. eu am pus cauciucuri Haidenau K60 M+S,si sunt multumit,e deja a 2-a pereche... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Cum se comporta pe ud? Cu TKC-urile frec scarita pe uscat dar pe apa sunt ca pe gheata In a3-a la 3000 rpm daca trag de gaz patineaza roata de parca sunt pe gheata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 O intrebare, a facut cineva TBS si daca da, ce aparat a folosit? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 sa traiti! intrebare de sezon: ce manere incalzite recomandati / aveti? am inteles ca v-stromu are mufa speciala din fabrica pt manere incalzite - ramane sa vad daca miaru k2 are mufa asta multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 sa traiti!intrebare de sezon: ce manere incalzite recomandati / aveti? am inteles ca v-stromu are mufa speciala din fabrica pt manere incalzite - ramane sa vad daca miaru k2 are mufa asta multumesc Cele mai bune sant si cele mai ieftine. Saito, japoneze merg foarte bine pt cateva zeci de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Cele mai bune sant si cele mai ieftine. Saito, japoneze merg foarte bine pt cateva zeci de euro. ai tu saito? ai probat/testat cumva? din ce-am citit eu pe net, sunt de tot rahatu. daca stii altceva zi-ne si noua. eu am tot citit review-uri si pana la urma mi-am luat daytona, dar n-am apucat inca sa le montez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Cum se comporta pe ud? Cu TKC-urile frec scarita pe uscat dar pe apa sunt ca pe gheata In a3-a la 3000 rpm daca trag de gaz patineaza roata de parca sunt pe gheata... k60-urile ce le aveam inainte,frecam cricul pe uscat,dar erau nakspa pe ud..aste noi,M+S cica ar fi altfel(iarna ,vara,ud uscat)nu am apucat inca sa probez udul...dar vom merge mai incet daca trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 O intrebare, a facut cineva TBS si daca da, ce aparat a folosit? Merci Well, se pare ca nu stie nimeni... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Well, se pare ca nu stie nimeni... Pe vstrom.info sau stromtrooper.com ai cautat? Stiu ca postase cineva pe unul din forumurile alea intreaga procedura, cu poze. In principiu, iti trebuie un set de manometre, o surubelnita si manualul de service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Octombrie 16, 2009 Autor Share Postat Octombrie 16, 2009 ai tu saito? ai probat/testat cumva? din ce-am citit eu pe net, sunt de tot rahatu. daca stii altceva zi-ne si noua.eu am tot citit review-uri si pana la urma mi-am luat daytona, dar n-am apucat inca sa le montez. Tot saito am si eu. Sint foarte multmit de ele. L-am montat acum aproximativ 2 ani si merg super. Te ajuta foarte mult cind ploua sau e mai frig afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 Am Saito de 2 ani si merg fara probleme. Un singur lucru deranjaza la ele. Treapta a doua de putere are 54 W ceeace este prea mult si se incalzesc prea tare pt a fi folosite permanent. De fapt este treapta de START dupa care treci pe ON care are doar 15 W. Daca treapta a doua ar fi avut numai 35-40 W era buna pt vreme foarte rece, asa trebuie folosita alternativ cu treapta unu. Oricum pt cei 60-70 euro cat am dat pe ele sant foarte bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 Pe vstrom.info sau stromtrooper.com ai cautat?Stiu ca postase cineva pe unul din forumurile alea intreaga procedura, cu poze. In principiu, iti trebuie un set de manometre, o surubelnita si manualul de service M-am uitat, am citit si rascitit, problema este ca cei ce posteaza sunt din state si dimensiunea furtunelor pt fabricarea ,,utilajului'' este data in sistem american. Ma intrebam daca nu se potrivesc niste cesuri de reglat carburatoarele.... Iarna asta vreau sa-i dau jos si pompa de benzina sa-i curat filtrulala primar, sper sa reusesc. L-a desfacut cineva pana acum, Poate imi da niste hint-uri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 M-am uitat, am citit si rascitit, problema este ca cei ce posteaza sunt din state si dimensiunea furtunelor pt fabricarea ,,utilajului'' este data in sistem american. Ma intrebam daca nu se potrivesc niste cesuri de reglat carburatoarele....Iarna asta vreau sa-i dau jos si pompa de benzina sa-i curat filtrulala primar, sper sa reusesc. L-a desfacut cineva pana acum, Poate imi da niste hint-uri? Fabio (Bozoro@) si-a facut pompa zdrente si chiar a inlocuit un filtru cu altul de benzina, auto. Ia legatura cu el. Dupa ce a schimbat filtrul au disparut problemele pe care le avea inainte de interventie si numai cu cativa lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Octombrie 17, 2009 Share Postat Octombrie 17, 2009 urmatoarea mea miscare a fost schimbarea pieselor "bounce" de legatura intre telescop spate/bascula,cele noi avand cu 12mm mai scurta distanta intre axele gaurilor. distantele masurate inainte si dupa; inaltime sa 81-85 garda sol in cel mai jos punct 17-20..castig 4cmm. aveti si poza pieselor facute... si va voi tine la curent cu ce urmeaza..probabil niste suporti laterali ptr coburi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Octombrie 17, 2009 Share Postat Octombrie 17, 2009 M-am uitat, am citit si rascitit, problema este ca cei ce posteaza sunt din state si dimensiunea furtunelor pt fabricarea ,,utilajului'' este data in sistem american. Ma intrebam daca nu se potrivesc niste cesuri de reglat carburatoarele....Iarna asta vreau sa-i dau jos si pompa de benzina sa-i curat filtrulala primar, sper sa reusesc. L-a desfacut cineva pana acum, Poate imi da niste hint-uri? Filtrul nu il poti curata pentru ca este capsulat pt ca este high pressure Daca crezi ca iti face probleme il poti inlocui cu unul nou si pac pac 250e Mai exista varianta renuntarii la filtrul din rezervor (atasat de pompa) si mutarea lui in afara rezervoului (filtru auto de benzina tot high pressure) Acia gasesti cum se face! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 (editat) Filtrul nu il poti curata pentru ca este capsulat pt ca este high pressureDaca crezi ca iti face probleme il poti inlocui cu unul nou si pac pac 250e Mai exista varianta renuntarii la filtrul din rezervor (atasat de pompa) si mutarea lui in afara rezervoului (filtru auto de benzina tot high pressure) Acia gasesti cum se face! Stiu ca este high prssure dar mai are unul low pressure, a se citi ,,sita'', situat in capul pompei, pe ala vreau sa-l curat. Sa vad cum dau pompa jos ca mai am juma' de rezervor plin cu benzina. Editat Octombrie 18, 2009 de Rider in the sky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 Stiu ca este high prssure dar mai are unul low pressure, a se citi ,,sita'', situat in capul pompei, pe ala vreau sa-l curat. Sa vad cum dau pompa jos ca mai am juma' de rezervor plin cu benzina. Pai... ca sa scoti benzina ori tragi cu furtunul ori conectezi pompa direct (scrie in manual procedura pentru verificarea debitului) cat despre filtru lowpressure este de fapt filtrul sorbului pompei. oricum cand sunt probleme... nu de acolo sunt bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 M-am intors!!!!! Nu e nevoie sa scoti benzina......daca e putina nu curge daca pui rezervorul pe o parte. Eu am modificat pompa asa ca la USA si vad ca merge.....mai ramane sa verifis la distente foarte lugi si viteze mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Filtrul nu il poti curata pentru ca este capsulat pt ca este high pressureDaca crezi ca iti face probleme il poti inlocui cu unul nou si pac pac 250e Mai exista varianta renuntarii la filtrul din rezervor (atasat de pompa) si mutarea lui in afara rezervoului (filtru auto de benzina tot high pressure) Acia gasesti cum se face! Acum am vazut si eu pe topicul ala ca la DL650 de la 2007 in sus au pus cu totul alt ansamblu pompa/filtru. Deci marlanii s-au prins ca ceva nu era in regula cu filtrul ala, dar n-au recunoscut niciodata oficial - daca ti se infunda, ghinion. Sper ca asta nou rezista ceva mai mult - si chiar daca se duce, se pare ca e ceva mai ieftin. 80$ inseamna cam 150euro - cam asta e cursul de schimb USA-Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 (editat) Salutare! Nu stiu daca s-a mai scris aici dar am vazut la noutati pe octombrie ca in 2010 va apare o editie speciala V-Strom 650 Traveller. Pe langa ABS, va avea standard cutii de aluminiu Trax (37/45L, cu sistem QuickLock) si topcase de 38L, protectie motor aluminiu 3mm (toate aceste vor fi negru-mat si vor purta logo Suzuki), crashbar, protectii maini mari, suport de navi. Pretul nu a fost comunicat insa. Vlad Editat Octombrie 19, 2009 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Salutare! Nu stiu daca s-a mai scris aici dar am vazut la noutati pe octombrie ca in 2010 va apare o editie speciala V-Strom 650 Traveller. Pe langa ABS, va avea standard cutii de aluminiu Trax (37/45L, cu sistem QuickLock) si topcase de 38L, protectie motor aluminiu 3mm (toate aceste vor fi negru-mat si vor purta logo Suzuki), crashbar, protectii maini mari, suport de navi. Pretul nu a fost comunicat insa. Vlad Ai vreun link? Nu stiu daca e o versiune oficiala Suzuki, sau doar un pachet optional oferit de un dealer, asa cum e DL650X in UK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Salutare! Nu stiu daca s-a mai scris aici dar am vazut la noutati pe octombrie ca in 2010 va apare o editie speciala V-Strom 650 Traveller. Pe langa ABS, va avea standard cutii de aluminiu Trax (37/45L, cu sistem QuickLock) si topcase de 38L, protectie motor aluminiu 3mm (toate aceste vor fi negru-mat si vor purta logo Suzuki), crashbar, protectii maini mari, suport de navi. Pretul nu a fost comunicat insa. Vlad Sper sa fie in sfarsit cantecul de lebada al lui Suzuki, adica o varianta mai accesorizata, inainte de scoaterea din fabricatie a lui DL650 pt a face loc noului DL 800 de 87 CP si 185 kg pe care-l astept de un an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 (editat) Sper sa fie in sfarsit cantecul de lebada al lui Suzuki, adica o varianta mai accesorizata, inainte de scoaterea din fabricatie a lui DL650 pt a face loc noului DL 800 de 87 CP si 185 kg pe care-l astept de un an. La cat de bine s-a vandut si se vinde in continuare DL650, nu prea au nici un interes sa-l schimbe. Cat despre DL800... eheee... ar fi frumos, dar din cate stiu Suzuki n-are nici un motor V2 de 800 in afara de ala de pe Intruder, si nu cred ca-l vrei pe ala! Si chiar daca ar fi sa bage unul nou, in mod sigur n-o sa aiba 185kg, poate vreo 30 in plus! P.S. Nu m-ar mira ca urmasul lui DL650 sa fie un DFL650, sau ceva de genul asta, adica acelasi motor, usor schimbat, cu alte capace si fara radiator de ulei, ca la Gladius. Si, bineinteles, alte plastice. Editat Octombrie 19, 2009 de atw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Sper sa fie in sfarsit cantecul de lebada al lui Suzuki, adica o varianta mai accesorizata, inainte de scoaterea din fabricatie a lui DL650 pt a face loc noului DL 800 de 87 CP si 185 kg pe care-l astept de un an. vrabia...........(vorbim de suzuki ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Sper sa fie in sfarsit cantecul de lebada al lui Suzuki, adica o varianta mai accesorizata, inainte de scoaterea din fabricatie a lui DL650 pt a face loc noului DL 800 de 87 CP si 185 kg pe care-l astept de un an. exista asa ceva http://www.yamaha-motor-europe.com/product...?view=techspecs nu mai ca e un pic mai grea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.