Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

salut,

 

am ramas cuplat pe verificat de joc la supape (ca se pare ca o sa fie o iarna lunga) ... stiu ca am citit mai demult ca inlocuirea de axe cu came ar aduce mai multa putere:

se pun cele de admisie pe evacuare si pe admisie se pun axe cu came admisie de sv650 parca.

a modificat cineva astea si poate sa dea o parere avizata?

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te mananca ca pe Zambilica!! :D cred ca in romania nu a incercat nimeni. si nici in italia nu sunt sigur ca a incercat cineva. doar americanii alerga dupa astfel de modificari. prin europa e mai simplu sa iti iei alta mobra. pune un delimitator si o sa ai si tu toti caii si nu o sa mai vrei alte modificari.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca crash-ul SWmotech se pupa cu scutul OEM pe care il am eu fara a fi nevoie de adaptari si daca permite scoaterea carenelor usor, fara demontarea barelor, cred ca asta este castigatorul.

 

Daca vrei, pot sa trec pe la garaj sa-i fac niste poze, pana una alta poti sa te uiti la pozele alea mici de pe site de la louis.

Nu-mi amintesc exact daca filtru de aer l-am schimbat inainte sau dupa ce am montat crashbar-ul - stiu ca atunci o trebuit sa trag de rezervor si de carene.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

te mananca ca pe Zambilica!! :D cred ca in romania nu a incercat nimeni. si nici in italia nu sunt sigur ca a incercat cineva. doar americanii alerga dupa astfel de modificari. prin europa e mai simplu sa iti iei alta mobra. pune un delimitator si o sa ai si tu toti caii si nu o sa mai vrei alte modificari.

Am pus eu PC3 si gear derestrictor cu indicator de viteze inclus.Rupe aderenta din orice pozitie....

 

 

te mananca ca pe Zambilica!! :D cred ca in romania nu a incercat nimeni. si nici in italia nu sunt sigur ca a incercat cineva. doar americanii alerga dupa astfel de modificari. prin europa e mai simplu sa iti iei alta mobra. pune un delimitator si o sa ai si tu toti caii si nu o sa mai vrei alte modificari.

Am pus eu PC3 si gear derestrictor cu indicator de viteze inclus.Rupe aderenta din orice pozitie.... Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astia spun " sub 11.800 eur ".

 

http://www.autoevolution.com/news/2014-suzuki-v-strom-1000-unveiled-with-insanely-attractive-price-photo-gallery-67553.html

 

Attractive Price [Photo Gallery]

2014-suzuki-v-strom-1000-unveiled-with-i
share:
text size: A- A+
Having debuted as a concept at the 2012 Intermot show in Germany, the all-new Suzuki V-Strom 1000 was thoroughly revised and brings a host of top-notch upgrades over the old liter-class Stroms. Couple these with an insanely attractive price, and we might already be looking at a future best-seller.

While the older Stroms were way better on asphalt than they were off the road, it looks like Suzuki has done a great job upgrading the liter bike. A former superbike 90-degree v-twin engine was revamped and became bigger, with new cylinders and heads, pistons, a new crankshaft, connecting rods, radiator, and a new clutch: in one word, a new engine, altogether.

Suzuki claims 59 mpg (3.98 l/100 km) from this beast, which is truly impressive, if proven right, and a major help deciding in favor of such a purchase. 1037Cc will deliver 99hp at 8,000 rpm and 76 lb-ft (103 Nm) at 4,000 rpm: for such mileage, this is heaven!

New technology, such as traction control was also installed on the bike, with dual mode operation and the possibility to switch it off for off-road use. Add in a nice freeze sensor lighting up a warning light in the dash, fully adjustable suspensions, ABS for the 310mm and 295mm rotors (front and rear, respectively), slipper clutch and an adjustable windscreen for even more touring worth.

Aluminium wheels remained in the 19" and 17" zone, not exactly the favorite combo for really rough ground, no matter what BMW and other manufacturers say about the 19" front. We totally dig the beak design harking back to the early DRs, a cool, tradition-rich feature.

The 2014 Suzuki V-Strom 1000 will be present at the 2013 AIMExpo in Orlando next month, and the price is rumored to be under 10,000 GBP: that's under $15,900 or €11,800, and such price is sure to move a lot of bikes!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

valoarea de 59 mpg este in galoane britanice. in galoane americane sint 49 mpg si inseamna 4,8 l/100 km. am citit si alte articole si toti dadeau consumul de 4,8; parca e dat chiar oficial de suzuki.

 

 

Ala e un site romanesc, al unui nene care citeste si el articole de pe net si isi da cu parerea, ca si noi. Doar ca face conversiile dupa ureche :)

Intr-adevar, in Anglia s-a anuntat ca o sa fie "in jur de 10000 de lire", nenea asta a bagat 10000 de lire pe google si i-a dat 11800 de euro. Asta nu inseamna ca exact atat o sa fie la noi.

La fel si cu consumul, 59mpg a aparut pe un site englezesc (deci in galoane britanice), dar nenea asta nu s-a prins cand a facut conversia.

"Jurnalistii" lu' peste :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

valoarea de 59 mpg este in galoane britanice. in galoane americane sint 49 mpg si inseamna 4,8 l/100 km. am citit si alte articole si toti dadeau consumul de 4,8; parca e dat chiar oficial de suzuki.

 

cum naiba frate ...eu iar am scos o medie de 7l/100km pe traseul bucuresti -rosia montana si imprejurimi . o vand pe asta si imi iau una noua daca e pretul e 10k euro :D . imi scot banii doar din reducerea de carburant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Umbla la reglaje, ceva nu este in regula. Am mers in paralel cu un DL 1000 cu un prieten si am bagat la statia aproape la fel, diferenta dupa virgula si niciodata peste 5,5. Acelasi motor era reclamat de fostul proprietar ca foarte gourmand, probabil de asta la si vandut.



Legat de ciocul celui nou, ori ne obisnuim noi cu el, ori daca in realitate va fi chiar atat de urat, se va gasi o solutie de inlocuire.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc pentru raspunsuri, ma-ti luminat intr-un timp foarte scurt si evident am inteles ca e nevoie de ele

 

din ce am inteles, formula fericita este si crash si scut de la SW, pe care probabil o voi adopta si eu daca tot nu am nici una din ele

 

inteleg doar ca varianta cu crash givi ar fi mai ieftina, bozoro poti sa-mi spui aprox cu cat?

 

si care ar fi sursa de cumparare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

crashul este 110 euro, ti-l pot trimi si eu. cat despre scut, alea de la sw mie nu imi plac pentru ca sunt din 2 bucati nituite. daca le lovesti se indoaie la nituri si nu le mai dai la linie niciodata. mai degraba cauta pe net unul original sau oricum facut dintr-o bucata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm...asta seara plictisit un pic si apucat de surubarit la mobra dupa o saptamana turbata:

- reglat tps - nu mai era liniutza la mijloc - era sus - acum e la mijloc si trece sus undeva intre 2300-2500rpm - de vis

- desfacut rezervorul - cam macel acolo - curatit pompa in amanunt, gresat simeringurile - pus inapoi - merge in continuare. pe peretii rezervorului se vede ca un strat de rugina ca si cum s-ar fi umflat vopseaua [pe interior - nu am avut lantz sa bag acolo sa mestec un pic - o sa urmeze si o sa ma mai documentez cam ce e de facut sa nu mai produca mal dinala (oringurile si sita sorbului erau in stare buna).

- pt cei care au problema cunoscuta cu ultima liniutaa de sus care nu se aprinde la plin - frecat cu shmirglu zona de la la rezistanta variabila de la pompa benzina si s-a rezolvat problema asta la mine cel putin - yupiiii

imi place foarte mult cum e gandita pompa de benzina - chiar daca e rugina in rezervor cu greu o sa fie aspirata de pompa :D.

desi cred ca ar merita un filtru de benzina pus in exterior - (sa fie).

mai urmeaza verificarea de joc la supape si daca e de desfacut acolo - o sa ma documeentez serios cum e cu axe cu came de sv. :D si poate poate

 

ma ... de vis motorul asta dl!

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut V-Stromistilor

 

Cit de tare suna un DL650 la 24mKm ? sau trebuie sa sune ceva la el ? ... la motor ma refer

 

Radu

:))))

buna intrebarea!

ca sa iti raspund eu - daca are toba stoc - suna ca o masina de cusut electrica.

Ia unul de pe aci care are dl650 de ceva kilometri si mergeti impreuna - eu am avut transalp 650 inainte reglat ceas cu toba leovince - o placere sa il asculti. cand am auzit prima data cum suna un dl (16k km - luat de nou si intretinut) - am zis ca " 'ai de ma-sa! si astia au imprumutat ceva ceva de la italieni!"

 

numai bine,

paul

 

:)

Dupa o discutie scurta cu cris, cateva sugestii si ceva documentare - cred ca am gasit solutia pentru rugina din rezervor.

Electroliza + POR15 (buni si americanii astia la ceva).

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate folosi Nigrin Rost Stopp care blocheaza ruguna intr-un strat dur insolubil. Costa cca 45 roni 200ml sufficient pt un rezervor aplicat de doua ori. Metoda este simpla. Se demonteaza rezervorul se goleste de benzina si accesorii, pompa litrometru, etc, se astupa toate gaurile cu doape banda adeziva etc, se umezeste prin pulverizare usor interiorul cu apa,1-2 fasuri si se toarna toata solutia. Timp de 1 ora se rastoarna rezervorul in toate poazitiile pt a fi siguri ca tabla a intrat in contact cu solutia cel putin de cateva ori. Se recupereaza solutia ramasa si se lasa la dospit inca cateva ore timp in care se dau regulat fasuri de apa pt a mentine in interior o atmosfera umeda. Se clateste cu apa calda, se scurge si se repeat operatia inca o data cu solutia recuperate, urmata iar de clatire dar mai energica pt indepartarea resturilor de solutie care nu s-a solidificat pe tabla. Gata. Solutia am cumparat-o de la Ausburg (mag de piese si accesorii auto). Pe eticheta scrie:Solutie de protectie impotriva ruginii, 200ml. Incetineste respective opreste procesul de ruginire prin intermediul unor formule electrochimice. Surplusul de rugina este transformat intr-un compozit Fier-Tanin insolubil. Mare putere de acoperire cca 4 mp.Aici exagereaza putin, eu zic max 1,5 mp la doua straturi. Oricum ce ramane dupa a doua aplicare se poate folosi in continuare la zonele ruginite de pe motor, cadru, cric scarite. Rezulta un strat negru-albastrui, iar acolo unde este multa rugina maron-negru-albastrui.

PS: Importator ROLL-FAST SRL Sibiu, Sos Alba iulia BL 27B tel/fax 0269232650, www.rollfast.ro.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

buna informatia ta.

am apucat sa imi comand por15.

 

numai bine,

Paul

Se poate folosi Nigrin Rost Stopp care blocheaza ruguna intr-un strat dur insolubil. Costa cca 45 roni 200ml sufficient pt un rezervor aplicat de doua ori. Metoda este simpla. Se demonteaza rezervorul se goleste de benzina si accesorii, pompa litrometru, etc, se astupa toate gaurile cu doape banda adeziva etc, se umezeste prin pulverizare usor interiorul cu apa,1-2 fasuri si se toarna toata solutia. Timp de 1 ora se rastoarna rezervorul in toate poazitiile pt a fi siguri ca tabla a intrat in contact cu solutia cel putin de cateva ori. Se recupereaza solutia ramasa si se lasa la dospit inca cateva ore timp in care se dau regulat fasuri de apa pt a mentine in interior o atmosfera umeda. Se clateste cu apa calda, se scurge si se repeat operatia inca o data cu solutia recuperate, urmata iar de clatire dar mai energica pt indepartarea resturilor de solutie care nu s-a solidificat pe tabla. Gata. Solutia am cumparat-o de la Ausburg (mag de piese si accesorii auto). Pe eticheta scrie:Solutie de protectie impotriva ruginii, 200ml. Incetineste respective opreste procesul de ruginire prin intermediul unor formule electrochimice. Surplusul de rugina este transformat intr-un compozit Fier-Tanin insolubil. Mare putere de acoperire cca 4 mp.Aici exagereaza putin, eu zic max 1,5 mp la doua straturi. Oricum ce ramane dupa a doua aplicare se poate folosi in continuare la zonele ruginite de pe motor, cadru, cric scarite. Rezulta un strat negru-albastrui, iar acolo unde este multa rugina maron-negru-albastrui.

PS: Importator ROLL-FAST SRL Sibiu, Sos Alba iulia BL 27B tel/fax 0269232650, www.rollfast.ro.



ca veni vorba - donez un parbriz de dl650 oem.

are o zona cu zgaraieturi 4-5 cmx3 cm. sunt zgaraieturi de suprafata - a fost pe post de tava de depozitare in garaj cat a stat dat jos de pe moto.

ies cu un polish usor.

 

preferabil in timisoara (pt usurinta transportului) dar trimit si in tara (cu curier - nu ma trimiteti la posta!) daca si-l doreste cineva.

daca apuc fac si poze ...

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut ca au aparut manere incalzite daytona 3 - are cineva si poate sa dea o parere?

eu deocamdata caut daytona 2 (am mai avut) - ca bagau suficienta caldura si nu aveau electronica pe ele.

are cineva o sursa buna (si rapida) pt manere?

pe louis sunt 40 de euro parca (daytona2).

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut ca au aparut manere incalzite daytona 3 - are cineva si poate sa dea o parere?

eu deocamdata caut daytona 2 (am mai avut) - ca bagau suficienta caldura si nu aveau electronica pe ele.

are cineva o sursa buna (si rapida) pt manere?

pe louis sunt 40 de euro parca (daytona2).

 

stima,

paul

 

Cred ca as putea sa ti le aduc eu din Louis, daca nu te grabesti sigur ajung cu ele pana la sfarsitul lunii octombrie.

 

P.S. Sunt usor de montat? Poate voi fi nevoit sa-mi iau si eu un set :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca as putea sa ti le aduc eu din Louis, daca nu te grabesti sigur ajung cu ele pana la sfarsitul lunii octombrie.

 

P.S. Sunt usor de montat? Poate voi fi nevoit sa-mi iau si eu un set :|

 

: ))) dupa cum mi-ai zis tu - nu ma pot baza ca ajungi acasa la sfarsti de octombrie :D.

Da, e usor de montat - vedem cum le achizitionam si montam impreuna.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

: ))) dupa cum mi-ai zis tu - nu ma pot baza ca ajungi acasa la sfarsti de octombrie :D.

Da, e usor de montat - vedem cum le achizitionam si montam impreuna.

 

stima,

paul

 

De ajuns ajung cel putin odata. Ca sa ajung cu bine si a 2-a oara probabil voi avea nevoie sa-mi montez manerele de aci, si-s cam limitat la unelte/conditii de lucru :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...