Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Comparația cu mașina este irelevantă...să luăm spre exemplu V-stromul de 650.

Nu știu pretul de nou al modelelor anterioare dar...modelul 2017 este 7590E(am luat varianta cheala cu roți de aliaj ca sa fie mai aproape de primele 2 versiuni).

Modelul 2012 se vinde acum intre 5și 6k...

Concluzia-6ani2000euro devalorizare...300euro/an.Am aproximat totul,dar...in banii aia ai 2 pînă la 4ani garanție+mult mai puține batai de cap=mai multă distractie!😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Concluzia-6ani2000euro devalorizare

Plus o gama intreaga de accesorii, care de cele mai multe ori dubleaza suma asta, sau chiar mai mult. Nu ma intreba de unde stiu ;). De fapt asta este marele avantaj al S/H, cumperi tot la pret de S/H si accesoriile, care numai ieftine nu sunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat motorul chel. Bine, nu chiar chel, avea scut home-made (care s-a cam crapat) si cutii (finute). Am bagat in el peste 1000 euro ca sa-l aduc pe aproape de standardele dorite. Si e din 2004. Cam la 3000 merge unul bun din anii respectivi. Asa ca faza cu deprecierea nu prea tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Sunt interesat sa cumpar un V-Strom 650 (An 2012+) pe care as vrea sa platesc in jur de 5500 Euro, de preferat cu carte service. Prefer sa platesc extra si sa aiba niste optionale, de exemplu: cric central, crashbars, topcase etc.

Astea fiind spuse, daca detintie sau cunoasteti pe cineva care detine una si doreste sa o vanda, va rog dati-mi de veste.

Numai bine!

 

Salut

 

Saptamana trecuta am trecut pe la Dageco Bucuresti si aveau modelul 2015, zero km, la 6500 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Mersi pentru link, dar stiu ofertele de pe mobile.de si autoscout24.de. Am zis sa le tin ca ultima varianta. Adusul din strainatate implica putina bataie de cap. Am luat mobra din Olanda si a fost un pic dificil cu transportul. Intr-adevar de pe site-urile alea 2 ai de unde alege si majoritatea de la 2012+ au Full Service History, multe fiind la primul proprietar.

 

 

Se poate tra si fara cris central, te asigur. Este util, dar nu indispensabil. Iti trebuie pentru curatat si uns lantul, dar exista solutii pentru a face aceste operatiuni rar sau foarte rar (ungator lant, cand o sa ai motorul ma poti cauta si iti fac unul personalizat).

Un crash-bar e cam 100 euro.

Tocase + placa e cca 100 euro sh, daca stii ce sa cauti. Am dat 370 lei pe ale mele si sunt multumit, au vazut o parte din Europa si nu s-a stricat.

Priza se poate pune cu cateva zeci de lei.

Daca nu mergi pe offroat, nu ai musai nevoie de scut.

Parca ar fi pacat sa ai banii si sa nu iei lucru nou, cu garantie.

 

Da, se poate, asta fiind si motivul pentru care detin un stander :) Tot la un V-Strom l-am folosit, deci stiu din proprie experienta ce inseamna un cric central.

Si o sa te caut pentru un ungator si cu cric si fara cric :) Stiu ce inseamna si ungator...operatiune de curatare a lantului pe care un prieten o facea de 2-3 ori/sezon, dintre care una la insistentele mele.

Acum revenind... am un comfort psihic ca am mai ramas cu niste bani in casa si consider ca efortul e nejustificat de mare sa iau mobra de toti banii.

Totusi pana in februarie cand ar fi un termen limita pentru a achizitiona mobra se pot intampla multe

 

Daca nu tii musai sa fie 2012+ (Wee2-ul), cred ca asta se potriveste cu cerintele tale: /index.php?/topic/750236-de-vanzare-suzuki-v-strom-dl650-2010-45000-de-km/

 

Stiam de mobra ta. E super accesorizata, imi place mult schema de culori de la modelul 2010 si de asemenea jantele gri.

Insa problema e ca am mai avut un V-Strom din 2004 si parca nu as vrea una relativ la fel...

 

Daca poti sa faci efortul, eu zic sa cumperi noua. Ar fi pacat sa nu. Mai ales ca importatorul Suzuki din Ro are preturi mai bune ca in vest. Era un V-Strom 650 2017 pe olx la un dealer din Constanta, pe stoc si cu ceva plastice extra.

 

Accesoriile le poti pune pe parcurs in functie de ce ai nevoie. Si crede-ma unele nu sunt must-have-uri. In loc de cric exista solutii gen SnapJack. Iar topcase-ul..well..eu la primavara cred ca-l scot la vanzare cu tot cu placa si rack. Nu-i gasesc rostul decat pt anumite tipuri de utilizare a mobrei. Pt oras e suficient rucsacul, pt touring soft luaggage.

 

Topcase-ul il consider un must-have. Nu imi place sa ma plimb cu casca in mana si de asemenea poti tine in oarecare siguranta lucruri in topcase.

Celelalte motive le-am explicat anterior. Multumesc

 

 

Salut

 

Saptamana trecuta am trecut pe la Dageco Bucuresti si aveau modelul 2015, zero km, la 6500 euro.

 

Daca ajung la 6500 EURO sigur ajung si la 7600 EURO :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiam de mobra ta. E super accesorizata, imi place mult schema de culori de la modelul 2010 si de asemenea jantele gri.

Insa problema e ca am mai avut un V-Strom din 2004 si parca nu as vrea una relativ la fel...

OK, are sens, ca tot din motivul asta o dau si eu, parca vreau sa incerc si altceva. Multam de apreciere - daca te razgandesti, ai datele de contact :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intamplator l-am citit Luigi . Ce lipsea ?

 

Later edit:

Ei uite ca urmatorul anunt l-am pus cu locatie si cand sa revin la primul sa o completez nu mai era. Nu mi se pare corect sa se stearga atat de repede si fara explicatie, dar discutia nu isi are locul aici.

Editat de pstefan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Nu stiu altii cum sunt, dar eu cand ma gandesc la" faptul ca mai sunt aproximativ 3 luni de frig, ma apuca cate un dor de motociclit, de imi vine sa ma iau de "motoceii" lui Creanga ! :) Ia priviti cum sta la odihna, draga de ea...

Va salut !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Sunt nou pe forum la categoria Vstrom 1000, dar detin motocicleta de 2 ani in UK si o foloseam cat de des puteam.

Tin sa va anunt ca e de vanzare, am adus-o in Romania, o puteti gasi la sectiunea vanzari sau in semnatura

. Va pot da multe detalii despre ea cat si drumurile facute impreuna, poze, etc. prin UK.

Vstrom 1000 GT, 2007.

Probabil urmatoarea motocicleta v-a fi tot un Vstrom , dar mai nou, sunt foarte multumit de ea si a fost visul meu de mic , avand Freewind multi ani ( predecesorul dl-ului 650).

 

Drumuri bune !

Editat de razvan12
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor,

Asa cum scrie si in anuntul de vanzare,nu tradez marca...nici modelul,doar ca imi place mai mult asta tanara(2017)! :)

/index.php?/topic/750789-suzuki-dl-650-v-strom-2005/

 


» Post actualizat in 12 Jan 2018 14:03
Întrebare pentru posesorii de 650-2017...
V-ați montat careva înălțătoare de ghidon?
Și dacă da,de cat?
Multumesc!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voiam sa adresez intrebarea asta de ceva vreme aici, am un vstrom 650 dl din 2006 cumparat recent....dragoste mare, investitii pe masura si acum in perioada de iarna voiam sa o duc in service pentru mai multe, inclusiv: la fiecare groapa sau frana mai puternica troncane undeva la nivelul suspensiei din fata. Am fost cu ea la 2 service-uri unde am primit 2 diagnostice diferite si instant 2 preturi (oamenii cred ca stiau mai degraba cati bani sa imi ceara decat ce problema are de fapt motorul). Am cercetat putin problema inainte si am aflat ca ar fi posibil sa fie si sistemul de prindere al rezervorului care face clancul acela si eu sa dau 450ron degeaba pe 'servisat-ul' furcii. Voi ce parere aveti?

post-97506-0-25801100-1516093265_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furca e oricum bine sa fie servisata cat-de-cat des (mai des decat ai crede, oricum, desigur in functie de cat de mult mergi si pe ce drumuri te bagi). Eu incerc ca la vreo 20.000 de km sa o duc la schimbat uleiul si verificat cuzinetii.

 

De obicei e o idee foarte buna sa faci chestia asta cand iti iei alt motor, e posibil ca fostul proprietar sa nu fi avut foarte multa grija de zona aia (gen sa nu fi facut niciodata service-ul de furca), asa ca nu cred ca e vorba de dat banii degeaba.

 

De sistemul de prindere a rezervorului nu stiu ce sa-ti zic... nu am mai auzit pe nimeni sa aiba problema asta...


» Post actualizat in 16 Jan 2018 10:06

 

Domnilor,

Asa cum scrie si in anuntul de vanzare,nu tradez marca...nici modelul,doar ca imi place mai mult asta tanara(2017)! :)

/index.php?/topic/750789-suzuki-dl-650-v-strom-2005/

 


» Post actualizat in 12 Jan 2018 14:03
Întrebare pentru posesorii de 650-2017...
V-ați montat careva înălțătoare de ghidon?
Și dacă da,de cat?
Multumesc!

Am inteles, tu ai vrut de fapt una mai tanara cu push-up, nu? :mexicanwave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voiam sa adresez intrebarea asta de ceva vreme aici, am un vstrom 650 dl din 2006 cumparat recent....dragoste mare, investitii pe masura si acum in perioada de iarna voiam sa o duc in service pentru mai multe, inclusiv: la fiecare groapa sau frana mai puternica troncane undeva la nivelul suspensiei din fata. Am fost cu ea la 2 service-uri unde am primit 2 diagnostice diferite si instant 2 preturi (oamenii cred ca stiau mai degraba cati bani sa imi ceara decat ce problema are de fapt motorul). Am cercetat putin problema inainte si am aflat ca ar fi posibil sa fie si sistemul de prindere al rezervorului care face clancul acela si eu sa dau 450ron degeaba pe 'servisat-ul' furcii. Voi ce parere aveti?

 

Verifica rulmentii de la jug si de la roata fata.

Am vrut sa iti scriu ca asta e o "boala" a V-Stroamelor dar cloncanitul ala se manifesta numai la gropi. Daca servisezi furca el se va diminua. In cazul ala motoreta nu are nimic si poti sa stai linistit. Nu se rezolva definitiv decat cu schimbat cuzietii din furca cu unii aftermarket. @bozoro poate sa iti spuna mai multe despre asta, dar finalul lui va fi "Mergi linistit ca nu are nimic. In timp vei invata sa ignori cloncanitul ala!"

Deci daca se manifesta si la gropi poate ca ar trebui sa verifici toate jocurile de pe fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda....diagnosticul e unul singur. Din pacate e o eroare de proiectare. Zgomotul nu o sa dispara, dar daca furca e revizionata corespunzator (zice manualul la fiecare 12.000km sau 2 ani) o sa auzi zgomotul numai in determinate conditii si destul de slab. Zgomotul dispare daca se schimba supapele din furca. Dar e o cheltuiala pe care o faci daca vrei, nu ca trebuie neaparat. 450 sa faca o furca????? O iei de noua??? :)))

 

@ Vraji: in general face la gropi. Daca face si in alte conditii e o problema. La multi ani!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voiam sa adresez intrebarea asta de ceva vreme aici, am un vstrom 650 dl din 2006 cumparat recent....dragoste mare, investitii pe masura si acum in perioada de iarna voiam sa o duc in service pentru mai multe, inclusiv: la fiecare groapa sau frana mai puternica troncane undeva la nivelul suspensiei din fata.

daca furca este destul de ferma adica lucreaza ok, dar nu intra exagerat de mult, adica e moale poti astepta linistit pana cedeaza un simering si incepe sa curga.

asa cum s-a zis si mai sus verifica rulmetii de jug. cu altcineva pe motor cu frana de fata stransa se impinge de ghidon inainte si se lasa sa revina timp in care tu tii un deget sus si jos unde intra rulmentii in cuvete sa vezi daca e joc, cu motorul pe central ridici roata de fata de la sol si misti stanga dreapta de ghidon. trebuie sa mearga usor, si sa nu agate la mijloc. se mai verifica rulmenti de jug si pe central cu cuneva pe motor tinand roata de fata ridicata de la sol, tragand si impingand in roata in plan perpendicular pe axa motorului. dar asa vei detecta si jocurile posibile in jug si in cuzineti.

tot cu amicul apasand pe furca cu frana apasata in mod repetat tine tuburile furcii si tevile care intra in tuburi in mana si vezi daca se simt cuzinetii miscand, atentie sus in ghidon se poate simtii ceva miscare si din jug si din discurile flotante daca exista, deaia trebuie sa mergi individual la fiecare cauza posibila.

 

furca daca nu lucreaza bine, adica nu are cursa destula sau are cursa prea mare sau e prea moala iti strica ciclistica pe curbe si frnarea.

 

e mult de zis, numai langa motor se pot zice mai multe.

ca idee in general furca ar trebui servisata, e mai rar pe piata din ro sa cumperi motor intretinut, din pacate, nu zic ca e imposibil.

si verifica rulmentii de pe fata, sunt ieftini si merita facuta schimbarea daca e cazul.

 

 

le. se pare ca m-am bagat aiurea...

Editat de jerry_mcrie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu neaparat, dar daca dam sfaturi, hai sa le dam bune. FURCA NU SE LASA ASA PANA CURGE chiar daca e tare. Pentru ca inauntru este tot ulei. si tot durata de viata limitata are. Se schimba cand zice manualul. Maii ales intr-o tara ca romania unde drumurile sunt alea care sunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...