Leaveyou Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 nu ma fac bre ca ariciu', doar stii ca mie imi plac italiencele , da acu sa compari magaru (tdm) cu un pursange..... eee, mai citeste si tu clasamentele. La rubrica "design" e...dezastru in dreptul V-stromului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 eee, mai citeste si tu clasamentele. La rubrica "design" e...dezastru in dreptul V-stromului. Hi, hi... Dezastru sau nu, trebuie sa recunoasteti voi, TDM-istii ca ati ales mobra voastra pentru ca nu erau suficienti bani ptr V-strom, asa cum vstromistii li se cam scurg ochii dupa 1200 GS/GSA. (este o gluma, sper ca nu va faceti si voi arici ) In ceea ce priveste rezervorul noului V-Strom, imi pare rau ca a pierdut 2l dar scobitura aia cred ca te ajuta foarte mult pe curbe. Eu am dat o tura cu 1200 GS-ul lui Ionut care are o scobitura asemenatoare si cand bagi genunchiul se poate inclina foarte usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Salut, dau buzna si imi cer scuze de la inceput daca s-a mai discutat, dar dupa cateva zeci de pagini am cedat psihic. Am un prieten care vrea sa isi schimbe chitul de lant la VStrom 650. Motorul se foloseste 90% touring si urban, in rest mai baga si drum de tara. Omul vrea sa isi schimbe chitul de lant si zicea ca si-ar pune un pinion mai mare pe fata (inteleg ca standard e 15). Lantul standard este de 525. Daca gresesc, va rog sa ma corectati. Intrebarea este urmatoarea: care ar fi combinatiile pinion fata / lant si ce ar fi mai recomandat o-ring sau x-ring? Multumesc frumos! lantul standard este 525. se spune ca x ring e mai rezistent in timp si frecarea in oringuri e mai mare la oring. eu mi-as lua x ring. da si tu un o ring vs x ring pe google si o sa vezi si poze cu care e diferenta. ca firma mi-as lua DID. Nu neg ca nu ar fi si alti producatori seriosi. legat de combinatii ... un pinion fata cred ca e 60-80 de lei si cred ca merita suma sa iti satisfaci curiozitatea. din cate stiu eu un dinte in minus pe fata este echivalent cu 3 dinti in plus pe spate. din citite multi si-au pus pinion mai mic pe fata cu un dinte si au fost multumiti. altii au revenit la combinatia standard. tine de fiecare. Atentie daca isi pune un dinte in plus pe fata are cuplu mai mare, viteza la aceeasi turatie va scadea. Daca isi pune mai mic pe fata va pierde din cuplu dar va castiga viteza la aceeasi turatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Atentie daca isi pune un dinte in plus pe fata are cuplu mai mare, viteza la aceeasi turatie va scadea. Daca isi pune mai mic pe fata va pierde din cuplu dar va castiga viteza la aceeasi turatie. Invers, un dinte in minus pe fata inseamna cuplu mai mare dar viteza mai mica (daca vrei sa fie mai nervoasa), iar un dinte in plus pe fata inseamna cuplu mai mic dar viteza mai mare (ca sa reduci turatia cu vreo 500rpm pe autostrada, de ex.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Hi, hi... Dezastru sau nu, trebuie sa recunoasteti voi, TDM-istii ca ati ales mobra voastra pentru ca nu erau suficienti bani ptr V-strom, asa cum vstromistii li se cam scurg ochii dupa 1200 GS/GSA. (este o gluma, sper ca nu va faceti si voi arici ) In ceea ce priveste rezervorul noului V-Strom, imi pare rau ca a pierdut 2l dar scobitura aia cred ca te ajuta foarte mult pe curbe. Eu am dat o tura cu 1200 GS-ul lui Ionut care are o scobitura asemenatoare si cand bagi genunchiul se poate inclina foarte usor. mie mis e pare ca se lasa foarte usor YDM-ul care nu are astfel de scobitura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Invers, un dinte in minus pe fata inseamna cuplu mai mare dar viteza mai mica (daca vrei sa fie mai nervoasa), iar un dinte in plus pe fata inseamna cuplu mai mic dar viteza mai mare (ca sa reduci turatia cu vreo 500rpm pe autostrada, de ex.) logic bre! dar tre' sa ai neuronul tot si treaz. Merci, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 (editat) Hi, hi... Dezastru sau nu, trebuie sa recunoasteti voi, TDM-istii ca ati ales mobra voastra pentru ca nu erau suficienti bani ptr V-strom, asa cum vstromistii li se cam scurg ochii dupa 1200 GS/GSA. (este o gluma, sper ca nu va faceti si voi arici ) In ceea ce priveste rezervorul noului V-Strom, imi pare rau ca a pierdut 2l dar scobitura aia cred ca te ajuta foarte mult pe curbe. Eu am dat o tura cu 1200 GS-ul lui Ionut care are o scobitura asemenatoare si cand bagi genunchiul se poate inclina foarte usor. La acelasi an de fabricatie, V-strom-ul e mult mai ieftin. Parerea mea-i ca aplecatul motocicletei se face, cel mai simplu, din ghidon. Cand vrei si cat de mult vrei. Editat Iunie 23, 2011 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 (editat) vezi, de aia trebuie sa te duci sa faci cursul pe amcart........sa inveti sa virezi ca lumea nu din ghidon ca la tricileta legat de modificarile vstrom-ului, cerea a fost tocmai la design, marea majoritate a poserilor vroia se se lase asa ciclistica si pozitia de condus, sa se modifice cate ceva la estetica si motor, cu alte cuvinte : "Sa se revizuiasca, dar sa nu se schimbe nimic! ... sa nu se revizuiasca, primesc ! dar atunci sa se schimbe pe ici pe colo, si anume in punctele…esentiale ! " cam asta au facut si au facut bine. cativa caluti in plus, probabil consum mai mic la drum datorita O\D, ceea ce e bine pt ca e mai mic rezervorul, estetica actualizata si modernizata si nu cred ca a pierdut foarte mult la protectia vantului datorita partii frontale mai mici.......vom vedea. asteptam sa o testam pe strada. Editat Iunie 24, 2011 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruler Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 vezi, de aia trebuie sa te duci sa faci cursul pe amcart........sa inveti sa virezi ca lumea nu din ghidon ca la tricileta legat de modificarile vstrom-ului, cerea a fost tocmai la design, marea majoritate a poserilor vroia se se lase asa ciclistica si pozitia de condus, sa se modifice cate ceva la estetica si motor, cu alte cuvinte : "Sa se revizuiasca, dar sa nu se schimbe nimic! ... sa nu se revizuiasca, primesc ! dar atunci sa se schimbe pe ici pe colo, si anume in punctele…esentiale ! " cam asta au facut si au facut bine. cativa caluti in plus, probabil consum mai mic la drum datorita O\D, ceea ce e bine pt ca e mai mic rezervorul, estetica actualizata si modernizata si nu cred ca a pierdut foarte mult la protectia vantului datorita partii frontale mai mici.......vom vedea. asteptam sa o testam pe strada. Salutare, De unde ai tras concluzia ca o sa aiba cativa caluti in plus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 vezi, de aia trebuie sa te duci sa faci cursul pe amcart........sa inveti sa virezi ca lumea nu din ghidon ca la tricileta Fabio, esti cel mai tare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 Salutare, De unde ai tras concluzia ca o sa aiba cativa caluti in plus? din ce spun cei din italia care au informatii mai multe: o sa monteze motorul de la gladius: adica vreo 72 de cai. aaaa...si se pare ca prin noiembrie o sa fie prezentat si miarul....sursa tot italia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 vezi, de aia trebuie sa te duci sa faci cursul pe amcart........sa inveti sa virezi ca lumea nu din ghidon ca la tricileta legat de modificarile vstrom-ului, cerea a fost tocmai la design, marea majoritate a poserilor vroia se se lase asa ciclistica si pozitia de condus, sa se modifice cate ceva la estetica si motor, cu alte cuvinte : "Sa se revizuiasca, dar sa nu se schimbe nimic! ... sa nu se revizuiasca, primesc ! dar atunci sa se schimbe pe ici pe colo, si anume in punctele…esentiale ! " cam asta au facut si au facut bine. cativa caluti in plus, probabil consum mai mic la drum datorita O\D, ceea ce e bine pt ca e mai mic rezervorul, estetica actualizata si modernizata si nu cred ca a pierdut foarte mult la protectia vantului datorita partii frontale mai mici.......vom vedea. asteptam sa o testam pe strada. Facem in August din nou o Toplita? ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razv Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 (editat) Azi Strom-ul meu a ajuns la 28tkm, ocazie cu care s-a decis sa-mi faca primele figuri. Am bagat impreuna 400km, iar la ultimele doua pauze mi-a pornit abia la al doilea buton. Ajuns acasa, cand s-o bag in garaj, porneste-o daca poti. Apas butonul, se stinge pt. scurt timp farul, nu se-aude nimic, nu porneste nimic. Mort. Am banuit ca e de vina bateria, cred ca e inca cea originala pe motor (Yuasa YTX12-BS, 2007, eu avand motorul de la 11tkm din 2009), n-a dat insa semne de oboseala pana acum. Din experienta mea limitata, am banuit aparitia unei rezistente de contact datorata corodarii bornelor bateriei vechi. Am curatat un pic bornele, am montat la loc bateria, cheie, buton, pornit din prima (sound normal, fara sa se chinuie). Ignition off-on, buton, moooie. Silence. Mai stau putin, ignition off-on, porneste normal. Nu stiu ce sa zic, voi schimba intai bateria, oricum trebuia facut lucrul asta de ceva vreme. Baterie noua, borne noi, macar stiu ca nu poate exista rezistenta de contact. Alte idei n-am. La Louis am gasit o singura baterie tip YTX12-BS: un Exide la 120Euro. V-as fi recunoscator pt. orice sfaturi referitoare la: 1. alt supplier de baterie, cu preturi mai bune 2. cauza mortii subite a Strom-ului meu. Editat Iunie 26, 2011 de Razv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 Eu am luat bateriie (made in Japan) de la www.motofly.ro (romulus) intre 150-200 de lei nu mai stiu sigur NITRO o cheama fara intretinere cu borne de cupru/alama multumit de ea in octombrie face 1 an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 (editat) salut. dl-ul meu e din 2006 si are inca bateria originala. asa ca nu cred ca e de acolo. 1. verifica contactul de la maneta de ambreaj, asta e simptomul descris de tine sau 2. desfa butonul de pornire si verifica contactul dinauntru. am mai intalnit problema asta. sunt 2 lamele, una stinge farul cealalta porneste, se mai murdaresc. bineinteles daca nu cumva e deadevaratelea bateria..... Editat Iunie 26, 2011 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razv Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 (editat) salut. dl-ul meu e din 2006 si are inca bateria originala. asa ca nu cred ca e de acolo. 1. verifica contactul de la maneta de ambreaj, asta e simptomul descris de tine sau 2. desfa butonul de pornire si verifica contactul dinauntru. am mai intalnit problema asta. sunt 2 lamele, una stinge farul cealalta porneste, se mai murdaresc. bineinteles daca nu cumva e deadevaratelea bateria..... sa stii ca si mie mi-era teama ca-i maneta de ambreiaj, cu atat mai mult cu cat am reglat-o acum un an (nu-mi mai intra in neutral cand motocicleta statea pe loc, pt. ca maneta avea un joc prea mare, a trebuit sa-i scad jocul la cca 1,5cm, cat scrie in manual). nu stiu de ce Suzuki a adaugat sistemul asta anti-prost, eu am avut inainte o Honda CB500 si nu era necesar sa strangi ambreiajul ca sa pornesti motorul. cat despre baterie, daca e ceva la ea clar sunt bornele (rezistenta de contact), ca atunci cand porneste nu se chinuie deloc, nu da semne de oboseala. asa ca mai trag de ea si investesc intai intr-o solutie de-aia anticoroziva de curatat contactele electrice, ca face doar 4 euro. anyway, thanks de sugestii, la butonul de pornire nu ma gandisem ca poate fi ceva. Editat Iunie 27, 2011 de Razv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 cat despre baterie, daca e ceva la ea clar sunt bornele (rezistenta de contact), ca atunci cand porneste nu se chinuie deloc, nu da semne de oboseala. asa ca mai trag de ea si investesc intai intr-o solutie de-aia anticoroziva de curatat contactele electrice, ca face doar 4 euro. anyway, thanks de sugestii, la butonul de pornire nu ma gandisem ca poate fi ceva. Salut, Da-i cu niste wd40 la contacte si o sa lamureasa partea de contacte. La dl avand toate partea electronica in spate e destul de simplu sa iti taie curentul cand nu ai o anumita tensiune prestabilita. As verifica si incarcarea sa vezi daca e ok. Oricum cred ca e simplu de diagnosticat. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razv Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 (editat) Am rezolvat problema, era un fleac: contactul de la ambreiaj era aproape complet deconectat, probabil de la atata folosire a pozitiei Lock, in care contactul respectiv atinge uneori tangential rezervorul. Ma si mir ca mai pornea sporadic, cand am pus mana pe el s-a desfacut de tot. Multzam tuturor pt. sfaturi si opinii. E bine sa-ti stii din nou Wee-ul gata de drum. Ride on, Razvan ps Cat despre noul model, pt. mine e o dezamagire dpdv estetic. Prefer alura de Alien a modelului pe care il detin deja. Un motiv numai bun sa demarez cu sotia negocieri pt. cumpararea unui K11 Editat Iunie 27, 2011 de Razv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 ) Eu era sa ratez un concediu acum 3 ani din cauza asta l-am atins cu carpa cand am sters motocicleta si deja dadeam telefoane dupa platforma sa il duc la service ) si mai am una buna tot din nestiinta in prima saptamana cu motocicleta, nici macar 200 km nu avea si am zis ca s-a stricat nu a vrut sa porneasca 30 minute neam era pe cricul laterat in treapta 1 de viteza si atunci eram cu telefonul la ureche ... aviz amatorilor!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_corobea Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 salut, cine vrea sa mearga la intrunirea V-STROM la RANCA pe 8;9;10 iulie pentru 2 persoane, am dat avansul si as vrea sa renunt la calatorie. daca vrea cineva sa mearga sa ma contacteze 0740089797. Avansul a fost de 250 lei (2 pers). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 (editat) Daca e cineva interesat de cauciucuri noi pentru Vstrom pret 600 lei/pereche...sa-mi dea un PM. Am ramas cu ele si le tin degeaba, DOT 2011 (am vandut vstromul) Editat Iulie 2, 2011 de Leon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 (editat) daca spui si ce marca/model......... Editat Iulie 3, 2011 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 daca spui si ce marca/model......... Am 2 cauciucuri HEIDENAU NOI, cumparate in aprilie 2011 de la salonul moto ,in caz ca intereseaza pe cineva. http://www.heidenau....e/categoria-405 Le tin de atunci in debara, pentru ca nu mai am motocicleta(suzuki Vstrom). Modelul este K76 (cel mai bun compromis enduro/stradal). Pretul este fix 600 lei/perechea,sub cel al importatorului oficial(care este in Timisoara,pretul lor este de aproape 700 lei) si mai scutiti si transportul pana in Bucuresti(am inteles ca ar fi 30 lei,conform celor spuse de ei) si eventuale adaosuri comerciale. Evident, cauciucurile sunt fata spate(110/150), noi/tzipla/nefolosite/neatinse , bla-bla-bla. Pentru necunoscatori, cauciucurile sunt fabricate in GERMANIA si sunt foarte bune calitativ...nu se compara deloc cu mizeriile de Mitas(si nu vorbesc in necunostiinta de cauza, am avut si de-astea).Ca sa nu mai spun ca-s la jumatate de pret fata de brandurile mult mai cunoscute! Bonus: Transportul il suport eu. DECI E GRATUIT! Le livrez personal oriunde in Bucuresti (si prin Posta Romana in tara) !!! Accept si unele schimburi ! Eventual le dau pentru cuiva care poate sa-mi confectioneze un crash-bar relativ simplu si eventual suport pentru genti laterale ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Salutare DeListi! ... sau Vistromisti? Sa ma lamuriti si pe mine ce suntem.... caci de Sambata mi-am luat si eu unul de 650, K8. Bine v-am gasit si o prima intrebare: unde gasesc o prelata pe masura acestei motorete? Voi ce folositi? Cele de la Louis.de chiar si cea mai mare, nu incape pe capatana DeLeului! Visez de mult sa am niste proiectoare la motoreta. Acum cred ca este momentul. Aveti vre-o recomandare rezonabila? Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.