Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Vlade,mereu am crezut ca tu ai un suflet de poet.Multora vstromul li se pare o mobra urita,mie unul imi place,in ciuda masivitatii are o linie si niste curbe care per total da bine.Pina la urma ati vazut voi o basculanta frumoasa ? cum sa arate daca nu masiva cu-n rezervor de 22 de litri ?

La asta noua i-au pus un rezervor cu doar 2 litri mai mic si deja pare mai supla,dar daca n-au adaugat ceva caluti in plus si n-au inbunatatit suspensia pe fata nu ma atrage deloc.Mi se par ca au facut prea putine schimbari ca sa zica ca e un model nou,toata lumea se astepta la mariri de cilindree si roti spitate,o inaltare a garzii la sol ,ceva mai catre aventura, dar asa nu e nici o scofala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu cataracta sau fara, e clar : TDM-ul e mai frumos (nu frumos) decat V-strom-ul. :crack:

 

 

 

 

Asa e! Nimeni nu face o astfel de alegere!

Io ma distram doar, cu Fabio, care se face arici cand e vorba de compararea Vee-ului cu orice alta mobra! :D

 

nu ma fac bre ca ariciu', doar stii ca mie imi plac italiencele , da acu sa compari magaru (tdm) cu un pursange..... :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlade,mereu am crezut ca tu ai un suflet de poet.Multora vstromul li se pare o mobra urita,mie unul imi place,in ciuda masivitatii are o linie si niste curbe care per total da bine.Pina la urma ati vazut voi o basculanta frumoasa ? cum sa arate daca nu masiva cu-n rezervor de 22 de litri ?

La asta noua i-au pus un rezervor cu doar 2 litri mai mic si deja pare mai supla,dar daca n-au adaugat ceva caluti in plus si n-au inbunatatit suspensia pe fata nu ma atrage deloc.Mi se par ca au facut prea putine schimbari ca sa zica ca e un model nou,toata lumea se astepta la mariri de cilindree si roti spitate,o inaltare a garzii la sol ,ceva mai catre aventura, dar asa nu e nici o scofala...

 

Ceva de genul asta mi-ar fi placut si mie la noul strom, vreo 10 cp in plus si o suspensie omeneasca pe fata. Faza cu rezervorul mai suplu poate fi un dezavantaj la protectia la vant, eu apreciez asta foarte mult la stromu actual, protectia mai mult decat ok la vant la drum intis datorata si masivitatii rezervorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce-mi place este ca au pus o toba ce pare mai mica si mai supla. dar in rest o prefer pe cea veche.

 

nu e o mobra frumoasa dar e un utilaj care face de toate si tine cu casa ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt unele detalii care parca arata mult mai bine - rezervorul, carenele, saua, chiar si toba aia, chiar daca nu arata minunat, arata mai bine decat burlanul ala vechi :)

Din pacate se pare ca n-au schimbat absolut nimic acolo unde se simtea cea mai mare nevoie de schimbare - suspensii si frane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ma fac bre ca ariciu', doar stii ca mie imi plac italiencele , da acu sa compari magaru (tdm) cu un pursange..... :grinbandit:

 

eee, mai citeste si tu clasamentele. La rubrica "design" e...dezastru in dreptul V-stromului. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eee, mai citeste si tu clasamentele. La rubrica "design" e...dezastru in dreptul V-stromului. :bounce:

 

Hi, hi... Dezastru sau nu, trebuie sa recunoasteti voi, TDM-istii ca ati ales mobra voastra pentru ca nu erau suficienti bani ptr V-strom, asa cum vstromistii li se cam scurg ochii dupa 1200 GS/GSA. (este o gluma, sper ca nu va faceti si voi arici :blbl: )

In ceea ce priveste rezervorul noului V-Strom, imi pare rau ca a pierdut 2l dar scobitura aia cred ca te ajuta foarte mult pe curbe. Eu am dat o tura cu 1200 GS-ul lui Ionut care are o scobitura asemenatoare si cand bagi genunchiul se poate inclina foarte usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, dau buzna si imi cer scuze de la inceput daca s-a mai discutat, dar dupa cateva zeci de pagini am cedat psihic. Am un prieten care vrea sa isi schimbe chitul de lant la VStrom 650. Motorul se foloseste 90% touring si urban, in rest mai baga si drum de tara. Omul vrea sa isi schimbe chitul de lant si zicea ca si-ar pune un pinion mai mare pe fata (inteleg ca standard e 15). Lantul standard este de 525. Daca gresesc, va rog sa ma corectati. Intrebarea este urmatoarea: care ar fi combinatiile pinion fata / lant si ce ar fi mai recomandat o-ring sau x-ring?

 

Multumesc frumos!

 

lantul standard este 525. se spune ca x ring e mai rezistent in timp si frecarea in oringuri e mai mare la oring. eu mi-as lua x ring. da si tu un o ring vs x ring pe google si o sa vezi si poze cu care e diferenta.

ca firma mi-as lua DID. Nu neg ca nu ar fi si alti producatori seriosi.

legat de combinatii ... un pinion fata cred ca e 60-80 de lei si cred ca merita suma sa iti satisfaci curiozitatea. din cate stiu eu un dinte in minus pe fata este echivalent cu 3 dinti in plus pe spate.

din citite multi si-au pus pinion mai mic pe fata cu un dinte si au fost multumiti. altii au revenit la combinatia standard. tine de fiecare.

Atentie daca isi pune un dinte in plus pe fata are cuplu mai mare, viteza la aceeasi turatie va scadea. Daca isi pune mai mic pe fata va pierde din cuplu dar va castiga viteza la aceeasi turatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie daca isi pune un dinte in plus pe fata are cuplu mai mare, viteza la aceeasi turatie va scadea. Daca isi pune mai mic pe fata va pierde din cuplu dar va castiga viteza la aceeasi turatie.

Invers, un dinte in minus pe fata inseamna cuplu mai mare dar viteza mai mica (daca vrei sa fie mai nervoasa), iar un dinte in plus pe fata inseamna cuplu mai mic dar viteza mai mare (ca sa reduci turatia cu vreo 500rpm pe autostrada, de ex.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hi, hi... Dezastru sau nu, trebuie sa recunoasteti voi, TDM-istii ca ati ales mobra voastra pentru ca nu erau suficienti bani ptr V-strom, asa cum vstromistii li se cam scurg ochii dupa 1200 GS/GSA. (este o gluma, sper ca nu va faceti si voi arici :blbl: )

In ceea ce priveste rezervorul noului V-Strom, imi pare rau ca a pierdut 2l dar scobitura aia cred ca te ajuta foarte mult pe curbe. Eu am dat o tura cu 1200 GS-ul lui Ionut care are o scobitura asemenatoare si cand bagi genunchiul se poate inclina foarte usor.

 

mie mis e pare ca se lasa foarte usor YDM-ul care nu are astfel de scobitura :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Invers, un dinte in minus pe fata inseamna cuplu mai mare dar viteza mai mica (daca vrei sa fie mai nervoasa), iar un dinte in plus pe fata inseamna cuplu mai mic dar viteza mai mare (ca sa reduci turatia cu vreo 500rpm pe autostrada, de ex.)

logic bre!

dar tre' sa ai neuronul tot si treaz.

Merci,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hi, hi... Dezastru sau nu, trebuie sa recunoasteti voi, TDM-istii ca ati ales mobra voastra pentru ca nu erau suficienti bani ptr V-strom, asa cum vstromistii li se cam scurg ochii dupa 1200 GS/GSA. (este o gluma, sper ca nu va faceti si voi arici :blbl: )

In ceea ce priveste rezervorul noului V-Strom, imi pare rau ca a pierdut 2l dar scobitura aia cred ca te ajuta foarte mult pe curbe. Eu am dat o tura cu 1200 GS-ul lui Ionut care are o scobitura asemenatoare si cand bagi genunchiul se poate inclina foarte usor.

 

La acelasi an de fabricatie, V-strom-ul e mult mai ieftin.

Parerea mea-i ca aplecatul motocicletei se face, cel mai simplu, din ghidon. Cand vrei si cat de mult vrei.

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi, de aia trebuie sa te duci sa faci cursul pe amcart........sa inveti sa virezi ca lumea nu din ghidon ca la tricileta :bounce:

 

legat de modificarile vstrom-ului, cerea a fost tocmai la design, marea majoritate a poserilor vroia se se lase asa ciclistica si pozitia de condus, sa se modifice cate ceva la estetica si motor, cu alte cuvinte : "Sa se revizuiasca, dar sa nu se schimbe nimic! ... sa nu se revizuiasca, primesc ! dar atunci sa se schimbe pe ici pe colo, si anume in punctele…esentiale ! "

 

cam asta au facut si au facut bine. cativa caluti in plus, probabil consum mai mic la drum datorita O\D, ceea ce e bine pt ca e mai mic rezervorul, estetica actualizata si modernizata si nu cred ca a pierdut foarte mult la protectia vantului datorita partii frontale mai mici.......vom vedea.

 

asteptam sa o testam pe strada.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi, de aia trebuie sa te duci sa faci cursul pe amcart........sa inveti sa virezi ca lumea nu din ghidon ca la tricileta :bounce:

 

legat de modificarile vstrom-ului, cerea a fost tocmai la design, marea majoritate a poserilor vroia se se lase asa ciclistica si pozitia de condus, sa se modifice cate ceva la estetica si motor, cu alte cuvinte : "Sa se revizuiasca, dar sa nu se schimbe nimic! ... sa nu se revizuiasca, primesc ! dar atunci sa se schimbe pe ici pe colo, si anume in punctele…esentiale ! "

 

cam asta au facut si au facut bine. cativa caluti in plus, probabil consum mai mic la drum datorita O\D, ceea ce e bine pt ca e mai mic rezervorul, estetica actualizata si modernizata si nu cred ca a pierdut foarte mult la protectia vantului datorita partii frontale mai mici.......vom vedea.

 

asteptam sa o testam pe strada.

Salutare,

De unde ai tras concluzia ca o sa aiba cativa caluti in plus?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

De unde ai tras concluzia ca o sa aiba cativa caluti in plus?

 

din ce spun cei din italia care au informatii mai multe: o sa monteze motorul de la gladius: adica vreo 72 de cai.

 

aaaa...si se pare ca prin noiembrie o sa fie prezentat si miarul....sursa tot italia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi, de aia trebuie sa te duci sa faci cursul pe amcart........sa inveti sa virezi ca lumea nu din ghidon ca la tricileta :bounce:

 

legat de modificarile vstrom-ului, cerea a fost tocmai la design, marea majoritate a poserilor vroia se se lase asa ciclistica si pozitia de condus, sa se modifice cate ceva la estetica si motor, cu alte cuvinte : "Sa se revizuiasca, dar sa nu se schimbe nimic! ... sa nu se revizuiasca, primesc ! dar atunci sa se schimbe pe ici pe colo, si anume in punctele…esentiale ! "

 

cam asta au facut si au facut bine. cativa caluti in plus, probabil consum mai mic la drum datorita O\D, ceea ce e bine pt ca e mai mic rezervorul, estetica actualizata si modernizata si nu cred ca a pierdut foarte mult la protectia vantului datorita partii frontale mai mici.......vom vedea.

 

asteptam sa o testam pe strada.

 

Facem in August din nou o Toplita? :)))) :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi Strom-ul meu a ajuns la 28tkm, ocazie cu care s-a decis sa-mi faca primele figuri. Am bagat impreuna 400km, iar la ultimele doua pauze mi-a pornit abia la al doilea buton. Ajuns acasa, cand s-o bag in garaj, porneste-o daca poti. Apas butonul, se stinge pt. scurt timp farul, nu se-aude nimic, nu porneste nimic. Mort.

 

Am banuit ca e de vina bateria, cred ca e inca cea originala pe motor (Yuasa YTX12-BS, 2007, eu avand motorul de la 11tkm din 2009), n-a dat insa semne de oboseala pana acum. Din experienta mea limitata, am banuit aparitia unei rezistente de contact datorata corodarii bornelor bateriei vechi.

 

Am curatat un pic bornele, am montat la loc bateria, cheie, buton, pornit din prima (sound normal, fara sa se chinuie).

 

Ignition off-on, buton, moooie. Silence.

 

Mai stau putin, ignition off-on, porneste normal.

 

Nu stiu ce sa zic, voi schimba intai bateria, oricum trebuia facut lucrul asta de ceva vreme. Baterie noua, borne noi, macar stiu ca nu poate exista rezistenta de contact. Alte idei n-am.

 

La Louis am gasit o singura baterie tip YTX12-BS: un Exide la 120Euro.

 

V-as fi recunoscator pt. orice sfaturi referitoare la:

1. alt supplier de baterie, cu preturi mai bune

2. cauza mortii subite a Strom-ului meu.

Editat de Razv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat bateriie (made in Japan) de la www.motofly.ro (romulus) intre 150-200 de lei nu mai stiu sigur NITRO o cheama fara intretinere cu borne de cupru/alama multumit de ea in octombrie face 1 an

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

dl-ul meu e din 2006 si are inca bateria originala. asa ca nu cred ca e de acolo.

1. verifica contactul de la maneta de ambreaj, asta e simptomul descris de tine sau

2. desfa butonul de pornire si verifica contactul dinauntru. am mai intalnit problema asta. sunt 2 lamele, una stinge farul cealalta porneste, se mai murdaresc.

 

bineinteles daca nu cumva e deadevaratelea bateria.....:D

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

dl-ul meu e din 2006 si are inca bateria originala. asa ca nu cred ca e de acolo.

1. verifica contactul de la maneta de ambreaj, asta e simptomul descris de tine sau

2. desfa butonul de pornire si verifica contactul dinauntru. am mai intalnit problema asta. sunt 2 lamele, una stinge farul cealalta porneste, se mai murdaresc.

 

bineinteles daca nu cumva e deadevaratelea bateria.....:D

 

sa stii ca si mie mi-era teama ca-i maneta de ambreiaj, cu atat mai mult cu cat am reglat-o acum un an (nu-mi mai intra in neutral cand motocicleta statea pe loc, pt. ca maneta avea un joc prea mare, a trebuit sa-i scad jocul la cca 1,5cm, cat scrie in manual).

 

nu stiu de ce Suzuki a adaugat sistemul asta anti-prost, eu am avut inainte o Honda CB500 si nu era necesar sa strangi ambreiajul ca sa pornesti motorul.

 

cat despre baterie, daca e ceva la ea clar sunt bornele (rezistenta de contact), ca atunci cand porneste nu se chinuie deloc, nu da semne de oboseala. asa ca mai trag de ea si investesc intai intr-o solutie de-aia anticoroziva de curatat contactele electrice, ca face doar 4 euro.

 

anyway, thanks de sugestii, la butonul de pornire nu ma gandisem ca poate fi ceva.

Editat de Razv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat despre baterie, daca e ceva la ea clar sunt bornele (rezistenta de contact), ca atunci cand porneste nu se chinuie deloc, nu da semne de oboseala. asa ca mai trag de ea si investesc intai intr-o solutie de-aia anticoroziva de curatat contactele electrice, ca face doar 4 euro.

 

anyway, thanks de sugestii, la butonul de pornire nu ma gandisem ca poate fi ceva.

 

Salut,

Da-i cu niste wd40 la contacte si o sa lamureasa partea de contacte.

La dl avand toate partea electronica in spate e destul de simplu sa iti taie curentul cand nu ai o anumita tensiune prestabilita.

As verifica si incarcarea sa vezi daca e ok.

Oricum cred ca e simplu de diagnosticat.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat problema, era un fleac: contactul de la ambreiaj era aproape complet deconectat, probabil de la atata folosire a pozitiei Lock, in care contactul respectiv atinge uneori tangential rezervorul. Ma si mir ca mai pornea sporadic, cand am pus mana pe el s-a desfacut de tot.

 

Multzam tuturor pt. sfaturi si opinii. E bine sa-ti stii din nou Wee-ul gata de drum.

 

Ride on,

Razvan

 

ps Cat despre noul model, pt. mine e o dezamagire dpdv estetic. Prefer alura de Alien a modelului pe care il detin deja. Un motiv numai bun sa demarez cu sotia negocieri pt. cumpararea unui K11 :)

Editat de Razv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...