Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Suruburi gasesti la Fabory pe Bd Preciziei intre CocaCola si Setum. Au toate modelele de cap pe orice dimensiune, inclusiv din inox. Daca nu ai drum da-mi mie dimensiunile si forma capului si ti le iau eu.

multam bogdan,

nush de dimensiuni sunt suruburile din scarite au o forma mai ciudata, corpul este hexagon si capul rotund sunt cele cu care zgarii asfaltul la inclinari mie imi par de M6 dar nu bag mana in foc.

le vreau un pic mai lungi, cricul si scarita ating aproximativ in acelasi timp asfaltul si ma gandesc sa rezolva asta cumva

post-37264-0-25794300-1341823981_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Continuand ideea cu: "ce bine a fost la Durau, drumuri in afara Buc, ar trebui sa facem asta mai des", in acest w-end ma voi duce la Sibiu cu niste prieteni, 5 casti si 4 motoare. Din pacate pt mine (din fericire pt ei) celelalte 4 casti sunt cuplate cate 2.

 

Deci: cine vrea o drumetie misto si sa imparta camera cu mine?

 

Traseul:

la dus, sambata dimineata: Buc - Transalpina - Sibiu

intoarecere, duminica: Sibiu - Transfagarasan - Buc; daca nu e practicabil Transfag alegem alt traseu

 

cazare:

http://www.pensiuneaalpin.ro/index.php

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Traseul:

la dus, sambata dimineata: Buc - Transalpina - Sibiu

intoarecere, duminica: Sibiu - Transfagarasan - Buc; daca nu e practicabil Transfag alegem alt traseu

 

e practicabil, e mult mai bun decit anul trecut pe linga lacul vidraru, dar sa plecati devreme ca sa va bucurati de drum si priveliste, mai tirziu se aglomereaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Weekendul asta am facut ceva ce nu credeam ca o sa reusesc sa fac in viitorul apropriat.

Ce a inceput initial ca o gluma a urmat sa fie o plimbarica foarte interesanta si un test de rezistenta.

Ideile de plecare au fost simple:

1. Eu vroiam sa merg pe transalpina

2. In medias auzisem de o pizza foarte buna

 

Drept urmare sambata dimineata resetez kilometrajul si plecam spre transalpina cu murgul.

Domnisoara care mergea pasagera la mine(si ea motociclista, posesoarea unui murg mai mic dar mai naravas) nu a mai fost pe transalpina si nici(cel putin asa cred eu) pe un murg mare si puternic precum sunt ale noastre.

Dupa o mica pauza de mici pe Dealu Negru ajungem pe transalpina...drumul este mai bun decat anul trecut.

Spre norocul nostru nu prea era trafic. Am avut norocul sa ne intalnim si cu cateva gasti de motociclisti(unele nu de pe la noi din tara) care se plimbau si probabil erau la fel de uimiti. Ne oprim pe varful Papusa, facem cateva poze, ne cocotam putin si facem iar cateva poze.

Acum hai sa ne continuam drumul...Peisajul devenea din ce in ce mai frumos,aerul "mirosea" din ce in ce mai bine si calutul cu fiecare km care trecea ma facea si mai mandru.

Ajungem la Lacul Oasa. Spre placuta mea surprindere drumul a fost la fel de bun ca si anul trecut, ba chiar parca au aparut portiuni noi de asfalt. Facem cateva poze si o intindem.

Usor usor am ajuns la Sibiu. Ne incurcam putin dar consultand GPS-ul gasim drumul spre Medias.

Pana acum drumul a fost foarte bun fara blocaje sau lucrari. Normal ca trebuia sa urmeze si portiunea de drum prost din excursie nu? Din Sibiu pana in Medias se lucreaza la drum asa ca nu am mai putut sa avem o viteza medie buna.

Pe inserat ajungem frumos in Medias. Superb oras...

Probabil datorita teribilismului luam decizia de a ne contitnua drumul spre casa dupa ce mancam pizza cea mult ravnita.

La ora 22.40 ne urcam pe motocicleta sa mergem acasa. Era deja intuneric dar desi mergeam de la 9 dimineata nu ma simteam obosit.

Consult GPS-ul si vad ca nu mai sunt foarte multi km pana in Brasov si de acolo drumul este destul de simplu si cunoscut.Toate bune si frumoase. Plecam la drum...motocicleta dovedea un comportament exemplar, pana si consumul imi scazuse.

Drumul prin padurea Bogatii a fost unul superb...era si mai frumos daca nu ne era asa de frig(noi bineinteles ca eram in echipamentul de vara, doar am plecat de la 35 de grade). Desi era noapte si nu aveam curaj sa depasesc 70km/h drumul era superb.

Ajungem in Brasov. De aici aveam impresia ca ajung imediat acasa, la caldura si patul meu comod. Dar...mai aveam inca 170km. In acest moment m-am uitat la bord sa vad cati km facusem de cand am plecat de acasa...raman masca. Imi indica 820km. Cu un calcul simplu am realizat ca atingeam 1000km facuti intr-o zi cu motocicleta...

Brusc imi trece oboseala si parca era mai luminat afara. Cat de brusc a trecut oboseala la fel de brusc a si reaparut.

Drumul pe Valea Prahovei a fost unul simplu si fara emotii, dupa cum si anticipam.

Rezultatul excursiei?

:smoke: Am reusit sa fac 1001km in 21 de ore din care am condus probabil 13~14ore.

Noi am ajuns acasa doar usor inghetati si obositi dar fara nici o durere datorata motocicletei.

Motocicleta a mers absolut impecabil si a reusit sa imi consume (doar) 37 de litrii :rock: de benzina la un drum de 1000km plin de curbe,drum prost,autostrada,caldura si frig...

Daca imi ziceai acum cativa ani ca exista o motocicleta cu care sa faci atatia km si a doua zi sa te trezesti cu chef de plimbare(si sa iesi la o tura prin oras) nu te-as fi crezut...

Consider ca a fost o aventura care sublinieaza versatilitatea motocicletei,fiabilitatea si faptul ca este extrem de comfortabila + faptul ca am si un doctor bun :ok: pentru ea ( pe principiul cine nu are un Fabio sa isi gaseasca :cheers: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....

Consider ca a fost o aventura care sublinieaza versatilitatea motocicletei,fiabilitatea si faptul ca este extrem de comfortabila ...

 

...dar mai ales a subliniat ca exista copii fara minte care-si asuma riscuri gratuite mergand noaptea cu motocicleta. Lasa ca te trag eu de urechi cand te prind. Adica tu, Big_boy_Iron_Butt pui la spate o tanara domnita, o duci pe Transalpina si in loc s-o lasi sa adoarma la pieptul tau la cabana Oasa sau undeva la Sibiu, ii dai gaz sa ajungi in patul tau cald si comod? :scratch: Tre' sa te bagam la reciclare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...dar mai ales a subliniat ca exista copii fara minte care-si asuma riscuri gratuite mergand noaptea cu motocicleta. Lasa ca te trag eu de urechi cand te prind. Adica tu, Big_boy_Iron_Butt pui la spate o tanara domnita, o duci pe Transalpina si in loc s-o lasi sa adoarma la pieptul tau la cabana Oasa sau undeva la Sibiu, ii dai gaz sa ajungi in patul tau cald si comod? :scratch: Tre' sa te bagam la reciclare

 

Ai perfecta dreptate... Am si zis pe la inceput "datorita teribilismului".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai perfecta dreptate... Am si zis pe la inceput "datorita teribilismului".

 

Esti defect! Nici macar V-Stromul nu merita sa ratezi o seara cu o Domnita in danger! :moron:

 

...

 

Mi-a ramas un litru de Motul 5100, 15w50! Sigilat. Eu n-o sa mai apuc sa-l folosesc, il vrea careva?

Il dau ieftin.

Editat de Vulturul Cu Dinti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... Adica tu, Big_boy_Iron_Butt pui la spate o tanara domnita, o duci pe Transalpina si in loc s-o lasi sa adoarma la pieptul tau la cabana Oasa sau undeva la Sibiu, ii dai gaz sa ajungi in patul tau cald si comod? :scratch: Tre' sa te bagam la reciclare

 

: )))

nah' ... o fi avut motivele lui. poze cu "domnita"? ...sa stim daca suntem pentru sau impotriva reciclarii.

 

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari Big pt drumetie!

 

de unde pot lua maine o pereche de manusi de moto, ieftine si bune (nu de vara; ale mele sunt f subtiri si inca ma doare mana stanga dupa Durau)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Am un V-strom de vanzare, voi intra zilele astea si pe vstromania pentru a face o descriere mai completa.

 

http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-v-strom%20dl-650-din-2004-462765.html

 

Motivul vanzarii e trecut si in anunt, mai exact, de cand il am am facut doar 4.500 km.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus cap la cap traseul de sambata.

In general cam pe 90% au fost drumuri forestiere (de carute, de tractoare, chiar si trasee de animale salbatice) - deci ceva batucit.

Dar am pierdut la un moment dat drumul si am luat-o de-a dreptul prin padure ca sa ocolim un parau care nu poate fi trecut cu motoarele noastre.

 

Am reusit sa incropesc un track:

https://maps.google.com/maps/ms?msid=206154467132542088600.0004c4ee77fb4bc3349f7&msa=0&ll=45.783926,24.388103&spn=0.106423,0.264187

 

si poze:

https://plus.google.com/photos/100151099179106496270/albums/5765694967622682785

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

:smoke: Am reusit sa fac 1001km in 21 de ore din care am condus probabil 13~14ore.

 

 

Exact pentru asta este facut v-stromul si tu il folosesti cum trebuie :D

mersul noaptea pe motocicleta asta este o placere la ce lumini are.

La mai multe iesiri de acest gen.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare preafericiti Stromisti!

 

Imi pare rau ca nu ati venit nici unul in w-end (pt voi), a fost o drumetie pe cinste!

 

Buc - Sibiu, via Transalpina:

asfaltul este nou, fara nici o groapa

nu sunt marcaje, absolut deloc,

e destul de dificil, am vazut masini puternice (BMW v8 etc) care nu depaseau 20 km/h

am trecut pe langa vitezisti care nu ne-au mai depasit so e tare Stroama si la aplecari ;)

peisajul este superb, insa este prima data pana acum cand mi-a fost frica pe motocicleta :D

 

Sibiu - Buc, via Transfagarasan:

am ramas cu impresia ca drumul pe Transf este chiar practicabil, puteti merge cu incredere

dupa Transalpina, ca si dificultate mi s-a parut floare la ureche

 

 

=> concluzia: se apleaca f misto Stroama (nu am termen de comparatie cu vrun Panigale), daca abordezi cum trebuie o curba o poti lua la viteze maricele chiar daca e stransa

 

==> concluzia 2 (idem Durau): daca vrei sa o inclini, si esti in rampa, nu te opri cand ai ghidonul maxim intr-o parte si nu ai nici un crac jos, altfel o odihnesti pe o parte :D

 

--- adica am mai reusit odata, si acum am nevoie de ajutorul vostru ---

fiind foarte increzator in brandu' meu pe care m-am chinuit mult sa il fac asea, am tinut stroama la distanta f mica de pamant, si nu am lasat-o pe crash ca sa nu dea de sa se julasca;

 

rezultatul: ghidonul deplasat spre stanga, insemnabil, nu mai vedeam mare lucru in oglinda stanga oricat m-am chinuit sa o reglez

 

in mers, si-a mai revenit, vedeam chiar bine in oglinda, nu stiu cum a fost posibil, insa din pacate nu complet

 

dupa destinatie, cu bunavointa tov de drum, Shorty, am pus-o pe cricu' central, am slabit suruburile de la jug si care mai erau, le-am indreptat cat am putut (un brat al furcii era orientat putin mai inainte si altul putin mai inapoi)

din pacate nu a fost de ajuns baldy.gif

 

ati mai patit careva ceva similar?

 

nemultumiri:

ma asteptam la mai mult de la furca de Stroama, cum sa se "strambe" de la asa putin? mai cloncane (a mea e 2008 si tot se aude din cand in cand), nu e ca cele de ktm, bla bla cliseele clasice dar totusi...

calitate din nou indoielnica a trusei de scule, metal f moale, cheia de 10 e de "10 si ceva", nu am putut desface suruburile cu pricina cu ea (noroc ca avea gazda o trusa buna)

 

 

imi iubesc Stroama in continuare, poate mai mult decat e cazul (sambata am visat doar asfalt cu nisip si cum alunec; si cum mi-o fura din fata blocului :D)

o sa trec pe la Fabio sa vad ce e de facut, sper sa iasa ok, nu cred ca avea ce sa se strambe din atat de putin

 

ah, si luminile stock sunt intr-adevar excelente si in bezna totala

 

toate cele bune!

 

(si multumesc celor care au avut rabdare sa citeasca tot)

ricky.gif

 

 

 

 

Editat de siu_long
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragul mosului,

am citit de 3 ori postul tau si sunt cateva pasaje pe care nu le-am inteles

...

==> concluzia 2 (idem Durau): daca vrei sa o inclini, si esti in rampa, nu te opri cand ai ghidonul maxim intr-o parte si nu ai nici un crac jos, altfel o odihnesti pe o parte :D

Ceea ce ai descris mai sus este incompatibil cu mersul pe motocicleta. Indiferent daca esti in panta, rampa sau in plan drept, curbele nu se iau din ghidon. Ti-as fi scris aceasta afirmatie cu CAPS-ul activat, dar s-ar crede ca tip la tine. Combinatia inclinare si bracare duce poc si buba mare. Rotile motocicletei trebuie sa fie in acelasi plan. La fel ca mine, tu faci parte din categoria celor netalentati in sportul asta, asa ca iti recomand cu mare caldura cursurile de perfectionare la AMCKart. In doua saptamani vei fi alt om pe mobra. Nu-ti forta norocul sa crezi ca iti vei capata experienta si indemanarea prin acumularea de km pe drumurile patriei, pentru ca ingerul tau pazitor avand atat de mult de lucru cu tine, s-ar putea sa atipeasca intr-un moment in care ai mare nevoie de el.

 

--- adica am mai reusit odata, si acum am nevoie de ajutorul vostru ---

fiind foarte increzator in brandu' meu pe care m-am chinuit mult sa il fac asea, am tinut stroama la distanta f mica de pamant, si nu am lasat-o pe crash ca sa nu dea de sa se julasca;

 

rezultatul: ghidonul deplasat spre stanga, insemnabil, nu mai vedeam mare lucru in oglinda stanga oricat m-am chinuit sa o reglez

 

in mers, si-a mai revenit, vedeam chiar bine in oglinda, nu stiu cum a fost posibil, insa din pacate nu complet

 

dupa destinatie, cu bunavointa tov de drum, Shorty, am pus-o pe cricu' central, am slabit suruburile de la jug si care mai erau, le-am indreptat cat am putut (un brat al furcii era orientat putin mai inainte si altul putin mai inapoi)

din pacate nu a fost de ajuns baldy.gif

 

ati mai patit careva ceva similar?

 

nemultumiri:

ma asteptam la mai mult de la furca de Stroama, cum sa se "strambe" de la asa putin? mai cloncane (a mea e 2008 si tot se aude din cand in cand), nu e ca cele de ktm, bla bla cliseele clasice dar totusi...

calitate din nou indoielnica a trusei de scule, metal f moale, cheia de 10 e de "10 si ceva", nu am putut desface suruburile cu pricina cu ea (noroc ca avea gazda o trusa buna)

 

 

imi iubesc Stroama in continuare, poate mai mult decat e cazul (sambata am visat doar asfalt cu nisip si cum alunec; si cum mi-o fura din fata blocului :D)

o sa trec pe la Fabio sa vad ce e de facut, sper sa iasa ok, nu cred ca avea ce sa se strambe din atat de putin

 

ah, si luminile stock sunt intr-adevar excelente si in bezna totala

 

toate cele bune!

 

(si multumesc celor care au avut rabdare sa citeasca tot)

ricky.gif

 

Din cate spui, nu ai scapat-o complet pe jos dar rezultatul este ca ti-ai strambat furcile. In nici un caz asa ce n-are cum sa fie posibil. Trebuie sa dai serios cu oistea in gard ca sa ajungi la acest rezultat. Chiar o sa vin si eu la Fabio sa vad asa minune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-au cum sa se strambe jambele de la atata lucru, am luat canal fara capac, borduri, offroad pe niste bolovani pe care te chinui sa mergi cu piciorul, am saritdiguri sau scari de o gramada de ori nu are absolut nimic la furca. Janta pe fata am reusit sa o stramb cativa mm cand am luat o sina de tren foarte iesita pe un drum mai parasit dar am indreptat-o cu usurinta. Daca ai gasit ceva stramb pe acolo sa nu fi fost de la vechiul proprietar.

Pe drumuri gen transalpina transfagarasan n-are cum sa te depaseasca un supersport pentru ca nu apuca sa intre in ture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-au cum sa se strambe jambele de la atata lucru, am luat canal fara capac, borduri, offroad pe niste bolovani pe care te chinui sa mergi cu piciorul, am saritdiguri sau scari de o gramada de ori nu are absolut nimic la furca. Janta pe fata am reusit sa o stramb cativa mm cand am luat o sina de tren foarte iesita pe un drum mai parasit dar am indreptat-o cu usurinta. Daca ai gasit ceva stramb pe acolo sa nu fi fost de la vechiul proprietar.

Pe drumuri gen transalpina transfagarasan n-are cum sa te depaseasca un supersport pentru ca nu apuca sa intre in ture.

 

Si eu am ramas surprins de cat de usor se poate stramba o jamba, dar este posibil, asa cum mi-a explicat si Fabio, daca intreaga forta se concentreaza pe o jamba, chiar si la viteze mici. Eu am dat cu ea intr-un mal de pamant, pe partea dreapta, la viteza foarte mica, dupa ce am traversat un mic parau. Apoi o simteam ciudat la viteza mare, parca vibra. Cand am dus-o sa-i schimb semeringurile, roata fata nu se misca libera cand era suspendata. Dupa ce initial am crezut ca etrierii sunt gripati, Fabio a vazut jamba stamba...nici mie nu mi-a venit sa cred.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc "Vlad N" pt sfat, am facut cu Dominatorul cursul acum 2 sezoane, a fost intr-adevar revelator.

Am de gand sa mai trec pe acolo si cu Stroama pt ca inca mai am destule de invatat de acolo ;)

 

Am antitalent la pornitul de pe loc, si la oprit :D

In mers e binisor, in curbe reusesc sa polizez scaritele pe ambele parti, reusesc sa ma tin dupa cei experimentati etc (fara sa risc vreun accident, fara sa imi iau claxoane etc)

 

 

Deci, ca sa se inteleaga ce am facut, si in acest w-end si la Durau:

mobra oprita, in oarecare rampa

suprafata cu nisip, pietris

 

pornesc, deci viteza e f f mica (schimbarea directiei o fac f mult din ghidon)

nu reusesc sa apreciez ce face cel din fata mea, si ma trezesc in spatele lui, vreau sa il ocolesc prin stanga, trag maxim de ghidon stanga si inclin putin mobra

 

mobra se opreste, tot din cauza mea, incepe sa se incline din ce in ce mai mult

 

la Durau am lasat-o direct pe sol, nu a patit nimic

 

w-end-ul trecut nu am vrut sa o las pe sol, din... orgoliu, am crezut ca o pot ridica desi era doar la cativa cm de pamant cu crash-ul

am tinut-o asa, doar de manerul stang al ghidonului, am tot incercat sa o ridic, am tot tras de ea in sus

pana la urma am cedat, am lasat-o usor pe crash, si in urmatoarea clipita am ridicat-o la verticala (de ghidon si de manerul de deasupra coditei; da, o ridic extrem de usor de pe jos)

 

asa ca singurul moment "stresant" pt mobra a fost cat am tinut-o suspendata doar de manerul stang

 

va dau verdictul dupa ce trec pe la Fabio

 

Bafta!

 

(de acum am descoperit cum fac: pun piciorul stang jos, dreptul pe frana de picior, ghidonul si mobra le tin drepte; cand se elibereaza calea plec usurel; nu mai opresc nicioadata mobra inclinata si cu ghidonul intr-o parte, ca nu sunt in stare sa o tin)

 

 

.................................

.................................

 

 

 

concluzia de azi dupa Fabio:

 

jug inferior strambat (urechea stanga este rasucita in sus cu ~1mm, destul cat sa fie nevoie sa fie schimbat)

 

 

care stiti site-uri unde pot gasi,

care e cel care si-a luat din Grecia de la dezmembrari te rog sa imi impartasesti site-ul

 

care ma ajuta sa gasesc, mare cinste ii fac :)

 

 

Bafta!

 

 

p.s: nu stau sa ma mai gandesc 'oare cum s-a intamplat asa ceva de la ceva atat de minor?' vreau doar sa gasesc (si nu imi permit sa il iau de nou 520 - 750 E)

 

 

-----ah si inca ceva:

 

stie careva daca jugul inferior de dl 1000 se potriveste pe 650?

 

(or fi mai groase jambele la miar, daca au grosime egala ar trebui sa se potriveasca nu? nu de alta dar gasesc de 1000 mai multe, si mai ieftin)

 

Editat de siu_long
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge careva la Festivalul Medieval de la Sighisoara, poate ne intalnim la o plimbare, o bere rece? beer.gif

 

@ Vrajitoru Esti prin zona? rolleyes.gif

Nu sunt!

Plec azi la Bucuresti pana maine (pentru o tragere cu toate armele Fabarm) si pe urma la o nunta de noapte si duminica e aniversarea casatoriei (17 primaveri), asa ca sfarsitul asta de saptamana e pline

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...