butrosica Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 (editat) AM tot citit aici despre asa zisele probleme cu frana. Din pacate nu am timp foarte mult sa stau pe forum sa citesc toate paginile topicului. Promit ca o voi face dar pana atunci ma poate lamuri cineva? Ce fel de probleme sunt cu frana, la ce model se aplica, in ce consta. Eu unul nu am detectat pana acum la a mea vreo pb. E vorba de fineturi? Am condus diverse tipuri de motociclete deci pot afirma ca am cat de cat experienta. Referitor la discutia cu franarea solo vs cu pasager - distanta de f va fi mereu mai mare cu pasager. E vb de inertie. E drept ca forta de frecare creste si ea la franare, e drept ca franarea spate e mai eficienta dar distanta necesara pt a opri e mai mare. In alta ordine de idei ma poate ajuta cineva cu un sfat cum pot unge cablurile de la acc si ambreiaj. Am tot echipamentul necesar dar nu stiu cum si nu vreau sa fac prostii. Editat August 30, 2012 de butrosica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 da si tu o fuga pana la mine si te invat eu ce si cum trebuie facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 Am crashbaruri Givi tn 528 pe motor si am niste vibratii cam deranjante in plaja de turatii 5-6000.. mai are cineva de pe aici problema asta? eventual o rezolvare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 din pacate unii au problema asta, exact intre acele turatii crashul intra in rezonanta si vibreaza destul de deranjant. incearca sa il umpli cu silicon sau sudeaza o bucata de teava in mijlocul buclei (perpendiculara pe pamant). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 Am studiat un pic problema cu vibratiile pe forumurile de dincolo.. o ipoteza ar fi ca vibratiile se produc din cauza distantierului verde(care este un pic mai mare decat necesar) si care nu lasa surubul sa stranga barele pentru a face contact optim pe elementul de legatura portocaliu - rezulta vibratiile elementului de legatura in interiorul barelor. O sa merg pe la mecanic sa scot distantierul si sa vad daca mai sunt vibratii.. + silicon pe elementul de legatura probabil ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 (editat) Pt ca la multe motociclete pur si simplu n-ajunge un singur deget pt o franare de urgenta... Si eu m-am obisnuit (prost) sa franez cu un singur deget, mi-e incomod sa stau tot timpul cu doua degete pe frana, dar in situatii neprevazute ma trezesc ca n-ajunge, oricat de tare as trage cu degetul ala, trebuie sa pun mai multe... daca mai apuc. La un 1200GS, de exemplu, cred ca pot sa franez cu un deget aproape la fel de tare cum franez pe V-Strom cu toata mana. Pana acum 3 zile faceam parte din grupul celor care ziceau ca stroama nu are franele suficient de bune. DAR...Mi-am schimat placutele de frana SBS cu cele albastre de la Brembo si lichidul de frana cu unul Racing DOT4. Am simtit o diferenta imensa la franare, si prin asta ma refer si la forta efectiva de franare cat si la constanta. In iarna o sa ii schimb conductele originale cu unele otelite si nu cred ca o sa mai umblu la ele. Recomand ambele modificari. @bocosb Sa verifici sa nu fie stramb crash-ul Editat August 31, 2012 de big_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 Ce fel de probleme sunt cu frana, la ce model se aplica, in ce consta. Eu unul nu am detectat pana acum la a mea vreo pb. E vorba de fineturi? Am condus diverse tipuri de motociclete deci pot afirma ca am cat de cat experienta. Nu e nicio "problema", doar ca se poate si mai bine Pana acum 3 zile faceam parte din grupul celor care ziceau ca stroama nu are franele suficient de bune. DAR...Mi-am schimat placutele de frana SBS cu cele albastre de la Brembo si lichidul de frana cu unul Racing DOT4. Am simtit o diferenta imensa la franare, si prin asta ma refer si la forta efectiva de franare cat si la constanta. In iarna o sa ii schimb conductele originale cu unele otelite si nu cred ca o sa mai umblu la ele. Recomand ambele modificari. Asa am zis si eu cand am schimbat placutele originale cu EBC HH, e o diferenta imensa... dar tot nu se compara cu niste frane cu adevarat bune. O sa incerc si Brembo, poate si alt lichid, dar tot nu cred ca e suficient, mai trebuie schimbat ceva. Diferenta cea mai mare cred ca e la "muscatura" initiala, la V-Strom trebuie sa-ti incordezi un pic muschii ca sa simti ca franeaza ca lumea, la altele, nu mai dau nume, tragi relaxat cu un deget si simti ca franeaza brusc. E ca diferenta dintre o masina cu servofrana si una fara, daca ati avut ocazia sa mergeti cu asa ceva Ambele pot sa franeze la fel de bine, dar la unele trebuie efort mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 Salutari, Vreau sa-mi anunt si eu intrarea in grupul v-stromistilor: Duminica am ajuns acasa cu al meu V-strom DL650 cumparat SH din Germania - ce banal suna . Dupa vreo 2 excursii prin bavaria, si drumul spre casa pare sa fie totul in ordine, arata bine, motoru' merge fain. Impresii: - E un touring excelent, manevrabil, confortabil, autonomie mare, consum rezonabil. - Nu mi se pare facut pentru enduro/off-road, poate si din cauza ca anterior am avut un Pegaso, cu garda la sol mai mare, si suspensii mai flexibile. Dupa cum anticipasem, ar trebui sa-i inalt putin saua si ghidonul. As face apel la un alt V-stromist timisorean cu DL1000, sau sa de DL1000, dispus sa-mi imprumute saua pentru o scurta proba, ma revansez cu bere . Toate cele bune, si asfalt uscat, Poze cu noul meu mijloc de transport preferat: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 Mamaaa. Ce creste gasca. VStromania 5 cred ca va fi maricica. Astia noiii... haideti si pe vstromania.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 (editat) Felicitari noilor proprietari de Vstroame! Am si eu o intrebare deoarece am intalnit ceva discutii despre cauciuc de masina pe roata spate a Vstromului! A folosit cineva asa ceva de la noi, nu imparte impresiile? Editat August 31, 2012 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 Mamaaa. Ce creste gasca. VStromania 5 cred ca va fi maricica. Astia noiii... haideti si pe vstromania.ro Facut cont deja, multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 (editat) Felicitari noilor proprietari de Vstroame! Am si eu o intrebare deoarece am intalnit ceva discutii despre cauciuc de masina pe roata spate a Vstromului! A folosit cineva asa ceva de la noi, nu imparte impresiile? Nu cred ca merita pus asa ceva pe motocicleta. Nu cred ca este diferenta de pret intre un cauciuc pe 17 de masina si unul motocicleta. In plus se stica ciclistica unei motociclete si cand se patrateste un cauciuc moto. Cu dihania aia pe spate cred ca e groaznic. Poate doar daca ai de facut exclusiv autostrada si atunci n-ai ce sa cauti pe v-strom, iei un motor mai bun de autostrada un gtr un fjr, paneuropean ... O porcarie! N-as incerca nici sa ma sponsorizeze cineva cu gume de masina gratis. Editat August 31, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 Felicitari noilor proprietari de Vstroame! Am si eu o intrebare deoarece am intalnit ceva discutii despre cauciuc de masina pe roata spate a Vstromului! A folosit cineva asa ceva de la noi, nu imparte impresiile? Pe mine ma bate gandul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 Pt ca la multe motociclete pur si simplu n-ajunge un singur deget pt o franare de urgenta... iti zic un truc pe care il folosesc. strange frana doar cu degetul mijlociu. aratatorul sta pe manson ca restul degetelor. vezi daca se schimba ceva. eu simt ca am mai multa forta asa si mai mult feeling Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat Septembrie 2, 2012 Share Postat Septembrie 2, 2012 Oare frana de la DL1000 e la fel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 @bocosbSal. Si eu am avut aceiasi problema cu vibratia barelor. Am taiat 2 rotunduri de cauciuc dintr-o camera de bicicleta veche si lea-am pus la stanga si la dreapta de piesa de legatura (cea galbena in poza ta). S-au potrivit numai bine ca si diametru si s-a facut liniste! Thx, o sa incerc si varianta asta plus scurtat distantieru ala.. inca nu am ajuns la mecanic si nu ma bag la desfacut crashbaru singur ca mi frica de surubele alea care tin motoru' ca poate nu le pun bine inapoi. In plus am mai gasit pe cineva care si-a pus niste cilindri de cauciuc(taiati dintr-un ciocan de cauciuc) intre partea de sus a crashbarului si carena - varianta asta o las la urma. Am incercat sa imi fac cont pe vstromania da' nu merge spam check-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Am incercat sa imi fac cont pe vstromania da' nu merge spam check-ul Intra intai la sectiunea "FORUM" si da click pe "inregistrati" in partea de sus, cea cu "bun venit, oaspete...". Trebe sa-ti apara alt formular de inregistrare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 referitor la franare/frane: cred ca trebuie mentionat si uleiul din furci, care are un rol foarte mare in franare am brembo rosii si ulei de furci motul medium/hard combinatia asta este ideala pt mine , merg 99% pe asfalt,,moto nu mai plonjeaza exagerat in fata ca inainte strang ferm maneta frana cu toate degetele bun venit noilor stromisti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Are cineva codul rulmentilor spate ptr un 650? Si o sursa ieftina de rulmenti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Are cineva codul rulmentilor spate ptr un 650? Si o sursa ieftina de rulmenti La roti te poti duce la un reprezentant SKF sunt in jur de 60-70 de lei toti 4 6203-2RS fata si 6204-2RS spate, sper sa nu ma insele memoria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Mersi, sunt complicat de schimbat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 (editat) Mersi, sunt complicat de schimbat? Mie mi se pare simplu. da deinde de la om la om. Daca te pricepi sa demontezi si sa remontezi rotile in rest e floare la ureche. Asezi roata peste un cauciuc de masina sau motocicleta ca sa nu deteriorezi discurile sau janta si cu un dorn/surubelnita mai lata te apuci sa bati cu nadejde de pe partea dreapta ca sa scori rulmentul stang si de pe stanga ca sa scoti rulmentul de pe dreapta. Ai un distantier in interior care se poate deplasa intr-o parte astfel incat sa iti permita sa lovesti direct rulmentii. Trebuie sa ai grija sa nu ii bati doar dintr-o parte ora 12 ora 6 ora 9 ora 3 ) Cand ii montezi ii potrivesti perfet si te ajuti de rulmentii vechi ca sa ii bati pe cei noi, e mai simplu astfel pentru ca sunt sanse mai mici sa intre stramb. Dupa ce i-ai adus "la ras" continui sa ii bati cu un dorn/dalta ingusta, de bronz de preferat ca este mai moale. Atentie aici nu bati decat in cercul exterior al rulmentilor, cel care etanseaza pe janta, nu in garnituri sau cercul interior. Odata facuta operatiunea rulmentii de la skf cu garnituri pe ambele fete, 2RS, vor tine o vesnicie. Bafta Editat Septembrie 4, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 (editat) Vreau sa ma duc cu motocicleta pana la Babele weekendul viitor. Daca mai vrea cineva sa vina sa ma anunte. Cand am scris postul anterior mai eram atent la ceva si m-am exprimat ciudat Editat Septembrie 4, 2012 de big_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 ce as fi mers si eu ... din pacate motocicleala in septembrie doar in cursul saptamanii distractie placuta, drumul pe platou este spectaculos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Mie mi se pare simplu. da deinde de la om la om. Daca te pricepi sa demontezi si sa remontezi rotile in rest e floare la ureche. Asezi roata peste un cauciuc de masina sau motocicleta ca sa nu deteriorezi discurile sau janta si cu un dorn/surubelnita mai lata te apuci sa bati cu nadejde de pe partea dreapta ca sa scori rulmentul stang si de pe stanga ca sa scoti rulmentul de pe dreapta. Ai un distantier in interior care se poate deplasa intr-o parte astfel incat sa iti permita sa lovesti direct rulmentii. Trebuie sa ai grija sa nu ii bati doar dintr-o parte ora 12 ora 6 ora 9 ora 3 ) Cand ii montezi ii potrivesti perfet si te ajuti de rulmentii vechi ca sa ii bati pe cei noi, e mai simplu astfel pentru ca sunt sanse mai mici sa intre stramb. Dupa ce i-ai adus "la ras" continui sa ii bati cu un dorn/dalta ingusta, de bronz de preferat ca este mai moale. Atentie aici nu bati decat in cercul exterior al rulmentilor, cel care etanseaza pe janta, nu in garnituri sau cercul interior. Odata facuta operatiunea rulmentii de la skf cu garnituri pe ambele fete, 2RS, vor tine o vesnicie. Bafta Eu recomand folosirea unor tubulare, se aseaza perfect pe inelul exterior doar ca trebuie protejate cumva si tubularele,a sat daca nu ai unele de hei rup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.