Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Oasele sunt facute din foaie de arc (otel forjat) de 5mm si zincate s-a inaltat vreo 30mm. Nush exact ce dimeniune au ca le-am montat fara sa mai masor la ele. Mi le-a luat un prieten din Anglia la un chilipir 100 de lei. Nu arata ca cele facute de dan cata dar sunt ok. Acum astept si inaltatoarele de ghidon de 30mm poate mi-o fi mai usor cu mersul in picioare. Furca o sa o lungesc atunci cand o sa trebuiasca sa schimb cuzinetii si simeringurile momentan le am pe cele originale care apropie 5 ani :D

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aduce cineva tankpaduri ca cel din poza de mai jos ?

 

 

0def0b89c7e9184c4790152312dcda98.jpg

Tankpad-ul e accesoriu original Suzuki, cod 990D0-06G00-PAD :P

Din ala am si eu. In 2008 era 17.59EUR fara TVA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Bogdan> duminica e mai frig si nu mai avem nici rabdare. sambata!!! :)

Da, nu sunt 11 sunt 9 grade, ce sa-ti spun!

 

Tankpad-ul e accesoriu original Suzuki, cod 990D0-06G00-PAD :P

Din ala am si eu. In 2008 era 17.59EUR fara TVA.

 

Are si Demetrescu pe stoc cateva modele la cca 50 roni buc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand Suzuki DL 650 V-strom, anul fabricatiei 2004, 48.000 km, cric central, parbriz MRA,

2 prize 12v, top si side case originale Suzuki, protectii maini,protectii
laterale motor, protectii radiatoare, baterie noua, xenon. Pret 3500 euro discutabil ,telefon 0723.588.213 Sebi

post-24473-0-65026000-1362232194_thumb.jpg

post-24473-0-93764100-1362232206_thumb.jpg

post-24473-0-99930900-1362232228_thumb.jpg

post-24473-0-67667400-1362232241_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care-i istoria ei, te rog?

 

Vand Suzuki DL 650 V-strom, anul fabricatiei 2004, 48.000 km, cric central, parbriz MRA,

2 prize 12v, top si side case originale Suzuki, protectii maini,protectii
laterale motor, protectii radiatoare, baterie noua, xenon. Pret 3500 euro discutabil ,telefon 0723.588.213 Sebi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt un Vstrom alb caut un set de stikere pt rezervor, originale. Evident o sa le comand la Dan, dar nu gasesc corespondenta intre coduri si aspect sau culoare. A gasit cineva o sursa de informare pe acest subiect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

doresc sa imi iau una din cele 2 modele din subiect, insa nu am avut ocazia sa le studiez mai bine, Review-urile de pe net sunt 50/50 si nu am reusit sa imi fac o idee.

Ma intereseaza sa merg distante relativ lungi , cu pasager si bagaje, si sa am o pozitie confortabila ( am 1:83 )

as dori sa stiu pareri pro / contra asupra celor 2 modele

multam`

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pozitia e cam aceeasi. Pentru drumuri lungi si bagaje e mai indicat 1000, dar consuma mai mult fata de 650 si mai are unele mici probleme pe la injectie si ceva zgomote la ambreiaj. La viteze de croaziera de pana la 130 km/h se descurca foarte bine si 650, de acolo in sus deja se simte lipsa de mai multi caluti.

 

www.vstromania.ro

 

 

 

 

post-3733-0-55455100-1362430636_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta este revopsita. Nu stiu daca original a fost alba. Problema este corespondenta: cod, culoare, forma. De arata, arata bine, ca in poza.

Eu am vazut ca exista destul de multe chestii aici www.mrcycles.com. Din cate am vazut trimit si in rom

 

SI-a montat cineva un O2 eliminator? Am vazut ca e destul de ieftin si cica diferentele sunt destul de vizibile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel de 600 se descurca foarte bine si iti ofera cel mai multe la cele mai multe capitole.

cel de 1000 iti ofera mai multa putere, dar asta are un cost: mobra e mai grea si consuma mult mai mult decat cel de 650.

 

pentru a studia pozitia iti recomand http://cycle-ergo.com

pentru a studia consumul iti recomand http://www.motostat.eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din experientele voastre cam care ar fi consumul la dl650 si dl1000?

din ce am vazut la dl1000 ar fi aprox 6 / 100 iar la 650 4,5 / 1000, iar diferenta nu ar fi foarte mare ( 1.5-2 / 100 )

partea de ciclistica difera mult ? partea mecanica / intretinere ?

Editat de erikson
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de informatii

viteza de croaziera nu ma intreseaza sa fie mai mare de 130.

problema care o am acuma ( honda deauville 650, 55 hp ) este ca atunci cand sunt cu pasager, la o depasire se simte lipsa de putere ( depasire la @120-130 km/h)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ambele motociclete sunt foarte bune.

Daca vrei sa alergi cu pasagera in spate mai bine te uiti la una de 1000.

Daca vrei sa fie mai economic, mai fiabil si sa mergi mai cuminte cand o ai incarcata la maxim recomand 650.

 

Eu unul recomand una de 650. Motorul fiind in V are destul cuplu pentru o depasire.

Am 2m inaltime si 105kg si stau relativ ok pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer diferenta intre motorul de pe deauville 650 si cel de pe vstrom 650 nu prea e, dpdv al CP si Nm. Ai ~10 cai in plus la v-strom... insa din cate stiu eu Deauville e mult mai grea, are vreo 235kg dry pe cand v-strom-ul de 650 are 189kg dry. Asadar o sa fie o diferenta sesizabila, dar sa nu te astepti sa fie turbo fata de deauville (in aceleasi conditii, adica pasager+full bagaje+ bagat in depasire la 130km/h).

 

consumul nu il gandi numai in cifre la medie. diferenta aia intre cele doua consumuri medii (650 vs 1000) inseamna ca 650 iti consuma afara la drum intins 4-4 si un pic pe cand cel de 1000 iti consuma 5-5 jumate. Iar in oras sa te astepti sa rupa norma cel de 1000 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vi de pe deauville poti lua linistit 650-ul ca vei simti o crestere de putere.

Eu preferam 1000-le daca nu era vorba de abs in reprezentanta mi-au fost oferite la acelasi pret dl1000 si dl 650 cu abs am preferat un plus de siguranta.

La dl 1000 ai niste suspensii putin mai evoluate fata si spate, este mai simetric din cauza celor doua tobe, seaua este mai confortabila, ai ambreiaj hidraulic, handguarduri si bug spoiler standard. Daca nu vrei abs ia dl-ul de 1000 ca la touring este mai potrivit. mai ales ca pretul este tot cam pe acolo. Daca vrei sa o mai scoti si in afara asfaltului dl-ul 1000 este foarte greu de controlat ca are draci pe ea si face ca toate ielele cand da de "moale"

Mergi cu fiecare din ele si fa-ti o idee, in orice caz te-ai orientat bine ambele sunt foarte fiabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...