florin.radu Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 (editat) Oasele sunt facute din foaie de arc (otel forjat) de 5mm si zincate s-a inaltat vreo 30mm. Nush exact ce dimeniune au ca le-am montat fara sa mai masor la ele. Mi le-a luat un prieten din Anglia la un chilipir 100 de lei. Nu arata ca cele facute de dan cata dar sunt ok. Acum astept si inaltatoarele de ghidon de 30mm poate mi-o fi mai usor cu mersul in picioare. Furca o sa o lungesc atunci cand o sa trebuiasca sa schimb cuzinetii si simeringurile momentan le am pe cele originale care apropie 5 ani Editat Martie 1, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 aduce cineva tankpaduri ca cel din poza de mai jos ? Tankpad-ul e accesoriu original Suzuki, cod 990D0-06G00-PAD Din ala am si eu. In 2008 era 17.59EUR fara TVA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 @Bogdan> duminica e mai frig si nu mai avem nici rabdare. sambata!!! Da, nu sunt 11 sunt 9 grade, ce sa-ti spun! Tankpad-ul e accesoriu original Suzuki, cod 990D0-06G00-PAD Din ala am si eu. In 2008 era 17.59EUR fara TVA. Are si Demetrescu pe stoc cateva modele la cca 50 roni buc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebi dr Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 Vand Suzuki DL 650 V-strom, anul fabricatiei 2004, 48.000 km, cric central, parbriz MRA, 2 prize 12v, top si side case originale Suzuki, protectii maini,protectiilaterale motor, protectii radiatoare, baterie noua, xenon. Pret 3500 euro discutabil ,telefon 0723.588.213 Sebi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 merg si negre dar as vrea transparent ca se vada la culoare lor mai sunt alea gen carbon dar nu-mi pun eu asa ceva pe motoreta ) http://www.louis.de/_20ff4be65456d83f3059ffe034d08647ed/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10026131 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 care-i istoria ei, te rog? Vand Suzuki DL 650 V-strom, anul fabricatiei 2004, 48.000 km, cric central, parbriz MRA, 2 prize 12v, top si side case originale Suzuki, protectii maini,protectiilaterale motor, protectii radiatoare, baterie noua, xenon. Pret 3500 euro discutabil ,telefon 0723.588.213 Sebi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 pai se pare ca a fost proiectata de un neamt, construita de japonezi si prin nu se stie ce straniu joc al sortii a ajuns in romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Pt un Vstrom alb caut un set de stikere pt rezervor, originale. Evident o sa le comand la Dan, dar nu gasesc corespondenta intre coduri si aspect sau culoare. A gasit cineva o sursa de informare pe acest subiect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 cauta la astia http://www.ronayers.com/Fiche/TypeID/26/Type/Motorcycle/MakeID/2/Make/Suzuki eu acolo le-am gasit pe ale mele. dupa ce selectezi anu si modelul cauti la SIDE COWLING uite un exemplu http://www.ronayers.com/Fiche/TypeID/26/Type/Motorcycle/MakeID/2/Make/Suzuki/YearID/47/Year/2006/ModelID/7626/Model/DL650_VSTROM/GroupID/362686/Group/SIDE_COWLING_%28MODEL_K5%29_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Ma interesa cum arata, cu detalii si culori, pt a putea alege ce se potriveste pe o motocicleta alba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 pai in descriere scrie si si culoarea. ceva de genul asta . ce capacitate si ce an este motocicleta ? COWL ASSY, SIDE RH (SILVER) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 (editat) asa arata graficele pt v-strom alb Editat Martie 4, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Motocicleta este revopsita. Nu stiu daca original a fost alba. Problema este corespondenta: cod, culoare, forma. De arata, arata bine, ca in poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 salutare oamenilor, stiu pe cineva cu r6 05 model raven, ar vrea sa faca schimb cu un v-strom..daca e cineva pe-aici care ar fi interesat va fac legatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
erikson Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Salut, doresc sa imi iau una din cele 2 modele din subiect, insa nu am avut ocazia sa le studiez mai bine, Review-urile de pe net sunt 50/50 si nu am reusit sa imi fac o idee. Ma intereseaza sa merg distante relativ lungi , cu pasager si bagaje, si sa am o pozitie confortabila ( am 1:83 ) as dori sa stiu pareri pro / contra asupra celor 2 modele multam` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Pozitia e cam aceeasi. Pentru drumuri lungi si bagaje e mai indicat 1000, dar consuma mai mult fata de 650 si mai are unele mici probleme pe la injectie si ceva zgomote la ambreiaj. La viteze de croaziera de pana la 130 km/h se descurca foarte bine si 650, de acolo in sus deja se simte lipsa de mai multi caluti. www.vstromania.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmasaiu Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 DL 1000 m-ai ales ca ai pasager si bagaje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Motocicleta este revopsita. Nu stiu daca original a fost alba. Problema este corespondenta: cod, culoare, forma. De arata, arata bine, ca in poza. Eu am vazut ca exista destul de multe chestii aici www.mrcycles.com. Din cate am vazut trimit si in rom SI-a montat cineva un O2 eliminator? Am vazut ca e destul de ieftin si cica diferentele sunt destul de vizibile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 cel de 600 se descurca foarte bine si iti ofera cel mai multe la cele mai multe capitole. cel de 1000 iti ofera mai multa putere, dar asta are un cost: mobra e mai grea si consuma mult mai mult decat cel de 650. pentru a studia pozitia iti recomand http://cycle-ergo.com pentru a studia consumul iti recomand http://www.motostat.eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
erikson Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 (editat) din experientele voastre cam care ar fi consumul la dl650 si dl1000? din ce am vazut la dl1000 ar fi aprox 6 / 100 iar la 650 4,5 / 1000, iar diferenta nu ar fi foarte mare ( 1.5-2 / 100 ) partea de ciclistica difera mult ? partea mecanica / intretinere ? Editat Martie 5, 2013 de erikson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
erikson Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 multumesc de informatii viteza de croaziera nu ma intreseaza sa fie mai mare de 130. problema care o am acuma ( honda deauville 650, 55 hp ) este ca atunci cand sunt cu pasager, la o depasire se simte lipsa de putere ( depasire la @120-130 km/h) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 Ambele motociclete sunt foarte bune. Daca vrei sa alergi cu pasagera in spate mai bine te uiti la una de 1000. Daca vrei sa fie mai economic, mai fiabil si sa mergi mai cuminte cand o ai incarcata la maxim recomand 650. Eu unul recomand una de 650. Motorul fiind in V are destul cuplu pentru o depasire. Am 2m inaltime si 105kg si stau relativ ok pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 sincer diferenta intre motorul de pe deauville 650 si cel de pe vstrom 650 nu prea e, dpdv al CP si Nm. Ai ~10 cai in plus la v-strom... insa din cate stiu eu Deauville e mult mai grea, are vreo 235kg dry pe cand v-strom-ul de 650 are 189kg dry. Asadar o sa fie o diferenta sesizabila, dar sa nu te astepti sa fie turbo fata de deauville (in aceleasi conditii, adica pasager+full bagaje+ bagat in depasire la 130km/h). consumul nu il gandi numai in cifre la medie. diferenta aia intre cele doua consumuri medii (650 vs 1000) inseamna ca 650 iti consuma afara la drum intins 4-4 si un pic pe cand cel de 1000 iti consuma 5-5 jumate. Iar in oras sa te astepti sa rupa norma cel de 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 Din care stiu 1000 consuma in jur de 7~8 in oras. Nu stiu ce norma o sa rupa. Depinde de tine cum mergi cu ele...si 650 poate sa iti consume mult daca esti cioban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 Daca vi de pe deauville poti lua linistit 650-ul ca vei simti o crestere de putere. Eu preferam 1000-le daca nu era vorba de abs in reprezentanta mi-au fost oferite la acelasi pret dl1000 si dl 650 cu abs am preferat un plus de siguranta. La dl 1000 ai niste suspensii putin mai evoluate fata si spate, este mai simetric din cauza celor doua tobe, seaua este mai confortabila, ai ambreiaj hidraulic, handguarduri si bug spoiler standard. Daca nu vrei abs ia dl-ul de 1000 ca la touring este mai potrivit. mai ales ca pretul este tot cam pe acolo. Daca vrei sa o mai scoti si in afara asfaltului dl-ul 1000 este foarte greu de controlat ca are draci pe ea si face ca toate ielele cand da de "moale" Mergi cu fiecare din ele si fa-ti o idee, in orice caz te-ai orientat bine ambele sunt foarte fiabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.