ivanp Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 (editat) he he - bafta! PS - pentru cei care cauta un inlocuitor pentru oglinzile OEM (din diverse motive!) - cele pentru Aprilia Tuono (Part# AP8104921/AP8104922) sunt foarte ok. Eu am gasit de la Vicma. dezavantaje: - nu acopera asa cum mi-as dori unghiul mort (dar nu mai prost decat oglinzile standard) pro: - forma imi place mai mult. - unghi mare de acoperire - vezi ambele parti ST/DR in oricare dintre oglinzi - au o tenta mai inchisa la culoare (cromatice?) - par mai odihnitoare - pe viraje cand esti inclinat ai o panorama fooooarte faina in ele (linia dreapta de sus de la oglinzi devine paralela cu solul) dar asta numai pentru cei care prefera sa se uite in oglinzi pe viraje - scade consumul de benzina (glumesc ) stima Editat Martie 13, 2014 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 si ce e mai important, elimina tulburentele de la casca. Stiu,asa este,ar fi pacat. Dar nu vrea. Cred ca sunt bujiile și am și inecato.bateria a fost pe redresor,dupa câteva încercări da semne ca nu mai vrea sa o i-a(bateria),am pus și cablurile sa iau de la masina,iar nu vrea,sigurantele sunt ok, luminile se aprind și sunt în putere.în orice caz trebuia sa o duc sa-i fac o revizie. Mulțumesc ai cu ce sa o aduci? ca tot trebuie sa iau o mobra pe platforma de pe barbu vacarescu poate trec sa o iau si pe a ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 he he - bafta! PS - pentru cei care cauta un inlocuitor pentru oglinzile OEM (din diverse motive!) - cele pentru Aprilia Tuono (Part# AP8104921/AP8104922) sunt foarte ok. Eu am gasit de la Vicma. dezavantaje: - nu acopera asa cum mi-as dori unghiul mort (dar nu mai prost decat oglinzile standard) pro: - forma imi place mai mult. - unghi mare de acoperire - vezi ambele parti ST/DR in oricare dintre oglinzi - au o tenta mai inchisa la culoare (cromatice?) - par mai odihnitoare - pe viraje cand esti inclinat ai o panorama fooooarte faina in ele (linia dreapta de sus de la oglinzi devine paralela cu solul) dar asta numai pentru cei care prefera sa se uite in oglinzi pe viraje - scade consumul de benzina (glumesc ) stima Daca nu-ti poti aranja freza in ele, atunci nu-s ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 si ce e mai important, elimina tulburentele de la casca. asta nu am remarcat - eu acum merg cu parbriz standard + suport madstand. Daca nu-ti poti aranja freza in ele, atunci nu-s ok. - trecem la negative! stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 (editat) Mi-am instalat o pompa de frana fata de pe un cbr900rr 954 (sa fiu mai exact, Fabio a montat, eu doar l-am batut la cap). Prima impresie dupa doua zile de mers prin oras: "Laser frate!!!" Franeaza muult mai bine. Nu mai este "spongioasa" frana; Nu mai simt cum trag de maneta degeaba...pur si simplu nu exista comparatie. Recomand!!! Mersi Fabio! Editat Martie 13, 2014 de big_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Bogdane mai intreb si pe forum... pt cei care au ABS, si vor sa schimbe pompa de frana cu una ca cele de mai sus, trebuie vreo modificare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 In garaj, pt acomodare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 In garaj, pt acomodare. faina biticli ai ...astept si eu piata sh ... stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 piata neagra ... .... tot de acolo m-ar interesa 2 axe cu came - admisie, gen 2 pt SV650. s-ar putea? stima, paul Pune direct un motor de SV si basta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 (editat) mie imi place sa ma complic (in general). stima, paul Pune direct un motor de SV si basta... Editat Martie 14, 2014 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 Ce modele de cauciucuri sunt bune la V-Strom 1000?Mai mult asfalt, si-a luat un prieten si nu ma pricep deloc la segmentul asta enduro-touring... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 salut, eu (650) am preferat intotdeauna michelin anakee pe fata (acum am 3 dar sincer data viitoare o sa caut 2 pt ca mi se pare ca au aderenta mai buna) si metzeler tourance exp pe spate. (anakee pe spate se ducea foarte repede, tourance erau un compromis foarte bun pentru spate intre aderenta si longevitate). stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 Deci Michelin Anakee si Metzeler Tourance, Michelin fiind mai aderent si Metzeler mai longeviv, merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 Deci Michelin Anakee si Metzeler Tourance, Michelin fiind mai aderent si Metzeler mai longeviv, merci! La un alt moto, metzeler tourance m-a scos onorabil dintr-un mare rahat, prin felul in care am reusit sa controlez un derapaj pe asfalt. Intr-adevar anakee nu am avut, dar cat de curand imi voi cumpara un set de tourance pt v-strom - abia astept :-). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 Eu am Conti Trail Attack - foarte bune pe asfalt, am deja 10.ooo cu ele si deabia se vede un pic de uzura - duc lejer 25.ooo (am motor de 650). Dar au un dezavantaj major - vobleaza in jur de 60km/h. Voblajul e cunoscut - e si un thread pe advrider, ideea e ca nu se manifesta la toate anvelopele - cum ti-e norocul. Daca nu ar fi voblajul asta in rest pentru asfalt e superb - foarte aderent si comportament neutru la aplecari - plus ca iti da incredere pe curbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 Si Papa e cu noi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 La Vatican, se aude ca in primavera-l schimba cu 1000 ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 oare ce cauciuc foloseste papa ? trailmaxul meu de pe spate e cam pe duca si ma gandeam sa imi iau tot TR91 dintre cei care ati mai avut TR91 ...ati gasit ceva mai bun dupa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 eu am avut trailmax tr 91, fata - spate, mi s-au parut cele mai aderente cauciucuri pe care le-am avut, le-am folosit numai pe asfalt s-au comportat exemplar pana la vreo 10000km, apoi pe la 13000 s-au patratit rau si au devenit destul de rigide,,,se duc cam repede fiindca sunt moi si le-am schimbat rapid cu metzeler tourance exp cu care am facut numai 6000 km cred totusi ca tr urile sunt cele mai bune avand in vedere ca n-avem abs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 Nu cred ca e o idee buna sa amesteci cauciucurile. Fiecare model are un comportament diferit si sunt facute sa lucreze pereche. Eu am probat amestecate si mereu mi-au lasat impresia de dezechilibru al motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 am avut dunlop trailmax TR 91 si pe fata si pe spate, s-a patratit cauciucul pe spate, dar cand le-am schimbat, le-am schimbat pe amandoua (pereche) sunt curios cati km fac cu astea , in regim de siguranta,,,nu sa trag de ele pana la piele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 (editat) Tu ai miar, la tine se consuma ceva mai repede. Tourance tine cel mai mult di tre toate, la 26000 mai aveam circa 1 mm de carne si m-am dat in pista fara probleme pana la limita scaritelor fara sa simt o pierdere masiva a aderentei. Alunecau putin dar decent. Editat Martie 15, 2014 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 La XT am schimbat spatele la 24000 km cu inca 2mm carne pe coama, iar fata la 32000 in cam acelasi grad de uzura. La rupere de oase mai mergeam 5000 sa ajunga ca ale lui Fabio. Personal mi se par cele mai potrivite pt mobrele noastre dpdv aderenta si durabilitate. Am mai spus-o Tourance EXP a mai alunecat pe mazga sau bitumul dintre benzile de asfalt. Clasicul niciodata si am cautat special zonele cu probleme cunoscute,pt a-l face sa alunece. Nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Ar doilea lant de la DID la care sar "o"-ringurile din el pacat la ca nu este nici macar la jumatate ca uzura, la Regina nu am patit asa, nici la DID-ul original. O sa montez un RK sapt viitoare ca de DID mi s-a luat. Mai pateste cineva asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 nu, esti singurul. am schimbat in ultimele 2 saptameni vreo 20 de kituri de lant. un rk restul did. toate erau maltratate si cu grad mare de uzura. rk era cu oringurile sarite si zale blocate. did-urile erau cel mult cu zale blocate. nici unul nu avea x-ringurile sarite. esti sigur ca iei DID nu DD facut pe undeva prin marea chinei? al meu acum are 40k si arata ca dupa razboi. toate x-ringurile insa sunt la locul lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.