Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

he he - bafta!

 

PS - pentru cei care cauta un inlocuitor pentru oglinzile OEM (din diverse motive!) - cele pentru Aprilia Tuono (Part# AP8104921/AP8104922) sunt foarte ok.

Eu am gasit de la Vicma.

 

dezavantaje:

- nu acopera asa cum mi-as dori unghiul mort (dar nu mai prost decat oglinzile standard)

pro:

- forma imi place mai mult.

- unghi mare de acoperire - vezi ambele parti ST/DR in oricare dintre oglinzi :)

- au o tenta mai inchisa la culoare (cromatice?) - par mai odihnitoare

- pe viraje cand esti inclinat ai o panorama fooooarte faina in ele (linia dreapta de sus de la oglinzi devine paralela cu solul) dar asta numai pentru cei care prefera sa se uite in oglinzi pe viraje :D

- scade consumul de benzina (glumesc :D)

 

stima

post-18136-0-28430200-1394718344_thumb.jpg

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si ce e mai important, elimina tulburentele de la casca.



Stiu,asa este,ar fi pacat. Dar nu vrea. Cred ca sunt bujiile și am și inecato.bateria a fost pe redresor,dupa câteva încercări da semne ca nu mai vrea sa o i-a(bateria),am pus și cablurile sa iau de la masina,iar nu vrea,sigurantele sunt ok, luminile se aprind și sunt în putere.în orice caz trebuia sa o duc sa-i fac o revizie. Mulțumesc

ai cu ce sa o aduci? ca tot trebuie sa iau o mobra pe platforma de pe barbu vacarescu poate trec sa o iau si pe a ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

he he - bafta!

 

PS - pentru cei care cauta un inlocuitor pentru oglinzile OEM (din diverse motive!) - cele pentru Aprilia Tuono (Part# AP8104921/AP8104922) sunt foarte ok.

Eu am gasit de la Vicma.

 

dezavantaje:

- nu acopera asa cum mi-as dori unghiul mort (dar nu mai prost decat oglinzile standard)

pro:

- forma imi place mai mult.

- unghi mare de acoperire - vezi ambele parti ST/DR in oricare dintre oglinzi :)

- au o tenta mai inchisa la culoare (cromatice?) - par mai odihnitoare

- pe viraje cand esti inclinat ai o panorama fooooarte faina in ele (linia dreapta de sus de la oglinzi devine paralela cu solul) dar asta numai pentru cei care prefera sa se uite in oglinzi pe viraje :D

- scade consumul de benzina (glumesc :D)

 

stima

 

Daca nu-ti poti aranja freza in ele, atunci nu-s ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si ce e mai important, elimina tulburentele de la casca.

asta nu am remarcat - eu acum merg cu parbriz standard + suport madstand.

 

Daca nu-ti poti aranja freza in ele, atunci nu-s ok.

:D - trecem la negative!

 

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am instalat o pompa de frana fata de pe un cbr900rr 954 (sa fiu mai exact, Fabio a montat, eu doar l-am batut la cap).

 

Prima impresie dupa doua zile de mers prin oras: "Laser frate!!!"

 

Franeaza muult mai bine.

 

Nu mai este "spongioasa" frana;

 

Nu mai simt cum trag de maneta degeaba...pur si simplu nu exista comparatie.

 

 

 

Recomand!!!

 

Mersi Fabio!

Editat de big_boy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

eu (650) am preferat intotdeauna michelin anakee pe fata (acum am 3 dar sincer data viitoare o sa caut 2 pt ca mi se pare ca au aderenta mai buna) si

metzeler tourance exp pe spate. (anakee pe spate se ducea foarte repede, tourance erau un compromis foarte bun pentru spate intre aderenta si longevitate).

 

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci Michelin Anakee si Metzeler Tourance, Michelin fiind mai aderent si Metzeler mai longeviv, merci!

 

La un alt moto, metzeler tourance m-a scos onorabil dintr-un mare rahat, prin felul in care am reusit sa controlez un derapaj pe asfalt. Intr-adevar anakee nu am avut, dar cat de curand imi voi cumpara un set de tourance pt v-strom - abia astept :-).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Conti Trail Attack - foarte bune pe asfalt, am deja 10.ooo cu ele si deabia se vede un pic de uzura - duc lejer 25.ooo (am motor de 650).

Dar au un dezavantaj major - vobleaza in jur de 60km/h. Voblajul e cunoscut - e si un thread pe advrider, ideea e ca nu se manifesta la toate anvelopele - cum ti-e norocul.

Daca nu ar fi voblajul asta in rest pentru asfalt e superb - foarte aderent si comportament neutru la aplecari - plus ca iti da incredere pe curbe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oare ce cauciuc foloseste papa ?

trailmaxul meu de pe spate e cam pe duca si ma gandeam sa imi iau tot TR91

dintre cei care ati mai avut TR91 ...ati gasit ceva mai bun dupa ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut trailmax tr 91, fata - spate, mi s-au parut cele mai aderente cauciucuri pe care le-am avut, le-am folosit numai pe asfalt

 

s-au comportat exemplar pana la vreo 10000km, apoi pe la 13000 s-au patratit rau si au devenit destul de rigide,,,se duc cam repede fiindca sunt moi

 

si le-am schimbat rapid cu metzeler tourance exp cu care am facut numai 6000 km

 

cred totusi ca tr urile sunt cele mai bune avand in vedere ca n-avem abs

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut dunlop trailmax TR 91 si pe fata si pe spate, s-a patratit cauciucul pe spate,

 

dar cand le-am schimbat, le-am schimbat pe amandoua (pereche)

 

sunt curios cati km fac cu astea , in regim de siguranta,,,nu sa trag de ele pana la piele :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai miar, la tine se consuma ceva mai repede. Tourance tine cel mai mult di tre toate, la 26000 mai aveam circa 1 mm de carne si m-am dat in pista fara probleme pana la limita scaritelor fara sa simt o pierdere masiva a aderentei. Alunecau putin dar decent.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La XT am schimbat spatele la 24000 km cu inca 2mm carne pe coama, iar fata la 32000 in cam acelasi grad de uzura. La rupere de oase mai mergeam 5000 sa ajunga ca ale lui Fabio. Personal mi se par cele mai potrivite pt mobrele noastre dpdv aderenta si durabilitate. Am mai spus-o Tourance EXP a mai alunecat pe mazga sau bitumul dintre benzile de asfalt. Clasicul niciodata si am cautat special zonele cu probleme cunoscute,pt a-l face sa alunece. Nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar doilea lant de la DID la care sar "o"-ringurile din el :( pacat la ca nu este nici macar la jumatate ca uzura, la Regina nu am patit asa, nici la DID-ul original. O sa montez un RK sapt viitoare ca de DID mi s-a luat. Mai pateste cineva asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu, esti singurul. am schimbat in ultimele 2 saptameni vreo 20 de kituri de lant. un rk restul did. toate erau maltratate si cu grad mare de uzura. rk era cu oringurile sarite si zale blocate. did-urile erau cel mult cu zale blocate. nici unul nu avea x-ringurile sarite. esti sigur ca iei DID nu DD facut pe undeva prin marea chinei? al meu acum are 40k si arata ca dupa razboi. toate x-ringurile insa sunt la locul lor. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...