cooldeep Postat Februarie 28, 2016 Share Postat Februarie 28, 2016 omu se plangea la rece ca are probleme. Sonda e dupa ce se impreuneaza evacuarile din cilindrii, deci timpi de injectie sunt in principiu aproape la fel si nu pot compensa o eventuala desincronizare. Actuatorul asta de relanti functioneaza doar la relanti. Daca senzoru de TPS ii zice la ecu ca mobra ar fi usor accelerata, atunci, socu asta automat, automat nu mai face nimic, doar "șade" . Evident ca mai e si al 2 lea senzor pe celalat cilindru, dar putin probabil sa fie problema de acolo, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 28, 2016 Share Postat Februarie 28, 2016 La carburatoarele clasice benzina e data in functie de viteza curentului de aer. De aceea, pt a obtine un amestec mai bogat dar si cantitate totala de amestec mica, atunci cand motorul este rece, s-a inventat un circuit separat prin carburator, circuitul de mers la rece - choke. In paranteza fie zis, mai exista si al treilea circuit, de mers la cald, tot pt relanti. La injectie, benzina e reglata de ECU, ajutat fiind de un senzor. Senzorul ala e sonda lambda. Principiul e acelasi si la relanti, si la accelerat, si la rece, si la cald. De aceea problema colegului cu turatii mici la rece la relanti nu vad ce legatura are cu pozitia acceleratiei (Throttle Position Sensor) si nici cu sincronizarea "carburatoarelor" (functionarea lor simultana/sincrona atunci cand se accelereaza). Actuatorul ala de relanti nu merita dereglat pt ca la cald a spus ca are turatie normala. Dar cum am mai zis, intai pus laptopul pe ea pt diagnoza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 28, 2016 Share Postat Februarie 28, 2016 Salutare, Am si eu o nelamurire cu privire la V-Strom-ul meu. Cand il pornesc si e rece motorul turometrul sta la 900-1000 rpm, iar dupa ce se incalzeste turometrul sta normal adica pe la 1300 rpm. Tin minte de la mobra anterioara, CBR 600, ca atunci cand o porneam turometrul statea pe la aproximativ 2000 rpm cand era rece si scadea la 1300 dupa ce se incalzea. De la ce ar putea fi? Fast idle sau relanti la rece - prin posturile anterioare explicam cum se regleaza chiar fara sa dai jos cutia filtrului de aer (nu iti trebuie scule speciale - o surubelnita mai lunga si usor stramba ). unul este aici: /index.php?/topic/37237-suzuki-v-strom-dl-6501000/page-435 dar stiu ca am mai pus si o poza cu surubul respectiv - daca gasesc postul iti trimit. daca ti-l reglezi singur sa incerci sa il reglezi nu ma mult de 1500 (cred ca uzura cea mai mare a motorului se produce in momentul pornirii la rece). in manualul de service este descrisa o tampenie la capitolul cold idle. bafta, paul » Post actualizat in 29 Feb 2016 07:31 PS - Mobra mea si-a gasit nou proprietar. Marcel, sa va poarte la fel de multi km si cu la fel de multa bucurie! Numai bine, Paul » Post actualizat in 29 Feb 2016 07:49 Legat cum se regleaza cold idle - mai aici un post cu poza despre care vorbeam: /index.php?/topic/37237-suzuki-v-strom-dl-6501000/page-625&do=findComment&comment=3876370 bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 stiti cumva daca suruburile care prind "oasele" pot fi inlocuite cu unele normale din comert (de genul asta http://fixkit.ro/din-931-a2-surub-cu-cap-hexagonal-filet-partial-inox-a2 )? - BOLT, CENTER (12X111) 62621-19D00- BOLT, ROD (12X111) 62621-19D00 aceiasi intrebare si pentru rulmentiii din ansablul asta : - BEARING, FRONT (20X27X30) 09263-20073- BEARING, CENTER (17X24X25) 09263-17037- BEARING, REAR (17X24X26) 09263-17034 http://www.partzilla.com/parts/search/Suzuki/Motorcycle/2008/DL1000/REAR+CUSHION+LEVER/parts.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 stiti cumva daca suruburile care prind "oasele" pot fi inlocuite cu unele normale din comert (de genul asta http://fixkit.ro/din-931-a2-surub-cu-cap-hexagonal-filet-partial-inox-a2 )? - BOLT, CENTER (12X111) 62621-19D00- BOLT, ROD (12X111) 62621-19D00 aceiasi intrebare si pentru rulmentiii din ansablul asta : - BEARING, FRONT (20X27X30) 09263-20073 - BEARING, CENTER (17X24X25) 09263-17037 - BEARING, REAR (17X24X26) 09263-17034 http://www.partzilla.com/parts/search/Suzuki/Motorcycle/2008/DL1000/REAR+CUSHION+LEVER/parts.html Salut, Suruburile probabil ca pot fi inlocuite cu unele ca in link cu cotele corecte - importanta este duritatea materialului. Cu rulmentii nu are rost sa iti bati capul - probabil daca scotocesti bine la magazine de rulmenti o sa ii gasesti dar la acelasi pret ca si de la suzuki. bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 rulmentii inca nu stiu daca trebuiesc inlocuiti. oricum...la 15$(20e in romania)/ bucata nu prea as vrea sa ii schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 rulmentii inca nu stiu daca trebuiesc inlocuiti. oricum...la 15$(20e in romania)/ bucata nu prea as vrea sa ii schimb daca circuli cu monbra indiferent de vreme (umezeala) si ai ceva km ... or sa se ceara ei singuri schimbati. Si recomandat e sa schimbi si bucsile/caile de rulare pentru rulmentii respectivi pentru ca se uzeaza in tandem. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 se pare ca exista si versiunea "sealed" de la Koyo http://www.wemoto.ro/parts/picture/fo-09263-20073/ au astia pe alese http://www.wemoto.ro/parts/bearings_needle/page1_100/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 se pare ca exista si versiunea "sealed" de la Koyo http://www.wemoto.ro/parts/picture/fo-09263-20073/ au astia pe alese http://www.wemoto.ro/parts/bearings_needle/page1_100/ da, sealed trebuie sa fie oricum. dar cred ca preturile sunt tot pe acolo ca si de la la suzuki. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 wemoto sunt scumpi cu draci. Dar anumite repere le gasesti doar la ei..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 Salutare, Am si eu o nelamurire cu privire la V-Strom-ul meu. Cand il pornesc si e rece motorul turometrul sta la 900-1000 rpm, iar dupa ce se incalzeste turometrul sta normal adica pe la 1300 rpm. Tin minte de la mobra anterioara, CBR 600, ca atunci cand o porneam turometrul statea pe la aproximativ 2000 rpm cand era rece si scadea la 1300 dupa ce se incalzea. De la ce ar putea fi? Stai linistit. trebuie doar reglat socul automat. Din pacate la stroama se deregleaza destul de usor. Trebuie doar sa fie sincronizata bine si sa nu aibe pe unde sa traga aer fals. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 (editat) Vin cu o intrebare, am o priza cu releu, am conetat-o la baterie si faza scurta ( cand e pornit motorul functioneaza, cand nu, e nula) Problema este cand vreau faza lunga, decupleaza priza. Din cele 3 fire, unul este faza scurta, altul lunga si un nul, gresesc? Unde trebuie sa conectez acel fir de la releu pt a avea mereu tensiune pe priza ( doar cand e pornit motorul) Editat Februarie 29, 2016 de TrekOut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 Unde trebuie sa conectez acel fir de la releu pt a avea mereu tensiune pe priza ( doar cand e pornit motorul) Salut, Pe pozitie de exemplu - oricum curentul consumat de acel semnal de comanda e infim. Sau depinde unde ai releul montat - on zona respectiva cauti un 12v activ la contact pus. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bbaarrbbooss Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 Va multumesc tuturor pentru promptitudine ! Fast idle sau relanti la rece - prin posturile anterioare explicam cum se regleaza chiar fara sa dai jos cutia filtrului de aer (nu iti trebuie scule speciale - o surubelnita mai lunga si usor stramba ). unul este aici: /index.php?/topic/37237-suzuki-v-strom-dl-6501000/page-435 dar stiu ca am mai pus si o poza cu surubul respectiv - daca gasesc postul iti trimit. daca ti-l reglezi singur sa incerci sa il reglezi nu ma mult de 1500 (cred ca uzura cea mai mare a motorului se produce in momentul pornirii la rece). in manualul de service este descrisa o tampenie la capitolul cold idle. bafta, paul » Post actualizat in 29 Feb 2016 07:31PS - Mobra mea si-a gasit nou proprietar. Marcel, sa va poarte la fel de multi km si cu la fel de multa bucurie! Numai bine, Paul » Post actualizat in 29 Feb 2016 07:49Legat cum se regleaza cold idle - mai aici un post cu poza despre care vorbeam: /index.php?/topic/37237-suzuki-v-strom-dl-6501000/page-625&do=findComment&comment=3876370 bafta, paul O sa fac operatiunea descrisa de tine si revin cu rezultatul. Sanatate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 Salut, Pe pozitie de exemplu - oricum curentul consumat de acel semnal de comanda e infim. Sau depinde unde ai releul montat - on zona respectiva cauti un 12v activ la contact pus. stima, paul Multumesc Ivanp, o sa caut firele de la pozitie. O jumate de an a functionat asa, prea putin am folosit si gps si faza lunga, doar ca e deranjant sa se intrerupa cand , poate iti este lumea mai draga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 eu am pus un releu langa releul original (incape la fix acolo) si il comand printr-un switch de la alimentarea releului original . alimentez goarna cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzi22 Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 Salut, Am o problema cu un "chitait"/"suierat" din zona furcii fata fix dupa ce depasesc 60 de km/h. Am zgaltait-o pe loc, am miscat de ghidon, am apasat furca , m-am jucat cu franele => nu se aude nimic. Ati mai intalnit fenomenul asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 (editat) pe denivelari sau pe drum perfect drept? si pe franare si pe acceleratie? eu cred ca e doar ceva slabit pe acolo. Editat Martie 2, 2016 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzi22 Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 (editat) Pe drum drept, de regula cand accelerez sau tin viteza constanta (>60/80 km/h ). Ma voi mai uita in weekend sa vad daca e ceva slabit pe acolo, daca nu ii dau de cap...unde ziceai ca te-ai mutat Fabio ? Editat Martie 2, 2016 de utzi22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Salut, Daca doreste cineva - vand telescopul Wilbers 641 pentru Vstrom 650. A fost cumparat fix acum 2 ani de zile in care am facut 20k km. Este in stare foarte buna - a fost folosit doar pe strada, cu husa speciala de protectie pentru telescop (apare si o poza facuta imediat dupa deschiderea husei). Are preload hidraulic - reglare continua, rebound - 22clicks, low si high compression - cate 22 clicks si este cu 5mm mai lung decat telescopul standard. Pe factura apar detaliile de configurare - greutate motociclist-85, greutate pasagera-65, bagaje-50kg, stil de mers-touring. Are 5 ani garantie (ramasi 3). Pret - 500eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 (editat) Are 5 ani garantie (ramasi 3). Pentru a beneficia de cei 5 ani de garantie trebuie sa trimiti telescopul la Wilbers pentru revizii periodic - 2 ani sau 32.000km http://www.wilberssuspension.co.uk/warranty.php Deasemenea fiind mai lung decat cel standard, va trebui un cric central modificat altfel roata spate nu mai sta suspendata. Spor la vanzare. Editat Martie 3, 2016 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Pe drum drept, de regula cand accelerez sau tin viteza constanta (>60/80 km/h ). Ma voi mai uita in weekend sa vad daca e ceva slabit pe acolo, daca nu ii dau de cap...unde ziceai ca te-ai mutat Fabio ? Inapoi in vechiul garaj de la Timpuri noi. 0733546951 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Pentru a beneficia de cei 5 ani de garantie trebuie sa trimiti telescopul la Wilbers pentru revizii periodic - 2 ani sau 32.000km http://www.wilberssuspension.co.uk/warranty.php Deasemenea fiind mai lung decat cel standard, va trebui un cric central modificat altfel roata spate nu mai sta suspendata. Spor la vanzare. Asta mi se pare cea mai mare tampenie! Adica iti cumperi un telescop foarte performant si trebuie sa il dai jos si sa il trimiti la ei la fiecare doi ani sau 20K mile? Da-i dracului. Sunt oameni care fac 20K mile intr-un an. O tiganie care sa te faca sa iti pierzi si garantia! In alta ordine de idei: mi-am cumparat si montat releul de incarcare de la roadstercycle. Am comandat releul cu firele si mufele pentru GSXR ( http://www.roadstercycle.com/#20062007_GSXR_600750_Lead_link ) care s-au potrivit perfect pe mufele de la V-Strom 650 L2. Cum am ajuns aici: am gasit un releu original de vanzare pentru GSXR pe ebay si acolo arata toate modelele la care se potriveste. Printe ele si V-Stromul L2. Asa ca am comandat kitul asta si bine am facut. Si cum o poza face cat 1000 de cuvinte, iata modificarea. Adica treaba merge ca unsa si kitul asta e mai ieftin decat ala la care trebuie sa tai si sa lipesti fire. Nu am facut nici o mdificare la sistemul electric de la moto. Necesita suruburi mai lungi, o saiba mare si o piulita autoblocanta si gata. Nu am dat nici o gaura nu am modificat nici un fir. Si al treilea item din postul asta: am inceput sa fac un ungator de lant comandat de un Arduino la care setarile se fac prin Bluetooth. Restul pieselor se gasesc pe net fara probleme. Cam asa va arata (nu sunt 100% sigur ca e inca in dezvoltare programul de setare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Pentru a beneficia de cei 5 ani de garantie trebuie sa trimiti telescopul la Wilbers pentru revizii periodic - 2 ani sau 32.000km http://www.wilberssuspension.co.uk/warranty.php Deasemenea fiind mai lung decat cel standard, va trebui un cric central modificat altfel roata spate nu mai sta suspendata. Spor la vanzare. Salut, Da-mi voie sa te contrazic - garantia se da chiar daca nu trimiti la cei 2 ani pentru verificare - scrie pe certificatul de garantie in germana mai su si in engleza mai jos. Diferenta de inaltime la roata mie mi s-a parut nesemnificativa - cel putin pe cricul lateral nu am vazut diferente (preloadul de obicei il tineam la minim si cand era incarcata cu preload la maxim - se lasa ceva sub greutate). stima, paul » Post actualizat in 03 Mar 2016 09:00 Pana la urma care a fost? SH775 sau SH847? PS1 - sunt carcotas - as fi pus niste shaibe la suruburile acelea (nush daca tu ti le-ai montat) PS2 - bravo pentru ungator (incearca sa il pastrezi cat mai simplu) numai bine, paul Asta mi se pare cea mai mare tampenie! Adica iti cumperi un telescop foarte performant si trebuie sa il dai jos si sa il trimiti la ei la fiecare doi ani sau 20K mile? Da-i dracului. Sunt oameni care fac 20K mile intr-un an. O tiganie care sa te faca sa iti pierzi si garantia! In alta ordine de idei: mi-am cumparat si montat releul de incarcare de la roadstercycle. Am comandat releul cu firele si mufele pentru GSXR ( http://www.roadstercycle.com/#20062007_GSXR_600750_Lead_link ) care s-au potrivit perfect pe mufele de la V-Strom 650 L2. Cum am ajuns aici: am gasit un releu original de vanzare pentru GSXR pe ebay si acolo arata toate modelele la care se potriveste. Printe ele si V-Stromul L2. Asa ca am comandat kitul asta si bine am facut. Si cum o poza face cat 1000 de cuvinte, iata modificarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 (editat) SH775: eu l-am montat si nu aveam saibe normale la indemana. Referitor la ungator: exact aia intentionez. Va avea pompa si valva, rezervor si cat mai putine fire. Editat Martie 3, 2016 de vrajitoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.