Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Salutare la toți Vstromanistii. Vreau sa vând cu 50 lei / simbolic geam plexiglas mare Vstrom 650 model vechi. Cadou

post-5575-0-08459400-1455991496_thumb.jpeg

Editat de AS25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca se merita sa te obosesti cu mesteritul la asa ceva, sau iti iei deja facut: www.romatech.de

 

Ma gandeam sa ii fac o propune colegului cu traforatul, dar dupa ce am vazut http://www.romatech.de/shop/index.php?page=product&info=319 ma gandesc de unde naiba sa fac rost de un cont de paypal :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa ajunga acolo, trebuie s-o urc 3 trepte pe o scandura ( cea din dreapta mobrei) Nu pot cu spatele si nici nu am loc s-o intorc..

Dar nu e oare mult mai simplu sa pui motocicleta invers , cu spatele spre rampa scarii ? In acest fel ai avea si loc de parbriz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan, deja m-a contactat cineva pe Vstromania.ro. Daca nu ne auzim, revin cu un mesaj.

Daca se potriveste pe un 2007 sunt doritor. De 3 zile ma imprietenesc cu un VStrom , insa mai trebuie sa lucram la partea cu vantul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am si eu o nelamurire cu privire la V-Strom-ul meu.

Cand il pornesc si e rece motorul turometrul sta la 900-1000 rpm, iar dupa ce se incalzeste turometrul sta normal adica pe la 1300 rpm.

Tin minte de la mobra anterioara, CBR 600, ca atunci cand o porneam turometrul statea pe la aproximativ 2000 rpm cand era rece si scadea la 1300 dupa ce se incalzea.

De la ce ar putea fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@andrei belcic vorbesti din experienta sau doar presupui ? Nu am auzit de nimeni care sa fi inlocuit ecu la un vstrom.

 

In primul rand ar trebui facuta o resincronizare a carburatoarelor. Aceasta operatiune complexa prevede inclusiv reglarea senzorului de la clapeta de acceleratie si verificarea motorasului de la socul automat. In functie de anu de fabricatie sunt diferite proceduri ce se gasesc in manualele tehnice. Desi sunt metode "traditionale" cel mai simplu de facut e cu diagnoza de suzuki. Asa ca daca nu ai nici diagnoza nici vacumetre trebuie fie sa le cumperi (200 de euro) fie sa apelezi la specialisti care au mai facut treaba asta. In bucuresti se stie de renumitul mecanic de stroame, deci lasa forumu si apeleaza la cei care se pricep :)

 

PS manualul tehnic zice clar ca resincronizarea se face la 12 mii de km. Din practica de la noi si alte tari stim foarte bine ca aceasta operatiune nu e una uzuala :) Si mai stim atatea stroame care au facut zeci de mii de km prin te miri ce excursii care nu au avut nevoie de aceast procedeu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai am zis sa se uite pe diagnoza intai, nu? Pare o problema de soc (choke).

Si nu le-as spune carburatoare, ca nu au nivel constant de benzina. In engleza se numesc throttle body.

Iar la carburatoarele clasice sincronizarea nu se refera la mersul la relanti ci la mersul cu acceleratia deschisa - ambele carburatoare sa deschida relativ simultan.

Motorasul ala de soc cine il comanda? Lantul e: senzor - ECU - motoras? Daca diagnoza confirma probleme de soc, pe lantul asta trebuie cautat vinovatul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca senzoru TPS (Throttle Position Sensor) nu e la locul lui, acel motoras minune care e de vina pt "Fast idle" nu functioneaza si e posibil la prima cheie sa nu porneasca daca e frig afara, doar dupa invartirea usoara a clapetei de acceleratie.
Pozitia acestui senzor se poate regla fiefolosind o punte intre 2 fire pe mufa de diagnoza, sau poate fi ajustat folosind o diagnoza. Oricum tre sa dea jos rezervoru si sa umble in zona admisiei, de aia am recomandat inclusiv sincronizarea carburatoarelor(traducereau in romana pe care o recunoaste toata lumea, nu am auzit pe nimeni sa foloseasca "sincronizarea corpurilor clapetelor de acceleratie").

Pe diagnoza nu se vede care e problema si nici inlocuirea ECUlui nu ar rezola problema. Sunt cateva pagini in manualul de service despre ce si cum trebuie facut. Fie se descarca manualul si se consulta fie se merge la un mecanic. In cel mai fericit caz e o problema doar la TPS, dar daca tot decareneaza si da jos rezevoru, cel mai indicat e sa se faca tot procesul de sincronizere.

 

http://www.v-strom.co.uk/downloads.htm

 

Cu cateva pagini mai sus se gasesc detalii cum se intra in modulu de diagnoza folosind un fir pe mufa de diagnoza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi suna si mai ciudat sa faci sincronizare de carburatoare la motoare cu injectie......

Pe de alta parte ce treaba are senzorul pozitiei acceleratiei cu relantiul? Voi nu aveti si vreo sonda lambda, ceva?

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

omu se plangea la rece ca are probleme. Sonda e dupa ce se impreuneaza evacuarile din cilindrii, deci timpi de injectie sunt in principiu aproape la fel si nu pot compensa o eventuala desincronizare. Actuatorul asta de relanti functioneaza doar la relanti. Daca senzoru de TPS ii zice la ecu ca mobra ar fi usor accelerata, atunci, socu asta automat, automat nu mai face nimic, doar "șade" :). Evident ca mai e si al 2 lea senzor :) pe celalat cilindru, dar putin probabil sa fie problema de acolo,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La carburatoarele clasice benzina e data in functie de viteza curentului de aer. De aceea, pt a obtine un amestec mai bogat dar si cantitate totala de amestec mica, atunci cand motorul este rece, s-a inventat un circuit separat prin carburator, circuitul de mers la rece - choke. In paranteza fie zis, mai exista si al treilea circuit, de mers la cald, tot pt relanti.

La injectie, benzina e reglata de ECU, ajutat fiind de un senzor. Senzorul ala e sonda lambda. Principiul e acelasi si la relanti, si la accelerat, si la rece, si la cald. De aceea problema colegului cu turatii mici la rece la relanti nu vad ce legatura are cu pozitia acceleratiei (Throttle Position Sensor) si nici cu sincronizarea "carburatoarelor" (functionarea lor simultana/sincrona atunci cand se accelereaza). Actuatorul ala de relanti nu merita dereglat pt ca la cald a spus ca are turatie normala. Dar cum am mai zis, intai pus laptopul pe ea pt diagnoza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...