Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

pai asta e si buba: ca indiferent ce valoare are pachetul, acesta nu mai vine la oficiul postal de care apartii, cum era inainte pt pachetele de sub 10 euro, ci la unul cu vama :)

Editat de gogO.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal, am fost in nordul tarii, am facut 860 de km in doua zile, dus intors, iar la venire in ultimii 200 de km, mi s a intins lantul, in momentul in care inchideam gazul un pic mai brusc, se auzea cum freaca pe cadru cred, sau teava de esapament. A mai patit cineva ceva similar? Ma tot gandesc daca nu cumva este rodul stilului meu de pilotaj, obijnuit pe vitezane...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu era nou. Am motocicleta de aprox 2 luni, nu parea sa fie nou, dar arata foarte bine. Poate fi si de la faptul ca nu trage liniar intre 3500 si 4500? Si sa il fi fortat prea tare in turele astea? E inevitabil sa nu trec prin plaja asta de turatii, dar sacadeaza, zgaltaie destul de tare motorul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lantul era uns corect? Ai prins cumva si ceva ploaie? Ceva de genul am patit si eu, dupa 2 ore de ploaie torentiala era lantul uscat (am ungator de lant, uleiul este mai usor spalat de apa). Cand am auzit cum face eram convins ca s-a lungit. Din fericire nu, dupa ce am scapat de ploaie (adica a doua zi) am uns lantul si dupa liniste si pace.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uns corect, atat la plecare cat si la venire. La o uitatura mai atenta am obs ca a frecat in esapament, cred ca s a cam dus lantul meu... Arata ca si cum ar fi ruginit extrem de repede, asta inseamna ca s a incins tare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau poate sa insemne ca si in cazul meu ca parchezi motoru afara si ai niste caini comunitari carora le place sa se pise pe roata prin lant. Asta a patit lantul meu dinainte de asta, nu a rezistat decat o iarna. Acum intru in a 2 iarna cu lantu asta, dar am o protectie ce o pun peste lant, sa vedem cat va rezista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dus azi la service, verificat, a rezultat lant intins, inegal, trebuie un kit nou, tampoanele de cauciuc din interiorul rotii spate, bulite si ele, deci altele noi. Ma gandesc daca nu cumva zgaltaielile alea intre 3500 si 4000 de ture au vreun rol in toata treaba asta...

Si am mai observat ceva: cand pornesc motorul, la rece, pe teava din stanga iese mult abur (sau fum), iar pe cea din dreapta aproape deloc. Este normal sa se intample asa? Sper ca nu va plictisesc cu intrebari...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Intrebare stupida de noob: voi cam ce turatie "folositi" in regim de croaziera?

Eu prefer sa merg intre 4k si 5k, in mod normal schimb cam pe la 6k treptele, dar in caz de nevoie nu am nicio emotie sa o duc la 10k. Bine, nu e niciodata "nevoie" sa schimbi la 10k, dar ca idee.

Sub 4k am vazut ca da semne de subturare, mai ales in trepte superioare, iar 6k, sa zicem mi se pare ca urla prea tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dus azi la service, verificat, a rezultat lant intins, inegal, trebuie un kit nou, tampoanele de cauciuc din interiorul rotii spate, bulite si ele, deci altele noi. Ma gandesc daca nu cumva zgaltaielile alea intre 3500 si 4000 de ture au vreun rol in toata treaba asta...

Si am mai observat ceva: cand pornesc motorul, la rece, pe teava din stanga iese mult abur (sau fum), iar pe cea din dreapta aproape deloc. Este normal sa se intample asa? Sper ca nu va plictisesc cu intrebari...

La ce service l-ai dus in Brasov? Sa nu fie cumva la aia care iau compresia cu motorul pornit intr-un piston ca nu e de bine. :))))))

La toate miarele iese mai mult abur pe o teava decat pe alta. Una e mai lunga si are timp sa se formeze. Aia scurta se incalzeste mai repede.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Intrebare stupida de noob: voi cam ce turatie "folositi" in regim de croaziera?

Eu prefer sa merg intre 4k si 5k, in mod normal schimb cam pe la 6k treptele, dar in caz de nevoie nu am nicio emotie sa o duc la 10k. Bine, nu e niciodata "nevoie" sa schimbi la 10k, dar ca idee.

Sub 4k am vazut ca da semne de subturare, mai ales in trepte superioare, iar 6k, sa zicem mi se pare ca urla prea tare.

 

cate o data schimb la 4k alta data la 5k altata data la 6k alta data la 10k :) totul depinde de cat de tare accelerez si daca urc cobor, daca imi tre putere daca e numai in oras, daca nu. Iar croaziera e la 100-120 depinde de drum, autostrada e la 120-140-150 daca ne grabim tare :) Eu sunt printre putinii care am un dinte in plus la pinionul de fata pt a avea treptele mai lungi si a avea o viteza de croaziera mai mare cu o turatie mai scazuta.

Ah am uitat, ceteodata sar 1 2 sau chiar 3 trepte in sus sau in jos, depinde de multi factori :) Daca accelerez cu 1 a la 60 in oras, apai o bag apoi in a 4 direct. Sau cand deaccelerez si sunt in a 6 a si am nevoie de a 2a, nu direct, cu frana evident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi cam ce turatie "folositi" in regim de croaziera?

Cat de jos permite drumul, dar in asa fel incat sa ai suficienta turatie pentru o frana de motor. La modul ideal incerc sa folosesc frana cat mai putin si sa ma joc cat pot de mult din turatii/frana de motor. Dar la modul statistic, in regim de mers in linie dreapta, pe plat, in jur de 4.500RPM, cum ai observat si tu ca-i place. In ce priveste turatia maxima, conform dyno-ului atasat, cred ca cel mai bine ar fi de schimbat in jur de 9.000RPM (de acolo nu mai ai nici un plus de putere) plus un pic, cat sa "cazi" la ~8.500 dupa ce ai schimbat.

Gresesc oare?

PS - la Stroama is cele mai curate curbe din toata lista, chestie care explica destul de multe ;).

post-44625-0-39852600-1507031879_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ca nu m-a dus capul sa ii caut si curba. Totusi, din ce imi dau eu seama din curba aia, scaderea de putere (nu cuplu) este infima, de la 9k la 10k, mai ales cand compari cu celelalte modele.

Vad ca si cuplul maxim e la turatie mai mare decat toate celelalte. Interesanta panta aia a cuplului dintre 5.2k si 6k.

Dar da, ai dreptate, poate nu e chiar atat de util sa o urci in 10k.

Si eu folosesc mult frana de motor, de obicei retrogradez pentru asta, sa imi asigur "ture" de la care sa fie eficienta.

 

Mersi de explicatie. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...