Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Buna ziua! Din nou, adica iar mi-am luat Vstrom.

Ca de obicei cu intrebari (probleme). La asta am observat ca la relanti daca pornesc avarii, flash sau chiar doar semnalizarea

scade intensitatea zgomotului din pompa de injectie, merge sacadat odata cu avariile. Poate nu-i problema dar ma gandeam

sa va intreb daca aveti si voi aceasta chestie la motoarele voastre? Sa nu duca alternatorul cum trebe necesarul de curent?

Si vre-o metoda de a usura pusul contactului ca ma duce la disperare pana se rasuceste, chiar dat cu spray.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Flanker a spus:

 

Si vre-o metoda de a usura pusul contactului ca ma duce la disperare pana se rasuceste, chiar dat cu spray.

 

 

Legat de contact, inainte de a rasuci cheia incearca sa o impingi pe directia inainte a motocicletei, apoi rasucesti. Daca nu merge spre inainte, incearca spre inapoi. Am avut doua Suzuki cu aceeasi problema, faceam miscarea fara sa ma mai gandesc. Din cate stiu, nu se repara decat prin inlocuire, asa ca am zis "pas" si m-am adaptat eu la fitzele contactului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Idem si la mine. Dar ajută mult un spray cu vaselină adecvată (de obicei ceva siliconic, dar eu am dat cu ceva grafitat). Am în curte un CBR la care mergea extrem de greu cheia in butuci (contact, rezervor, portbagaj), însă după oleacă de spray funcționează impecabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai merci!

Cu contactul stiu, buba de Suzuki, am avut doua SV-uri si is la al doi-lea Vstrom, da la asta parca-i cel mai naspa.

Merge oarecuma apasat nitel, parca sare in catel dela de la butuc, ma rog, aia e, ma invat io.

Iar cu tensiunea la pompa la fel, monitorizez incarcarea.

 

Sanatate!  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate repara: demontezi contactul (security torx 40), demontezi butucul de cheie si se pilesc tablitele (cateii). CU CHEIA IN BUTUC.

Daca nu ai aceasta indemanare, un lacatus poate rezolva usor.

Editat de sorin 666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, Flanker said:

Buna ziua! Din nou, adica iar mi-am luat Vstrom.

Ca de obicei cu intrebari (probleme). La asta am observat ca la relanti daca pornesc avarii, flash sau chiar doar semnalizarea

scade intensitatea zgomotului din pompa de injectie, merge sacadat odata cu avariile. Poate nu-i problema dar ma gandeam

sa va intreb daca aveti si voi aceasta chestie la motoarele voastre? Sa nu duca alternatorul cum trebe necesarul de curent?

Si vre-o metoda de a usura pusul contactului ca ma duce la disperare pana se rasuceste, chiar dat cu spray.

 

Numai bine!


E absulut normal, nenorocitul de stator (caci eu dupa ce mi am luat stator nou la 650 am pus voltmetru) nu i in stare la relanti sa genereze o tensune normala, astfel ca e undeva pe la 12V, iar daca pornesti avarile si ai becuri normale nu led, adica ai un consum de 84 de W in plus, mai mult decat faza lunga chiar, e normal sa scada tensiune pe baterie chiar si pe la 11V si auzi treaba aceasta in pompa. Daca ti butonul de pornire apasat vei vedea ca dupa o vreme, la relanti tensiunea ajunge pana pe la 14,2-14.5 V. Undeva la ~2200 de ture e deja capabil statorul sa livreze destul voltaj. Pt drumurile scurte din oras peste iarna, pt a fi sigur ca incarca suficient bateria intre porniri opriri care am inercat sa le fac de minim 10 minute chiar daca ajungeam la destinatie in 5-7 minute, am decuplat un bec de faza scurta si aveam leduri pe poziti fata/spate si frana, iar cum aveam leduri pe semnalizare nu am simtit niciodata problema semnalizarii.
La miar in mers am 14,2V, daca pornesc faza lunga si am si ledurile din proiectoare pornite imi scade la 13,6V.  Daca am doar faza scurta si leduri 14.0V, iar miarul are un singur bec pe faza nu doua ca 650 vechi. Caz tipic de impotenta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oho! Merci!

 

Da intradevar e cu becuri normale si are si niste proiectoare care v-or zbura cand o sa-mi dau seama care-s firele.

Da la celalalt din 2004 nu avea problema asta, parca. Deci trebuie redus consumul. Da semnalele daca se schimba 

cu alea cu led v-or clipi des. Iar la becuri de far nus ce led or fi bune, adica sa nu cumpar o sacosa si sa le schimb

odata pe luna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am aplicat  sfatul  lui  Vlad :

https://www.aliexpress.com/item/2pcs-Set-Nighteye-8000LM-50W-6500K-White-Fog-Lamps-Auto-Car-LED-Headlights-Kit-H4-H7/32743929916.html

 impecabile , om vedea in timp.

Interesant este ca tocmai am fost la ITP si  mi-a verificat reglajul luminilor si am iesit foarte bine cu ele.

Este adevarat  ,era  soare  acolo si nu se vedea ca sint  LED.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

31 minutes ago, Flanker said:

. Da semnalele daca se schimba cu alea cu led v-or clipi des

 

Ei na, dar releu semnalizare pt leduri nu exista?

"led flasher module" este una din denumirile sub care se gaseste :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Flanker a spus:

Hai merci!

Cu contactul stiu, buba de Suzuki, am avut doua SV-uri si is la al doi-lea Vstrom, da la asta parca-i cel mai naspa.

Merge oarecuma apasat nitel, parca sare in catel dela de la butuc, ma rog, aia e, ma invat io.

Iar cu tensiunea la pompa la fel, monitorizez incarcarea.

 

Sanatate!  

 

Acum 2 ore, sorin 666 a spus:

Se poate repara: demontezi contactul (security torx 40), demontezi butucul de cheie si se pilesc tablitele (cateii). CU CHEIA IN BUTUC.

Daca nu ai aceasta indemanare, un lacatus poate rezolva usor.

Lasati butucul in pace, nu e defect, asa sunt facute sa fie. Se impinge cheia spre inainte si se rasuceste. Nu piliti, nu taiat, nu distrugeti nimic. Curatati cu wd40 si gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și eu credeam că e o problemă, dar m-am liniștit. Însă o dată pe an bag niște vaselină lichidă în contact, apoi suflu cu aer comprimat.

Btw, are cineva de vânzare un parbriz de 650 K4? Al meu are niște fisuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scrie in manual ca trebuie sa misti cheia inainte/inapoi pt. a pune contactul? Nu! Asa a gandit japonezul? Da, din economie. Este un defect de proiectare nerecunoscut de Suzuki, idem statoare, ambreiaje, etc. E valabil pt. orice marca. Dar, dacă se poate, de ce nu ai remedia un lucru prost?! "Așa fac toate"?!! De ce poti modifica parbrize, suspensii, relee, ambreiaje, scarite, ghidoane, etc. și o scarba de contact pe care cu stanga nu-l puteam rasuci, nu, nu e bine, kg. de wd am bagat in el... interesanta treaba aici, exista niste axiome!... cred că nu fac parte din "partid". PS fiindca sunt comod si uituc am eliminat complet contactul, am "keyless"! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 29.03.2019 la 21:24, sorin 666 a spus:

Scrie in manual ca trebuie sa misti cheia inainte/inapoi pt. a pune contactul? Nu! Asa a gandit japonezul? Da, din economie. Este un defect de proiectare nerecunoscut de Suzuki, idem statoare, ambreiaje, etc. E valabil pt. orice marca. Dar, dacă se poate, de ce nu ai remedia un lucru prost?! "Așa fac toate"?!! De ce poti modifica parbrize, suspensii, relee, ambreiaje, scarite, ghidoane, etc. și o scarba de contact pe care cu stanga nu-l puteam rasuci, nu, nu e bine, kg. de wd am bagat in el... interesanta treaba aici, exista niste axiome!... cred că nu fac parte din "partid". PS fiindca sunt comod si uituc am eliminat complet contactul, am "keyless"! 

Scrie in manual ca trebuie sa stai cu curu pe sa si capul in sus? Nu. Da asa stai. Ala de la contact nu e un defect ci un simplu sistem pe care Suzuki il foloseste de atatia ani ca nici macar nu isi mai bate capul sa il descrie. Poate lasi mobra in garaj si vine copilu' curios sa dea de contact: ai salvat bateria si urmatoarea plimbare ca nu stie cum sa il puna. Ca la brichete, protectie pentru copii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia cu cheia am patit-o si la Yamaha FZ6.

La al meu VStrom inca nu trebuie sa fac ceva special cu cheia, in schimb la FZ da, trebuie sa trag serios spre mine. Si chestia asta nu e ceva normal; de ce? Eu pot scoate cheia cu motorul pornit fara nicio problema. Sigur nu asa a gandit japonezul :))

Dar e ceva cu care poti trai, iti intra in reflex. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...