Lucian_M Postat Noiembrie 6, 2020 Share Postat Noiembrie 6, 2020 Am condus motorul unui coleg de aici (nu dau nume), cea mai spooky senzație cu manetele alea. Rămân pe astea OEM la V-strom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Noiembrie 6, 2020 Share Postat Noiembrie 6, 2020 E chestie de obisnuinta cred. Am un KTM de 250 cu niste manete rupte si in consecinta mai scurte. Ma inteleg atat de bine cu ele, incat imi vine sa convertesc si V-Stromul. Dar parca nu le-as rupe pe astea OEM . Cele de sus sunt pentru V-Strom pana in 2010 dupa titlu. Am sa caut sa vad daca gasesc ceva similar pentru al meu - 2019. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 6, 2020 Share Postat Noiembrie 6, 2020 Acum 12 ore, uzit a spus: Revin cu o întrebare: maneta de ambreiaj are un joc considerabil pe verticală. Se poate remedia altfel decât prin înlocuire? Așa face toate? Ar trebi înlocuită doar maneta sau și suportul? Ar fi mai ok să le înlocuiesc cu manetele chinezești aftermarket din aluminiu care sunt pe toate gardurile? Mulțumesc! Jocul este din cauza suportului. Poti pune ce manete vrei, jocul ramane. Nu la toate se face joc, tine foarte mult de cine si cum o foloseste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Noiembrie 14, 2020 Share Postat Noiembrie 14, 2020 Am verificat jocul la supape. Evacuare aprox la fel la toate 0,22 , iar admisie 0,13 una , restul 0,15. Probabil că mai merg vreo 20.000km. Schimbat antigelul și bujiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joby_toss Postat Noiembrie 17, 2020 Share Postat Noiembrie 17, 2020 Tocmai am intrat în posesia manualului de service pentru Stroama mea 650 din 2019. L-am luat de la service-shop-repair-manual.com Are codul corespunzator (99500-36250-03E) și ce vreau să vă spun este că nu-i manualul OEM. Dar e o copie perfectă! M-am și mirat cum de-l poate vinde la jumătate de preț față de toți ceilalți pe unde l-am mai văzut (ex. genuinesuzukimanuals.com). O nelămurire totuși am: nu are secțiunile 7 și 8. Nu par să lipsească (nr. de pagini e identic), dar par a fi omise intenționat și în cel OEM. Vreo idee de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Noiembrie 17, 2020 Share Postat Noiembrie 17, 2020 Transportul e cat manualul, vad la ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joby_toss Postat Noiembrie 17, 2020 Share Postat Noiembrie 17, 2020 (editat) Si totusi e cel mai mic pret per total... Poate colegul Garcya il poate aduce mai ieftin? Editat Noiembrie 17, 2020 de joby_toss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat Decembrie 14, 2020 Share Postat Decembrie 14, 2020 Salut, Am dat si eu azi avans pt unu de 650 model 2021 cu euro 5. O sa vina la sfarsit de ianuarie ... deja nu mai pot, cred ca inebunesc pana atunci. O sa vina stock ... ma rog ce are XTul pe el. As vrea sa o astept cu niste cadouri (crashbar, priză usb, extensie talpa cric, cric central, cutii, protectia de sub motor, mansoane incalzite). De unde ma sfatuti sa cumpar? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Decembrie 14, 2020 Share Postat Decembrie 14, 2020 Pai tre sa te hotarasti pe ce accesorii mergi, swmotech, givi, iar apoi gasesti un dealer, poate chiar un magazin de la tine din oras cu care deja la mai mult de 1-2 mii de euro poti negocia frumos un discount. Cat despre cutii, daca totusi bagi si offroad nu pot decat sa recomand gentile Enduristan aduse de colegul si prietenul nostru de la m2r-moto.ro Despre manere dai search aici sau pe fb si vezi discutia, fie cu cele oxford sau cele koso. Talpa swmotech sau china, ieftin nu mi se par nici care. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joby_toss Postat Decembrie 14, 2020 Share Postat Decembrie 14, 2020 Pe a mea am luat-o cu crash-bar Givi pentru ca aia mi-a montat dealer-ul - motorteam (i-am cerut crash-bar si asta am primit). Pe la 5500 RPM zici ca decoleaza, asa de rau vibreaza la imbinarea aia din fata. Acum as alege alta firma... Cric central am luat de la cosmo si e excelent, atat la pret cat si la constructie. Tot de la ei am si kit de coborare scarite. Manere incalzite am Koso, cea mai ieftina versiune, de la louis. Daca le montezi corect (nu ca mine) sunt excelente. Protectie radiator de la Givi (inox) - excelenta (motomus). Suportii laterali si placa top-case, precum si toate 3 cutiile, de la Givi (V47 si V37, din plastic pentru ca nu merg pe off-road) - excelente (motomus). Husa moto am de la motomike (motomus) - excelenta. Numai ca nu prea conteaza firma, orice husa moto e buna... Parbriz Givi Airflow pentru ca sunt inalt...nu pot fara el (motomus). Bara de accesorii de la Givi (pentru GPS sau telefon) - excelenta (motomus). Inaltatoare de ghidon de la LSL (2,5 cm in sus si 1,6 cm inapoi) - excelente (romimoto). Geanta rezervor si inel de la Givi (XS307 + BF01) - excelenta (motomus). Carcasa GPS sau telefon de la Givi (S954B) - excelenta, daca ai nevoie (motomus). E mult mai frumos sa mergi pe cai necunoscute fara GPS si sa mai intri in vorba cu oameni de pe drum pentru instructiuni si altele. Testat. Tempomat acceleratie JMT (achimoto) - Nu recomand nimanui asa ceva! Eu iubesc acest accesoriu, dar procesul de acomodare mi s-a parut extrem de periculos! Extensii oglinzi SHIN-YO - excelente (achimoto). Fara ele vedeam doar bucati din suncile proprii. Toate cele de mai sus au fost, pentru nevoile mele, obligatorii. In rest am luat o gramada de nimicuri, gen trusa de reparatie pana, pompa mini de picior, triunghiuri, extinctor, trusa de prim ajutor, plasa elastica pentru portbagaj, disk-lock cu alarma, tank-pad autocolant etc. P.S. sa nu-ti doresti niciodata sa treaca timpul mai repede, indiferent ce bucurie astepti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat Decembrie 14, 2020 Share Postat Decembrie 14, 2020 Multumesc pt raspunsuri. O sa ma apuc sa fac liste si o sa trimit pe la toti pe care ii stiu. Dupa vad unde imi da discount mai bun. joby_toss nu imi doresc sa treaca timpul ... sunt pur si simplu nerabdator si trebuie sa fac multe chestii interesante ca sa nu apuc sa ma gandesc la ea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Decembrie 14, 2020 Share Postat Decembrie 14, 2020 Al meu e mai spre swmotech orientat. De la cosmo nu am inca nimic, dar la koso le am luat pe cele mai scumpe, motive personale. Diferenta de pret intre givi si swmotech la pret e simtitoare, mai ales ca gentimoto este dispus sa iti dea pret bun, dar am ales sw motech din alte considerente. Parerea mea e sa nu te grabesti si daca era un an normal iti sugeram sa vi la prima intalnire sa vezi cu ochii tai ce accesorii avem si sa iti alegi ce iti place. De exemplu iei cea mai mare cutie de la givi si nu poti deschide sidecaseurile, lucru asta nu se intampla la sw motech, dar la sw ai bari ovale pe care nu poti lrinde gentile evo de la enduristan. Deci plusuri si minusuri in ambele tabere. Important e sa alegi ce iti place si nu dupa pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat Decembrie 14, 2020 Share Postat Decembrie 14, 2020 (editat) Nu mai astept dupa prima intalnire, le cumpar pana incepe sezonul ca vreau sa ma dau. De 2 ani nu mai am motor (motive personale) si nu am fost sofer de duminica pana atunci. Cu ultima motocicleta am facut 70k km. Anu care urmeaza bag tare cat si pe unde se poate. Cand se fac 5-10 grade noaptea inchiriez casa si plec Cand mi-a zis ala azi ca trebuie sa ma duc la revizie din 5k in 5k, i-am zis ca o sa ne vedem la anu lunar . Planul e asa: 1. fac lista cu ce imi trebuie. 2. imi aleg pt fiecare categorie exact ce imi doresc, cu cod de produs 3. trimit cerere de oferta la cat mai multi pt lista exacta 4. ma duc sa le cumpar PS: ce piulite are DL pe roata din fata si cea din spate? Ce cheie ai nevoie ca sa dai roata jos? PPS: si eu sunt tot din TM. Editat Decembrie 14, 2020 de Mihaif2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Decembrie 15, 2020 Share Postat Decembrie 15, 2020 1 hour ago, Mihaif2000 said: PS: ce piulite are DL pe roata din fata si cea din spate? Ce cheie ai nevoie ca sa dai roata jos? mare, habar n am, vine in trusa de chei 1 hour ago, Mihaif2000 said: PPS: si eu sunt tot din TM. Inseamna ca ai luat de la Paul, te duci la el iti alegi tot ce vrei de la swmotech si apoi ii ceri o oferta de nerefuzat. Adica unul din sefii mei si a luat un xt acum cativa ani si si a pus acareturi de la sw pe el la pret decent. Sa alegi varianta adventure rack ca varainta simpla adventure are o prindere de tot rahatul. Daca mergi pe givi, vb cu baietii de la gentimoto, care si ei sunt nerabdatori sa iti vanda orice. XTul nu vine cu crashbar ? ca daca vine e bun si ala original, pui un scut swmotech pe el si aia e, cricul central e cu ceva zeci de euro mai ieftin la cosmo (la grec) Manerele Koso tot de la el le am luat ca imi era mai la indemana. de la Paul zic de manerele koso nu de la grec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joby_toss Postat Decembrie 15, 2020 Share Postat Decembrie 15, 2020 (editat) Pentru roata spate ai in trusa chei (mai mult pentru reglajul lantului in drum cred), dar pentru roata fata eu n-am avut nimic. Am luat din Dedeman un Hex (allen key) de 12 mm. XT are in plus fata de versiunea de baza doar aparatori maini din plastic, scut motor din plastic si roti cu spite. Acum eu as lua versiunea de baza, pentru ca nu merg pe aratura, pentru ca rotile cu spite sunt mai grele si mai ales pentru ca se curata mai greu spre deloc, pentru ca aparatorile de maini nu au insertie metalica, pentru ca scutul de motor nu protejeaja de lovituri pe dedesubt... Editat Decembrie 15, 2020 de joby_toss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 15, 2020 Share Postat Decembrie 15, 2020 I-ai intrat cu cizmele murdare pe covor... Pentru ce să demontați roțile, dacă aveți tubeless? Pui șnur, umfli roata și pleci. La vulcanizare au ăia scule. Recunosc, nu m-am gândit să iau un imbus de 12 cu mine, pe față n-am făcut niciodată pană. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Decembrie 15, 2020 Share Postat Decembrie 15, 2020 Roțile spițate sunt tubeless? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joby_toss Postat Decembrie 15, 2020 Share Postat Decembrie 15, 2020 Nici eu nu-l iau cu mine, ca are juma' de kil imbusu ala. Dar imi place sa stiu ca e in magazie in caz de ceva... Eu m-am aruncat la XT pentru ca era "full option" si mi-a gadilat ego-ul... Dar dupa ce mi-a trecut febra si am reusit sa gandesc la rece, realizez ca aia 400€ diferenta mergeau mai bine in altele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Decembrie 15, 2020 Share Postat Decembrie 15, 2020 Ce chestie, chiar așa?!? Întrebarea era legată de modelul care face subiectul topicului. Și am vrut să adaug "ca la gs" la postarea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joby_toss Postat Decembrie 15, 2020 Share Postat Decembrie 15, 2020 La V-Strom rotile cu spite sunt tubeless, da. Dar spitele sunt scurte si groase (se insereaza altfel pe janta, nu ca la GS sau Multistrada etc.), asa ca nu prea vad avantajele unei roti cu spite in cazul nostru. De fapt sunt convins ca sunt la fel de rigide precum cele turnate si le-au scos pe piata doar pentru design. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 15, 2020 Share Postat Decembrie 15, 2020 Da, DL XT are roți tubeless, din ce rețin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Decembrie 15, 2020 Share Postat Decembrie 15, 2020 (editat) Hai că nu e greu să îți dai seama dacă privești construcția roților. Spițele nu trec prin jantă ci se agață de ea. Niplurile sunt în butuc. Oricum, ideea e copiată de la Supertenere. Editat Decembrie 15, 2020 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Decembrie 15, 2020 Share Postat Decembrie 15, 2020 29 minutes ago, vis-a-vis said: ideea e copiată de la Supertenere. Era solutia asta prin anii 80 la Honda XL600: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Decembrie 15, 2020 Share Postat Decembrie 15, 2020 Deci nimic nou sub soare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 15, 2020 Share Postat Decembrie 15, 2020 (editat) Parcă mai contează cine și când a inventat ceva, contează că funcționează conceptul. Eu unul îs adeptul jantelor de aliaj, dar recunosc că arată mai fain cele spițate (și au avantajele lor). Și parcă cel mai fain arată pe auriu. Editat Decembrie 15, 2020 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.