vlady_80 Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Probabil Eric nu a luat acesta decizie din motive financiare. "i making the reception of the rack and tehe panniers...Very good job! But i hane't keys for the panniers...Have you a special place in the package for the keys??" Calitate!!!! de aia a comandat, ca de bani nu duce lipsa sigur. Poate so fi saturat si el de produse cu mult marketing scumpe si proaste, nu mai satau sa le enumer ca se stie care sunt ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Tot insisti cu fierul plin. Cunosti vreun caz concret de suporti sau crashbar facute din bare? Ca eu nu. De firma sau manufactura. Intradevar, mai exista, pe langa teava, segmente din platband, pt eforturi longitudinale. Dar bara/drug eu nu am vazut/auzit niciodata. Nici macar la bullbar-urile de la masini. Da, la mine de cate ori am dat-o pe jos. Le-am indreptat si n-am cumparat altele. Trei ciocane pe nicovala, un fhas de vopsea si am a suporti de cutii dinou. Ma refer strict la suporti de cutii. Pe de alta parte nu ma limitez la 10Kg per buc si nici la 120 Km/h. Sunt facute home made, sunt mai grele, dar se indoaie si nu necesita sa am habar de toti producatorii de pe piata. Si de ce sa nu recunosc imi place mai mult sa umblu off-road din cauza peisajului decat sa invart roata pe asfalt unde se circula safe si fara efort cu mijloace de transport in comun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Am cazut de vreo 3 cu un crash-bar facut de HD din teva. Odata a fost la o viteza de vreo 70-80 km/h. ZERO PROBLEME ! Crash-ul s-a julit dar nu s-a deformat nici 5 mm. Nu se pune problema daca e teava plina sau nu, ci de modul cum e conceput sistemul pentru a fi preluate fortele in momentul impactului. Daca e prost gandit, poti sa ai si bara de la poarta de fotbal ca tot se indoaie. Sunt perfect de acord cu tine. HD face treaba buna, punct. Ce ma agit eu aci sa spun este urmatorul lucru: In cazul cadrului de protectie al motorului este o alegere buna cu teava pentru ca rigidizarea necesara acolo, "crash-cadrul" ala lucreaza doar la trante iar in rest sta atarnat de vehicul. La suportii laterali de cutii pt. bagaje treaba se schimba, acolo este necesara elasticitatea ceva mai mare fiindca odata incarcate cutiile, cadrul suport lucreaza permanent deodata cu bascula, dar intr-un procent mult mai putin vizibil ochiului. De unde vine acea suprasolicitare in suduri? Parerea mea de nespecialist este ca: 1.de la bratul inegal pana la prinderi, 2.de la rigiditatea (vs.elasticitatea mica) acelor doua sau trei brate care leaga "patratul" pe care se ataseaza cutiile de vehiculul in sine. Peste coditele moto se trece de obicei cu platband din otel care confera elasticitate destul de buna si sustinerea greutatii, spre fata (inertia la franare/ accelerare) neste chestii lungi pana la cadru iar pe zona nr. de inmatriculare un element de legatura stanga-dreapta. Ei bine cutiile sub influenta propriei greutati static si plusand cu muulte KgF atunci cand vehiculul da in gropi, acele brate (catre punctele de fixare) NU lucreaza lafel, cutiile avand tendinta de a intra in roata. Platbandul de sustinere, ala de sus, arcuieste si revine. Legatura din spate cam acelasi lucru daca este elastica, iar de nu propteste spatele cutiilor obigand fata acestora sa preseze si mai mult spre interior. Elementele de legatura cele mai lungi, spre fata (la cadru) sunt cel mai grav solicitate fiindca au de indurat atat arcuire cat si torsiune. Asadar rigiditatea mare la legatura intre cele doua cadre suport ale cutiilor (sub nr. inmatriculare) rediredtioneaza pe fata la cele mai lungi si grav solicitate mai mult efort. Punand una peste alta, cata vreme folosesti profil cerc, adica teava, acolo unde ai si torsiune e bine sa te astepti ca aceasta sa traga tare de punctele de fixare respectiv suduri. De aceea eu consider ca prinderea la cadru trebuie sa fine una de forta iar sudura celor doua brate lungi dinspre fata (cadru) cu partea din fata a ariei de fixare a cutiilor trebuie cu prisosinta sa fie una puternica. Nush de am reusit sa ma fac inteles, insa va rog sa nu-mi dati dreptate (nu-mi foloseste la nimic), doar analizati si extrageti ce-i bun din balacareala mea de mai sus. PS Nu am reusit sa reinventez nimic niciodata, dar intotdeauna m-am straduit sa inteleg ceea ce exista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 aia la hd folosesc teava plina cu aer stiu ei ceva lasand gluma am un cric de la ei e ok! sant multumit. am mai vazut una mai sus ,arcuire cat si torsiune, fratilor cautati pe net eu pe timpul meu a trebuit sa invat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 aia la hd folosesc teava plina cu aer stiu ei ceva lasand gluma am un cric de la ei e ok! sant multumit. am mai vazut una mai sus ,arcuire cat si torsiune, fratilor cautati pe net eu pe timpul meu a trebuit sa invat! Serios? Sunt gata presurizate sau se umfla la beneficiar? Ma repet: teava este buna la orice insa in privinta sustinerii cob-urilor da cu virgula la suduri. Doar ce am incercat mai sus sa zic de ce si nu mi-am schimbat parerea de atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 (editat) Teava "plina" la crash bar nu am auzit. Pentru anularea vibratiilor sunt care au bagat bile in tevi ca aici. Editat Ianuarie 30, 2014 de lostheaven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Ce prostie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Da e o prostie o reconoaste si cel in cauza dupa testul la drum. Problema era de strangere de la saibe. Daca producatorii mari folosesc teava goala probabil nu e doar un compromis pentru greutate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Teava e mai rezistenta decat bara in scopul propus de crash bar. Ar trebui sa ii zica crash pipe. Bara poate fi mai rezistenta decat teava in alte aplicatii, de ex cardanul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Ar trebui sa ii zica crash pipe. clar - urmeaza redenumirea barei de la poarta de fotbal, barei de striptease si asa mai departe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 (editat) Ce prostie... Probabil ca VStroamele vibreaza rau de tot, daca au recurs la solutii atat de disperate. Editat Ianuarie 31, 2014 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 V-Strom-ul se poate folosi si pe post de shaker . Pana atunci , drumul pana la o Africana lata-n dos a intrat pe ultima suta de metri ! Vor urma poze cu noile posete cat de curand . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 Vstromul nu vibreaza chiar deloc. Problema e crashbar-ul givi care datorita formei de diapazon la 4000-4500 intra in rezonanta cu motorul si incepe sa vibreze. Dar se rezolva usor. Si oricum la crashbar-urile fabricate in ultimii doi ani au cam rezolvat probema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 Chiar ca are o forma ciudata crashbar-ul ala. Nici treaba nu cred ca si-o face bine daca ma uit la forma si prinderile lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 Spre norocul nostru si trea si-o face foarte bine dar nu mai mult de 2 ori. Dupa aia e prea indoit si grupeu de indreptat placa de prindere. Dar e destul de ieftin si se poate schimba. In caz de cazaturi salveaza si mobra si piciorul pilotului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 (editat) Din seria viata bate filmu iar o poza da pas la dex: Editat Februarie 2, 2014 de high_dive_eagle Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Astazi am montat si eu cutiile laterale si top case-ul. Arata super. Sa vina varaaaaa!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Se deschid cutiile cu topcaseul montat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Se deschid. Vad si eu ca in poze pare sa loveasca in top case, dar in realitate trece "razant" pe langa top case. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Marfa atunci, chiar arata bine! Sa le stapanesti sanatos si trocariciul pe langa ele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Sa te bucuri de utilaj. Arata foarte bine. De curiozitate cat este latimea pe spate cu cutiile montate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Cam 1 metru si vreo 4 cm (masurat cu ruleta). E mult sau putin? Cam cat ar trebui sa aiba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Perfect ar fi max 100cm , dar merge si 104 cm. La cele facute de mine am avut max 116, la cererea expresa a clientului, dar combinat cu trusa de scule si canistera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 (editat) Am luat cutii laterale de 45 de litrii si astea sunt un pic mai late. Poate daca luam de 37 de litrii iesea sub un metru. Diferenta intre cele de 45 de litrii si cele de 37 de litrii este numai pe latime (cele de 45 de litrii sunt cu 5 cm mai late), celelalte dimensiuni sunt la fel. Pe mine alt lucru ma nelinisteste un pic. Top case-ul. Vine un pic in spate, adica cam aproape jumatate din suport e "in aer". Am respectat intocmai instructiunile neamtului, dar mi-ar fi placut daca era mai in fata. Am vrut sa il dau mai in fata si sa nu respect ce a scris neamtul, dar luam din locul pasagerului. Poate asa o trebui sa fie, un pic in aer ... Editat Februarie 8, 2014 de robertkiran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 2-3 cm cred ca se putea pune mai in fata. Depinde si de talia pasagerului. Verifica cum se comporta pe drumuri proaste. Daca vibreaza prea rau mai poti face o intaritura la placa, prinderi suplimentare, ceva..! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.