Sari la conținut

cutii de aluminiu


Postări Recomandate

Probabil Eric nu a luat acesta decizie din motive financiare.

"i making the reception of the rack and tehe panniers...Very good job! But i hane't keys for the panniers...Have you a special place in the package for the keys??"

Calitate!!!! de aia a comandat, ca de bani nu duce lipsa sigur.

 

Poate so fi saturat si el de produse cu mult marketing scumpe si proaste, nu mai satau sa le enumer ca se stie care sunt ele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Tot insisti cu fierul plin. Cunosti vreun caz concret de suporti sau crashbar facute din bare? Ca eu nu. De firma sau manufactura. Intradevar, mai exista, pe langa teava, segmente din platband, pt eforturi longitudinale. Dar bara/drug eu nu am vazut/auzit niciodata. Nici macar la bullbar-urile de la masini.

Da, la mine de cate ori am dat-o pe jos. Le-am indreptat si n-am cumparat altele. Trei ciocane pe nicovala, un fhas de vopsea si am a suporti de cutii dinou. Ma refer strict la suporti de cutii. Pe de alta parte nu ma limitez la 10Kg per buc si nici la 120 Km/h. Sunt facute home made, sunt mai grele, dar se indoaie si nu necesita sa am habar de toti producatorii de pe piata. Si de ce sa nu recunosc imi place mai mult sa umblu off-road din cauza peisajului decat sa invart roata pe asfalt unde se circula safe si fara efort cu mijloace de transport in comun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cazut de vreo 3 cu un crash-bar facut de HD din teva. Odata a fost la o viteza de vreo 70-80 km/h. ZERO PROBLEME ! Crash-ul s-a julit dar nu s-a deformat nici 5 mm. Nu se pune problema daca e teava plina sau nu, ci de modul cum e conceput sistemul pentru a fi preluate fortele in momentul impactului. Daca e prost gandit, poti sa ai si bara de la poarta de fotbal ca tot se indoaie.

Sunt perfect de acord cu tine. HD face treaba buna, punct. Ce ma agit eu aci sa spun este urmatorul lucru: In cazul cadrului de protectie al motorului este o alegere buna cu teava pentru ca rigidizarea necesara acolo, "crash-cadrul" ala lucreaza doar la trante iar in rest sta atarnat de vehicul. La suportii laterali de cutii pt. bagaje treaba se schimba, acolo este necesara elasticitatea ceva mai mare fiindca odata incarcate cutiile, cadrul suport lucreaza permanent deodata cu bascula, dar intr-un procent mult mai putin vizibil ochiului. De unde vine acea suprasolicitare in suduri? Parerea mea de nespecialist este ca: 1.de la bratul inegal pana la prinderi, 2.de la rigiditatea (vs.elasticitatea mica) acelor doua sau trei brate care leaga "patratul" pe care se ataseaza cutiile de vehiculul in sine. Peste coditele moto se trece de obicei cu platband din otel care confera elasticitate destul de buna si sustinerea greutatii, spre fata (inertia la franare/ accelerare) neste chestii lungi pana la cadru iar pe zona nr. de inmatriculare un element de legatura stanga-dreapta. Ei bine cutiile sub influenta propriei greutati static si plusand cu muulte KgF atunci cand vehiculul da in gropi, acele brate (catre punctele de fixare) NU lucreaza lafel, cutiile avand tendinta de a intra in roata. Platbandul de sustinere, ala de sus, arcuieste si revine. Legatura din spate cam acelasi lucru daca este elastica, iar de nu propteste spatele cutiilor obigand fata acestora sa preseze si mai mult spre interior. Elementele de legatura cele mai lungi, spre fata (la cadru) sunt cel mai grav solicitate fiindca au de indurat atat arcuire cat si torsiune. Asadar rigiditatea mare la legatura intre cele doua cadre suport ale cutiilor (sub nr. inmatriculare) rediredtioneaza pe fata la cele mai lungi si grav solicitate mai mult efort. Punand una peste alta, cata vreme folosesti profil cerc, adica teava, acolo unde ai si torsiune e bine sa te astepti ca aceasta sa traga tare de punctele de fixare respectiv suduri. De aceea eu consider ca prinderea la cadru trebuie sa fine una de forta iar sudura celor doua brate lungi dinspre fata (cadru) cu partea din fata a ariei de fixare a cutiilor trebuie cu prisosinta sa fie una puternica. Nush de am reusit sa ma fac inteles, insa va rog sa nu-mi dati dreptate (nu-mi foloseste la nimic), doar analizati si extrageti ce-i bun din balacareala mea de mai sus. PS Nu am reusit sa reinventez nimic niciodata, dar intotdeauna m-am straduit sa inteleg ceea ce exista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

aia la hd folosesc teava plina cu aer stiu ei ceva lasand gluma am un cric de la ei e ok! sant multumit. am mai vazut una mai sus ,arcuire cat si torsiune, fratilor cautati pe net eu pe timpul meu a trebuit sa invat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aia la hd folosesc teava plina cu aer stiu ei ceva lasand gluma am un cric de la ei e ok! sant multumit. am mai vazut una mai sus ,arcuire cat si torsiune, fratilor cautati pe net eu pe timpul meu a trebuit sa invat!

 

Serios? Sunt gata presurizate sau se umfla la beneficiar? :crack:

Ma repet: teava este buna la orice insa in privinta sustinerii cob-urilor da cu virgula la suduri. Doar ce am incercat mai sus sa zic de ce si nu mi-am schimbat parerea de atunci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teava e mai rezistenta decat bara in scopul propus de crash bar. Ar trebui sa ii zica crash pipe.

Bara poate fi mai rezistenta decat teava in alte aplicatii, de ex cardanul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce prostie...

 

 

Probabil ca VStroamele vibreaza rau de tot, daca au recurs la solutii atat de disperate.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V-Strom-ul se poate folosi si pe post de shaker :) . Pana atunci , drumul pana la o Africana lata-n dos a intrat pe ultima suta de metri ! Vor urma poze cu noile posete cat de curand :) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vstromul nu vibreaza chiar deloc. Problema e crashbar-ul givi care datorita formei de diapazon la 4000-4500 intra in rezonanta cu motorul si incepe sa vibreze. Dar se rezolva usor. Si oricum la crashbar-urile fabricate in ultimii doi ani au cam rezolvat probema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat cutii laterale de 45 de litrii si astea sunt un pic mai late. Poate daca luam de 37 de litrii iesea sub un metru. Diferenta intre cele de 45 de litrii si cele de 37 de litrii este numai pe latime (cele de 45 de litrii sunt cu 5 cm mai late), celelalte dimensiuni sunt la fel.

Pe mine alt lucru ma nelinisteste un pic. Top case-ul. Vine un pic in spate, adica cam aproape jumatate din suport e "in aer". Am respectat intocmai instructiunile neamtului, dar mi-ar fi placut daca era mai in fata. Am vrut sa il dau mai in fata si sa nu respect ce a scris neamtul, dar luam din locul pasagerului. Poate asa o trebui sa fie, un pic in aer ...

Editat de robertkiran
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...