Kalashnikov545 Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 (editat) Teava "plina" la crash bar nu am auzit. Pentru anularea vibratiilor sunt care au bagat bile in tevi ca aici. Editat Ianuarie 30, 2014 de lostheaven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Ce prostie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Da e o prostie o reconoaste si cel in cauza dupa testul la drum. Problema era de strangere de la saibe. Daca producatorii mari folosesc teava goala probabil nu e doar un compromis pentru greutate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Teava e mai rezistenta decat bara in scopul propus de crash bar. Ar trebui sa ii zica crash pipe. Bara poate fi mai rezistenta decat teava in alte aplicatii, de ex cardanul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Ar trebui sa ii zica crash pipe. clar - urmeaza redenumirea barei de la poarta de fotbal, barei de striptease si asa mai departe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 (editat) Ce prostie... Probabil ca VStroamele vibreaza rau de tot, daca au recurs la solutii atat de disperate. Editat Ianuarie 31, 2014 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 V-Strom-ul se poate folosi si pe post de shaker . Pana atunci , drumul pana la o Africana lata-n dos a intrat pe ultima suta de metri ! Vor urma poze cu noile posete cat de curand . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 Vstromul nu vibreaza chiar deloc. Problema e crashbar-ul givi care datorita formei de diapazon la 4000-4500 intra in rezonanta cu motorul si incepe sa vibreze. Dar se rezolva usor. Si oricum la crashbar-urile fabricate in ultimii doi ani au cam rezolvat probema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 Chiar ca are o forma ciudata crashbar-ul ala. Nici treaba nu cred ca si-o face bine daca ma uit la forma si prinderile lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 Spre norocul nostru si trea si-o face foarte bine dar nu mai mult de 2 ori. Dupa aia e prea indoit si grupeu de indreptat placa de prindere. Dar e destul de ieftin si se poate schimba. In caz de cazaturi salveaza si mobra si piciorul pilotului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 (editat) Din seria viata bate filmu iar o poza da pas la dex: Editat Februarie 2, 2014 de high_dive_eagle Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Astazi am montat si eu cutiile laterale si top case-ul. Arata super. Sa vina varaaaaa!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Se deschid cutiile cu topcaseul montat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Se deschid. Vad si eu ca in poze pare sa loveasca in top case, dar in realitate trece "razant" pe langa top case. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Marfa atunci, chiar arata bine! Sa le stapanesti sanatos si trocariciul pe langa ele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Sa te bucuri de utilaj. Arata foarte bine. De curiozitate cat este latimea pe spate cu cutiile montate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Cam 1 metru si vreo 4 cm (masurat cu ruleta). E mult sau putin? Cam cat ar trebui sa aiba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Perfect ar fi max 100cm , dar merge si 104 cm. La cele facute de mine am avut max 116, la cererea expresa a clientului, dar combinat cu trusa de scule si canistera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 (editat) Am luat cutii laterale de 45 de litrii si astea sunt un pic mai late. Poate daca luam de 37 de litrii iesea sub un metru. Diferenta intre cele de 45 de litrii si cele de 37 de litrii este numai pe latime (cele de 45 de litrii sunt cu 5 cm mai late), celelalte dimensiuni sunt la fel. Pe mine alt lucru ma nelinisteste un pic. Top case-ul. Vine un pic in spate, adica cam aproape jumatate din suport e "in aer". Am respectat intocmai instructiunile neamtului, dar mi-ar fi placut daca era mai in fata. Am vrut sa il dau mai in fata si sa nu respect ce a scris neamtul, dar luam din locul pasagerului. Poate asa o trebui sa fie, un pic in aer ... Editat Februarie 8, 2014 de robertkiran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 2-3 cm cred ca se putea pune mai in fata. Depinde si de talia pasagerului. Verifica cum se comporta pe drumuri proaste. Daca vibreaza prea rau mai poti face o intaritura la placa, prinderi suplimentare, ceva..! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 De miscat, daca tragi tare de ea, se cam misca (in sus si in jos), dar nu exagerat. Se misca cu supot (suportul pare putin elastic). Nu e rigid. Dar asa l-a facut neamtu. De altfel intr-o poza de pe louis se vede ca suportul e "jumatate" in aer. Este exact acelasi suport pe care il am eu: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Sfat: Pt mers cu pasager si bagaje multe pune un softbag pe post de topcase. V-a fi mai comod si pt pasager. Topcas-ul actual muta-l mult in fata si foloseste-l cand te duci solo la piata. Eu am avut topcase H&B cu suport H&B. Am mers cu pasager si s-a rupt suportul. Noroc ca am putut sa-i fac alta adaptare. H&B tot nemti cica ar fi. Sau germani?.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Daca nu-l incarci cu gheta si bere in exces, rezista. Placa este solida avand atatea nervure pe dedesupt, iar o usoara miscare sus-jos nu deranjaza decat la greutati mari pe drum exagerat de prost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 (editat) Sfat: Pt mers cu pasager si bagaje multe pune un softbag pe post de topcase. V-a fi mai comod si pt pasager. Topcas-ul actual muta-l mult in fata si foloseste-l cand te duci solo la piata. Eu am avut topcase H&B cu suport H&B. Am mers cu pasager si s-a rupt suportul. Noroc ca am putut sa-i fac alta adaptare. H&B tot nemti cica ar fi. Sau germani?.... Mama lor de nemti ... s-au luat dupa chineji nu mai fac lucruri de calitate! Daca nu-l incarci cu gheta si bere in exces, rezista. Placa este solida avand atatea nervure pe dedesupt, iar o usoara miscare sus-jos nu deranjaza decat la greutati mari pe drum exagerat de prost. Am sa vad cum se comporta la primul drum. Poate o sa il mut mai in fata, sa vad. Cred ca de aia a scris nemtul maxim 6 kg in top case. Editat Februarie 8, 2014 de robertkiran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Chiar daca rezista suportul, exista pericolul sa se rupa semicadrul/codita mobrei. Cu softbag trepidatiile sunt amortizate. Doar cele cu amplitudine mare sunt periculoase. Iti permiti putin mai mult de 5-6kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.