Pijama Posted June 24, 2009 Share Posted June 24, 2009 (edited) Revista britanica MCN a publicat astazi poate cea mai importanta dezvaluire a anului 2009: noul model Honda V4 de 1200cmc, motocicleta care va inlocui actualul VFR 800 dar va umple si golul lasat de disparitia modelului CBR 1100 XX. Aceasta are ampatamentul sensibil mai mare decat cel al modelului actual, transmisia finala prin cardan dar si manere pentru pasager pe codita. Impreuna cu un puternic propulsor V4, urmasul VFR-ului se transforma intr-un concurent real pentru BMW K 1300 S. Mai multe detalii aici. Edited June 24, 2009 by Pijama Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_biker Posted June 24, 2009 Share Posted June 24, 2009 Se pare ca are ampatamentul la fel de mare cu cel al lui K 1200 S Abia astept datele tehnice Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_biker Posted June 24, 2009 Share Posted June 24, 2009 More spy shots Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_biker Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 (edited) Din pacate imaginile de mai sus nu mai sunt disponibile asa ca am sa le atasez. Observati janta in 7 spite cu 5 prezoane, evacuarea finala cu o forma masiva si putin ciudata dar si forma stopului si a semnalizarilor integrate. Pe forumul VFRistilor, americanii? nu s-au aratat prea incantati de design, cardan, dar si de noul concept VFR, acela de sport tourer masiv si foarte puternic. Personal cred ca noul VFR a luat-o intr-o directie (relativ) buna, mai ales ca multi detinatori de VFR 800, simteau nevoia de mai multa putere. Ca si greutate, VFR 800 e cu doar 10kg mai usor decat K 1300 S. Cred ca noul model ar trebui sa fie un motiv serios de ingrijorare pt vanzarile lui K 1300 S, care nu e model nou propriu-zis ci mai degraba un facelift discret, cu ceva update-uri tehnice, al modelului K 1200 S. Edited June 25, 2009 by paul_biker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_biker Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 Noi imagini Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
strumfuadi Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 Hai frate, asta e tourer masiv cu codita aia de cacao? Unde dracu mai pui o cutie in spate si niste cutii pe laterale? In rest motorul cred ca va fi brici iar cardanul nu poate decat sa bucure un amator de touring. Aoleooooooo, acuma l'am vazut si pe dreapta!! Astia n'au minte cu evacuarea aia, arata hilarious!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
switch Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 (edited) La cum e orientata toba si la cat de 'masiva' e codita, motoru asta seamana mai mult a sportiva decat a tourer... Daca i-ar baga tobele sub codita si ar face un pic mai masiva bucatica aia de motor am avea in fata un tourer cu atitudine. Asa... pfft! Honda-i Honda iar lume-si ia BMW Edited June 25, 2009 by switch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_biker Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 (edited) Am zis sport tourer masiv pt ca mai mult ca sigur va fi mai greu decat actualul model si va avea si ampatament mai mare. (peste 1500mm sigur) Edited June 25, 2009 by paul_biker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Calin C. Posted June 26, 2009 Share Posted June 26, 2009 Farul zici ca e de la kawa z , iar toba e urata tare Nu se mai fac motociclete ca pe vremuri , incep din ce in ce mai mult sa semene cu niste roboti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefanbh Posted June 26, 2009 Share Posted June 26, 2009 Da genti unde mai pui pe ea ??? putin dezamagit , saua aia parca i de ss nu stiu cat de comoda poate fi ...mai ales pentu pasager Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rechinulalb Posted June 26, 2009 Share Posted June 26, 2009 sa-ti bagi ceva in el de departament de design. pozele de "vfr 1000 V5" aparute in urma cu un an aratau mult mai bine. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_biker Posted June 26, 2009 Share Posted June 26, 2009 Da genti unde mai pui pe ea ??? putin dezamagit , saua aia parca i de ss nu stiu cat de comoda poate fi ...mai ales pentu pasager Mai mult ca sigur o sa vina si cu accesorii precum genti laterale. Ma gandesc ca va fi un suport care se va monta cumva acolo. Legat de comfort, nu mi se pare o sea prea sport insa mai bine asteptam primele impresii de la cei care o vor incerca primii. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vladdygo Posted July 9, 2009 Share Posted July 9, 2009 sincer prefer pasaroiul, si mi-as dori unul model 2007 da inca n-am cash...cam bizara treaba cu aceasta combinatie, ar trebui sa fie doar urmasul pt SP-uri, nu si pt XX. XX-ul ar trebui sa ramana 4 linie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claw Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 Evacuarea ca evacuarea.... da farul ala ...fata e sub orice critica.....sincer mi-ar fi rusine sa ies cu ea pe strada.... Mai aveau aia de la Bmw o ciudatenie din asta cu un far imens in frunte... ala e singurul motor cu care ar putea concura la design de kko.... Nu ma indoiesc de tehnica revolutionara pe care ar putea-o incorpora (VFR-u vechi... e o uzina, asa ca asta o sa fie si mai si) dar pana la urma designu vinde. Mai mult ca sigur ca liniile principale ale motorului au fost trasate deci finalul o sa fie foarte aproape de ce se vede in poze... De acum inainte trebuie sa iti legi un banner mare de coada pe care sa scrii "macar e honda" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ray Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 mie imi place daca pot face un drive test decent... ma gandesc sa o iau! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sergiu 30 Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 thats one ugly piece of shit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_biker Posted July 14, 2009 Share Posted July 14, 2009 (edited) Evacuarea ca evacuarea.... da farul ala ...fata e sub orice critica.....sincer mi-ar fi rusine sa ies cu ea pe strada.... Mai aveau aia de la Bmw o ciudatenie din asta cu un far imens in frunte... ala e singurul motor cu care ar putea concura la design de kko.... BMW-ul de care zici tu e absolut hidos, nu cred ca e in aceeasi liga cu Honda asta. Mie mi se pare destul de echilibrata fata, poate un pic ciudate proportiile din anumite unghiuri. Farul e cam pe aceeasi idee cu cel de la Aprilia Pegaso 650, nu stiu ce vezi asa urat la el. Edited July 14, 2009 by paul_biker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_biker Posted July 14, 2009 Share Posted July 14, 2009 (edited) Inlocuitorul lui Pan European va fi bazat tot pe noul VFR 1200. Din cauza ca vor fi in aceeasi familie o sa pun update-uri tot pe topicul asta. Detalii aici mai jos o randare facuta de MCN pe baza schitelor Honda Edited July 14, 2009 by paul_biker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pijama Posted July 15, 2009 Author Share Posted July 15, 2009 Noul Pan European parca pune buza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_biker Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 Cam asa ceva Mesaj completat Castiga un test drive cu noua Honda V4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JOker Posted August 1, 2009 Share Posted August 1, 2009 mai are careva noutati ? astept cu nerabdare sa fac un ride test Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_biker Posted September 10, 2009 Share Posted September 10, 2009 Mesaj completat Va astept maine in jurul orei 12 cu toate detaliile noului VFR Mesaj completat Inca un update legat de motor Mesaj completat Si unul legat de sasiu Mesaj completat Revin cu mai multe acusi Mesaj completat Technical Specification* Engine Type Liquid-cooled 4-stroke UNICAM 76° V-4 engine Displacement 1.237 cc Bore Stroke 81 60 mm Compression Ratio 12 : 1 Max. Power Output ED: 127 kW / 10.000 min-1 (95/1/EC) F: 83 kW / 9.500 min-1 (95/1/EC) Max. Torque ED: 129 Nm / 8.750 min-1 (95/1/EC) F: 115 Nm / 4000 min-1 (95/1/EC) Idling Speed 1.050 - 1.250 min-1 Oil Capacity 4 litres Fuel System Carburation PGM-FI electronic fuel injection Aircleaner Oil-permeated, viscous-type paper filter Fuel Tank Capacity 18,5 litres Electrical System Ignition System Computer-controlled digital transistorised with electronic advance Ignition Timing 6,4° -10,4° BTDC (idle speed) Sparkplug Type IMR9E-9HES (NGK); VUH27ES (DENSO) Starter Electric Battery Capacity 12V - 11,6 Ah (YTZ14) ACG Output 560 W Headlights 2 x H7 (2x 55 W) Tail-light 21 / 5 W dual-light Drive Train Clutch Wet, multiplate slipper type Clutch Operation Hydraulic Transmission Type Constant mesh 6-speed Primary Reduction 1,738 (73/42) Gear Ratios 1. 2,6000 (39/15) 2. 1,7368 (33/19) 3. 1,3636 (30/22) 4. 1,1600 (29/25) 5. 1,0322 (32/31) 6. 0,9393 (31/33) Final Reduction 2,6990 Final Drive Shaft Frame Type Diamond; aluminium twin-spar Chassis Dimensions (LWH) 2.244 886 1.222 mm Wheelbase 1.545 mm Caster Angle 25° 5' Trail 101,5 mm Turning Radius 3.2 m Seat Height 815 mm Ground Clearance 130 mm Kerb Weight 267 kg Maximum permissible mass: 463 kg Suspension Type Front 43 mm HMAS cartridge-type telescopic fork with stepless preload adjustment, 120 mm axle travel Rear Pro-Link with gas-charged HMAS damper, 7-step (stepless remote-controlled hydraulic) preload and stepless rebound damping adjustment, 130 mm axle travel Wheels Type Front 5-spoke hollow gravity die cast aluminium Rear 7-spoke gravity die cast aluminium Rim Size Front: 17M/C x MT3.50 Rear: 17M/C x MT6.00 Tyre Size Front 120/70 ZR17M/C (58W) Rear 190/55 ZR17M/C (75W) Tyre Pressure Front 250 kPa Rear 290 kPa Brakes Type Front 320 mm dual floating hydraulic disc with two 6-piston calipers, ABS and sintered metal pads Rear 276 mm hydraulic disc with 6-piston caliper, ABS and sintered metal pads *All specifications are provisional and subject to change without notice Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sorin_ush Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 Mai frumos arata cu side-case-urile montate... ii da un aspect putin mai echilibrat bot-coada. In alta ordine de idei...... mountain roads*???? eu unu n-o vad prea fericita pe un TA. *- zice chinezu' in primul video. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gixu. Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 Se referea la drumuri asfaltate de munte,curbe in urcare/coborare. Cuplul anuntat de 115 nm la 4000 ture ar trebui sa-si faca simtita prezenta. Mie personal nu-mi place felul in care au maltratat saua,cel putin din pozele prezentate poti sa ajungi la concluzia ca pasagerul/a va suferi ceva de dragul artei Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RvsS Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 (edited) Am cateva intrebari, poate ati gasit raspunsurile sau poate le completam pe parcurs: 1. Capacitatea bagajelor laterale standard ? 2. Pret estimativ ? (Ma cam astept la peste 15 000 EUR fara optionale) 3. Se stie ceva despre versiunea touring ? 4. Ghidonul este ajustabil pe inaltime ? Mi se pare prea jos pentru ture lungi. 5. Saua este anuntata la 815 mm, un pic cam sus, presupun ca este fie fixa, fie la cea mai joasa pozitie, nu ? 6. Sa inteleg ca nu va avea dual-clutch la lansare si ca acest sistem va fi pus in viitor ? Edited October 8, 2009 by RvsS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.