Jump to content

Noul model Honda V4, inlocuitorul VFR-ului dar si al vechiului 1100XX


Pijama
 Share

Recommended Posts

1981.jpg

3006.jpg

 

Revista britanica MCN a publicat astazi poate cea mai importanta dezvaluire a anului 2009: noul model Honda V4 de 1200cmc, motocicleta care va inlocui actualul VFR 800 dar va umple si golul lasat de disparitia modelului CBR 1100 XX. Aceasta are ampatamentul sensibil mai mare decat cel al modelului actual, transmisia finala prin cardan dar si manere pentru pasager pe codita. Impreuna cu un puternic propulsor V4, urmasul VFR-ului se transforma intr-un concurent real pentru BMW K 1300 S. Mai multe detalii aici.

Edited by Pijama
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

v4-teaser-unblurred.jpg

 

Din pacate imaginile de mai sus nu mai sunt disponibile asa ca am sa le atasez.

 

Observati janta in 7 spite cu 5 prezoane, evacuarea finala cu o forma masiva si putin ciudata dar si forma stopului si a semnalizarilor integrate. Pe forumul VFRistilor, americanii? nu s-au aratat prea incantati de design, cardan, dar si de noul concept VFR, acela de sport tourer masiv si foarte puternic. Personal cred ca noul VFR a luat-o intr-o directie (relativ) buna, mai ales ca multi detinatori de VFR 800, simteau nevoia de mai multa putere. Ca si greutate, VFR 800 e cu doar 10kg mai usor decat K 1300 S.

 

post-11474-1245889261_thumb.jpg post-11474-1245889271_thumb.jpg post-11474-1245889279_thumb.jpg

 

Cred ca noul model ar trebui sa fie un motiv serios de ingrijorare pt vanzarile lui K 1300 S, care nu e model nou propriu-zis ci mai degraba un facelift discret, cu ceva update-uri tehnice, al modelului K 1200 S.

Edited by paul_biker
Link to comment
Share on other sites

Hai frate, asta e tourer masiv cu codita aia de cacao?

Unde dracu mai pui o cutie in spate si niste cutii pe laterale?

 

In rest motorul cred ca va fi brici iar cardanul nu poate decat sa bucure un amator de touring. :)

 

Aoleooooooo, acuma l'am vazut si pe dreapta!! Astia n'au minte cu evacuarea aia, arata hilarious!! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

La cum e orientata toba si la cat de 'masiva' e codita, motoru asta seamana mai mult a sportiva decat a tourer... Daca i-ar baga tobele sub codita si ar face un pic mai masiva bucatica aia de motor am avea in fata un tourer cu atitudine. Asa... pfft! Honda-i Honda iar lume-si ia BMW :laugh:

Edited by switch
Link to comment
Share on other sites

Da genti unde mai pui pe ea ??? :laugh: putin dezamagit , saua aia parca i de ss nu stiu cat de comoda poate fi ...mai ales pentu pasager

Link to comment
Share on other sites

sa-ti bagi ceva in el de departament de design.

pozele de "vfr 1000 V5" aparute in urma cu un an aratau mult mai bine.

Link to comment
Share on other sites

Da genti unde mai pui pe ea ??? :laugh: putin dezamagit , saua aia parca i de ss nu stiu cat de comoda poate fi ...mai ales pentu pasager

 

Mai mult ca sigur o sa vina si cu accesorii precum genti laterale. Ma gandesc ca va fi un suport care se va monta cumva acolo.

Legat de comfort, nu mi se pare o sea prea sport insa mai bine asteptam primele impresii de la cei care o vor incerca primii.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

sincer prefer pasaroiul, si mi-as dori unul model 2007 da inca n-am cash...cam bizara treaba cu aceasta combinatie, ar trebui sa fie doar urmasul pt SP-uri, nu si pt XX. XX-ul ar trebui sa ramana 4 linie...

Link to comment
Share on other sites

Evacuarea ca evacuarea.... da farul ala ...fata e sub orice critica.....sincer mi-ar fi rusine sa ies cu ea pe strada.... Mai aveau aia de la Bmw o ciudatenie din asta cu un far imens in frunte... ala e singurul motor cu care ar putea concura la design de kko.... Nu ma indoiesc de tehnica revolutionara pe care ar putea-o incorpora (VFR-u vechi... e o uzina, asa ca asta o sa fie si mai si) dar pana la urma designu vinde. Mai mult ca sigur ca liniile principale ale motorului au fost trasate deci finalul o sa fie foarte aproape de ce se vede in poze... De acum inainte trebuie sa iti legi un banner mare de coada pe care sa scrii "macar e honda"

Link to comment
Share on other sites

Evacuarea ca evacuarea.... da farul ala ...fata e sub orice critica.....sincer mi-ar fi rusine sa ies cu ea pe strada.... Mai aveau aia de la Bmw o ciudatenie din asta cu un far imens in frunte... ala e singurul motor cu care ar putea concura la design de kko....

22726_0_1_2_r%201200%20st_Image%20credits%20-%20BMW.jpg

 

BMW-ul de care zici tu e absolut hidos, nu cred ca e in aceeasi liga cu Honda asta. Mie mi se pare destul de echilibrata fata, poate un pic ciudate proportiile din anumite unghiuri.

 

Aprilia%20Pegaso%20650%20Factory%2007.jpg

 

Farul e cam pe aceeasi idee cu cel de la Aprilia Pegaso 650, nu stiu ce vezi asa urat la el.

Edited by paul_biker
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Mesaj completat

 

Va astept maine in jurul orei 12 cu toate detaliile noului VFR :cheers:

Mesaj completat

Inca un update legat de motor

 

 

 

Mesaj completat

Si unul legat de sasiu

 

Mesaj completat

2326.jpg

3597.jpg

3598.jpg

 

Revin cu mai multe acusi

Mesaj completat

 

Technical Specification*

Engine

Type Liquid-cooled 4-stroke UNICAM 76° V-4 engine

Displacement 1.237 cc

Bore Stroke 81 60 mm

Compression Ratio 12 : 1

Max. Power Output ED: 127 kW / 10.000 min-1 (95/1/EC)

F: 83 kW / 9.500 min-1 (95/1/EC)

Max. Torque ED: 129 Nm / 8.750 min-1 (95/1/EC)

F: 115 Nm / 4000 min-1 (95/1/EC)

Idling Speed 1.050 - 1.250 min-1

Oil Capacity 4 litres

 

Fuel System

Carburation PGM-FI electronic fuel injection

Aircleaner Oil-permeated, viscous-type paper filter

Fuel Tank Capacity 18,5 litres

 

Electrical System

Ignition System Computer-controlled digital transistorised with electronic advance

Ignition Timing 6,4° -10,4° BTDC (idle speed)

Sparkplug Type IMR9E-9HES (NGK); VUH27ES (DENSO)

Starter Electric

Battery Capacity 12V - 11,6 Ah (YTZ14)

ACG Output 560 W

Headlights 2 x H7 (2x 55 W)

Tail-light 21 / 5 W dual-light

 

Drive Train

Clutch Wet, multiplate slipper type

Clutch Operation Hydraulic

Transmission Type Constant mesh 6-speed

Primary Reduction 1,738 (73/42)

Gear Ratios

1. 2,6000 (39/15)

2. 1,7368 (33/19)

3. 1,3636 (30/22)

4. 1,1600 (29/25)

5. 1,0322 (32/31)

6. 0,9393 (31/33)

Final Reduction 2,6990

Final Drive Shaft

 

Frame

Type Diamond; aluminium twin-spar

 

Chassis

Dimensions (LWH) 2.244 886 1.222 mm

Wheelbase 1.545 mm

Caster Angle 25° 5'

Trail 101,5 mm

Turning Radius 3.2 m

Seat Height 815 mm

Ground Clearance 130 mm

Kerb Weight 267 kg

Maximum permissible mass: 463 kg

 

Suspension

Type Front 43 mm HMAS cartridge-type telescopic fork with stepless preload adjustment, 120 mm axle travel

Rear Pro-Link with gas-charged HMAS damper, 7-step (stepless remote-controlled hydraulic) preload and

stepless rebound damping adjustment, 130 mm axle travel

 

Wheels

Type Front 5-spoke hollow gravity die cast aluminium

Rear 7-spoke gravity die cast aluminium

Rim Size Front: 17M/C x MT3.50

Rear: 17M/C x MT6.00

Tyre Size Front 120/70 ZR17M/C (58W)

Rear 190/55 ZR17M/C (75W)

Tyre Pressure Front 250 kPa

Rear 290 kPa

 

Brakes

Type Front 320 mm dual floating hydraulic disc with two 6-piston calipers, ABS and sintered metal pads

Rear 276 mm hydraulic disc with 6-piston caliper, ABS and sintered metal pads

 

 

*All specifications are provisional and subject to change without notice

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Mai frumos arata cu side-case-urile montate... ii da un aspect putin mai echilibrat bot-coada.

 

In alta ordine de idei...... mountain roads*???? :) eu unu n-o vad prea fericita pe un TA.

*- zice chinezu' in primul video.

Link to comment
Share on other sites

Se referea la drumuri asfaltate de munte,curbe in urcare/coborare. Cuplul anuntat de 115 nm la 4000 ture ar trebui sa-si faca simtita prezenta.

 

Mie personal nu-mi place felul in care au maltratat saua,cel putin din pozele prezentate poti sa ajungi la concluzia ca pasagerul/a va suferi ceva de dragul artei :)

Link to comment
Share on other sites

Am cateva intrebari, poate ati gasit raspunsurile sau poate le completam pe parcurs:

 

1. Capacitatea bagajelor laterale standard ?

2. Pret estimativ ? (Ma cam astept la peste 15 000 EUR fara optionale)

3. Se stie ceva despre versiunea touring ?

4. Ghidonul este ajustabil pe inaltime ? Mi se pare prea jos pentru ture lungi.

5. Saua este anuntata la 815 mm, un pic cam sus, presupun ca este fie fixa, fie la cea mai joasa pozitie, nu ?

6. Sa inteleg ca nu va avea dual-clutch la lansare si ca acest sistem va fi pus in viitor ?

Edited by RvsS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...