Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

Uite asa se baga degetelele in soft si dupaia nu mai intelege nimeni ce-a patit motocicleta...

 

Las-o asa cum e de la mama ei!Doar nu crezi k printr-o explicatie pe forum o vei transforma in MotoGP:)))))))))

Acele aplicatii se modifica cu sonde de oxigen si cu schimbari majore in motor si subansamble.

Sunt folosite pe motoarele de curse atunci cand scade sau creste presiunea atmosferica si doar la nivel inalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vand finala Akrapovic Megaphone pt R6 06-09 folosita 4 luni. Am cutia cu toate componentele cu care vine de la mama ei, inclusiv lipici Akrapovic si manual. Are DB killer detasabil.

 

pret: 170 eur

 

tel: 0721895361 Robert

post-14381-0-28404700-1350371259.jpg

post-14381-0-77090000-1350371271.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand finala Akrapovic Megaphone pt R6 06-09 folosita 4 luni. Am cutia cu toate componentele cu care vine de la mama ei, inclusiv lipici Akrapovic si manual. Are DB killer detasabil.

 

pret: 170 eur

 

tel: 0721895361 Robert

 

Sal,

 

Cum suna fara silencer? Eu eram in cautare de una, am vazut cateva clipuri pe youtube si nu m-a dat pe spate sunetul, fata de toba stock. Pe viu nu am avut ocazia sa aud una pe R6 pana acum...

 

Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm... fata de stock suna semnificativ mai tare (nu neaparat la relanti); nu are un sunet foarte ascutit si in ture mari la decelerare mai da si niste rateuri.

nu stiu cum sa iti explic mai bine, nu cred ca am cum :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal,

 

Cum suna fara silencer? Eu eram in cautare de una, am vazut cateva clipuri pe youtube si nu m-a dat pe spate sunetul, fata de toba stock. Pe viu nu am avut ocazia sa aud una pe R6 pana acum...

 

Ms

 

Ce ai vazut tu pe youtube si nu te-a dat pe spate, probabil era doar slip-on-ul. Nicio toba nu o sa scoata un sunet care sa te dea pe spate daca nu-i scoti catalizatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite asa se baga degetelele in soft si dupaia nu mai intelege nimeni ce-a patit motocicleta...

 

Las-o asa cum e de la mama ei!Doar nu crezi k printr-o explicatie pe forum o vei transforma in MotoGP:)))))))))

Acele aplicatii se modifica cu sonde de oxigen si cu schimbari majore in motor si subansamble.

Sunt folosite pe motoarele de curse atunci cand scade sau creste presiunea atmosferica si doar la nivel inalt.

 

 

eu intrebasem pt.ca stiu ca aveam urmatoarele valori:C1 0, C2 -2, C3 0, C4 -3 dar nu sunt sigur daca asa erau. Le trecusem la toate 0 nestiind ca trebuiesc notate valorile.cum se revine la setarile de fabrica?Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai jucat tetrix pe softul de Yamaha...

 

Deocamdata in Ungaria doar este Dynoul cu 4 senzori de oxigen pe fiecare piston in parte... Dyno capabil sa ti dea valorile exacte ale harii tale!!! Restul e nici macar nimereala.

 

Nu dau indicatii de acest gen k nu sunt Dyno imaginar...

 

Pune valorile initiale daca le mai sti exact si aia e sau du-te si plateste 400 euro ptr aceasta gresala...

 

Cum spuneam: Sunt pe aceste forumuri ptr a (va ajuta) va opri in a face tampenii pe motociclete doar k va spun niste necunoscuti (fara garantie) ce sa va stricati prin motoare!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai jucat tetrix pe softul de Yamaha...

 

Deocamdata in Ungaria doar este Dynoul cu 4 senzori de oxigen pe fiecare piston in parte... Dyno capabil sa ti dea valorile exacte ale harii tale!!! Restul e nici macar nimereala.

 

Nu dau indicatii de acest gen k nu sunt Dyno imaginar...

 

Pune valorile initiale daca le mai sti exact si aia e sau du-te si plateste 400 euro ptr aceasta gresala...

 

Cum spuneam: Sunt pe aceste forumuri ptr a (va ajuta) va opri in a face tampenii pe motociclete doar k va spun niste necunoscuti (fara garantie) ce sa va stricati prin motoare!!!

 

 

Multumesc!

Daca eu nu am stiut sper ca celilalti care citesc sa stie sa nu faca ce am facut eu!(notatile)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut din nou. Cer o parere de la voi..

Azi m-am trezit ca mica bestie boraste tot antigelul pe furtunasul de langa cric, dupa ceva timp de stat in coloana. Ati patit vreodata ?

Fiti mai putin duri, vad cateva persoane care chiar au habar pe aici. Nu vreau sa deranjez..

Multumesc. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de sfat, am pus 1/2 antigel - 1/2 apa distilata pana la limita din recipient. N-am inteles de ce azi, au fost zile toride in care nu fierbea asa.

Am notat... hepu, thanks :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deschide (cand e motorul rece) busonul de alimentare radiator si curata-l atat pe el cat si cercurile 2 pe care calca.

 

Daca peste vara n-ai avut probleme atunci cam de acolo e. Mai sunt si alte cauze dar sper sa nu se fi intamplat...

 

Umpli radiatorul si incarci vasul expansiune pana la limita MINIMA!!! Astfel vei putea vedea cand e la 100g cat a urcat in vas fara sa dai din nou pe afara.

 

Practic un motor ce functioneaza normal (al meu) nu incarc vasul expansiune deloc. Sistemul de racire are un gol de lichid totdeauna (dupa prima incalzire) gol care se duce in vas. Atunci cand acesta creste sau dispare total e clar k ceva nu-i place.

 

Motoarele de curse folosesc vas expansiune de 100 ml maxim si un furtun ce trece pe langa bord (transparent) ptr a vedea cand intra in regim gresit.

 

P.S. Uneori e bine sa "tipi" k sa fi auzit... In general incerc sa ajut motoarele sa nu se piarda in gresala. :tempted:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat Hepu G12, ala roz ..sa vedem ce se petrece. M-apuc de umblat la el. Cel de aseara, l-a borat deja pe drum..

 

Am terminat operatiunea, dar nu aia de care vb mai sus.

 

Deci e voodoo..cred ca exista un spiridus in parcare si care imi face glume de prost gust.

E full radiatoru de antigel, in vasul de expansiune (bidonasul ala) sunt ~100 ml ..bai ma lasi? pfff

 

Ma batea gandul sa rad tot lichidu din el si sa bag p-asta de acum.

 

Multumesc inca o data pentru sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai schimba-l pe tot daca nu ai tot roz/rosu/portocaliu in radiator acum.

 

http://www.bluecol.c...dex.cfm?page=75

Green antifreeze does not mix with long life antifreeze. Never mix the two colours in a cooling system. The organic acids in orange types will cause precipitation of silicates in the green type and corrosion protection is greatly reduced.

Asta se intampla daca amesteci antigel albastru sau verde cu antigel portocaliu/rosu/roz OAT.

 

img_5008.jpg?w=620&h=465

 

Pana vezi care e cauza pune apa distilata. Poate fi doar capacul radiatorului sau altceva. Dupa ce rezolvi schimba tot antigelul, ca tot ai cumparat.

 

Nu stiu cum e la R6, dar la mine sunt 2 marcaje pe vasul de expansiune. Cel de jos e nivelul la rece. Daca pui peste nivelul ala cu motorul rece o sa-l arunce afara cand se incalzeste. Semul de sus e nivelul la cald.

Editat de cristidb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit, scrie pe recipient.

 

Urata poza..

 

Am curatat alea 2 garnituri cum s-a scris mai sus si cele 2 cercuri pe care calca, era mizerie acolo ca la balamuc... gen ca nisipul. :)

 

E cam de amploare sa-l schimb pe tot acum, sunt la munca..da stiu, sunt mai libertin. Mai vad azi cum se comporta...

Editat de SiD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Antigelul ptr moto tau e galben fluorescent (motul-belray) dar e ok si cel auto (doar k nu tine la 125-motul 135 belray) si va creste volumul mai repede putin. Normal merge sicu apa distilata... La curse nu ai voie antigel ci doar apa distilata... Pista curata...

 

Nisipul ala de la valva capacului este de obicei cauza dar trebuia sa cureti cu o carpa si sub garniturile capacului k sa fie treaba completa. Eu curat cu un sprai de curatat frane si iese tot...

 

Atente!!! Multe manuale service sunt cu mici greseli k sa te trimita la service!!! Sa strici si sa te duci la specialisti... Valabil Auto-moto!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ..... as avea o problema cu luminile la un r6 din 2001

nu am faza lunga si faza scurta, in schimb merg flashurile

sigurantele sunt bune, becurile sunt bune, unul din releele de lumini se aude ca merge, celalalt in schimb nu face nimic

initial m-am gandit ca e vreun contact oxidat dar nu am rezolvat problema.

ma poate ajuta cineva cu un sfat ....sau macar cu un baiat priceput prin bucuresti

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...