JAGI Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Eventual poate o sa iti atinga carenele in partea de jos,la pinten,in momentul franari. Poate, dar nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 eu tocmai mi-am pus pe al meu, si nu face nici o figura, nu atinge nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Perfect, oricum m-am uitat si pe forumul R6, au confirmat si ei ca nu ar fi probleme. Va multumesc! O zi faina in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 am o problema si sunt curios daca a mai patit cineva asa ceva, acuma ceva timp am avut un accident cu motoru, a fost reparat(desfacut motoru) si acuma vad ca antigelu din vasu de expansiune dispare, adica il pierd si imi pica undeva prin fata, undeva de desupra la galerie si n-am depistat cam de unde. a mai patit cineva ceva asemanator? mentionez ca NU raman fara antigel pe circuit inchis dintre motor radiator, dar de cate ori torn in vasu de expansiune se face disparut cu timpu, poate il vad ca pica alteori nu. nu am am probleme sa se incinga motoru din cauza lipsei de solutie dar ma roade pe mine asa sa shitu ca nu pica si ramane acolo unde trebe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clau_c19 Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 am o problema si sunt curios daca a mai patit cineva asa ceva, acuma ceva timp am avut un accident cu motoru, a fost reparat(desfacut motoru) si acuma vad ca antigelu din vasu de expansiune dispare, adica il pierd si imi pica undeva prin fata, undeva de desupra la galerie si n-am depistat cam de unde. a mai patit cineva ceva asemanator? mentionez ca NU raman fara antigel pe circuit inchis dintre motor radiator, dar de cate ori torn in vasu de expansiune se face disparut cu timpu, poate il vad ca pica alteori nu. nu am am probleme sa se incinga motoru din cauza lipsei de solutie dar ma roade pe mine asa sa shitu ca nu pica si ramane acolo unde trebe ce model e??daca e cel cu carburatie atunci uitae la furtunasele care intra in carburatoare cele care vin cu antigel pe ele daca zici ca e deasupra motorului..si poti verifica toate furtunasele alea mici..sper ca am putu fi de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LocDog Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Ce consum are r6 de la 2007 incoa` ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Salutari! Vreau sa-mi iau niste manete rosii,scurte,gen LSL,dar n-as vrea originale ca nu vreau sa dau asa de mult pe ele.Stiti cumva replici mai ieftine,si de unde se pot lua ptr. un 2002? Ca ma tot uit si nu gasesc asa ceva(nici lsl nu gasesc peste tot rosii,mai mult negru si aurii) Si inca ceva,bujiile iridium stiu ca nu sunt recomandate ptr. motoarele pe carburatie(sau invers?!),ce bujii se recomanda ptr. 2002? As vrea ceva destul de calitativ.Precizez ca inainte de a o scoate de la "naftalina" o sa-i schimb uleiul cu unul Motul 300V(sau blue ray daca aduc la magazinul de la care iau eu). Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Manete chinezeÂşti găseÂşti pe ebay. Cu 2-300lei cred că le iei pe ambele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 ECU (Computer, Calculator, CDI) race, accesati urm link pt detalii. http://www.sbz.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=23251 Daca aveti intrebari, va stau la dispozitie, tel 0763 681 602, YM: jagib1972. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Ce consum are r6 de la 2007 incoa` ? De la 5...pana la...cat vrei tu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 ii modelu pe injectie, si am mai facuto lata acuma, mi-am cumparat un suport de ceasuri aftermarket pt un R6 din 2003 cica putin indoit ca no o cazut omu cu motoru(al meu fiind mai varza) si cu stupoare nu prea vad sa se potriveasca, bag niste poze la cel original si la cel aftermarket daca ma puteti ajuta cu idei. poate nu vad eu bine ceva, nu realizez cum sa indrept ce trebe pe acolo la suport ca sa fie bine. Multumiri anticipate la cei care se ofera sa ma ajute, ca atata mai am de pus pe motor pt sezon(suportu de ceasuri) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi_pci Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 Salutare!!! Am si eu rugamintea de a ma indruma catre unul sau mai multe tipuri de ulei recomandate pentru un R6 din 2002, pentru o utilizare normala "strada". Din gama Castrol ce recomandati? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@jinx Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 am o problema si sunt curios daca a mai patit cineva asa ceva, acuma ceva timp am avut un accident cu motoru, a fost reparat(desfacut motoru) si acuma vad ca antigelu din vasu de expansiune dispare, adica il pierd si imi pica undeva prin fata, undeva de desupra la galerie si n-am depistat cam de unde. a mai patit cineva ceva asemanator? mentionez ca NU raman fara antigel pe circuit inchis dintre motor radiator, dar de cate ori torn in vasu de expansiune se face disparut cu timpu, poate il vad ca pica alteori nu. nu am am probleme sa se incinga motoru din cauza lipsei de solutie dar ma roade pe mine asa sa shitu ca nu pica si ramane acolo unde trebe e posibil in momentul accidentului sa ti se fi indoit capacul sau gura de la radiator si sa nu mai inchida perfect.in timpul mersului temperatura urca si lichidul se evapora pe acolo! ps: nu sunt mecanic, dar eu stiam ca e normal sa nu ai lichid in vasul de expansiune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 e posibil in momentul accidentului sa ti se fi indoit capacul sau gura de la radiator si sa nu mai inchida perfect.in timpul mersului temperatura urca si lichidul se evapora pe acolo! ps: nu sunt mecanic, dar eu stiam ca e normal sa nu ai lichid in vasul de expansiune! SA NU AI LICHID IN VASUL DE EXPANSIUNE? CLAR NU ESTI MECANIC!Dar cu toate astea ai nimerit-o bine in prima propoztie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 In sistem Racing nu se foloseste vas expansiune ptr a exclude din greutate dar se verifica inainte de intrarea pe circuit, nivelul de lichid exact in radiator... In cazul tau (ai scris ca ai montat motorul) banuiesc ca accidentul respectiv a izbit motorul. Fa urmatoarele: Incarca vasul expansiune ochi si chiar apasa pe un furtun de cateva ori ptr a scoate cu motorul oprit tot aierul din inst racire. Porneste motorul si stai cu ochii pe vas sa vezi daca bolboroseste aier in vas. Banuiesc ca ai deformat quloasa (in cel mai rau caz) sau daca ai deschis motorul nu a fost montat si examinat minutios. Daca tot ai carenele jos cu o lanterna ar trebui sa depistezi zona de unde curge sisa ataci exact la tinta nu sa intrebi pe forum si sa faci cine stie ce tampenii. Cadrul de bord in cazul tau (sunt prea sarac sa-mi cumpar lucru ieftin) tre dus la tinichigiu... Tre incalzit si tras inapoi in coordonate cat de cat ca perfect nu va iesi niciodata din pacate. Am avut si eu clienti care au venit cu cadru bord SH fericiti ca au dat jumatate de pret pe el si i-a costat realinierea lui cat nu face si nici nu merge facut ceas ca cel de 150$ dar aia e, Zana carpace e la moda in vremurile astea pline de buzunare goale. Deci se poate dar necesita lampa de gaz si rabdare pana cand carena fata sta pe suruburile carenelor laterale. Baiatul cu Castrol!!! Nu folosi Castrol in R6 si nici in vreun YZF!!! Eu am fost sponsorizat de firma asta si cat am mers pe acest ulei am schimbat-reparat linia-arborele de m-am acrit. Bel Ray sau Motul altceva nu baga ca strici motorul! R6 este o moto de turatii inalte cu tolerante iesite din comun ce necesita la sistemul de ungere o atentie sporita. Nu se pot face probe pe ea ci mers exact cu ceea ce a fost testat de Piloti pe circuit altfel crapa. Filtrul de ulei se schimba odata cu uleiul OBLIGADO si recomand schimbarea uleiului la maxim 3500km. In rest intinde-i coarda ca tare bine suna acolo sus, sus, tot mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi_pci Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 Baiatul cu Castrol!!! Nu folosi Castrol in R6 si nici in vreun YZF!!! Eu am fost sponsorizat de firma asta si cat am mers pe acest ulei am schimbat-reparat linia-arborele de m-am acrit. Bel Ray sau Motul altceva nu baga ca strici motorul! R6 este o moto de turatii inalte cu tolerante iesite din comun ce necesita la sistemul de ungere o atentie sporita. Nu se pot face probe pe ea ci mers exact cu ceea ce a fost testat de Piloti pe circuit altfel crapa. Filtrul de ulei se schimba odata cu uleiul OBLIGADO si recomand schimbarea uleiului la maxim 3500km. In rest intinde-i coarda ca tare bine suna acolo sus, sus, tot mai sus. Merci mult de raspuns.....chiar nu stiam asta si sincer sa fiu eu folosesc castrol de ani de zile la masinile mele si ma gandeam ca ar fi destul de ok si gama moto. Acum spune-mi te rog mai exact, de la Bel Ray sau de la Motul..........ce ulei ar fi indicat sa bag? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 capacu se inchide bine, nu pierd apa/anigel(ce vreti voi) pe circuitu inchis motor-radiator. numa pe circuitu radiato-vas_expansiune. am verificat de mai mult ori nivelu de lichid in radiator si nu scade. temperatur este normal ca si inainte de accident si este normal sa ai lichid in vasu de expansiune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 capacu se inchide bine, nu pierd apa/anigel, este normal sa ai lichid in vasu de expansiune Pai ziceai ca te trezesti fara lichid in vas... Ne scuzi ca am incercat sa-ti gasim problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 e posibil in momentul accidentului sa ti se fi indoit capacul sau gura de la radiator si sa nu mai inchida perfect.in timpul mersului temperatura urca si lichidul se evapora pe acolo! ps: nu sunt mecanic, dar eu stiam ca e normal sa nu ai lichid in vasul de expansiune! Acum inteleg comentariile tale la adresa mea pe celalalt site....esti pe langa rau cu mecanica! Mai intai sa te apuci sa comentezi ceva...documenteaza-te! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Merci mult de raspuns.....chiar nu stiam asta si sincer sa fiu eu folosesc castrol de ani de zile la masinile mele si ma gandeam ca ar fi destul de ok si gama moto. Acum spune-mi te rog mai exact, de la Bel Ray sau de la Motul..........ce ulei ar fi indicat sa bag? Multumesc. Ai aici cam tot ce tine de servisarea motocicletei tale: http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/yamaha/600/yzf-r6/2002/?page=-1 Pretul este cel afisat si comanda ferma daca nu esti Service autorizat motonetro atunci o dai direct la mine. Iti recomand ca fiind cel mai bun ulei moto (mai ales R6) cel 10-50 dar si 10-40 e ok daca-l schimbi la maxim 2500. Eu personal merg in R1 2008 3500km cu 10-50 iar in MV Agusta 1000r 2008 cu 10-40 1500km. Este cea mai safe mod de ati tine motorul impecabil!!! Si in realitate cu toate ca pare din start o investitie mare la scurt timp sunt tinute ca si noi. Iti recomand daca nu o ti doar in linia rosie cand iesi sa mergi 2500 cu 10-40 sau max 3500 cu 10-50. 10-50 ul de la Bel Ray rezista la 250N pe testerul de frictiune, Motul la doar 140N iar restul nu sar de 120. Nu primesc nimic de la Bel Ray ca sa strig in gura mare ca e cel mai bun dar in SUA unde am aflat de el nu mai schimbam 4 motoare pe sezon (cum faceam cu Motul) ci doar maxim 1. R6 le din avatarul meu... Eu sunt posesor de BMW masina si pe capacul de ulei imi scrie Castrol dar eu merg cu Motul... Am Castrol in Duba transportoare la curse si e ok dar mai mult nu dau pe Castrol. Hai sa-ti mai zic ceva de acesti 2 Motul-Bel Ray: Am un Smart care merge cu Castrol 5-30 si dupa ce-am trecut pe Motul Auto 5w-30 masina a luat caluti si e mult mult mai fina in zgomote si miscare. Castrol nu mai e ce-a fost sau n-a fost niciodata la standardele clientului ci a fabricantului. Adica sa tina motorul dar la maxim 7 ani sa-si cumpere alta masina... Mai iti zic ceva din experienta mea profesionala: Motul este foarte bun dar sa-l schimbi la maxim 1000km de forja si maxim 1500 de normal.Curse maxim 3 antrenamente.1 zi. La 1500km s-a intors un client de-al meu cu un ZX6 ca nu-i mai intra bine in viteze (motul 2ester) si m-am tot invartit in jurul motoretei si am tot testat-o 30 min si tot nu intelegeam ce draqu are ca era parca inpanata cutia.Schimba foarte greu ca si lucru mecanic. Abia ce venise Bel Ray in Romania si cumparasem un stoc de 2000euro in garaj. Am luat hotararea de a schimba uleiul in motor pe cheltuiala mea iar daca asta era factorul sa fie platit de client. Ambii am fost de acord si spre mirarea mea 70%, motocicleta dupa schimb mergea ca unsa... Problema era uleiul nu alceva!!! Nu Fac reclama la Bel Ray pe bani chiar daca sunt sponsorizat la curse de ei cu uleiul si atat dar sunt singurii pe care am sa-i mai bag in motocicletele mele!!! Sper ca nu mi-am dat drumu la povestiri (din intamplari-experientze) sa va plictisesc dar eu personal asa am ales si nu mai am motoarele mele pe bancul de lucru sa scot spanul si bucatelele de cuzineti din curse. Bel Ray, faci ce vrei...)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Am un Smart care merge cu Castrol 5-30 si dupa ce-am trecut pe Motul Auto 5w-30 masina a luat caluti s Pe ce principiu a mai luat caluti? un test la roata sau doar pshihic? La 1500km s-a intors un client de-al meu cu un ZX6 ca nu-i mai intra bine in viteze (motul 2ester) si m-am tot invartit in jurul motoretei si am tot testat-o 30 min si tot nu intelegeam ce draqu are ca era parca inpanata cutia.Schimba foarte greu ca si lucru mecanic. pai kawa este renumita pentru "fiabilitatea" cutiilor, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Pe ce principiu a mai luat caluti? un test la roata sau doar pshihic? Bro. Am fost Pilot de teste MotoLife (de exemplu) si numai asta fac din 1991. Am Dynamometru dar inaintea acelor numere eu simt ce si cum. Nu am spus ca am luat 2 cai ca sa simta doar Dyno ci ca am luat caluti mai multi. S-a schimbat masina pe bune nu doar Psiho... pai kawa este renumita pentru "fiabilitatea" cutiilor, nu? Kawa e o motocicleta care are probleme diferite la fiecare... E motocicleta care atunci cand vine la mine ii spun omului ca nu-i pot garanta decat exact ceea ce fac si ca sincer nu l-as primi Am avut Kawa zx9 cand a aparut in 1998 (odata cu R1) si intr-un viraj pe "crcuitul" Arad mi-a dat punct mort intre 2 si 3. M-a aruncat afara de pe Pista la 180km/h de mi-a rupt dintii in gura... Am vandut-o la 2 saptamani dupaia lu altu sa se spele cu ea pe cap. In schimb ca despre Bel Ray e vorba, respectivul client cu ZX6 schimba uleiul la 4500km si de atunci (2 ani) nu s-a mai plans de nimic la cutie. Deci uleiul Bel Ray e bun si la greseli tehnice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 (editat) Pe ce principiu a mai luat caluti? un test la roata sau doar pshihic? pai kawa este renumita pentru "fiabilitatea" cutiilor, nu? eu am un r1 05 ,are 27.000 reali (+ / - s-a mers cu alta calcatura si ma cam fura la vitezometru) si a mers numai cu castrol 10w50 power racing , wheelie , forja ,ulei schimbat la maxim 3500 km . anu trecut nu mai pornea , l-am dus la "doctor" si inainte de toate s-a facut testul de compresie pe fiecare piston si erau toate valorile peste 14. uleiul a fost verificat mereu, completat pana in maxim si schimbat pana in 3500 ,4000 de km in functie de cum s-a mers cu el. am ales castrol deoarece motul nu are nici o formula gen 10w50 ci doar 15w50 , plus de asta fostul proprietar al motoretei folosea numai castrol. PS : nu mai pornea deoarece pastilele de la supape nu mai isi faceau treaba , prea mult mers in ture mari si au crapat ! eu nu cred ca castrolul dp louis e slab ! nu stiu cum ar fi fost cu motul , dar mai stiu ca fiecare isi lauda lucrul ales si il ridica la slavi. Editat Februarie 16, 2012 de christian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Kawa e o motocicleta care are probleme diferite la fiecare... E motocicleta care atunci cand vine la mine ii spun omului ca nu-i pot garanta decat exact ceea ce fac si ca sincer nu l-as primi Am avut Kawa zx9 cand a aparut in 1998 (odata cu R1) si intr-un viraj pe "crcuitul" Arad mi-a dat punct mort intre 2 si 3. M-a aruncat afara de pe Pista la 180km/h de mi-a rupt dintii in gura... Am vandut-o la 2 saptamani dupaia lu altu sa se spele cu ea pe cap. In schimb ca despre Bel Ray e vorba, respectivul client cu ZX6 schimba uleiul la 4500km si de atunci (2 ani) nu s-a mai plans de nimic la cutie. Deci uleiul Bel Ray e bun si la greseli tehnice... Total in asetimentul tau pana aici, insa la intrebarea cu luatul calutilor in plus doar ca sa schimbat uleiul la masina aia cum este? asta ma interesa cel mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 Total in asetimentul tau pana aici, insa la intrebarea cu luatul calutilor in plus doar ca sa schimbat uleiul la masina aia cum este? asta ma interesa cel mai mult. Ok. Vad ca esti de profesie mecannic deci sti ce este intr-un motor si fiecare componenta cum a fost construita. Arborele si bielele sunt prin turnare Greutatea in miscare inertial creste odata cu viteza Un gram la 3000rpm se transforma in 50grame. Asta depinde si de diametrul corpului ce i se masoara inertia. Adica pe babeste daca ai avea o roata plina de namol nu veireusi sa iei curbele cum trebuie... Uleiul: Arborele, pistoanele si bielele sunt componente originale care sunt executate prin turnare. Turnarea lor lasa in urma pori care stau incarcati cu ulei. Cu cat granulatia-vascozitatea si gradul de ungere este mai bun cu atat aceste particole vor fi inlaturate mai usor si se va usura mai repede. In sistem competitional la clasele GP-Moto si F1 Auto, constructorul are voie sa slefuiasca-poliseze aceste componente. Isi si permite ca buget. Acele motoare pierd din greutate (nu foarte mult) prin polisare dar marea diferenta o face faptul ca nu mai sta uleiul pe ele deloc. Acestia stiu exact care este cel mai Race ulei care se scurge cel mai usor ptr acreste randamentul total al motorului respectiv. In cazul nostru: Motul si BelRay ester foloses aditivi creati exact ptr acest factor, dar totodata sunt si uleiurile cu cel mai inalt punct de frictiune. Babeste: Daca iti dau o sanie cu 50kg pe ea si tre s-o tragi dupa tine pe 100m, cand vei scoate timp mai bun? Cand o tragi pe asfalt sau pe gheata? Ca doar cand am schimbat uleiul nu am uns si rotile... Acest timp obtinut de tine este direct proportional cu puterea. Astfel cu un ulei care are aditivi de scurgere mai avansati si aditivi de ungere foarte buni tu vei reusi sa scoti dintr-un motor mai multa putere. Din nou babeste: La Smart 50cp 800cc si 900kg fiecare lucrusor se simte foarte mult. Este o masina care ca si prioritati a fost construita astfel: 1 rezistenta mare la impact (900kg cocpit-cadru din Otel) 2 consum mic motor mic supraalimentat 3 cutie semiautomata cu ambreaj uscat si actuator ptr a inlocui ambreajul. Este o masina atipica mecanic dar care foloseste tehnologie rar intalnita la alte vehicole. Este un mare succes al casei Mercedes si bineinteles a celor ce-o detin. Masina asta simte imediat nu doar uleiul ci si motorina sau chiar presiunea atmosferica. Cand ea se simte cel mai bine te face sa simti asta iar atunci cand nu-i place nimic te duce unde ai nevoie dar simti ca tuseste. Am dat exemplul cu Smart deoarece pe ea simti cel mai bine ce-i bun sau nu. Sper ca m-am facut inteles in una din variante si sincer am folosit ca exemplu Smart deoarece R6 este clasa Smart a lui YZF. Eu pe R6 am simtit combustibilul si uleiul. La R1 mult mai greu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.