VanHelsing Postat Ianuarie 6, 2008 Share Postat Ianuarie 6, 2008 Ms mult MUSASHI R6... acum ca stiu si chestia asta nu-mi mai ramane de facut decat sa astept vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viper12121986 Postat Ianuarie 8, 2008 Share Postat Ianuarie 8, 2008 nou membru cu probleme, r6 suparat dupa botez a ramas fara capac la alternator si suportul de prindere al scaritei, unde le gasesc sa le comand???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimitris Postat Ianuarie 8, 2008 Share Postat Ianuarie 8, 2008 ieftin le gasesti pe ebay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi_from_hell Postat Ianuarie 12, 2008 Share Postat Ianuarie 12, 2008 sal all...un monopost de r6 '03....shi o toba stock r6 '07..din aceea scurta...sh...sau noua...shtie careva de unde pot sa cumpar...?.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MUSASHI R6 Postat Ianuarie 14, 2008 Share Postat Ianuarie 14, 2008 cum zicea si Matrix eBay-ul e cea mai larga si ieftina oferta http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SLIP-ON-YAM...1QQcmdZViewItem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr3e3tu Postat Ianuarie 14, 2008 Share Postat Ianuarie 14, 2008 sa asteptam vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VanHelsing Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 care e consumul la r6? in oras si afara la diferite turatii de exemplu pe la 4000-5000, pe la 6000-8000, si de la 10000 in sus. am inteles ca are consum intre 4,5 si 7 %. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 mi se pare optimist consumul in afara din oras cu la 4-5000 rpm stai pe loc, te depaseste si caruta pe la 8000 incepi sa prinzi ceva viteza partea buna e ca pe la 10mii incepe sa pompeze adrenalina si uiti de consum, altfel ai trage pe dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razorbladed Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 care este consumul mediu de benzina al unui r6 din 2000 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Ianuarie 25, 2008 Share Postat Ianuarie 25, 2008 care vreti ceva pentru motoare..... /index.php?showtopic=168486 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skydiver Postat Ianuarie 25, 2008 Share Postat Ianuarie 25, 2008 Salutare, Compatrioți, am nevoie de o diagramă de putere&cuplu/rpm Âşi una treaptă de viteză&viteză/rpm. Motoreta e cea din semnătură. Mulțam Âşi hai cu 10-15 Celsius! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VanHelsing Postat Ianuarie 25, 2008 Share Postat Ianuarie 25, 2008 cateva pagini mai inapoi este pus manualul de la r6 sau cartea tehnica in format pdf. cred ca gasesti acolo ceea ce cauti la rubrica "specifications" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Ianuarie 25, 2008 Share Postat Ianuarie 25, 2008 sall fratilor...are si tata un monstru din asta......2005..30.000 km albastru cu alb......mere de rupe ......fata de mobra mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny meke Postat Ianuarie 26, 2008 Share Postat Ianuarie 26, 2008 Primiti si un "intrus" la voi pe topic?? detinator de Thundercat ...doar e un-q lu r6...nu?? Super tare mobra pt incepatori....hai cu vara aia mai repede ca nu mai am rabdare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skydiver Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 cateva pagini mai inapoi este pus manualul de la r6 sau cartea tehnica in format pdf. cred ca gasesti acolo ceea ce cauti la rubrica "specifications" Nu estem... l-am puricat pe tot... Alte sugestii?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Diagrame de putere gasesti pe majoritatea siturilor producatorilor de evacuari, pt a demonstra cresterile de putere, intre stoc si aftermarket, sau la power comander, pe site. La viteza nu stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skydiver Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 (editat) Diagrame de putere gasesti pe majoritatea siturilor producatorilor de evacuari, pt a demonstra cresterile de putere, intre stoc si aftermarket, sau la power comander, pe site. La viteza nu stiu Merci de indicaţii, am găsit ceva, dar parcă nu-mi vine să cred că se pierd 24 de cai (din 120) de la motor la roată... (vezi poza), despre viteze, nimic pe nicăieri... Foarte interesat de alte sugestii! Sănătate! Editat Ianuarie 28, 2008 de skydiver Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mayaghery Postat Februarie 2, 2008 Share Postat Februarie 2, 2008 salutare!am si eu 2 nelamuriri:mi-am luat de curand un r6 din 2000,si va intreb daca chiar este nevoie de amortizoir de ghidon?shi...pe joja de ulei nu scrie un max si minim sunt doar niste carouri...cum se verifica nivelul?multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VanHelsing Postat Februarie 3, 2008 Share Postat Februarie 3, 2008 amortizor de ghidon cred ca iti trebuie, nici eu nu am si am avut cateva probleme in curbe mai ales unde era asfaltul putin denivelat. pe joja sunt carouri. unde se termina carourile cat mai aproape de varful jojei insemana ca e nivelul minim si unde incep carourile aproape de mana ta insemana ca e nivel maxim. eu am nivelul la mijloc, cred ca este cel mai ok asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mayaghery Postat Februarie 3, 2008 Share Postat Februarie 3, 2008 merci mult!cu joja asa am banuit si eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skydiver Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 O întrebare pentru posesori mai vechi de R6: ce ulei să pun în ea? M-am hotărât asupra mărcii (MOTUL) dar nu Âştiu ce ar fi mai potrivit: 7100 ester 10W-40 sau 300 V 5W-40 double-ester. Am înțeles cam care ar fi treaba cu ele, dar intenționez să merg cu mobra Âşi prin oraÂş unde, probabil, nu o voi duce până la 10-12.000 de ture plajă în care Âşi-ar face treaba excelent cel de-al doilea ulei menționat. În cazul în care aÂş folosi 7100 atunci, probabil, nu ar mai fi recomandat să depăÂşesc 10.000 de ture, dar acolo e toiul distracției când scap de aglomerație. Care din cele două s-ar preta mai bine la utilizarea descrisă? Sau îmi fac prea multe probleme Âşi să-mi văd de treabă cu 300 V? Merci anticipat Âşi asfalt uscat (Âşi cald...)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suru Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 Pentru doritori!!! Puteti vedea noul R6 (2008) in show-room-ul Yamaha din Bd Ghencea 24. Va astept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi_from_hell Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 am shi eu o mica problema.....relantiul nu e regulat...shi parca merge in 3....la turatie..daca o tzin la 2500 de ture...nu scade deloc...dar uneori cand stau la semafor....sta ce sta...dupa care zici ca merge in 3...ba ashsi revine...... o fii din cauza...ca ..-m-am grabit shi am bagat benzina de 95....eu am yzf din 2003 pe injectie....shtie careva sa-mi raspunda..??.....pana acum nu a facut ... mi se pare ca a facut a mai facut o dta..shi daca ma gandesc bine tot de 95 de octani am bagat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 dar parcă nu-mi vine să cred că se pierd 24 de cai (din 120) de la motor la roată... (vezi poza) Puterea indicata de producator e puterea dezvoltata la arborele cotit al motorului De acolo se alimeteaza instalatia electrica, de racire, de ungere etc... Mai exista pierderi ciematice din elementele de transmitere a puterii, ambreiaj, cutie .... lant In principiu cam atatia cai se pierd de la motor pana la roata Nasol ... ehh ? Chiar ca sa vina odata caldura ia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 am shi eu o mica problema.....relantiul nu e regulat...shi parca merge in 3....la turatie..daca o tzin la 2500 de ture...nu scade deloc...dar uneori cand stau la semafor....sta ce sta...dupa care zici ca merge in 3...ba ashsi revine...... o fii din cauza...ca ..-m-am grabit shi am bagat benzina de 95....eu am yzf din 2003 pe injectie....shtie careva sa-mi raspunda..??.....pana acum nu a facut ... mi se pare ca a facut a mai facut o dta..shi daca ma gandesc bine tot de 95 de octani am bagat.... ai putea sa verifici bujiile..am trecut si eu prin asta cu yamaha. am bagat benzina proasta si am crezut ca am distrus motorul..bine ca si'a revenit. evident bujiile erau de aruncat . zic ca merita sa bagi mereu benzina buna..sa nu te uiti la 20-30 de bani ..ptr ca influenteaza mult mersul motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.