Mo Weed Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 eu nu vad nimic de comentat aici, omu si-a rupt capul pe barba lui, fara permis, fara costum, fara experienta, fara....fara......bine ca nu a luat pe nimeni dupa el! cazurile astea sunt deja atat de multe incat au intrat in rutina...totul va escala, vor muri si mai multi "smecheri" pentru ca suntem o tara de retrograzi inca! pana nu se vor lua masuri de genul amenzi usturatoare, dosare penale si interdictii de a te mai sui pe motor...ne vom raci gura de pomana! iti explic eu sa intelegi... din ce spunea o ruda de a lui la stiri omul isi vanduse masina sa isi ia motor, noi astia care trecem de la masina pe motor avem un mare defect, in caz de pericol suntem obisnuiti sa apasam frana cu piciorul... devine ceva instinctual in caz de pericol. Asa ca , s-a speriat, iar primul lui instinct a fost sa apese pe piciorul drept.... in curba. frana spate + curba = cazatura. offtopic: tu esti ala care se da pe o roata in fiecare zi pe clucerului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Weeman Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 In primul rand, sanatate riderului si recuperare cat mai rapida... In al doilea... nu-mi pare plauzibil ce zici tu mai sus... Eu, dupa ce am terminat scoala (unde esti invatat sa folosesti numai frana spate ca altfel blochezi fata si pici), am uitat aproape complet de frana spate. Totusi, poate fi valabil ce zici tu in cazul unora. Insa... nu prea e instinctual sa mergi pe o roata, cu viteze destul de mari, etc (tind sa cred ca omul avea cat decat un pic de experienta). ...zic! Daca franarea masini a devenit ceva instinctual cu siguranta vei avea aceasta problema. daca ai undeva putin peste 1000 km pe masina sunt sigur ca in caz de pericol strangi din buci si inchizi ochii in loc sa franezi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deadcow Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 sa speram ca-i bine ca e tare tanar.cine il cunoaste sa zica daca e adevarat ce spuneau aia la teveu.cineva a zis ca e in coma dar cand colegii l-au filmat el incerca sa se ridice si nu putea. au mai zis ca are politraumatism la torace si abdomen. p.s. mai devreme cineva scria ca nu se franeaza cu spatele pe supersporturi sau nu se franeaza deloc cu spatele. e cea mai mare prostie pe care am auzit-o. se franeaza cu spatele intotdeauna.in orice situatie.pe orice asfalt , cu orice cauciucuri si pe orice mobra.daca nus tii sa franezi blochezi roata.cand ii dai drumu faci higside. tot cu spatele modifici trasa in curbe. am cercetat eu pe pielea mea si asta-i adevaru. inafara de asta pui aderenta pe fata ca atunci cand franezi cu fata sa nu o blochezi si pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 (editat) Masina - motocicleta ... doua lucruri total diferite. Instinct, auzi Nop, este vorba doar de lipsa de experienta. Nimic mai mult. Daca te dai "pe-o ruata" asta nu inseamna ca ai neaparat experienta. Sa fiti iubiti! PS Se franeaza cu ambele frane! intai fata, dupa care, cu o concentrare de invidiat, spatele. Este relativ simplu Editat Septembrie 24, 2009 de GabiButon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
procust Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Voi comentati cu ardoare o animatie facuta de un angajat al PRo Tv care probabil nici nu stie ca motocicleta are frina fata si spate. Animatia a fost facuta ca pentru o masina. Faza cu zburatul cu motocicleta fara sa-i dea drumul e chiar haioasa. In alta ordine de idei- pentru multi motociclism inseamna mina in gaz la "blana" pe linie dreapta sa lesine imbecilii de pe margine de admiratie. Dupa aia nu mai stiu cum sa opreasca. Daca mai apare si o curba s-au c.... pe ei. Dar ei sunt regii vitezei. De obicei au echipament sumar ca altfel nu pot fi recunoscuti de pe margine. Poate nu moare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 sursa: http://stirileprotv.ro/stiri/eveniment/a-i...era-filmat.html intamplarea o facut sa vad stirea pe protv Accidentul s-a produs undeva pe data de 19. http://stiri.botosani.ro/stire/8673/Tanar+...cleta!.html Pe 23 a ajuns la PROTV. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusz Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Daca franarea masini a devenit ceva instinctual cu siguranta vei avea aceasta problema. daca ai undeva putin peste 1000 km pe masina sunt sigur ca in caz de pericol strangi din buci si inchizi ochii in loc sa franezi... La stransul bucilor si inchisul ochilor as mai adauga marirea vitezei (vezi Leana Basescu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tembelutzu Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 cazurile astea sunt deja atat de multe incat au intrat in rutina...totul va escala, vor muri si mai multi "smecheri" pentru ca suntem o tara de retrograzi inca! pana nu se vor lua masuri de genul amenzi usturatoare, dosare penale si interdictii de a te mai sui pe motor...ne vom raci gura de pomana! CORECT! Mesaj completat Exista si o LEGE care prevede ca in primii doi ani de categoria A nu ai voie sa conduci un motor mai puternic de... (nu mai stiu exact cati CP). Un om cu mintea la cap ar intelege de ce si mai ales ar sta departe de un motor super-sport, cel putin pentru inceput. 25 Kw sau un raport putere/greutate care depăÂşeÂşte 0,16 Kw/Kg parca.... si cu toate ca nici mie nu-mi convine (vreau un chopper care sare de puterea asta cu toate ca un choper e mai "cuminte"), sunt intru totul deacord cu legea. Mai stiu ca se poate conduce daca ai peste 21 de ani si daca promoveazi un test specific de cunostinte si comportament... Stie cineva despre ce e vorba si unde se da (face, tine,) acest test? Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roxynel Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 In primul rand, sanatate riderului si recuperare cat mai rapida... In al doilea... nu-mi pare plauzibil ce zici tu mai sus... Eu, dupa ce am terminat scoala (unde esti invatat sa folosesti numai frana spate ca altfel blochezi fata si pici), am uitat aproape complet de frana spate. Totusi, poate fi valabil ce zici tu in cazul unora. Insa... nu prea e instinctual sa mergi pe o roata, cu viteze destul de mari, etc (tind sa cred ca omul avea cat decat un pic de experienta). ...zic! numai stiu sigur dar mie la scoala kiar mi-a zis sa nu fol frana spate .. asta in prima ora.. dupa care nu mi-a mai zis nimic.. dar NIMIC ! si cu siguranta ca nu avea experienta .. nici el nici restul care ii vdm in filmulet.. se ridicau pe-o roata .. da .. din gaz .. la viteze ff mari .. asta nu e experienta.. motor puternic+ mana in gaz blana + si ciupit putin ambreiajul si uite asa oricine se ridica pe-o roata.. daca avea exp o ridica la vit mica sau chiar de pe loc si numai patea nimic .. sanatate multa "bikerului" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 mi s-a parut mie sau tovarasul motociclist se dadea cu permisul fara? daca e fara permis, LOL. sincer ma XXX si in suferintele lui si in experienta lui si in tot. PS: astept prima piatra in cap pentru asemenea lipsa de compasiune si respect. Inca o data, daca era fara permis, LOL. Sau M**e & LOL. Daca nu, poate scapa si apuca sa invete ceva din asta. Avea permisul suspendat insa avea DOVADA INLOCUITOARE! Echipament avea, insa doar pe jumatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AH-1488 Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Ma mir ca nu s-a rupt in doua cand a luat borna in brate (probabil moldovenii sunt mai atosi, chiar daca-s fragezi de varsta). Sau o fi dat cu capul, care a actionat ca un airbag (?). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Ma mir ca nu s-a rupt in doua cand a luat borna in brate (probabil moldovenii sunt mai atosi, chiar daca-s fragezi de varsta). Sau o fi dat cu capul, care a actionat ca un airbag (?). cata compasiune pentru fratii tai " moldoveni" asa zic de obicei oltenii =)) lol asta ca off topic... ontopic sanatate si insanatosire grabnica ... fiecare le are pe ale lui ... oricum de data asta la cam costat ... nu mai are sens sa comentam mai mult... faptul e consumat. asfalt uscat tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AH-1488 Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Manifest o cantitate egala de compasiune pentru orice retardat care si-o face cu mana lui, indiferent din ce zona a tarii ar proveni. On topic, si eu ii doresc insanatosire grabnica bietului baiat si astept cu deosebit interes urmatoarele aventuri, cu mentiunea ca as dori mai multe unghiuri de filmare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atomis Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Se pare ca Doamne Doamne il iubeste............ Doamne ajuta sa se face bine Ciprian se simte mai bine.. de astazi i se da sa manance supa, sucuri naturale, iaurt.. Se va face bine, pt ca este un om puternic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
usernome Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 nu stiu de ce spuneti ca daca nu avea permis asa ii trebuie, ce conteaza daca are permis sau nu are sau il are suspendat tot pentru viteza. daca il avea si cadea cu 200km/h insemna ca a gresit mai putin si tineati mai mult cu el? daca veneam din sens opus si ma lovea mai conta ca are sau nu permis ca tot cu 200 venea. handicapat e oricum, din partea mea poate sa se dea si cu 300 atat cat nu risca decat poponeata lui. 90% din cei care isi iau motoare si le iau pentru senzatie, cand stai pe motor si il accelerezi simti cum se ridica parul pe tine. e normal sa alergi cu el dar alearga pe pielea ta nu risca sa faci praf si pe altii. din partea mea sa se faca bine si sa ii vina mintea la cap! peste 10 ani va gandi altfel asta daca mai apuca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusz Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 numai stiu sigur dar mie la scoala kiar mi-a zis sa nu fol frana spate .. asta in prima ora.. dupa care nu mi-a mai zis nimic.. dar NIMIC ! si cu siguranta ca nu avea experienta .. nici el nici restul care ii vdm in filmulet.. se ridicau pe-o roata .. da .. din gaz .. la viteze ff mari .. asta nu e experienta.. motor puternic+ mana in gaz blana + si ciupit putin ambreiajul si uite asa oricine se ridica pe-o roata.. daca avea exp o ridica la vit mica sau chiar de pe loc si numai patea nimic .. sanatate multa "bikerului" am zis "cat de cat", in sensul de suficienta incat sa nu incurce frana fata cu cea spate... bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bavareze Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 Eu un circuit la Bacau ... nu stiu cat de "decent" e, insa multi prefera sa vina sa se "dea" pe el! Multa bafta! ala e de karting. e ca si cum ai vrea sa te dai cu barca cu motor de viteza pe lacul cismigiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 eu am o regula-fiecare pe barba lui; daca sunt dobitoc stau acasa.se pare ca altii nu gandesc la fel sau nu are cine sa le spuna asta! sanatate omului in cauza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Claw Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 (editat) ... cu o "mica" mentiune - motociclistii "adevarati" stiu ca frana spate poate fi folosita (cu mare grija) in curba - nu neaparat pentru a incetini viteza, ci pentru ca prin aceasta manevra bascula spate coboara, ampatamentul se reduce, respectiv trasa poate fi modificata. AAA.... ma scuzi ca te deranjez.... da in cazul in care citesc si astia mai mici pe aici explica un pic cum frana spate modifica ampatamentul reducandu-l ?? . Frana fata inteleg ca ar putea sa faca asta (si nu in curba) da spatele nu prea vad cum. Editat Septembrie 25, 2009 de Claw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NoMaam Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 Avea permisul suspendat insa avea DOVADA INLOCUITOARE! Echipament avea, insa doar pe jumatate! Si cu dovada inlocuitoare te dai cu 200 la ora? Or fi alte restrictii pentru dovezi. Minunat! Bine ca nu a dat peste careva, in rest sanatate si poate ne vine mintea la cap/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 A gresi e omeneste. Cu totii gresim. Dar nu toti ne spargem in figuri pe-o roata. Aia care o fac si cad, nu fac 'greseli omenesti', fac greseli cretinesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 atit va zic: lupul isi schimba parul, da' naravul ba. daca se face sanatos isi ia R1. de ce zic asta? cunosc un baiat in iasi care a facut dauna totala la un R6 si un 600 RR. la fel in ambele situatii: s-a dus in curba dindu-se talentos. odata la 100, a doua oara la 150. prima oara scapat cu contuzie minora, a doua oara oase-n gips. vroia sa roada cauciucu' pina-n margine, cu toate ca multi i-au zis ca mai sigur e cu smirghel. a, am uitat sa mentionez ca asta in nici 5000 de km facuti pe motor. inca ceva: are 30 de ani, nu 18, nu 22. dupa al doilea accident a zis ca-si ia motor mai linistit, daca-si ia. ia ghiciti ce are acuma? R6. m-am intilnit cu el la un semafor acuma citeva zile. a demarat ca racheta si pina a disparut din raza mea vizuala cred ca trecuse de 100. asta intr-o zona foarte circulata a iasului. in lumina celor scrise mai sus, vin eu si va-ntreb: ce rost au toate discutiile astea pe marginea unor accidente? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 unii invata cate ceva altii nu . eu spun ca sectiunea asta de accidente e utila , oricum am privi-o . si poate ar fi si mai utila daca ar avea mai multe poze cu accidentele in cauza (sau altele) si mai putina sfada . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 AAA.... ma scuzi ca te deranjez.... da in cazul in care citesc si astia mai mici pe aici explica un pic cum frana spate modifica ampatamentul reducandu-l ?? . Frana fata inteleg ca ar putea sa faca asta (si nu in curba) da spatele nu prea vad cum. stie el ce stie, nu prea explica bine insa. sa incerc eu: ca sa iei un viraj, trebuie sa apleci motorul. in general, vorbind. ca sa-ti iasa mai bine - in afara de contravirare - poti sa faci urmatoarele - separat sau combinate: 1 - lasi gazul o idee mai moale 2 - franezi usor de tot cu spatele 3 - franezi usor de tot ca fata ( inainte de a apleca motorul) astea manevre incarca fata si ai aderenta mai buna... la chestia cu modificatul distantei dintre axe nu ma bag. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 (editat) acuma am vazut ca e si film. ce n-a observat sau n-a comentat nimeni e ca era alt gaustraider in fata lui si probabil scenariul a fost cam urmatorul. gaustraider din fata (il notam cu GR1) i-a dat mai tare, drept pt. care gaustraider din spate (notat de-aici incolo cu GR2) s-a simtit lezat in virilitatea lui si i-a dat si el tare, sa recupereze. probabil s-a intimplat o treaba tipica: fiind chitit sa-l ajunga pe GR1, GR2 a uitat de curba si a trebuit sa incetineasca cind oricum era prea tirziu. daca a blocat spatele intr-asa un hal e clar ca s-a speriat rau de tot (oricit de putina experienta ar fi avut) deci se poate trage concluzia ca avea o viteza mult prea mare pentru curba aia, probabil nik nu l-ar fi salvat. iaca de asta nu merg eu niciodata la "ture cu baietii". apropos de asta, baietul de mai sus, ala pasionat de stricat R6-uri si RR-uri, tot asa si-a luat-o prima data. s-a dus pe sculeni (pt. ieseni) nu niste forjatori care stiu sa se dea si a ramas in urma. i-a dat tare sa-i ajunga, da' a uitat ca inainte de curba mai tre' sa si frinezi. s-a speriat si a frinat in curba. cind ziceam ca discutiile astea pe marginea accidentelor sint inutile ma refeream la faptul ca invariabil evolueaza la fel: se ajunge la certuri gen ca nu stia sa frineze, va invat eu cum sa frinati, altu' vine si zice ca nu-i adevarat, nu asa se frineaza, va zic eu cum, etc. you get the idea. si in general certurile sint derivate din accidente a caror cauza nu este lipsa tehnicii, nici macar lipsa experientei, ci prostia. oricit ai citi pe net cum sa te dai cu motoru', atita timp cit nu realizezi ca motociclismul se invata cu pasi mici si crezi ca o sa fii primul care o sa reuseasca sa sara peste capitole si o sa ramina-ntreg, e degeaba. asta e, pretul unui photo shooting e terapia intensiva. unii au 5 bilute si si-l "permit". Editat Septembrie 25, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.