Sari la conținut

Accident grav la intrarea in pasajul Unirii


Roxynel
 Share

Postări Recomandate

nu conteaza ce ai, cat ii de mare sau cat ii de tare....ci cat de des si cum o folosesti....intelegi! :laugh:

 

P.S. domnu moderator, poate ca ar trebui sa mai puneti mana pe niste calaloage cu motociclete...nu de alta, dar ori cunostiintele in domeniu lasa de dorit sau graba la vizionarea pozelor...

 

Atunci cand moderezi ceva nu poti sa dai in mod repetat cu "mucii-n fasole"..

 

Mai devreme m-am luat de lipsa lui de interes vizavi de acele motoare asemanatoare unor curse Tarom, nici pe departe de cilindre sau motor/marca :laugh:

Editat de Gixxx'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 79
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cum naiba a ajuns bmw-ul in halul ala ,daca ei aveau viteze egale(cum scria cineva mai sus)?Cu siguranta au fost vr-o 40 de km dif intre vitezele lor daca auto arata cum arata, doar in urma unei coliziuni cu o moto.Mai este ceva neclar.Oricum ii doresc insanatosire rapida motociclistului nelinistit.

 

Termina-te prietene cu replici de genul asta ... alt expert tehnic pe interval?? La urmele alea de franare .... ia draq si tu tabelu` ala si uita-te vei avea o surpriza NEplacuta comparativ cu afirmatiile tale...

Mesaj completat

din poze se pare ca domnul cu BMW'ul a incercat sa intoarca pe linie dubla continua, nimic nou sub soare, baietii acestia de banuti gata au impresia ca absolut totul li se cuvine

eu vin dupa un accident, pe 21 iulie m-a trantit un idiot care nu s-a asigurat si a facut stanga cu mine, fractura de clavicula, placa de tinanium cu 6 suruburi, etc...

domnul sofer nu a cheltuit 1 leu pana acum si se plimba bine mersi cu masina si dovada

 

tara de doi bani!

sanatate fratelui!

 

Uite alt exemplu de "omuletz verde" care face parte din categoria celor care nu merita sa aiba permis de conducere ... discutile ulterioare sunt cu caracter pur orientativ ...

Mesaj completat

Din ce am inteles eu motocicleta vroia sa faca stanga de pe banda 2 (care intra in pasaj) pe banda 3 (care nu intra) si BMW-ul pe 4 roti exact invers, ca masina a tras o frana de circa 18 metri si ca motocicleta dupa ce a lovit masina a decolat si s-a dezmembrat (si probabil nu a franat). Inca nu am vazut un citat dintr-o declaratie oficiala a Politiei, asa ca nu e prea clar ce s-a intamplat acolo in afara faptului ca motocicleta s-a imprastiat in toate directiile si aripa dreapta fata de la BMW arata rau de tot, asa ca eu as zice ca e destul de sigur ca motocicleta (R6) nu circula foarte incet, dar in mod si mai cert ca motociclistul nu s-a uitat bine in stanga. Dar am mai vazut si accidente la viteze relativ mici unde motocicleta s-a facut varza, asa ca eu as astepta parerea celor de la rutiera...

 

Nici nu o sa vezi asa ceva, de ce te lamuresc eu pe PM. Anyway pe I.C. Bratianu nu se circula perpendicular pe sensurile de deplasare si al dracului marcajul ala dublu continuu ca se vede si din satelit dar deh .... stau si ma intreb ce replici aveati daca in oaresce masura era vinovat BMW-ul ... nici nu vreau sa ma gandesc ... apropo ca sa va mai zic una noua: se pare ca la un accident grav/mortal de circulatie petrecut cu putin timp in urma in bucuresti (interval intre 1 saptamana si 1 luna) pana la urma s-a dovedit faptul ca moto este DIN NOU vinovat ... nu voi dezvolta subiectul insa ca o observatie in ultima luna din accidentele moto petrecute in Bucuresti cam multe isi schimba incadrarea dupa ce se vizioneaza inregistrarile video... si se cam intorc ...

 

P.S.: Weeman ai ignore de la mine si nu vad ce scrii dar iti jura fratele tau ca data viitoare cand ma mai depasesti prin dreapta ma fac ca nu ai pastrat distanta laterala corespunzatoare -- vezi art. 47. Si da este o amenintare!! Nu trebuie sa fac eu manevre sa te evit pe tine din cauza prostiei care zace in capu tau!

Editat de Nightwolf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Termina-te prietene cu replici de genul asta ... alt expert tehnic pe interval?? La urmele alea de franare .... ia draq si tu tabelu` ala si uita-te vei avea o surpriza NEplacuta comparativ cu afirmatiile tale...

Mesaj completat

 

 

Uite alt exemplu de "omuletz verde" care face parte din categoria celor care nu merita sa aiba permis de conducere ... discutile ulterioare sunt cu caracter pur orientativ ...

Mesaj completat

 

 

Nici nu o sa vezi asa ceva, de ce te lamuresc eu pe PM. Anyway pe I.C. Bratianu nu se circula perpendicular pe sensurile de deplasare si al dracului marcajul ala dublu continuu ca se vede si din satelit dar deh .... stau si ma intreb ce replici aveati daca in oaresce masura era vinovat BMW-ul ... nici nu vreau sa ma gandesc ... apropo ca sa va mai zic una noua: se pare ca la un accident grav/mortal de circulatie petrecut cu putin timp in urma in bucuresti (interval intre 1 saptamana si 1 luna) pana la urma s-a dovedit faptul ca moto este DIN NOU vinovat ... nu voi dezvolta subiectul insa ca o observatie in ultima luna din accidentele moto petrecute in Bucuresti cam multe isi schimba incadrarea dupa ce se vizioneaza inregistrarile video... si se cam intorc ...

 

P.S.: Weeman ai ignore de la mine si nu vad ce scrii dar iti jura fratele tau ca data viitoare cand ma mai depasesti prin dreapta ma fac ca nu ai pastrat distanta laterala corespunzatoare -- vezi art. 47. Si da este o amenintare!! Nu trebuie sa fac eu manevre sa te evit pe tine din cauza prostiei care zace in capu tau!

 

Macar aveai ma "ruleta" la tine? :laugh:

Mesaj completat

Acum pe bune,daca era ametitul ala cu conserva de vina ce iures se isca pe topic !? Huoo,conservarii etc. Cum o fi sa stai cu masina iarna in service,cu permisu suspendat pt cercetari si sa mergi cu Ratb-ul pt ca unu din baietii buni a trecut voit peste dubla continua? :laugh:

 

Inca un aspect,daca a trecut(sau a incercat) cu motorul peste dubla continua ce va face sa credeti ca nu face asta si cu masina (in cazul in care are b-ul) :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Credeam ca motocicleta mergea spre pasaj, nu ca mergea perpendicular pe strada. In general eu nu am nimic impotriva sa mergi pe SS daca ai calificarea necesara, dar ar trebui ca lumea sa stie ca diferente intre a conduce alta motocicleta si SS e cam ca atunci cand pilotezi avioane de la Tarom relativ la avioane de vanatoare. Si daca te uiti mai bine pe aici pe la accidente, in ultimul an cred ca cele mai multe au fost facute pe R6 de persoane calificate necorespunzator, de multe ori chiar si fara permis de conducere.

 

Si totusi diferenta dintre un naked/sport touring de 600 si un SS nu este atat de mare pe cat ai tu impresia. Tu crezi ca diferenta de nici macar o secunda pana la 100km/h dintre FZ6 si R6 este atat de importanta in aceste cazuri ? Cate accidente s-au intamplat la 250km/h si nu se intamplau si la 220-230km/h, cat prinde un naked de 600 ...

Aici este o problema de oameni. Cocalarul gelat isi ia neaparat SS desi habar nu are sa mearga. Insa si-ar rupe gatul la fel de bine si pe un SV/Hornet/FZ6, chiar si Bandit.

Editat de Zircon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si totusi diferenta dintre un naked/sport touring de 600 si un SS nu este atat de mare pe cat ai tu impresia. Tu crezi ca diferenta de nici macar o secunda pana la 100km/h dintre FZ6 si R6 este atat de importanta in aceste cazuri ? Cate accidente s-au intamplat la 250km/h si nu se intamplau si la 220-230km/h, cat prinde un naked de 600 ...

Aici este o problema de oameni. Cocalarul gelat isi ia neaparat SS desi habar nu are sa mearga. Insa si-ar rupe gatul la fel de bine si pe un SV/Hornet/FZ6, chiar si Bandit.

Diferenta aia mica, minuscula este extrem de importanta, pt ca ai un timp de reactie in plus, fie el si de 0.0000001 secunde. neinsemnat dar este si poate face diferenta intre viata si moarte, crede-ma ca iti spun din experienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta aia mica, minuscula este extrem de importanta, pt ca ai un timp de reactie in plus, fie el si de 0.0000001 secunde. neinsemnat dar este si poate face diferenta intre viata si moarte, crede-ma ca iti spun din experienta.

mai weeman...tu iar te dai mare si vinzi pe aici pielea ursului din padure. iar sustii tampenii.experienta....cuvinte mari...reactii la 0.000000000001 secunde. consideratii filosofice despre diferenta intre viata si moarte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta aia mica, minuscula este extrem de importanta, pt ca ai un timp de reactie in plus, fie el si de 0.0000001 secunde. neinsemnat dar este si poate face diferenta intre viata si moarte, crede-ma ca iti spun din experienta.

 

Mai draga...nu am vrut sa ma bag pe topicul asta, dar vad ca unii abereaza rau de tot.

Weeman...te-am vazut in trafic o data cu pasagera cu tot. Nu prea stii sa mergi, este clar. Asa ca nu mai aburii lumea cu incepator pe r6 cu experienta, ca nu te cred nici sa ma pici cu ceara.

Nu mai dati mai toti sfaturi de diferenta intre viata si moarte.Daca chiar ai avut vreodata pana acum nevoie de 00000001 ala la % , eu zic ca sa o iei ca pe un semn . Sincer :)

 

PS: Pentru restul: cand unul pe 2 roti greseste....asta e..dar cand greseste unul pe 4 e facut cu ou si cu otet?!

Dar ce mai, noi astia pe 2 roti,daca nu ne pazim, e musai sa ne pazeasca altii de prostia proprie??? Cata logica, ce adancime in gandire...Ma doare capul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici este o problema de oameni. Cocalarul gelat isi ia neaparat SS desi habar nu are sa mearga. Insa si-ar rupe gatul la fel de bine si pe un SV/Hornet/FZ6, chiar si Bandit.

 

Subscriu. Am observat si eu in ultima perioada o tendinta forte a proaspetilor posesori de A si chiar A1 de a-si cumpara motoare SS. Ieri am fost la un accident cu un 125 Aprilia iar cond. era... un pusti de 16 ani proaspat posesor de A1. Deci nu numai ca incepe sa prinda treaba cu "imi iau permisul de la 16 ani" dar incep si accidentele de acest gen. Cred ca in ultimele 2-3 luni este al 3-lea astfel de accident comparativ cu anul trecut cand aveam 0.

 

Revenind la treaba cu SS-urile, ne uitam putin in urma si vedem faptul ca majoritatea si le-au cumparat din afara, pe bani putini (ceea ce vad eu cel putin nu ceea ce stiti voi). Preturile sunt cu mult mai mici decat valoarea lor tocmai pt ca occidentalul incearca sa scape de asa zisele "sicrie pe doua roti". In ultimele 3 luni din datele care le am pana acum, a fost un aflux masiv de moto importate la SH sau 3-4-5H. Din pacate si accidentele s-au inmultit iar rezultatele sunt cu atat mai negative ca oricand: din 5 accidente 1 e mortal, 3 grave si 1 usor. Partea si mai proasta, ca din 5 accidente minim 3 se intampla din cauza indolentei crase a celor care le manevreaza.

Mesaj completat

:) I agree!

 

1 secunda poate face diferentza...problema e ca multi de pe forumul asta cred k lor nu li poate intampla nimic! Totul pana la proba contrarie!

 

Este o aberatie. Este demonstrat stiintific ca din momentul in care ochiul uman percepe pericolul, drumul informatiei ajunge la capatzana, capatzana transmite catre corp, corpul executa si vehicolul vireaza/franeaza trec in medie intre 0.9 si 1.3 secunde pe un esantion probat al varstei de la 18-35 de ani, intre 1.1 si 1.5 secunde de la 35 la 50 de ani si de peste 1.5 secunde de la 50 de ani in sus. O secunda POATE face diferenta in cazul in care tot timpul va asigurati indiferent de culoarea semaforului. Lucru imposibil, la fel demonstrat stiintific, ca un cond. moto nu se mai poate asigura din lateral ci doar inainte de la o viteza mai mare de 50km/h, iar in cazul cond. auto de la o viteza mai mare de 75 km/h (VITEZE IN ACCELERARE). Studiul a fost facut pe esantionul de varsta intre 18 si 35 de ani. De la 35 de ani in sus oricum nu mai conteaza. Si pot sa continui cu reflexele locomotorii, campul vizual, diferenta zi/noapte etc. Deci daca aberati aberati cu cap!

 

Revin: multi considera ca nu li se poate intampla nimic pentru ca nu au patit nimic. Asta e! D`aia existam noi :)

Editat de Nightwolf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Este o aberatie. Este demonstrat stiintific ca din momentul in care ochiul uman percepe pericolul, drumul informatiei ajunge la capatzana, capatzana transmite catre corp, corpul executa si vehicolul vireaza/franeaza trec in medie intre 0.9 si 1.3 secunde pe un esantion probat al varstei de la 18-35 de ani, intre 1.1 si 1.5 secunde de la 35 la 50 de ani si de peste 1.5 secunde de la 50 de ani in sus. O secunda POATE face diferenta in cazul in care tot timpul va asigurati indiferent de culoarea semaforului. Lucru imposibil, la fel demonstrat stiintific, ca un cond. moto nu se mai poate asigura din lateral ci doar inainte de la o viteza mai mare de 50km/h, iar in cazul cond. auto de la o viteza mai mare de 75 km/h (VITEZE IN ACCELERARE). Studiul a fost facut pe esantionul de varsta intre 18 si 35 de ani. De la 35 de ani in sus oricum nu mai conteaza. Si pot sa continui cu reflexele locomotorii, campul vizual, diferenta zi/noapte etc. Deci daca aberati aberati cu cap!

 

Revin: multi considera ca nu li se poate intampla nimic pentru ca nu au patit nimic. Asta e! D`aia existam nou :)

 

 

Damm your good :) uite k asta nu o stiam! E valabil se pare ca in fiecare zii inveti ceva nou :)

 

ontopic: mai stie cineva ceva de motociclist? Sper ca e ok...

Editat de SirFaq
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnu' Nightwolf mi-a deschis apetitul pentru lecturat studii stiintifice, asa ca m-am apucat sa gugalesc.

 

Iata ce am gasit intr-un studiu referitor la franare si timpii de reactie:

"Brake reaction time (BRT) of motorcyclists was measured on a sample of 1,181 subjects, using

stationary real motorcycles coupled to a computer. The test sample was drawn from among

public visitors to the 2002 Quebec City Motorcycle and ATV Show and the 2002 Montreal

Motorcycle Show. Participation was done on a voluntary basis. The mean BRT obtained by the

group of test subjects, all classes combined, was 0.463 seconds."

sursa: http://www.promocycle.com/documentations/s...evalfrein_e.pdf

 

p.s. posibil ca diferenta fata de valorile amintite de Nightwolf sa provina de la metodologiile difierite folosite in evaluare... sau nu stiu...

 

p.p.s. iata inca un citat din acelasi studiu, de la concluzii:

"No correlation could be established between age, sex, motorcycle riding experience or

automobile experience and combined brake reaction time."

Editat de smar2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect ! Dar examenul asa zis "psihologic AUTO/MOTO" , de fapt, testul de aptitudini, DACA AR FI FACUT CORECT, ar face sa dispara permisele a peste jumatate din soferii romani, indiferent de sex, varsta, experienta si nationalitate ! (scuze de off-topic)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnu' Nightwolf mi-a deschis apetitul pentru lecturat studii stiintifice, asa ca m-am apucat sa gugalesc.

 

Iata ce am gasit intr-un studiu referitor la franare si timpii de reactie:

"Brake reaction time (BRT) of motorcyclists was measured on a sample of 1,181 subjects, using

stationary real motorcycles coupled to a computer. The test sample was drawn from among

public visitors to the 2002 Quebec City Motorcycle and ATV Show and the 2002 Montreal

Motorcycle Show. Participation was done on a voluntary basis. The mean BRT obtained by the

group of test subjects, all classes combined, was 0.463 seconds."

sursa: http://www.promocycle.com/documentations/s...evalfrein_e.pdf

 

p.s. posibil ca diferenta fata de valorile amintite de Nightwolf sa provina de la metodologiile difierite folosite in evaluare... sau nu stiu...

 

p.p.s. iata inca un citat din acelasi studiu, de la concluzii:

"No correlation could be established between age, sex, motorcycle riding experience or

automobile experience and combined brake reaction time."

sunt foarte multe studii pe net in acest sens, nu are rost sa iti pierzi vremea. cifrele date de ante-scriitorul le-am mai vazut si eu intr-un astfel de studiu, si oricum analiza se complica in functie si de multe alte variabile. e totusi o mare betie cu apa rece sa crezi ca timpul de reactie este de sub 1 secunda, si te rog sa consideri ca asta e parerea mea personala.

as mai comenta totusi ca studiul invocat de tine este putin exagerat: sa crezi ca timpul de reactie este acelasi indiferent de varsta?; ca nu difera de la barbati la femei?; nu m-as baza pe un astfel de studiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce va certati bre atat, daca omul cu moto a gresit, e un bou, cu noroc imens dealtfel ca nu canta la harpa acum, iar daca ala cu BMW a gresit, ma rog, eu am o teorie proprie care li se aplica mai ales soferilor de BMW, cu precadere modele sub 2005, cu accent pe "ursuleti tunati", teorie din care rezulta irefutabil ca sintagma "bou cu BMW" este pleonasm.... tre' sa belim bine ochii si sa nu ne fortam norocul, nici chiar intorcand peste 15 benzi.... nu crapa nimeni, la propriu, daca nu ne grabim 10 secunde, sa spunem.... nimeni nu este ATAT de grabit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

<br /><br /><br />

 

600RR nu este un motor asa de savage, este chiar bun pt un incepator. Ca se poate si mai bine asta este altceva. Iar in cazul de fata este clar ca nu RR-ul a fost de vina.

 

Salut,

Esti al doilea care a postat la repezeala...

Am scris undeva ca motocicleta a fost de vina???

Era o aluzie la limitarea legala a cilindreei atat timp cat esti incepator. Nici eu nu sunt de acord cu ea dar exista.

El a fost vinovat si asta e. Nu e primul si nici ultimul. Toti gresim.

Numai bine,

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"bou cu BMW" este pleonasm.

Daca o luam asa, pentru majoritatea soferilor, noi, motociclistii, suntem teribilisti, donatori de organe, inconstienti, e.t.c. Nu mai generaliza, ca nu masina sau motocicleta conduc soferul/pilotul, ci invers :) Spun asta ca fost sofer de B.M.W.

O.T. Din cate am vazut si citit aici, vina apartine motociclistului...Sanatate si recuperare rapida si usoara-i doresc. Chiar, ce se mai stie de el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost azi in vizita la Mihai. Nu pot spune ca este OK, din pacate, dar nici foarte rau. Am vorbit cu putin cu el, psihic si-a revenit. Concluzia trasa de el este ca motociclismul nu este o solutie pentru el, cu toate ca este vorba de pasiune, dupa ce iese din spital nu se mai urca in viata lui pe motor... nici macar la volan. Din punct de vedere fizic, are mana stanga in ghips, iar partea foarte nasoala este ca are pelvisul si bazinul distruse. Asteapta sa intre in operatie pentru a reface oasele sfaramate doar ca nu are sange pentru aceasta operatie. Asa ca acum fac apel la voi, la fratii motociclisti:

 

Haideti sa donam sange pentru Mihai si pentru a-l ajuta sa se puna pe picioare cat mai repede. Nu conteaza ce grupa sangvina aveti atata timp cat, in momentul in care donati sangele, specificati ca este pentru el, Mihai Grigore, internat la spitalul Universitar.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce va certati bre atat, daca omul cu moto a gresit, e un bou, cu noroc imens dealtfel ca nu canta la harpa acum, iar daca ala cu BMW a gresit, ma rog, eu am o teorie proprie care li se aplica mai ales soferilor de BMW, cu precadere modele sub 2005, cu accent pe "ursuleti tunati", teorie din care rezulta irefutabil ca sintagma "bou cu BMW" este pleonasm.... tre' sa belim bine ochii si sa nu ne fortam norocul, nici chiar intorcand peste 15 benzi.... nu crapa nimeni, la propriu, daca nu ne grabim 10 secunde, sa spunem.... nimeni nu este ATAT de grabit.

 

Cand vezi un 'bou cu BMW', model sub 2005, cu abtibild cu ATENTIE LA MOTOCICLISTI si care iti face loc sa treci, sa bati usor in geam.

Poate iti schimbi putin parerea :)

 

Sanatate biker-ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand vezi un 'bou cu BMW', model sub 2005, cu abtibild cu ATENTIE LA MOTOCICLISTI si care iti face loc sa treci, sa bati usor in geam.

Poate iti schimbi putin parerea :)

 

Sanatate biker-ului.

:) In toate topicurile pe care le-am citit, am vazut ca toti motociclistii sunt ca fratii... toti se ajuta, toti sunt uniti... numai ca atunci cand intradevar e nevoie de ajutorul vostru, toti fugiti in toate directile...

 

Fratilor... avem aproximativ 5 litri de sange in noi... chiar nu puteti dona putin pentru cei care chiar au nevoie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost azi in vizita la Mihai. Nu pot spune ca este OK, din pacate, dar nici foarte rau. Am vorbit cu putin cu el, psihic si-a revenit. Concluzia trasa de el este ca motociclismul nu este o solutie pentru el, cu toate ca este vorba de pasiune, dupa ce iese din spital nu se mai urca in viata lui pe motor... nici macar la volan. Din punct de vedere fizic, are mana stanga in ghips, iar partea foarte nasoala este ca are pelvisul si bazinul distruse. Asteapta sa intre in operatie pentru a reface oasele sfaramate doar ca nu are sange pentru aceasta operatie. Asa ca acum fac apel la voi, la fratii motociclisti:

 

Haideti sa donam sange pentru Mihai si pentru a-l ajuta sa se puna pe picioare cat mai repede. Nu conteaza ce grupa sangvina aveti atata timp cat, in momentul in care donati sangele, specificati ca este pentru el, Mihai Grigore, internat la spitalul Universitar.

 

Numai bine!

Din pacate eu nu am inaltimea si greutatea corespunzatoare ca sa donez...O sa vorbesc cu prietenii si cunoscutii, poate merg macar o parte din ei. Sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...