Jump to content

Culturism si fitness


P   T   R
 Share

Recommended Posts

Deschid acest topic pentru cei care practica sau isi doresc sa practice sportul pentru a-si modela corpul sau a scapa de grasime si a fi mai vigurosi.

Sportul e legat direct de regimul alimentar.E un mod de viata.Nu poti sa mergi la sala si sa ai o viata haotica.E nevoie de un anumit echilibru.

Eu am inceput acum 8 ani sa fac sala... deoarece eram foarte slab.Nu imi agream deloc aspectul fizic si eram foarte complexat din aceasta cauza.Eram fan Arnold si imi doream sa arat ca si el de cand eram mic.Eh... una e sa vrei si alta e sa faci.

Asa ca am inceput sa ma tin de sala.Imi era greu pentru ca lucram si faceam scoala.Dar m-am tinut si nu m-am lasat.Faceam cu greutati mici de tot pentru a invata sa fac miscarea corect.Multi radeau la sala pentru ca faceam cu bara goala.Nu mi-a pasat si am continuat.Am inceput sa maresc greutatile si intensitatea antrenamentului in asa fel incat sa imi lucrez corect grupa musculara propusa.Si ca sa nu o mai lungesc cu povestea ... ideea e ca mi-a schimbat viata radical.Acum ma simt bine ca persoana.Imi place ce am realizat si mi-a dat un boost de incredere ca tot ce imi propun e posibil, daca vrei cu adevarat.

Nu sunt nutritionist si nici profesionist.Nu am inca scoala terminata inva dar ma pricep in ceea ce fac.Asadar cine doreste sfaturi sa nu ezite si sa intrebe.

 

 

Atasez 2 poze cu mine before and after

nu am luat nici un anabolizant.doar suplimente nutritive.

 

me-1.jpgP1050642.jpg

Edited by gixxxer
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tot respectul, putini au atata tenacitate in ceea ce isi propun. Si eu am facut sala vreo 8 luni dar, desi ma simteam mai bine fizic, am renuntat pana la urma din cauza imprejurarilor (s'a inchis sala unde mergeam) dar si a lenei. Si probabil ca si lipsa stabilirii de la bun inceput a unor obiective a dus la aceasta renuntare.

 

Tu zii aici ca ai inceput bine. Spune'le la oameni ca nu abdomenele "dau jos burta", ci nutritia si exercitiul fizic (cardio). Baga aicisa din experienta ta. :cheers:

Link to comment
Share on other sites

Chiar ma gandeam intr-o zi cum sa face ca majoritatea persoanelor fac burta dupa 20 de ani.Pentru ca pana atunci eram agitati... scoala,un fotbal etc.

Acum deja treaba sta diferit.Traim intrun ritm alert si stresant.Ajungem sa ne gandim doar la planul financiar si neglijam partea legata de sanatate.

La 25 de ani de exemplu majoritatea au facultatea terminata isi gasesc un job si nu mai au timp de altceva.Dimineata cafea si tigara.. incepe lucru, poate nu apuci sa mananci ci doar sa ciugulesti un corn sau ceva subtire si dupa lucru esti rupt de foame.Ajungi acasa sau la restaurant.Mananci si gata.. lenea intervine.Nu mai ai chef de nimic.Doar sa vezi un film sau sa stai pe forum. :cheers: modul nostru de viata ne face sa fim cum suntem nu varsta.

Nu exista NU POT... cuvintele de genu nu vreau, nu am chef ... incercati sa nu le folositi cand incepeti ceva in viata.

pentru cine vrea sa scape de burta... cel mai simplu

se incepe prin schimbarea alimentatiei + fuga

acum ca a venit frigul multi prefera in patutz sub plapuma.OK

ca sa slabesti incepi sa ti un regim mai sanatos.adica dimineata mananci ce vrei cat vrei.nu mai mancati paine in restul zilei. acum incepe lista :hug: :

zahar, sare, prajeli, cartofi,alchool....

incercati sa mancati salate de legume.mancati carne facuta la gratar fara ulei etc.putin condimentata.si incercati sa mai beti sucuri gazoase si tot felul de nestea etc.

va puteti face acasa ceai de care va pofteste inima.si e proaspat, ieftin si mult mai sanatos.desigur fara zahar.

iar cat despre antrenamet... fuga e cea mai buna metoda de slabit.majoritatea stai la bloc.puteti fugi pe scari in sus.e greu si eficient.sunt multe metode.

ce face tipu asta se poate face si acasa... eu de exemplu nu fac fatza la antrenamentul lui. dar incet incet o sa fac.

Edited by gixxxer
Link to comment
Share on other sites

Bun topic.

Ca categorie sunt ectomorf (mananc mult dar degeaba, ard tot) am facut diferite sporturi in speranta ca voi mai lua cateva kilograme insa degeaba (inot cateva luni si qwan ki do aproape 2 ani). M-am apucat de sala si rezultatele au inceput sa apara. De la 59 de kg am ajuns la 72 intr-un an din care am facut sala cam 5 luni. Din pacate am facut cam des pauza si nu-mi place acest lucru.

 

Intentionez sa ma apuc iarasi intr-o luna sau doua si sa fac minim 4-5 luni fara pauza, de 3 ori pe saptamana si cu ceva ordine in regimul alimentar foarte haotic.

Daca ai vreun pot legat de alimentatie in timpul antrenamentelor (ce mancaruri, la ce intervale orare) te invit sa le impartasesti :cheers:

Mesaj completat

Later edit: daca ai un program de lucru care include 3 vizite saptamanale la sala de max 2 ore vizita sunt deschis la propuneri.

As vrea ca grupe: Piept, bicepsi, tricepsi, antebrat, deltoizi, dorsali, trapez, lombari, abdomen, coapse si gambe. Cum este cel mai smart de organizat toate aceste grupe ? Care cu care ?

Link to comment
Share on other sites

@Pijama

 

Eu mai am un coleg cu care merg avem antrenamentele organizate astfel:

 

Luni: Piept + Triceps

Miercuri: Spate + Biceps + optional Lombari

Vineri: Umeri + Trapez

Optional Sambata: Coapse, gambe, etc + Cardio ( alergat, etc ) + Abdomen

 

Lunar e bine sa mai schimbi intre ele, de exemplu poti sa combini Luni Piept cu Biceps si vice-versa.

Edited by jcdenton
Link to comment
Share on other sites

Bun topic.

Ca categorie sunt ectomorf (mananc mult dar degeaba, ard tot) am facut diferite sporturi in speranta ca voi mai lua cateva kilograme insa degeaba (inot cateva luni si qwan ki do aproape 2 ani). M-am apucat de sala si rezultatele au inceput sa apara. De la 59 de kg am ajuns la 72 intr-un an din care am facut sala cam 5 luni. Din pacate am facut cam des pauza si nu-mi place acest lucru.

 

Intentionez sa ma apuc iarasi intr-o luna sau doua si sa fac minim 4-5 luni fara pauza, de 3 ori pe saptamana si cu ceva ordine in regimul alimentar foarte haotic.

Daca ai vreun pot legat de alimentatie in timpul antrenamentelor (ce mancaruri, la ce intervale orare) te invit sa le impartasesti :hug:

Mesaj completat

Later edit: daca ai un program de lucru care include 3 vizite saptamanale la sala de max 2 ore vizita sunt deschis la propuneri.

As vrea ca grupe: Piept, bicepsi, tricepsi, antebrat, deltoizi, dorsali, trapez, lombari, abdomen, coapse si gambe. Cum este cel mai smart de organizat toate aceste grupe ? Care cu care ?

 

 

dar daca tu vrei masa musculara atunci regret dar nu o sa poti sa incadrezi toate grupele in 3 zile.

ca sa faci masa trebuie sa fortezi muschiul nu sa il extenuezi.daca il extenuezi incepi sa arzi din muschi nu din grasime.

 

uite program pt 4 zile de sala.

piept si spate

biceps triceps

umeri spate

picioare si gambe

3 aparate per grupa musculara. faci 4 serii a cate 10,8,6 repetari. faci piramidal.ritm crescator.

iar ca alimentatie.incearca sa nu mamanci direct dupa antrenament.fa-ti un shake de proteine si stai 1 ora sa te linistesti.

Daca ai vreun pot legat de alimentatie in timpul antrenamentelor (ce mancaruri, la ce intervale orare) te invit sa le impartasesti :cheers:

in timpul antrenamentului nu mamanci :cheers: bei apa doar.si aia putin cat sa iti umezesti matzu.mananci ceva inainte cu 1 ora max 2.si aici ma refer la ceva ce stomacul digera rapid si iti da energie.deci nu carne etc.baga musli cu lapte.dupa sala la 1 ora mananci ... la cum ai zis ca esti tu si vrei masa musculara nu neaparat doar calitate... atunci poti sa mananci si paine.dar ideal ar fi sa eviti

Edited by gixxxer
Link to comment
Share on other sites

Gixxer, noi doi trebuie sa avem o discutie ! :hug:

 

PM cu idul sa vorbim mai pe indelete, cred ca pe seara cel mai probabil

 

perversa mica! :cheers:

 

si dap..bun topic,ca trebe sa scap de vreo 8 kile...doar ca mi-a dat cateva vesti proaste. :cheers:

auzi gixule,daca bag miscare la greu pot sa mananc ce vreau?

Link to comment
Share on other sites

Ce vrei cu anumite restrictii:

 

Paste fainoase

Carne de porc

Prajeli

Dulciuri

etc.

 

O la fel de mare importanta o are ora si numarul meselor, care ar trebui sa fie la fel in fiecare zi.

Edited by jcdenton
Link to comment
Share on other sites

piept si spate

 

 

Prea solicitant ce zici tu aici ! Pieptul si spatele sunt 2 grupe mari ce ar trebuii lucrate in zile separate ! Bagi spre exemplu piept cu biceps si spate cu triceps dar nu 2 grupe mari in aceeasi zic ! Eu cel putin asa fac ! Daca lucrezi pieptul si spatele cum trebuie respectiv 4 exercitii pt spate si 4 pt piept cu 4-5 serii pe exercitiu !

Link to comment
Share on other sites

Pentru cei care vor intr-adevar sa faca repede performanta, va recomand programul de antrenament al multiplului campion pe cartier, Mirc-i:

Luni: Picioare 5 aparate(exerciții) X 5 serii (+ una încalzire in prealabil) X 10 repetări - presă, fandări ample, ridicari pe vârfuri la un aparat, flexii la aparat, geno.

2 injectii cu Deca-durabolin, una inainte, una dupa!

 

Marți: Piept: 5 aparate(exerciții) X 5 serii (+ una încalzire in prealabil) X 10 repetări: Împins cu haltera în plan orizontal, haltera declinat, haltera înclinat, fluturări la scripeți spre anterior, fluturări la Pec deck!

4 pastile de Primobolan, pisate, cu vit E, inainte de antrenament!

 

Miercuri: Biceps: 5 aparate X 5 serii (+ una încalzire in prealabil) X 10 repetări: Flexii alternative Hammer cu gantere, flexii cu haltera, flexia unui braț la Scott, flexii concentrate cu gantera, flexii la aparat.

2 injectii Winstrol, ambele dupa antrenament. Cateodata combinat cu Anapolon.

 

Va urma!

 

ÂŞi nu uitați! Spuneți NU drogurilor!!

/index.php?...t&p=1605152

 

Pt. orice tinar aspirant la statutul de "miss", esentiale sint chestiile taiate cu linia. :cheers:

Link to comment
Share on other sites

Prea solicitant ce zici tu aici ! Pieptul si spatele sunt 2 grupe mari ce ar trebuii lucrate in zile separate ! Bagi spre exemplu piept cu biceps si spate cu triceps dar nu 2 grupe mari in aceeasi zic ! Eu cel putin asa fac ! Daca lucrezi pieptul si spatele cum trebuie respectiv 4 exercitii pt spate si 4 pt piept cu 4-5 serii pe exercitiu !

 

pai eu ma refeream la tipu care a vrut program pt 3 zile.

eu fac biceps-triceps

spate trapez

cvadriceps

umeri abdomen

biceps femural

gambe abdomen

 

fac doar 3 exercitii a cate 4 seri per exercitiu intre 10 -6 repetari si termin fiecare grupa cu superserii.acum ca a venit frigul incep si cardio.vara nu faceam cardio pentru ca eu faceam intens si fara pauze mari si transpiram mai mult.tendinta mea e sa slabesc nu sa ma ingras.

Link to comment
Share on other sites

Program pentru masa ? Nu sint specialist , dar asa vad eu problema . pt. tipii slabanogi , care pun greu pe dinsii.

1. Baga tata exercitii de baza cu greutati mari si repetari relativ putine. Lasa cardio pt. mai tirziu , adica pt. atunci cind o sa fii deja mare.Baga geno la greu , ca dezvolta cam tot corpul , baga indreptari , inpins culcat, tractiuni si impins dasurpra capului. Lasa DEOCAMDATA biceps , triceps si gambe. Asa poti sa mergi de 3 ori pe saptamina la sala , daca mai mult timp nu ai. Si du seriile pina la capat , pina simti ca ti-o iau razna muschii de durere. Nu sta de vrajeala cu aia pe acolo , ca nu de aia te duci la sala.

2.Bea apa nenicule , mai ales vara si baga eventual nuste minerale , mai ales vara. Da' nu bea ca disperatu' , ca umflii matu si adio efort. Bea intre serii , cite putin. Ca daca nu , nu mai inlocuiesti mineralele in veci , plus ca de ce tre' sa-ti fie sete in sala ?

3.Mincareeee , asta-i baza , desi pe primul loc e odihna. Cresti greu ? Carbohidrati multi si proteine. Ai bani de niste creatina? Am inteles ca are efect. Papa des , sa nu apuce corpu' sa se canibalizeze.Cartofi , paste . orez , fasole. Carne , de toate felurile. Prajeli ? Pai cite prajeli poti sa bagi in tine , ca oricum nu face nimeni excese. Oricum , daca metabolismul tau e unul rapid o sa-ti consume resursele in mod accelerat.

Testat pe mine.

Link to comment
Share on other sites

Program pentru masa ? Nu sint specialist , dar asa vad eu problema . pt. tipii slabanogi , care pun greu pe dinsii.

1. Baga tata exercitii de baza cu greutati mari si repetari relativ putine. Lasa cardio pt. mai tirziu , adica pt. atunci cind o sa fii deja mare.Baga geno la greu , ca dezvolta cam tot corpul , baga indreptari , inpins culcat, tractiuni si impins dasurpra capului. Lasa DEOCAMDATA biceps , triceps si gambe. Asa poti sa mergi de 3 ori pe saptamina la sala , daca mai mult timp nu ai. Si du seriile pina la capat , pina simti ca ti-o iau razna muschii de durere. Nu sta de vrajeala cu aia pe acolo , ca nu de aia te duci la sala.

2.Bea apa nenicule , mai ales vara si baga eventual nuste minerale , mai ales vara. Da' nu bea ca disperatu' , ca umflii matu si adio efort. Bea intre serii , cite putin. Ca daca nu , nu mai inlocuiesti mineralele in veci , plus ca de ce tre' sa-ti fie sete in sala ?

3.Mincareeee , asta-i baza , desi pe primul loc e odihna. Cresti greu ? Carbohidrati multi si proteine. Ai bani de niste creatina? Am inteles ca are efect. Papa des , sa nu apuce corpu' sa se canibalizeze.Cartofi , paste . orez , fasole. Carne , de toate felurile. Prajeli ? Pai cite prajeli poti sa bagi in tine , ca oricum nu face nimeni excese. Oricum , daca metabolismul tau e unul rapid o sa-ti consume resursele in mod accelerat.

Testat pe mine.

 

pai asta e pentru slabanogii care vor sa stea hainele pe ei.si o sa ajunga sa fie umflati ca niste sarmale.daca tot faci sport fa sa arati bine nu la dospit.

parerea mea

Link to comment
Share on other sites

Biceps, triceps si cvadriceps, fara mici, shaworma si Kfc, am inteles. Dar cu incheieturile ce ne facem? Eu am aceasta problema si nu fac performanta ci doar intretinere, imi tronznesc genunchii ca la o capra batrana si incheieturile de la maini numai vb, cartilaj de rechin, artrostop si alte minuni le iau degeaba si recunosc ca nu am fost la doctor. Iar daca merg mai mult de 300 de km intr-o zi cu moto m-am fript nu imi ajunge ciocanelul de carmol(nu il beau, e pentru incheieturi).

Link to comment
Share on other sites

Biceps, triceps si cvadriceps, fara mici, shaworma si Kfc, am inteles. Dar cu incheieturile ce ne facem? Eu am aceasta problema si nu fac performanta ci doar intretinere, imi tronznesc genunchii ca la o capra batrana si incheieturile de la maini numai vb, cartilaj de rechin, artrostop si alte minuni le iau degeaba si recunosc ca nu am fost la doctor. Iar daca merg mai mult de 300 de km intr-o zi cu moto m-am fript nu imi ajunge ciocanelul de carmol(nu il beau, e pentru incheieturi).

 

tu vrei sa cresti in masa musculara?daca da atunci mai greu, daca zici ca ai luat atatea si tot de dor incheieturile.

Sunt tablete joint repair JointRepair-Facts.jpg.Sincer nu stiu cat sunt de bune.

Preferabil sa mergi la un doctor.Poate ca problema ta referitoare la incheieturi se trage de la altceva.Degeaba iei tu tablete daca corpul nu le sintetizeaza sau nu produce ce ar fi trebuit sa produca.recomand sa mergi la un medic .bafta

Edited by gixxxer
Link to comment
Share on other sites

Cred ca tre' sa aprofundez putin , ca sa ma fac inteles. Deci , avem una bucata de slabanog care baga in el ca intr-un spital si degeaba. Ce face catateanu ? Se duce la sala.

Te duci la sala pt. masa , cel putin pt. inceput , ca daca te duci schilo si tragi pt. intretinere rezultatul e devastator. A dica ramii tot schilo. Masa este suma a 3 factori , somn , papa si efort. Sa vorbim despre efort. Exercitii de baza , greutati min. 70% din cit poti ridica si repetari pina in 8-10 pe serie. Dezvolti forta si masa , ca sa arati mare si imbracat , nu numai vara , la plaja. Ca fibra au multi , da daca arunci o toala pe ei sint pa. Genu' pustii aia care se umfla vara pe strada , in tricouri strimte , da iarna , cu o geaca , zici ca-s lihniti de foame.

Mincarea. Baza , tata. Carbohidratii se stie , sint energie. Si proteinele pot fi , dar sint scumpe , se ocupa de cresterea muschiului. Deci , e logic ca o rupi pe cartofi , paste , fasole , mazare. Te duci in sala si halesti fiarele alea.Bagi carnita , daca esti slabanog , cit de multa. Si in general , cam orice si oricit, daca metabolizmul te trage in piept.

La final dupa ce vezi tu ca esti cam pufos si nu-ti mai convine , tai usor din papa si o arzi mai tare pe cardio. Simplu.

Link to comment
Share on other sites

salut,

desi eu nu am treaba cu topicul "Culturism", intr-un fel intamplarea mea se aseamana cu a altor motociclisti din zona "Fitness": dupa un accident ceva mai grav de acum un an si jumatate precedat de altele mai mici petrecute de-a lungul anilor, toate la un loc m-au adus intr-o stare de sanatate (locomotorie) destul de precara plus alte probleme specifice abuzului de alcol si a altor prostii.

in primavara am tras linie si am zis ca trebuie schimbat stilul de viata, asta a insemnat: exercitii zilnice (yoga + stretching), o dieta sanatoasa (raw food) si un mod de viata mult mai "sanatos".

acum ca a trecut aproape un an de la "schimbarea" mea pot sa spun ca dpdv al sanatatii nu ma recunosc, fac lucruri pe care le faceam doar in liceu (cand faceam tae kuan do), despre durerile de la incheieturi nici nu imi mai aduc aminte cum erau :hug:, in ce priveste sanatatea si doctorul s-a mirat ce bine o duc :cheers: cu exceptia kilogramelor :cheers:

 

PS. desi e ironic, adevarul e ca nimeni nu incepe sa se ingrijeasca de sanatatea decat atunci cand intelege ca o poate pierde foarte usor

 

PPS. chiar ma gandeam o data sa fac un topic pe tema asta de yoga & stretching, daca e careva interesat o sa pun materiale la dispozitie (desi e netul plin)

Link to comment
Share on other sites

Daca inainte mai aveam o durere de spate sau ceva de genul asta pot spune ca desi ieseam de la sala obosit ma simteam foarte bine.

 

Legat de proteine, creatina si toate bullshiturile alea au partile lor bune insa si multe defecte. Lil debul am reusit sa pun mai frumos masa musculara printr-un antrenament serios (4-5 ori pe saptamana in vacanta) mancat foarte bine si odihna suficienta.

 

Legat de incheieturi si articulatii din ce am inteles ele sunt primele care "pica" atunci cand se fac antrenamente excesive, fara o incalzire riguroasa si cand se urmaresc rezultate imediate in detrimentul sanatatii.

 

Legat de toate grupele musculare pe care le-am insiruit pe prima pagina (Piept, bicepsi, tricepsi, antebrat, umeri, trapez, spate, lombari, dorsali, abdomen, coapse si gambe) din ce m-am mai documentat si voi mai continua, am inteles ca sunt cateva grupe care se pot lucra o data la doua saptamani = tricepsul si antebratul, nu este indicata lucrarea grupel opuse (triceps-biceps, piept-spate).

 

Ce fructe sunt recomandate pentru cei care vor masa musculara, care carne este cea mai indicata, dulciuri?

 

Mentionez ca momentan urmaresc sa cresc in greutate, ma stiu si daca nu cresc prin masa musculara nu cresc nici prin grasime asa ca tot ce pun pe mine e destul de frumos reliefat :hug: Dupa ce ajung la greutate dorita, voi continua pe definire si intentionez sa ma apuc de inot :cheers:

Link to comment
Share on other sites

  • Kristian K changed the title to Culturism si fitness

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...