XXL Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 ...ar putea fi o noua concurenta impotriva Bmw Gs 1200 ??? Mesaj completat Mai multe detalii pe www.motorbox.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 ...ar putea fi o noua concurenta impotriva Bmw Gs 1200 ??? Mesaj completat Mai multe detalii pe www.motorbox.com Ii noua concurenta pentru KTM 990 SMT mai degraba. Mie mi se pare a fi un "supermoto-touring" nicidecum un enduro-touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nazdravanul Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 (editat) Acest Ducati rupe capul KTM-ului si nu are decit un singur concurent serios : 1200 GS de la BMW. Insa feelingul dat de cei 150 hp de la Ducati pe 200kg va fi incredibil, cu ohlinsurile ajustabile electronic in paralel cu controlul tractiunii, ABS-ul si maparea motorului pe cele 4 tipuri de "moto" incluse in pachet (touring, sport, enduro, commuter). Atentie ca diferentele in mapare vor merge intre 150 si 100 hp, deci modificarile raportului cuplu/hp vor fi absolut semnificative, pentru o adecvare reala la conditiile de drum. Iar faptul ca discutam de o modificare integrata, completa, implica o adevarata transformare a aceleiasi motociclete in functie de conditii foarte diferite de drum/utilizare - sa nu uitam ca dintr-un singur buton se schimba in acelasi timp maparea motorului, setarile fata-spate ale suspensiei, nivelul de control al tractiunii / ABS. WOW. This is holly shit !!!!!! Nu exista nici o motocicleta pe piata care sa fie capabila sa ofere senzatiile pe care le va oferi acest Ducati, in aceasta formula incredibila de integrare, sa nu uitam in jurul unui incredibil motor de Ducati , cu suspensiile si sasiul caracteristice, dezvoltind 150hp la cca 200 kg, in conditii atit de diferite de drum. Singurul lucru care nu ma face sa o consider un inlocuitor pentru 1200 GS Adventure-ul meu hypertunat din 2008 (pe linga micul detaliu al banilor), este legat de dimensiunile carenajului, parbrizului si capacitatea gentilor - sint mult prea mici pentru touring serios (si rezervorul e cam micut la 20 L), mai ales pentru un calaret inalt ca mine (1,86). Daca as fi fost mai maruntel, incepeam sa postez anunturile de donat rinichi . Atentie, ca feeling, nici BMW-ul nici KTM-ul nu au ceva in gama asta (dual sport) care sa se apropie de ce va oferi acest Ducati (daca macar 80% din bullshitul de marketing se adevereste in realitate). Pot sa pun pariu pe cit vreti. Motocicleta asta o sa-ti rupa capu' si cam nimic nu se va tine de ea. Si are sanse sa faca asta cu un real grad de comfort, si pe multiple tipuri de drumuri, discutam aici de conditii de trafic real, nu de alte balarii. Eu unul sint impresionat (pun pariu ca nici nu v-ati dat seama de asta ). Fiabilitatea si pretul, well, sint alte povesti . Detaliile oficiale (merita studiate temeinic) : http://www.multistrada.ducati.com//jspmulti/?lang=en Editat Noiembrie 13, 2009 de nazdravanul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 (editat) Intradevar o motocicleta evoluata la toate capitolele si incredibil de frumoasa. Cat costa? Editat Noiembrie 13, 2009 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nazdravanul Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 Intradevar o motocicleta evoluata la toate capitolele si incredibil de frumoasa. Cat costa? Varianta S touring, adica aia cu tot dichisul, abs si coburi e 18900 EUR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 Aruncati un ochi si pe topicul asta > /index.php?showtopic=449888 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 daca n-ar fi distributia aia desmodromica.. ar fi ceva insa asa cred ca , componenta touring va lasa de dorit.. e pe lista dar abia peste 2 ani.. sa vedem cum se comporta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 Varianta S touring, adica aia cu tot dichisul, abs si coburi e 18900 EUR. Unde ai gasit pretul? Varianta cea mai ieftina cat e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.mo Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 be afraid bmw. be very afraid. jos palaria ducati. e primul model de la ei pe care mi l-as lua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 (editat) WOW. This is holly shit !!!!!! Exact asta am zis si eu dupa ce-am citit toate specificatiile. Mi se pare una din cele mai geniale motorete aparute in ultimii ani. Legat de parbriz si genti...se pot schimba ambele cu usurinta. KTM 990 SMT si-a luat-o, asta e clar (bine, cel putin ca specificatii, pretul de 12.000 il tine in segmentul lui propriu). Probabil vor ridica si ei cilindrea la 1200 si vor mai adauga niste upgrade-uri tehnologice pe ici colo. Ducati a aruncat manusa, astept raspunsul BMW . (cred ca o sa trebuiasca sa puna motorul de pe S1000RR daca vor sa se apropie ca putere, ca altfel nu stiu cum vor scoate 150 de cai din boxerul ala ) Editat Noiembrie 13, 2009 de paul_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nazdravanul Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 (editat) Unde ai gasit pretul? Varianta cea mai ieftina cat e? 14900 EUR varianta cea mai ieftina, dar dupa mine nu merita, the real goodies apar doar la 18900 EUR . Ai toate detaliile de pret in ultimul paragraf al articolului asta, in josul paginii : http://www.automoto.fr/salon-moto/salon-de...00-5533886.html Editat Noiembrie 13, 2009 de nazdravanul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 o noua demonstratie de tehnica italiana. dichisit, ferchezuit, coafat, dar... scump ca dracu, fiabiabil ca orice produs italian si aproape pe langa... cum e asta un enduro? Mesaj completat bine, hai nu anduro.... dar macar adventure? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nazdravanul Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 o noua demonstratie de tehnica italiana. dichisit, ferchezuit, coafat, dar... scump ca dracu, fiabiabil ca orice produs italian si aproape pe langa... cum e asta un enduro?Mesaj completat bine, hai nu anduro.... dar macar adventure? Daca i-ai citi specificatiile cu atentie, si prezentarea, cu siguranta te-ai prinde . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 Se pare ca e disponibil si cu geam mai touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Noiembrie 14, 2009 Share Postat Noiembrie 14, 2009 Daca i-ai citi specificatiile cu atentie, si prezentarea, cu siguranta te-ai prinde . Pai tocmai: "urban and road enduro" "10 spokes in light alloy 3,50 x 17" "10-spoke light alloy 6,00 x 17" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 14, 2009 Share Postat Noiembrie 14, 2009 cumpara cineva un rinichi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Profile Deleted Postat Noiembrie 14, 2009 Share Postat Noiembrie 14, 2009 Ii noua concurenta pentru KTM 990 SMT mai degraba. Mie mi se pare a fi un "supermoto-touring" nicidecum un enduro-touring. E la categoria Allround, adica touring enduro, cu accente mai mari pe touring, ca si R1200GS, si mie mi se pare o porcarie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXL Postat Noiembrie 14, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2009 ...astea sunt preturile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nazdravanul Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 (editat) E la categoria Allround, adica touring enduro, cu accente mai mari pe touring, ca si R1200GS, si mie mi se pare o porcarie. O porcarie sinistra intr-adevar . Transalpu' sa traiasca, ala e baza . Tot ceea ce s-a creat dupa e redundant si futil . Ne bucuram pentru o contributie atit de pertinenta, de bine articulata si de superb argumentata ... Editat Noiembrie 15, 2009 de nazdravanul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 E la categoria Allround, adica touring enduro, cu accente mai mari pe touring, ca si R1200GS, si mie mi se pare o porcarie. ai avut\te-ai dat tu cu 1200gs si cu nazdravania asta de Ducati si sunt porcarii? dak NU ramai la "puisorul" tau si...mai bine lasa treci peste toate is porcarii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grownup.punk Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 Foarte frumoasă jucaria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 undeva la 2 rinichi fara spitalizare destul de scump sa nu uitam ce insemna sa.l repari dupa o cazatura sa nu uitam ce insemna casco pt bijuteria asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 Superba Doua obiectii: pretul (evident) si lantz in loc de cardan (ma rog, altfel nici nu cred ca puteau sa o scoata la greutatea asta). In rest ... ma apuc sa joc la BINGO ca de rinichi am nevoie Mesaj completat + acum am vazut, cursa la suspensii de 170 mm ??? cam putin pt enduro, fie el chiar si soft .. ma rog .. strugurii sunt acrii (a se citi foarte scumpi) deci raman la R1200GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 Ca parca o avea prea mult 1200 GSul. 220 pe fata si spate si fata e absolut penibila la orice galma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 ok..... vad ca nu a reactionat nimeni la ce am spus mai devreme... : DISTRIBUTIE DESMODROMICA!!!!!!!!!! asta insemna ca suspapele sunt power open, power close (in loc de spring closed la un motor normal) deci costuri mai mari de intretinere!! distributia de asemenea e cu curea... si in plus la greutatea ei cred ca e f plina de plastice subtiri, si metale usoare care nu se impaca nici 1% cu ideea de enduro. asadar e doar 3-> 1 mi-e imi place insa daca ar fi sa imi iau una as astepta 2 ani pana vad ceva pareri de posesori pe forumurile de afara. este primul ducatii ce se adreseaza unor nonpasionati de ducati.asa ca poate o sa auzim si alte pareri decat : "imi place ducati ca are personalitate!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.