Sari la conținut

SuperTenere 2010


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 746
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum totul depinde de pret si ceea ce inseamna sa o conduci.

Dupa parerea mea e destul de mult 261kg la plin pentru un rezervor de 23L, dar depinde si cum sunt dispuse masele. Daca va avea centru de greutate jos asa cum pretinde Yamaha, atunci greutatea va fi o problema numai daca vrei sa o iei in brate si la manevrarea pe loc sau in caz ca o scapi.

Seaua: consider ca ii o treaba foarte buna partea cu reglarea pe inaltime(3.5cm fac diferenta intre a pune jumate de talpa jos sau doar varful)

Bascula spate: nu imi prea place sistemul, dar s-ar putea sa fie mai fiabila decat un monobrat. Depinde si cat de simplu dai jos roata spate.

Suspensile: 19cm nu este rau pentru o motocicleta de o asemenea anvergura si consider ca pentru adventure e destul(doar la enduro trebuie mai mult) si in plus au avantajul ca se pot regla

Franele: sistemul de frane unificate consider sa fie un plus

La partea de motor nimeni nu poate afirma nimica pana nu o va conduce. In momentul de fata ne uitam la niste cifre si atat. Habar nu avem ce demaraj are, cuplu, care e viteza potrivita pentru croaziera, cum merge in conditii de offroad si nici nu o sa stim pana nu o vom conduce.

Pana atunci doar ne vom delecta cu imaginea ei.

 

PS: imi place design'ul, dar parca seamana un pic cu TDM 900

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-au complicat mult cu radiatoarele alea in lateral. Au latit-o sus urat de tot. Daca iti cade pe o parte (si sunt sanse foarte mari la greutatea asta) intra ventilatorul imediat in radiator. Poate sa aiba un circuit de anulare si sa mergi totusi doar cu un radiator...

post-6478-1267040882_thumb.jpg

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Rational :

Motor de tari civilizate, greutatea pentru asezat pe soselele pe care va circula 95 % din viata, rezervor arhisufient pentru lumea civilizata.

Cam naspa adica, dpmdv.

 

Subiectiv fiind acum... sunt dezamagit.

- Monstruos de grea. 1200 GS Adv are 223 de kg. Nici macar la putere nu il depaseste. Este egala cu el.

- Rezervor mic. Numai asa de imagine si as fi innebunit de drag la auzul unui 30 de litri. Adv are 33 de litri.

 

O motocicleta care vrea sa intre in clasa V-Strom1000, Varadero, etc... :o

Prima mea parere, asa la rece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, ma asteptam la altceva. E un GS copycat, si inca unul destul de slab. 261 kg, 110 cai, cardan simplu (presupun ca are un ditamai efectul de cardan), o tona de electronica (poate fi bine sau rau, depinde din ce unghi privesti), rezervor mediu pentru categorie (sa vedem cum sta cu consumul).

 

Vorbeam si cu Cavaleru. Nu inteleg de unde 261 kg la plin cu rezervor de 23.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cat e de grea si la cat de inalt e ghidonul ar trebui o traversa la ghidon.

Cam expus radiatorul acolo intr-o parte. Si sper ca au facut ventilatorul bun pentru ca va functiona mereu.

Bravo pt furci USD. Bravo pt bascula cu 2 brate. Intotdeauna mi s-a parut bascula monobrat o fitza. Scuze BMW si Ducati.

La spite aceasi problema ca la BMW: nu se pot centra cu rotile montate pe motoreta. Bine, nici nu e indicat asa ceva.

Daca nu ar fi atat de grea, as fi zis ca e concurenta directa pt BMW. Asa, se apropie de Varadero. In sensul ca promite mult onroad unde are si avantajul motorului in linie.

Aspectul: number one in domeniul enduro-touring.

Asteptam ca baietii cu bani sa o cumpere, sa o duca beyond si sa vedem impresiile lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Revin.

Adv are 223 kg la gol. Cel putin asa zice un site cu specificatii. + 33 litri de benzina se duce si el la 256.

Daca nu au indicat respectivii specifcatii gresite.

 

Oricum, tot la concluzia ca ma asteptam la altceva raman.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea il vad "in nisipurile miscatoare ale desertului Tenere" cum faceau reclama, mai degraba pe drumurile printre Alpi in Europa si eu il vad ca pe un Varadero, sa vedem pretul si sa speram ca o sa fie unul bun pt piata moto.La prima vedere cam asta vad eu, cu timpu sigur o sa fie catva baieti de pe Advrider care o sa-l calareasca RTW si o sa vedem cum se comporta.

 

P.S. Deocamdata ma bucur totusi ca nu trebuie sa las tabara portocalie (cred ca in adancul sufletului speram sa aiba caracteristicile acestea)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mult prea mare motorul. Cred ca un 900 era arhisuficient, se puteau scoate 100 de cai lejer din el. Asa poate obtineau ceva sub 200 de kile. Si eu m-asteptam sa fie o replica mai mare a lui Tenere, care e intradevar o motoreta adventure, dar Super Tenerele asta nu-i decat un touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda daca vrei sa mergi pe drumuri necunoscute iti iei Tenere-ul monocilindric. daca vrei touring iti iei ST.

 

rezervorul e infect de mic si motocicleta este EXAGERAT de grea.

 

pai TDM-ul meu are 245kg plin si e vechi de 18 ani aproape.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi place, chiar sunt destul de placut surprins.

 

Dupa conceptul facut din carpe de la salonul de la Tokyo ma asteptam sa fie ceva mai spre KTM (care nu ma pasioneaza), dar vad ca e ceva gen 1200GS/VStrom/Stelvio/Multistrada/etc.

Greutatea insa e imensa, ma asteptam la maxim 240kg la plin. Sunt curios daca astea 261kg includ si scut, cric central, cutii, etc.

 

Designul e ok, arata ca un fel de V-Strom mai modern si cu cardan :)

Cardanul e simplu si la obiect, fara prostii cvasi-inutile gen Paralever (BMW) sau Tetra-lever (Kawasaki).

Cursa suspensiilor e mai mult decat suficienta pt o balena de 261kg.

Faptul ca au incaltat-o cu Bridgestone Battlewing spune multe... :D

Scaritele din spate par puse destul de sus, nu stiu cat de comod e pt pasageri.

 

In concluzie, imi place, dar astept in continuare VStromul de 800 :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carcotasi comenteaza! Mie mi se pare reusita. Este un turing proiectat practic si realist. Greutate mai mica= fiabilitate generica mica si lipsa de stabilitate la viteza mare. Va merge exact pe acolo pe unde merge si 1200 GS, pe unde merge nu pe unde viseaza unii si altii sa mearga, dar nu ajung niciudata. Poate ma insel dar are un singur radiator, pe stanga. Pe dreapta are bateria si trusa de scule. La 14000 euro face toti banii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi place ca activitatea de pe topic a explodat in ultima ora si jumatate. Din pacate se simte o atmosfera de parere de rau cu mici exceptii...

Asta este, pana la urma Dominatoare, DR'uri de 650 , Africane, Tenere'uri, Transalpuri, Big'uri, Gs'uri, LC8 Adv & Co., vechi sau noi cum sunt ele, se pare ca sunt cele mai buna modele in ciuda varstei :o .Vom mai avea de asteptat pana la un model de genul care sa ne impresioneze cu adevarat, iar pretul sa ne incante...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma e desingnul nu e urat, iar daca ar fi sa-mi cumpar un motor nou si ar trebui sa aleg intre Varadero,V-Strom, R1200GS nu ADV,Stelvio simplu cred ca m-ar interesa ST-ul, pana la urma cred ca asta vizeaza cei de la Yamaha.

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-au complicat mult cu radiatoarele alea in lateral. Au latit-o sus urat de tot. Daca iti cade pe o parte (si sunt sanse foarte mari la greutatea asta) intra ventilatorul imediat in radiator. Poate sa aiba un circuit de anulare si sa mergi totusi doar cu un radiator...

Esti sigur ca are doua radiatoare? Mie mi se pare ca are unul singur, pe stanga. Daca l-ai facut afis, aia e. Iar daca pui un crashbar peste el, ajunge lat cat un autobuz. :o

Chiar asa, n-am vazut nici o poza din fata.

 

 

Revin.

Adv are 223 kg la gol. Cel putin asa zice un site cu specificatii. + 33 litri de benzina se duce si el la 256.

Daca nu au indicat respectivii specifcatii gresite.

1l de benzina are 0.76kg, deci calculul e gresit, dar asa stiam si eu, ca ADV bate spre 260-270kg la plin, echipat cu tot ce trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abia astept topicul cu Noul Varadero..... :o

Mesaj completat

Chiar asa, n-am vazut nici o poza din fata.

Este vizionare 360 grade pe site-ul official si un filmulet...

 

Mesaj completat

Chiar asa, n-am vazut nici o poza din fata.

Este vizionare 360 grade pe site-ul official si un filmulet...

 

http://www.yamaha-motor-europe.com/product...amp;subview=360

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti dreptate, doar un radiator. E interesanta ideea cu mutatul bateriei acolo (e pusa la 90 de grade, inseamna ca poate fi doar d-aia cu gel) si accesul la toate cuplele si releele. Pare facil accesul.

Mie bordul imi place cel mai mult la motocicleta asta.

post-6478-1267044671_thumb.jpg

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...