Vizitator darcocbr Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Salut. Am o mica problema cu bateria de pe mobra. Dupa ce in toamna nu imi mai incarca din cauza statorului, deci mobra merge cca 1 km dupa care se tot oprea..am inlocuit statorul cu unul oem, am cumparat baterie noua, totul era ca la carte,incarcarea optima, totul ok. Toata iarna bateria a stat jos de pe motor, in casa. Am observat acum cateva zile, dupa ce motorul a stat cam o saptamana nemiscat, ca bateria era praf. Abia daca a invartit o data, sa porneasca nici o sansa. Am pus o pe redresor toata noaptea. Maine zi totul ok. A stat mobra iar cateva zile, dupa care aceeasi reactie. Ce se intampla cu ea ? E terminata? Expirata? Ateria are 7 luni de zile, timp in care a cam stat. Mentionez ca este bateria recomandata de producator, cod ytz10s daca imi amintesc. Cred ca trebuie sa mi cumpar alta baterie, asta e de o calitate ca... Va salut , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Ai alarma pe mobra? Acidul e la nivel? Daca bateria o pui incarcata pe mobra, regulatorul scoate voltajul corect, cand opresti mobra dupa o tura e tot incarcata... si se descara stand pe mobra, inseamna ca ai un consumator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 (editat) Salut! Ce marca e bateria pe care ai pus-o? Recomandat este ca, chiar daca dai jos bateria de pe motocicleta, sa o incarci periodic (2 saptamani-o luna). La bateriile ieftine, uneori se intampla sa cada un element si inloc de 12.8-13 V sa ai 10.8-11V. In cazul asta trebuie sa mergi sa o schimbi pe garantie. Bafta! Editat Aprilie 18, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Alarma nu e pe motor, consumatori nu vad sa fie..deci nu. Bateria esye un LP, cod ytz 10-s cum recomanda honda. La acid nu am acces, bateria fiind lipita, nu se poate desface. Repet, motorul incarca, totul e perfect. Daca merg zilnic cu el, chiar si 5 km, nu sunt probleme. Dar cum sta pe dreapta 3 zile, cum s a si întâmplat de data asta, pun contact, dau butonul rosu si se aude ca nici injectia nu bâzâie asa tare. Cred ca o arunc pana nu se strica si altceva din cauza bateriei. Bateria am cumparat o in graba, eram curios sa vad daca incarca atunci cand am inlocuit statorul. Va mulțumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj.marten Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 salut! bateria ta nu este cu GEL ! daca o sa intri pe link-ul pe care l-ai postat o sa vezi ca la tip e trecut AGM. aceste doua tipuri se pot confunda foarte usor datorita caracteristicilor electrolitului folosit in bateriile de tip AGM care se comporta ca si un gel( nu curge) pentru bateria ta iti trebuie un incarcator obisnuit ( daca aveai cu gel iti trebuia ori unul special pt incarcat baterii cu gel, ori unul normal care sa aiba optiunea ( comutator) pentru incarcat normal/gel atentie ! daca au un incarcator ce '"lucreaza" bateria(incarcare/descarcare/desulfurare - il poti lasa sa incarce fara probleme. daca ai unul care doar incarca si atat trebuie sa respecti timpii de incarcare inscrisi pe baterie ( in functie de amperajul pe care il baga incarcatorul) Salut, Am o baterie pe mobra mea, ca cea din link http://www.magazinuldebaterii.ro/cumpara/baterie-moto-yuasa-maintenance-free-12v-3ah-ytx4l-bs-2786606. E cu gel, 3Ah, 12V. Va rog sa ma lamuriti ce incarcator trebuie sa iau ... si cam la ce voltaj trebuie sa ma gandesc ca ar trebui incarcata? Multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 (editat) Salut, mi-am luat anul trecut prin mai-iunie un Toplite 12V 6Ah pt Hornet. Am pus-o incarca bine releul, a mers super tot anul. Asta iarna am luat-o in casa, am mai incarcat-o de vreo 2 ori, am masurat-o inainte s-o pun pe motor avea vreo 13,5 cand sa plec cu ea ciuciu, nici macar nu invarte, la fel nici macar faza mica nu tine. Ce naiba are? Am mai pus-o azi iar la incarcat imi arata redresorul ca era cam la 75% in 3 ore cika e full..pe naiba nu poate sa tina macar consumul unui bec dapai sa mai si invarta demarorul ala. Ma oftic ca nu gasesc hartia aia de garantie, da parca la baterii se da 6 luni nu? Daca o descarc complet si apoi o incarc iar o fi vreo frectie? Editat Aprilie 25, 2014 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 CUMPAR baterie ytz 10-s. Astept pm. Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian69 Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 Salutăm respectos! Cum setez aparatul de masura pentru verificarea bateriei! Cu respect. O seara bunä! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bluedark Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 20 V cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian69 Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 Care este insemnele ptr. CC? Cel cu linie orizontala curbata sau cel cu doua lini pe orizontala 'una dreapta si dedesupt una punctata?Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 Care este insemnele ptr. CC? Cel cu linie orizontala curbata sau cel cu doua lini pe orizontala 'una dreapta si dedesupt una punctata?Multumesc frumos! A doua varianta. Linia curbata e pentru alternativ. Uite poate te ajuta si asta. http://www.douamaini.ro/cum-sa-folosesti-un-multimetru/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Mare Ti-e gradina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Nu toata lumea se naste invatata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Salut baieti. Ma intereseaza procedura cu o baterie noua. Inainte de a o pune pe mobra, cat timp sa o tin la incarcat pe redresor? Ce mai trebuie facut ? Va mulțumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Eu n-am pus-o deloc pe redresor... pus acidul, lasata vreo ora, masurata - 12,7v (sau pe acolo). Pusa pe mobra, pornita si aia e. De 2 saptamani e totul bine, lasata si cu farul aprins, omorata de vreo 10-12 ori la automat cand am ramas fara benzina si s-a golit carburatorul... incarcarea e buna, bateria tine f bine. Daca dupa activarea bateriei nu ai voltaj suficient, pune-o vreo ora, doua pe redresor... dar cred ca depinde si de redresor, ce amperaj scoate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Am inteles. Asa voi face. Mersi frumos. Salut din nou. Spuneti-mi va rog daca mobra incarca asa cum trebuie. Am pus baterie noua iar cifrele sunt următoarele : -la relantiu (1100rpm) si fara consumatori incarca 15,19 v. -tot la relantiu, cu faza scurta, incarca 15,07 v. -cu faza lunga, turat la 4000, incarca 15,01 v, iar cu scurta la 4000 incarca 15,19 v. Dupa cum arata, pare ok. Sper ca dupa ce va sta doua zile, nu se va mai descarca. In caz contrar voi da foc..la ceva )) Mulțumesc , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 E cam mult... 14-14,5v ar trebui sa incarce in ture mai mari si 12,5-13v la ralanti. Asta in linii mari... verifica si cat zice manualul ca ar trebui sa ai. Si vezi sa nu fie aparatul de masura decalibrat, sa indice aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Variaza fctie de motor. Mi-e lene sa ma uit in manual, dar de la an la an sint tensiuni diferite (aceeasi baterie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Mersi baieti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 e cam mult 15,2v . daca ai baterie cu gel ti-o strica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 da,asa e. am masurat si cu alt multimetru iar valorile difera. sunt mai mici, in jur de 14,7. cum a spus si colegul,era aparatul decalibrat. si fa, bateria este cu gel. va multumeac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Aparat de masura decalibrat. Nu luati de buna ca masuratoare exacta ceea ce arata un ap de masura necalibrat. Lucrez la o firma unde se gasesc vre-o 10 aparate de masura , nici unul nu arata aceeasi valoare, adica, pot fi abateri si de 0.5V la 12V masurati. Deaia exista aparate de masura foarte scumpe sau ieftine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Aparat de masura decalibrat. Nu luati de buna ca masuratoare exacta ceea ce arata un ap de masura necalibrat. Lucrez la o firma unde se gasesc vre-o 10 aparate de masura , nici unul nu arata aceeasi valoare, adica, pot fi abateri si de 0.5V la 12V masurati. Deaia exista aparate de masura foarte scumpe sau ieftine.Eu nu te cred. Exagerezi si tu de dragul exageratului. Daca crezi ca e nevoie de tehnologii avansate ca sa masori o tensiune cu precizie sub 5%, se explica de ce spui asta. Ca ai tu pe la serviciu niste multimetre sovietice de acum 30 de ani, e alta treaba. Erori (considerabil) sub 1% la toate aparatele: http://www.robotroom.com/Multimeter-Reviews-5.html Exista si alte teste similare, cu rezultate similare. PS: de ce tine firma aia aparate de masura care nu-s in stare sa masoare cu precizie mai buna de 5%? Ce face cu ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Multimetrele de 20 de ron care se gasesc peste tot au prostul obicei sa arate o tensiune mai mare cand e consumata bateria din interior. Daca il aveti de cativa ani si s-a decalibrat, schimbati bateria. In rest sunt suficient de bune pentru omul de rand. Doar nu-ti trebuie scule profesionale sa masori tensiunea la masina sau motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 pentru un amic intreb. vrea o baterie noua la mobra lui, un f4i-sport si il intereseaza codul. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.