Sari la conținut

Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii


Postări Recomandate

Da, era doar bateria, avea 12,8 V la borne, am montat-o, a pornit la sfert, tensiune de încărcare 14,5V = 30 euro.

 

M-a indus în eroare ca scrie "AGM Technology", dar bănuiesc ca la prețul asta nu poate fi..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cred ca mai corect scria VRLA Technology/(valve-regulated lead-acid battery ), daca discutam de tehnologie, pentru ca AGM si GCB-Gel sunt diferite d.p.d. v constructiv.

Dar, exista o asemanare intre acumulatorii AGM(Absorbed Glass Mat)-acid lichid și cei cu gel(Gel Cell Batteries). Pentru cele doua tipuri se aplica procesul de "recombinare" . Oxigenul produs in mod normal la placile pozitive ale tuturor acumulatorilor plumb-acid (din punctul de vedere tehnic, atat acumulatorii cu gel și AGM sunt clasificati - plumb-acid) este absorbit de catre placile negative. Acest lucru blocheaza producerea hidrogenului la placile negative, iar in schimb se produce apa, care este controlata prin reactie chimica si este retinuta in interiorul acumulatorului. Rezultatul acestui proces chimic=acumulatorul este cu auto-completare, si nu are nevoie de apa distilata adaugata in electrolit ca la cele clasice. Un mare avantaj !! Procesul se numeste "supapa regulatoare" VRLA – (valve-regulated lead-acid battery ) pentru ca nu au nevoie sa fie alimentati, acumulatorii sunt sigilati. Un alt avantaj- rezista la vibratii si se pot utiliza pentru autovehicule care circula pe teren accidentat.

Acumulatorii GCB conțin un electrolit gelificat, "thixotropic", format din acid sulfuric, apa demineralizata pura, apa deionizata și acid fosforic- nu curge ca un lichid obisnuit, are consistenta și aspectul de vaselina. La AGM, electrolitul lichid conține acid sulfuric de inalta puritate, apa demineralizata si deionizata.

Datorita proprietatilor fizice ale thixotropic/ gel electrolit acumulatorii cu gel au tendința de a pierde capacitatea mai repede decat bateriile AGM la temperaturi sub 0 grd C(vascozitatea electrolitului creste). AGM se comporta bine in medii extrem de reci, exemplu snowmobile.

in final, durata de viata este excelenta la AGM, daca acumulatorii nu sunt descarcati mai mult de 60% din capacitate. Tinand cont de pretul de cost la GCB, si faptul ca iarna acumulatorul de motocicleta este pastrat la temperaturi de peste 0 grd C, AGM este o alegere buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

mi-am comandat deja un redresor de pe Louis: ProCharger, sper sa fie in regula, in orice caz sunt convins ca o sa faca o treaba mai buna decat cel ce il am acum.

 

Battmax-ul l-am achizitionat acum multi ani, intr-adevar, din Praktiker, asa pe fuga.. murise bateria la motorul ce il aveam atunci si aveam nevoie de un redresor. L-am luat fara sa ma documentez prea mult. Intre timp am schimbat deja cateva baterii, asa ca vreau sa identific problema pentru care un acumulator nu ma tine mai mult de 1-2 ani (desi am avut grija sa nu fie descarcate din cauza alarmei, iar pe timp de iarna le-am luat in casa si le-am incarcat la fiecare 2 sapt), cred ca si redresorul are partea lui de vina. Am verificat incarcarea la motocicleta de mai multe ori pe an si este in regula.

 

Ca fapt divers, pot spune ca Varta a fost cea mai proasta baterie ce am avut-o pana in acest moment, insa sunt surprins de o pocnitoare de VoltOn iYTX7L-BS ce o am de la inceputul lui 2013 si, desi am incarcat-o numai cu redresorul Bosch, ce se pare ca nu e prea recomandat, are deja 2 ani de utilizare si inca mai tine, dar da semne de oboseala :)

» Post actualizat in 10 Apr 2015 07:02

 

Am luat in considerare si modelul comercializat de Lidl, insa, sincer, nu exista magazin in Romania care ma dispera mai tare decat Lidl si nu am chef sa alerg dupa "ofertele" lor. Mai exact aduc 2-3 bucati in magazin, se inghesuie romanii de la ora 7 sa prinda si ei ceva, iar fraierii se tot plimba prin oras de la un magazin la altul in speranta ca au noroc si poate inca mai e disponibil produsul pe undeva. Nu mersi!

 

In plus, feedback-ul ce l-am gasit pe net legat de redresorul acela Ultimate Speed nu e fantastic, la noi insa toata lumea e multumita, probabil datorita pretului mic.

 

PS. desi e vechi Bosch-ul e in stare foarte buna si isi face treaba, il voi tine pt bateria auto ;)

Toate bateriile moto, cu exceptia Yuasa OEM, se fabrica in China, toate ae aceeasi calitate, difera doar abtzipildele pe ele. Eu am aflat pe banii mei, am luat 2 Varta noi care au tinut normal maxim 6 luni, dupaia dadeau eroare la pornirea demarorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu o intrebare pe care am mai adresat-o pe forumul ăsta, dar cred că pe alt topic. Vreau sa-mi achizitionez o baterie d-asta, si nu stiu unde as putea găsi asa ceva. Nu mă gândesc la RO dar măcar in UE să o găsesc pe undeva.

Deci dacă are cineva info, pls sare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.go-aliant.com/

 

Se importa in RO, dureaza max 3-5 zile livrarea la importator.

 

Daca e pt moto din semnatura, ai nevoie de

 

ALIANT LiFePO4 Batterie YLP14

12V / 14Ah / 490CA / 760g

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da LiFePO4 vreau si da e pt 800GS, dar nu stiu nimic despre aliant. Eu vroiam Antigravity pt că m-am documentat despre ele si sunt bune.

Sunt estanse, au o tehnologie [flow over parcă] care permite curentului sa treacă peste o celulă incărcată, astfel incât să se incarce toate, fără a avea o mufă cu 1458 de contacte, adică le poti incărca de la un redresor "obisnuit".

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

ieri am luat niste masuratori si sunt curios ce parere aveti.

Baterie VoltOn iYTX7L-BS (2013)
1. Voltaj dupa 1 sapt de la ultima incarcare (fara alarma): 12.5V
2. Voltaj dupa incarcare 1h, apoi lasat 30 min: 12.8V
3. Pornire motor -> voltaj minim atins: 10V (demaror apasat 2-3 sec)
4. Ralanti..
-> imediat dupa pornire: 14.1V
-> dupa 5 min: oscileaza intre 14.4V - 14.6V - 14.8V
-> consumatori porniti (faza lunga + semnalizare + frana): 12.5V - 13.8V
5. 5000-6000 rpm
-> fara consumatori: 14V - 14.1V
-> consumatori porniti (faza lunga + semnalizare + frana): 12.9V - 13.0V

Nota: cu mai putini consumatori, sa zicem doar faza lunga si semnalizare sau frana,
insa nu toate 3 simultan, voltajul e in jur de 13.8V

6. Redresor Bosch Battmax 8
-> voltaj incarcare: 15V (<- cam mare pt o baterie moto, nu?)
-> amperaj incarcare: 0.4A

7. Alarma
-> consum: 8mA (8 Miliamperi = 0.008 Amperi)
-> 6Ah / 0.008A = 750 ore = ~31 zile
(asta inseamna ca in 2 saptamani deja bateria este pe jumatate descarcata)


» Post actualizat in 12 Apr 2015 10:35

Toate bateriile moto, cu exceptia Yuasa OEM, se fabrica in China, toate ae aceeasi calitate, difera doar abtzipildele pe ele. Eu am aflat pe banii mei, am luat 2 Varta noi care au tinut normal maxim 6 luni, dupaia dadeau eroare la pornirea demarorului.

 

Corect, din pacate.. totusi nu imi explic cum niste no-name-uri (ex. Power Thunder YTX9-BS) rezista cu succes ani de zile, iar Varta pusca in 6 luni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

ieri am luat niste masuratori si sunt curios ce parere aveti.

 

Baterie VoltOn iYTX7L-BS (2013)

1. Voltaj dupa 1 sapt de la ultima incarcare (fara alarma): 12.5V

- este normal dupa o saptamana neutilizata la incarcator sau motocicleta;

2. Voltaj dupa incarcare 1h, apoi lasat 30 min: 12.8V

- da, este OK ! , valori optimi ( 12,6-13,1)V pentru Yuasa, sau (12,7-13,1) alte tipuri;

3. Pornire motor -> voltaj minim atins: 10V (demaror apasat 2-3 sec)

- este in regula, 9 V este limita;

4. Ralanti..

-> imediat dupa pornire: 14.1V

-> dupa 5 min: oscileaza intre 14.4V - 14.6V - 14.8V

- 14,5 V valoarea medie / interval recomandat (13,6-14,9)V cu si fara consumatori, faza scurta si lunga.

-> consumatori porniti (faza lunga + semnalizare + frana): 12.5V - 13.8V

- 13,8V, OK

5. 5000-6000 rpm

-> fara consumatori: 14V - 14.1V

-> consumatori porniti (faza lunga + semnalizare + frana): 12.9V - 13.0V

 

Nota: cu mai putini consumatori, sa zicem doar faza lunga si semnalizare sau frana,

insa nu toate 3 simultan, voltajul e in jur de 13.8V

13,8V este la limita inferioara, dar in interval, in timpul deplasarii turatia poate ajunge si la peste 7000 rot min

 

6. Redresor Bosch Battmax 8

-> voltaj incarcare: 15V (<- cam mare pt o baterie moto, nu?) Cum ai masurat tensiunea? Voltmetrul conectat pe bornele acumulatorului in acelasi timp cu incarcatorul conectat, sau cu redresorul in gol(Voltmetrul la bornele redresorului)?

-> amperaj incarcare: 0.4A Care este capacitatea acumulatorului? (Ah)

 

7. Alarma

-> consum: 8mA (8 Miliamperi = 0.008 Amperi)

-> 6Ah / 0.008A = 750 ore = ~31 zile

(asta inseamna ca in 2 saptamani deja bateria este pe jumatate descarcata) Alarma consuma si in regim static..normal este un receptor/ consumator, element pasiv de circuit !

» Post actualizat in 12 Apr 2015 10:35

 

Corect, din pacate.. totusi nu imi explic cum niste no-name-uri (ex. Power Thunder YTX9-BS) rezista cu succes ani de zile, iar Varta pusca in 6 luni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 Ah

 

OK, Vlad..in prima trecere an vazut Z ! normal in seria de litere trebuie sa fie capacitatea.

0,4A la ampermetru, iar 0,7 A teoretic(10% din C_Ah), in final este bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6. Redresor Bosch Battmax 8

-> voltaj incarcare: 15V (<- cam mare pt o baterie moto, nu?) Cum ai masurat tensiunea? Voltmetrul conectat pe bornele acumulatorului in acelasi timp cu incarcatorul conectat, sau cu redresorul in gol(Voltmetrul la bornele redresorului)?

-> amperaj incarcare: 0.4A Care este capacitatea acumulatorului? (Ah)

 

Am masurat cu redresorul conectat la bornele bateriei, nu m-am gandit sa masor si in gol, o voi face cu prima ocazie. Cum se procedeaza corect, totusi?

 

Desi pt seria YTX7L-BS capacitatea standard este de 6Ah (exemplu Yuasa), modelul acesta de la Volton are 7Ah

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect masurarea de monitorizare/control se realizeaza la bornele acumulatorului cu incarcatorul in sarcina pe acumulator. Dar ca sa-ti faci o viziune asupra modului de lucru, iti postez pentru un incarcator inteligent tensiunea in gol si in sarcina(conectat). 15V este la limita superioara de incarcare...chiar nu trebuie sa fie conectat mai mult de 1,5 ore, daca creste peste 15V dupa 30 min, deconectezi incarcatorul. De aceea de cativa ani pentru o buna intretinere pe parcursul nefunctionarii motorului se folosesc inteligentele, incarcarea controlata.

post-74268-0-35237900-1428848938_thumb.jpg

post-74268-0-84003100-1428848942_thumb.jpg

post-74268-0-41143600-1428848944_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salut,

Am mai scris pe la pagina 75, un caz la fel ca al tau..repet mai jos:

Bottle Supplied( BS), acumulatorul vine uscat din fabrica dar impreuna cu electrolitul in cele 6 bidonase care vor umple cei 6 elementi pentru activarea acumulatorului, recomand aceasta varianta, participi tu la activarea produsului( in instructiuni se spune cu procedezi cu bidonasele pline cu electrolit, este simplu, dar putina atentie)

 

Important!! Dupa ce ai golit total bidonasele in acumulator, FIXEZI/PRESEZI banda de etansare PVC (este chiar banda care a etansat bidonasele cu electrolit !!)peste elementi cu mana si foarte bine/apasat, practic ai sigilat acumulatorul la partea superioara pe unde ai facut umplerea! Apoi, trebuie sa lasi1 ora acumulatorul pentru ca electrolitul sa fie absorbit de placi si procesul de activare sa fie initiat si finalizat. Dupa o ora, acumulatorul este incarcat la 80% din capacitate(Ah), obligatoriul se conecteaza la un incarcator/redresor de incarcare pana cand tensiunea la bornele acumulatorului ajunge la 13 V. In acest caz, trebuie sa montezi un voltmetru pe bornele acumulatorului/paralel si sa observi tensiunea, cand aparatul/voltmetrul indica 13 V, incarcarea este finalizata. In cele mai multe cazuri, acumulatorii moto care sunt sub 18Ah, ajung la valoarea de 13V intr-o ora.

 

Bafta,

 

Mersi pt info dar mai am 2 intrebari daca ma poti lamuri/ajuta.

Am pus electrolitul in baterie l-am lasat 1 ora si am pus incarcatorul pe baterie,am un incarcator inteligent dar problema este ca nu are optiune de ales intre curentul de incarcare decat 1 A si 4 A,indicatiile bateriei sunt ca trebuie incarcat cu 1,6A timp de 15/25 ore.Nu am cu ce masura tensiunea la borne dar ma gandesc ca incarcatorul stie ce are de facut ca doar e "inteligent" si decupleaza cand e full.

Intrebarea e...E vreo problema daca pun la incarcat doar cu 1A sau curentul e prea slab sau pot sa pun pe 4A?

A 2-a intrebare,pe baterie scrie 12V/16Ah (10HR) iar mai jos 16,8Ah(20HR),ce semnifica acele cifre 10HR si 20HR?

 

Mersi pt ajutor!

 

Aceasta e bateria.

http://www.yuasa.co.uk/yb16al-a2-yb16al-a2.html

post-81068-0-59172000-1429367113_thumb.jpg

Editat de yamaha yzf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti s-o incarci linistit cu 1A, incarcatorul daca-i inteligent opreste incarcarea cand e cazul pe urma probabil trece pe mentenanta.

Pot sa-mi dau doar cu presupusul referitor la 10 sa 20, banuiesc ca are 16Ah daca o descarci in 10 ore si 16,8 daca o descarci in 20 de ore, adica in primul caz un curent de descarcare de 1,6A si in cazul al-ll-le un curent de descarcare de 0,84A.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Nu merita stresul pt o baterie la ce preturi au si oricum tin minim doua sezoane. La mine e la al doilea sezon, merge ca in prima zi si e no name !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pt info dar mai am 2 intrebari daca ma poti lamuri/ajuta.

Am pus electrolitul in baterie l-am lasat 1 ora si am pus incarcatorul pe baterie,am un incarcator inteligent dar problema este ca nu are optiune de ales intre curentul de incarcare decat 1 A si 4 A,indicatiile bateriei sunt ca trebuie incarcat cu 1,6A timp de 15/25 ore.Nu am cu ce masura tensiunea la borne dar ma gandesc ca incarcatorul stie ce are de facut ca doar e "inteligent" si decupleaza cand e full.

Intrebarea e...E vreo problema daca pun la incarcat doar cu 1A sau curentul e prea slab sau pot sa pun pe 4A?

A 2-a intrebare,pe baterie scrie 12V/16Ah (10HR) iar mai jos 16,8Ah(20HR),ce semnifica acele cifre 10HR si 20HR?

 

Mersi pt ajutor!

 

Aceasta e bateria.

http://www.yuasa.co.uk/yb16al-a2-yb16al-a2.html

Salut,

1. Conectezi incarcatorul si lucrezi cu 1 A curent de incarcare, cand tensiunea pe acumulator va ajunge la 13-13,2 V, incarcatorul deconecteaza din regimul de incarcare continuu si comutata in regim controlat pulsatoriu(iti arata pe display acumulator incarcat-full si acolo va lucra).

2. Ce se indica in acel dreptunghi, si apare la diverse tipuri de acumulatoare/marci) este C20h si reprezinta capacitatea nominala, adica produsul dintre valorile standard ale curentului si timpului. Practic se obtine pentru un curent de descarcare Id=0,05x C20h care trebuie sa descarce acumulatorul in 20 ore pana la tensiunea de 1,75V pe element la temperatura de referinta a electrolitului de 25 grdC. In cazul tau capacitatea nominala este C20h=16,8 Ah, iar curentul de descarcare(Id) este 0,84 A pentru 20 ore (HR). Daca o sa asiguri o intretinere corecta(si vad ca ai cu ce_iti mai trebuie un multimetru?? 150 lei ceva bun ma contactezi cand doresti sa-ti cumperi), si nu uiti acumulatorul pe motocicleta din noiembrie pana in aprilie......sigur o sa-l ai functional cel putin 4 ani, vorbesc din experiente practice personale..

Bafta,

 

Bafta,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Să înțeleg că nu știe nimeni de unde-mi pot cumpăra Antigravity în EU.

Ce am gasit:

http://www.antigravitybatteries-uk.co.uk/ (contact si catalog )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

1. Conectezi incarcatorul si lucrezi cu 1 A curent de incarcare, cand tensiunea pe acumulator va ajunge la 13-13,2 V, incarcatorul deconecteaza din regimul de incarcare continuu si comutata in regim controlat pulsatoriu(iti arata pe display acumulator incarcat-full si acolo va lucra).

2. Ce se indica in acel dreptunghi, si apare la diverse tipuri de acumulatoare/marci) este C20h si reprezinta capacitatea nominala, adica produsul dintre valorile standard ale curentului si timpului. Practic se obtine pentru un curent de descarcare Id=0,05x C20h care trebuie sa descarce acumulatorul in 20 ore pana la tensiunea de 1,75V pe element la temperatura de referinta a electrolitului de 25 grdC. In cazul tau capacitatea nominala este C20h=16,8 Ah, iar curentul de descarcare(Id) este 0,84 A pentru 20 ore (HR). Daca o sa asiguri o intretinere corecta(si vad ca ai cu ce_iti mai trebuie un multimetru?? 150 lei ceva bun ma contactezi cand doresti sa-ti cumperi), si nu uiti acumulatorul pe motocicleta din noiembrie pana in aprilie......sigur o sa-l ai functional cel putin 4 ani, vorbesc din experiente practice personale..

Bafta,

 

Bafta,

Ok mersi.

Bateria s-a incarcat in aproximativ 15 ore acum incarcatorul este pe "float mode maintainer" si din cate am observat sare pe incarcare din nou in intervale de aprox 2 ore,adica incepe sa incarce dar dupa 5 minute sare iar la "float mode".bateria veche un exide identic cu acesta cand il puneam la incarcat nu dura 1 ora si era full dar cand il puneam pe mobra se descarca intr-o zi,am verificat la un service incarcarea pe mobra si e ok asa ca am schimbat bateria cu ce am acum.

I-mi trebuie neaparat acel multimetru?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

спасибо

 

Ok mersi.

Bateria s-a incarcat in aproximativ 15 ore acum incarcatorul este pe "float mode maintainer" si din cate am observat sare pe incarcare din nou in intervale de aprox 2 ore,adica incepe sa incarce dar dupa 5 minute sare iar la "float mode".bateria veche un exide identic cu acesta cand il puneam la incarcat nu dura 1 ora si era full dar cand il puneam pe mobra se descarca intr-o zi,am verificat la un service incarcarea pe mobra si e ok asa ca am schimbat bateria cu ce am acum.

I-mi trebuie neaparat acel multimetru?

Sigur iti trebuie sau o sa-ti trebuiasca..nu numai la moto, poate ai si auto sau la diferite instalatii electrice, in special cea casnica. Multimetru=Voltmetru c.a si c.c, ampermetru c.c si c.a, ohmmetru, verificare diode, masurare temperatura cu sonda, etc. Ai dorit sa masori tensiunea debitata de alternator si reglata de RRT la bornele acumulatorului_folosesti voltmetrul de c.c si alte N+1 situatii, ce faci apelezi la service moto pentru orice .....Este o recomandare, tu decizi, dar daca ai moto sau auto sau si doresti sa fi independent pentru mici verificari, este necesar..

Numai bine,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acest acumulator

http://magazinuldebaterii.ro/baterie-moto-volton-12v-8-ah-yt9b-4.html

se incarca cu incarcatorul de la Lidl pe program normal sau AGM?

Multumesc pt raspuns

Salut,

1. Dupa cum spune instructiunea, acumulatorul este practic format si incarcat din fabrica...trebuie sa-i credem, dar nu strica daca masori tensiunea la borne. Un acumulator incarcat are o tensiune in intervalul (12,7-13,1)V.

2. Incarcatorul de la Lidl il poti utiliza cand tensiunea acumulatorului este mai mica de 12,7V, in perioadale de nefunctionare a motorului(3-4) sap, si bineinteles in sezonul rece. Dar ca sa cunosti tensiunea la borne, ai nevoie de un voltmetru pentru masurarea periodica.

3 Program AGM?? marketing la greu ......AGM( Absorbed Glass Mat) se refera la tehnologia de fabricatie a unui acumulator, este cazul celor fara intretinere(nu se completeaza cu apa distilata, sunt capsulate)-free maintenance...practic acumulatorul tau din foto. Daca mentioneaza AGM, ok-fixezi pe AGM si incarci, dar sunt curios cum functioneaza pe program normal si pe AGM, as face cateva masuratori in sarcina ...de curiozitate!

4. Si acum parerea mea...este optiunea ta cu Volton, dar sa nu ai mari asteptari de la acest acumulator, ma refer in special la durata de viata.

Numai bine,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsul "in extenso" dar:

1. Bineinteles ca e incarcat, activat si pregatit de utilizare (asa mi-a spus si vanzatorul). Bineinteles ca voi verifica tensiunea inainte de utilizare. Bineinteles ca il incarc daca e cazul (sub 12,8V)

2. Stiu ce poate incarcatorul, si pentru ce e bun, l-am testat pe programul normal de moto

3. Aici e aici. Am citit ce inseamna abrevierea AGM, e vorba, cum bine scriai, despre tehnologia de fabricatie. Imi imaginez ca aceasta tehnologie impune o alta curba de incarcare, curba ce se regaseste in programul "AGM" al incarcatorului mentionat. Problema pe care o am este ca, la intrebarea mea de mai sus, vanzatorul mi-a recomandat, fara exitare, AGM. Tocmai ca pe acumulator nu e inscriptionat AGM. Asta nu prea inteleg eu. Informatiile pe net despre Volton sunt sumare.

4. Bineinteles ca nu am asteptari mari, vreo 2 ani maximum. Dar decizia de achizitie (versus o Yuasa adevarata) am luat-o pe criterii pur economice, nu stiu cat o sa mai tin utilajul. Nu cred ca va fi o perioada de viata de Yuasa, mai degraba de Volton.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...