gn77b Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 Salutare!Ca tot e topic de baterii: am cumparat motocicleta cu obaterie Thunder (asa cred ca se scrie) pe gel si pana ieri seara n-a avut probleme. Am vrut sa ies in oras..am pornit motorul sa-l incalzesc..a mers vreo 30 de secunde cam balbait...si apoi s-a oprit. de pornit a pornit la sfert. Am incercat sa o pornesc iar...dar in loc sa porneasca ..se aude un pacanit in zona bateriei cand apas butonul de pornire. Am vb cu cineva si mi-a zis ca e bateria. Are rost sa ma chinui s-o mai incarc poate poate ma mai tine pana la sf sezonului? Parca n-as da acuma 3 mil ca sa mai merg 2 saptamani. daca ai alarma si motorul a stat nepornit o vreme o incarcare o rezolva si poate sa mai tina destul. daca a murit subit si e bateria nu mai ai ce sa-i faci. asta daca nu e releul de incarcare (chiar si hondele se mai strica). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 daca ti-a pornit "la sfert" nu cred ca-i bateria de bai nu prea se duce brusc cel mai probabil un contact imperfect undeva. In plus, odata ce ti-a pornit usor nu vad de ce sa moara motorul dupa 30 de secunde din lipsa de curent in baterie. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 daca ti se aude un pacanit cand apesi pe start e dus releul de pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 (editat) Salutare!Ca tot e topic de baterii: am cumparat motocicleta cu obaterie Thunder (asa cred ca se scrie) pe gel si pana ieri seara n-a avut probleme. Am vrut sa ies in oras..am pornit motorul sa-l incalzesc..a mers vreo 30 de secunde cam balbait...si apoi s-a oprit. de pornit a pornit la sfert. Am incercat sa o pornesc iar...dar in loc sa porneasca ..se aude un pacanit in zona bateriei cand apas butonul de pornire. Am vb cu cineva si mi-a zis ca e bateria. Are rost sa ma chinui s-o mai incarc poate poate ma mai tine pana la sf sezonului? Parca n-as da acuma 3 mil ca sa mai merg 2 saptamani. Este la Caranda o marca chinezeasca de baterii Yucell parca , e 50 lei bucata, cauta acolo si poate scapi doar cu 50 lei, are si garantie 6 luni ! Eu am patit cu masa , surubul care prindea cablul de la masa pe motor era slabit si la fel se intampla,. Cei de la service mi-au pus acid in plus fata de cantitatea pe care o da producatorul in flacoanele alea pentru fiecare element in parte, pentru ca ei au considerat ca este necesar desi bateria era nou nouta, nu a fost vorba despre o completare in timp. Releul de incarcare cu bateria care avea aproape 13 V cu acidul proaspat turnat in ea, era nou nouta , nu incarca mai mult de 13,5 V , in schimb cand montam bateria veche care era pe duca , incarca 14,5. Cam asta se intampla acum , a crescut tensiunea de incarcare dar bateria e cam varza , si nu stiu de ce , tind sa cred ca totusi bateria . Eu m-am si obisnuit sa nu sting farul deloc, in sensul ca il tin mereu pe faza scurta si cand o pornesc, tot timpul. Bineinteles ca nu pun contactul ca farul sa ramana aprins fara sa urmeze sa o pornesc sau ca motorul sa functioneze. Editat Septembrie 30, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 Eu am Varta si am chinuit-o de multe ori. O am de cand motocicleta (aproape 2,5 ani) si cel dinainte de vreo 2 ani, deci are cel putin 4. Si nu face figuri deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 Pai du-te cu ea la garantie atunci si daca e bulita trebuie sa ti-o schimbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 Parca n-as da acuma 3 mil ca sa mai merg 2 saptamani. 3 milioane? dar de unde cumperi? eu am gasit JMT la 180 lei sau Varta la 215 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin26 Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 (editat) Am zis 3 milioane asa aproximativ...pentru ca nu stiu exact cat costa. Or'cum am incercat s-o pornesc in seara asta si nu s-a mai auzit pacanitul ala...a invartit motorul..insa am inecat-o. Deci clar bateria e prastie. M-am uitat pe ea..si e din 2007 si zic ca i-a cam venit timpul. Acum..o Yuasa la 2 mil..e bun pretul???? Editat Septembrie 30, 2009 de Calin26 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 Sau o Varta YTX9BS la 112 Ron, de la magazinul in care isi are sediul UPS Motorcycles (in Iasi). Eu sunt foarte multumit de a mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 Am zis 3 milioane asa aproximativ...pentru ca nu stiu exact cat costa. Or'cum am incercat s-o pornesc in seara asta si nu s-a mai auzit pacanitul ala...a invartit motorul..insa am inecat-o. Deci clar bateria e prastie. M-am uitat pe ea..si e din 2007 si zic ca i-a cam venit timpul. Acum..o Yuasa la 2 mil..e bun pretul???? e bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
testos Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 niste bucati de plumb in acid sulfuric oare e high-tech? eu am luat motoru' cu o baterie no-name JMT. dracu' stie cit o fi fost folosita inainte. mi-am batut joc de ea, am descarcat-o cu alarna de vreo 2-3 ori. am lasat-o-n frig (chiar sub 0 grade) 3 luni de zile dupa care a reusit sa porneasca motoru' (care in aceste 3 luni a fost lasat nepornit, a trebuit sa dau la demaror cam 30 de secunde s-o ia din loc).acum am o yuasa (nu ca aia JMT s-ar fi dus, poveste lunga). guess what? merge la fel (de bine). OMULE..... nu e neaparat haitech... da` bateria mea (pila electrica) e din .... jda` mii de ani.... ( nu stiu cati ani are,,) acu` un an am ramas fara electrolit in ea.. ( era goala.. uscata..) am incarcat-o...am mai mers un an... si iar probleme la pornire......( iar goala ) iar electrolit in ea.. iar incarcata.. foarte buna..are cam 4 ani... ( nu stiu sigur,..) da` saito.. si inca mai mere... si e monocilindru de 650 cc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 Am zis 3 milioane asa aproximativ...pentru ca nu stiu exact cat costa. Or'cum am incercat s-o pornesc in seara asta si nu s-a mai auzit pacanitul ala...a invartit motorul..insa am inecat-o. Deci clar bateria e prastie. M-am uitat pe ea..si e din 2007 si zic ca i-a cam venit timpul. Acum..o Yuasa la 2 mil..e bun pretul???? nu e musai sa ii fi venit momentul " pensionarii ", da-o jos desfa-i capacele de la elementi si cauta un fir gros s, apoi scurtcircuiteaz-o pentur 2 - 3 secunde si vezi care din tre elementi face si daca face vreunul din ei bulbuci ( adica care fierbe ). Daca nu fierbe niciunul si ai pus-o pe redresor fara rezultate insa , atunci poti fi convins ca este dusa. Masoara-ti si incarcarea ...... Mesaj completat eu am fost cu bateria la garantie si au verificat-o ei , are un element in scurt , fierbe tare ! Acum astept sa vad care va fi raspunsul lor vis a vis de asta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Eu am Saito luata de la Louis din Viena acum 4 ani 1/2 si inca mere! Porneste fara probleme dupa perioade lungi de stat (in garaj ce-i drept), cu actionare lunga la demaror, anul trecut cand am vizitat-o era aproape uscata... Si a costat ~20 euro daca tin bine minte! Varta am avut la IJ si a fost praf, la un an si dupa 1 sapt de stat nici becul din bord nu-l aprindea... M-au facut aia cu garantia sa schimb si releul cand am cumparat-o pt ca cica nu incarca destul cu ala rusesc! Subscriu la parerea cu bateria ieftina, nu se justifica una scumpa mai ales daca ai 2 ani garantie la orice chiftea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Sau o Varta YTX9BS la 112 Ron, de la magazinul in care isi are sediul UPS Motorcycles (in Iasi). Eu sunt foarte multumit de a mea Esti sigur? Ca la banii astia nu am gasit nicio chinezarie la Bv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 Am fost nevoit sa imi cumpar acumulator nou la motocicleta , mi-am luat Victor la repezeala , fara sa fi intrebat pe cineva , acum constat ca nici o luna nu are si imi face probleme , adica s-a cam dus. A m mai discutat cu un prieten si el tot Victor are ,numai ca i-au scnhimbat-o dupa cateva luni, aceeasi problema ! Voi ce parere aveti ??? eu am Victor 8ah cumparat de la Real, are fix 2 ani pe monocilindru 650 si releu beton, prima iarna a stat intr-un garaj neincalzit, a 2 iarna la 3-4 grade. Acum poate o laud si ea se va razbuna. A mea are carcasa neagra... am vazut ca sunt unele albe si parca mai ieftine Bateria avea acidul separat si a fost formata de un nene de meserie ... fara graba Tot Victor voi cumpara cand va fi nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 Esti sigur? Ca la banii astia nu am gasit nicio chinezarie la Bv. Sunt perfect convins Nu mai gasesc factura ca-ti aratam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 uite un aspect ciudat. am o baterie yuasa,capsulata,12v10am. dupa ce releul de incarcare a cedat din cauza oxidarii contactelor,a murit. apoi am pus-o pe redresor auto,degeaba..am zis sa o schimb dar apoi a crapat scuterul. mecanicul i-a pus bateria pe redresor si frate...este full. imi arata full tot timpul. dupa zile intregi de stat,porneste la sfert, apoi full..asta inseamna baterie de firma,calitate. crapa,apoi inviaza.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 uite un aspect ciudat. am o baterie yuasa,capsulata,12v10am. dupa ce releul de incarcare a cedat din cauza oxidarii contactelor,a murit. apoi am pus-o pe redresor auto,degeaba..am zis sa o schimb dar apoi a crapat scuterul. mecanicul i-a pus bateria pe redresor si frate...este full. imi arata full tot timpul. dupa zile intregi de stat,porneste la sfert, apoi full..asta inseamna baterie de firma,calitate. crapa,apoi inviaza.... baterie casulata=baterie cu gel;astea necesita incarcatoare speciale,daca ai pus-o pe redresor auto,ai futato...aia capsulata are carcasa neagra,nu?si in plus de asta tre incarcata cu max.1A(daca e 10Ah),ori un redresor auto are cel putin 2A. arunca un ochi ce redresor foloseste mecanicul -asta ca fapt divers Mesaj completat Mi-am luat Victor pentru masina(din greseala,cu gandul la Tudor),acum trei ani si nu am nici o problema cu ea.Iar intr-un test din una dintre revistele noastre moto,Victor era cotata foarte bine la anumiti parametri,comparativ cu alte marci mai scumpe. Concluzia:ori eu si revista am nimerit baterii bune,ori voi ati nimerit baterii proaste. Acumulatorii de masina difera putin de accu moto...testele din reviste mai fac si reclama(mascata?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 Varta am avut la IJ si a fost praf, la un an si dupa 1 sapt de stat nici becul din bord nu-l aprindea... M-au facut aia cu garantia sa schimb si releul cand am cumparat-o pt ca cica nu incarca destul cu ala rusesc! IJ-ul avea probleme cu tancul ala de redresor rusesc eu adaptasem punte redresoare si releu electronic de Dacia pe Ivan si ma tinut o Varta de 12 Ah vreo 5 ani !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 baterie casulata=baterie cu gel;astea necesita incarcatoare speciale,daca ai pus-o pe redresor auto,ai futato...aia capsulata are carcasa neagra,nu?si in plus de asta tre incarcata cu max.1A(daca e 10Ah),ori un redresor auto are cel putin 2A.arunca un ochi ce redresor foloseste mecanicul -asta ca fapt divers Mesaj completat Acumulatorii de masina difera putin de accu moto...testele din reviste mai fac si reclama(mascata?) ai dreptate,dar eu ,ca romanul,ziceam ca merge...redresorul era de 5a, iar mecanicul fiind de motoare, presupun ca a folosit de 1a. da,e neagra carcasa,dar nu e gel,e tot acid,asa scrie pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luccyus Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 vreau sa va spun ca m-am interesat despre acumulatorii moto si mi s-a spus ca toti acumulatorii moto sunt import china sau japan.toate marcile europene fabrica acumulatori auto,iar acumulatorii de moto is importati de brandurile cu mare nume care si-au lipit eticheta. cat despre data fabricatiei a bateriei, pe orice baterie ar trebui sa fie o shtantza din trei cifre:primele doua cifre indica saptamana in care s-a fabricat(ex.39)si a3-a indica anul (9). referitor la tensiunea releului de incarcare... normal intre 14v-14.4v.....daca e mai mica de atat va descarca bateria deoarece folosesti demaror,far,etc si se consuma curent iar alternatoru sau ce-o fi nu realimenteaza suficient bateria;in cazu asta oricate baterii de "firme tari"ai pune tot nu se va rezolva problema.Daca releul incarca peste 14V bateria va fi supraincarcata,va fierbe electrolitul,va cadea pasta de pe elementi ceea ce se va vedea pe dopuri(culoare neagra),va scadea nivelul electrolitului si bateria se distruge. De asemenea daca ai incarcarea buna si pornirea greoaie a motorului si parcurgi distante scurte, va trebui sa o mai pui la incarcat din cand in cand. si inca o chestie importanta....dupa ce completezi cu apa distilata sau electrolit intotdeauna se pune bateria pe redresor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 De asemenea daca ai incarcarea buna si pornirea greoaie a motorului si parcurgi distante scurte, va trebui sa o mai pui la incarcat din cand in cand. asa este. chiar daca aparent bateria e incarcata complet (poate porni motorul) daca mergi mult in oras cu multe opriri, ea nu va fi niciodata incarcata cu adevarat ca lumea. daca o scoti si-o pui pe redresr diferenta e destul de clara, se simte si la ureche in viteza cu care electromotorul invirte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 baterie casulata=baterie cu gel;astea necesita incarcatoare speciale,daca ai pus-o pe redresor auto,ai futato...aia capsulata are carcasa neagra,nu?si in plus de asta tre incarcata cu max.1A(daca e 10Ah),ori un redresor auto are cel putin 2A.arunca un ochi ce redresor foloseste mecanicul -asta ca fapt divers Arata-ne si noua unde ai gasit tu informatia asta precum ca pt o baterie cu gel trebuie un incarcator special , altul decat cel pt o baterie clasica. Probabil tot de acolo ai aflat si ca releul de incarcare de la moto trebuie schimbat in functie de tipul bateriei, releu pt baterie cu gel si releu pt baterie clasica nu? Sau schimbi moto cu totul in functie de baterie? Pun pariu ca tot acolo scrie ca un redresor auto strica o baterie moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin26 Postat Noiembrie 1, 2009 Share Postat Noiembrie 1, 2009 Salutare!Ca tot e topic de baterii: am cumparat motocicleta cu obaterie Thunder (asa cred ca se scrie) pe gel si pana ieri seara n-a avut probleme. Am vrut sa ies in oras..am pornit motorul sa-l incalzesc..a mers vreo 30 de secunde cam balbait...si apoi s-a oprit. de pornit a pornit la sfert. Am incercat sa o pornesc iar...dar in loc sa porneasca ..se aude un pacanit in zona bateriei cand apas butonul de pornire. Am vb cu cineva si mi-a zis ca e bateria. Are rost sa ma chinui s-o mai incarc poate poate ma mai tine pana la sf sezonului? Parca n-as da acuma 3 mil ca sa mai merg 2 saptamani. Dupa cum povesteam mai devreme am crezut ca am probleme cu bateria. Am cumparat si baterie noua..si problema este la electromotor. Adadar..chiar daca nu este topic de vanzari....vand baterie Power Thunder YT9B-4 12V 8Ah in stare foarte buna (verificata pe tester de acumulatori) cu pretul de 80 RON. Va salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Am fost nevoit sa imi cumpar acumulator nou la motocicleta , mi-am luat Victor la repezeala , fara sa fi intrebat pe cineva , acum constat ca nici o luna nu are si imi face probleme , adica s-a cam dus. A m mai discutat cu un prieten si el tot Victor are ,numai ca i-au scnhimbat-o dupa cateva luni, aceeasi problema ! Voi ce parere aveti ??? ia-ti frate Yuasa si nu o sa ai probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.