mottofreee Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 Releul de incarcare e bun . Caderea de tensiune asociata turatiei e de la faptul ca bobinele de inductie consuma mai mult curent deoarece trebuie sa genereze mai multe scantei in unitatea de timp . Ai observat ca daca pornesti farul (cresti consumul) scade tensiunea . Ventilatorul are ~100W ,cat doua faruri ... bateria de acumulatoare daca e noua 'tine' consumul si tensiunea scade mai putin ,daca e mai veche nu tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octavianvarzaru Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 pff de ce oare nu duceti la capat un topic daca il deschideti.............? si finalul povestii ai uitat sa il postezi..? Finalul povestii din pacate nu exista. Nu imi dau seama cum ar trebui masurate cele 3 fire galbene ce ies din alternator. Un coleg mai sus spunea ca se masoara doua cate doua. Cum adica mai exact nu mi-am dat seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octavianvarzaru Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Ai masurat prostii cel mai probabil. Cele 3 fire scot curent alternativ trifazat. Pune aparatul pe Vc.a, ~ alternativ, si o sa masori pe 2 cate 2 fire. Iti da egal la aceeasi turatie, 30-70V Masoara tensiune continua la cealalta iesire a regulatorului si apoi catre baterie. Daca ai doar contact imperfect, atunci masuratorile o sa-ti arate tensiune buna imediat dupa regulator, si tensiune proasta si apropiata de a bateriei dupa punctul de contact imperfect. Am incercat acum inca o masuratoare pe cele 3 fire galbene din alternator astfel: borna minus multimetru pe cadru motoreta iar borna + a multimetrului pe rand pe fiecare din cele 3 fire galbene ce vin din alternator. Rezultatul a fost de 15,5 V pe fiecare din fire. Multimetru a fost setat pe Vca. In turatie valorile scad pe toate cele 3 fire. O fi bine, n-o fi bine...Va rog colegii mai priceputi sa va dati cu parerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Floryn_k1 Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 asteptam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 Am incercat acum inca o masuratoare pe cele 3 fire galbene din alternator astfel: borna minus multimetru pe cadru motoreta iar borna + a multimetrului pe rand pe fiecare din cele 3 fire galbene ce vin din alternator. Rezultatul a fost de 15,5 V pe fiecare din fire. Multimetru a fost setat pe Vca. In turatie valorile scad pe toate cele 3 fire. O fi bine, n-o fi bine...Va rog colegii mai priceputi sa va dati cu parerea. Cauta in manualul de reparatie, acolo iti indica cum masori corect si ce valori trebuie sa ai ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octavianvarzaru Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Cauta in manualul de reparatie, acolo iti indica cum masori corect si ce valori trebuie sa ai ! Din pacate in manual se spune cum se masoara rezistenta statorului. In acelasi mod cred ca se masoara si voltajul doar ca nu stiu exact de valori trebuie sa existe pe acele 3 fire galbene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Între oricare două fire galbene, la turaţie mare ( >4000rpm ) trebuie ca tensiunea să urce până la aproximativ 70Vca ( +/- 10Vca ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octavianvarzaru Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Între oricare două fire galbene, la turaţie mare ( >4000rpm ) trebuie ca tensiunea să urce până la aproximativ 70Vca ( +/- 10Vca ). Pai si nu trebuie si un minus pe undeva? Intre oricare din cele 3 fire multimetru nu citeste nimic. Im schimb intre indiferent care fir galben si masa am aprox 15v dar scade la turatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 (editat) man, pariez ca sint zeci de forumuri unde se discuta aceeasi problema. ca sa nu mai zic clip-uri how-to de tipul celui de mai sus. eu am impresia ca tu masori cu regulatorul conectat la alternator sau ceva de genul asta. descrie cu lux de amanunte exact ce si cum faci acolo, banuiala mea e ca procedura ta e gresita. Editat Iunie 10, 2013 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octavianvarzaru Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 man, pariez ca sint zeci de forumuri unde se discuta aceeasi problema. ca sa nu mai zic clip-uri how-to de tipul celui de mai sus. eu am impresia ca tu masori cu regulatorul conectat la alternator sau ceva de genul asta. descrie cu lux de amanunte exact ce si cum faci acolo, banuiala mea e ca procedura ta e gresita. Da, eu masuram aiurea. Cand ajung acasa saptamana asta o sa masor iarasi. Dar ma gandeam eu acum, daca scot mufa celor 3 fire galbene care duce la regulator, motoreta merge pe baterie, nu? Sau pot masura si fara sa scot mufa de dinainte de regulator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 pai clar, merge pe baterie. n-am idee care e consumul sarcinilor pe care nu le poti elimina (ventilator, aprindere etc), dar daca te misti repede, tine cit faci tu masuratoarea. ma gindesc ca-ti pregatesti totul dinainte s-o pornesti. faruri oprite samd, cred ca e si clar si lucrul asta. dar, ca o chestie generala... nu cumva tu incerci sa gasesti o problema, fara sa fii convins ca ea exista? ce te=a facut sa ajungi la verificarile astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 PS: si, daca ai incarcator, pune bateria pe el dupa ce faci operatia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octavianvarzaru Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 pai clar, merge pe baterie. n-am idee care e consumul sarcinilor pe care nu le poti elimina (ventilator, aprindere etc), dar daca te misti repede, tine cit faci tu masuratoarea. ma gindesc ca-ti pregatesti totul dinainte s-o pornesti. faruri oprite samd, cred ca e si clar si lucrul asta. dar, ca o chestie generala... nu cumva tu incerci sa gasesti o problema, fara sa fii convins ca ea exista? ce te=a facut sa ajungi la verificarile astea? Toata treaba a pornit cand am vazut ca imi flucteaza acul indicator de temperatura. Am masurat incarcarea la relanti si am 14,5 fara far aprins. Cu far aprins scade aproape de 13 si daca accelerez flucteaza luminia farului. Daca mai porneste si ventilatorul am si 12v pe incarcare, ceea ce nu este ok. Cu far stins nu imi flucteaza acul indicator de temp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octavianvarzaru Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 PS: si, daca ai incarcator, pune bateria pe el dupa ce faci operatia Am un robot de pornire in casa si cred ca o sa-l folosesc pe asta decat sa obosesc bateria moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 (editat) robotul de pornire e fix ce indica numele: robot de pornire. nu-s sigur cum sint construite, dar banuiesc ca au o baterie de condensatoare de capacitate mare si atit. ideea e ca o baterie descarcata poate avea in ea destula sarcina cit sa porneasca sanatos un motor, doar ca (daca nu e incarcata bine si/sau e veche si f.ututa), nu e in stare s-o livreze suficient de rapid. "robotul" ala probabil asta face, isi ia sarcina aia de pe baterie intr-un timp mai lung si o da inapoi rapid. deci nu faci nimic cu el. Toata treaba a pornit cand am vazut ca imi flucteaza acul indicator de temperatura. Am masurat incarcarea la relanti si am 14,5 fara far aprins. Cu far aprins scade aproape de 13 si daca accelerez flucteaza luminia farului. Daca mai porneste si ventilatorul am si 12v pe incarcare, ceea ce nu este ok. Cu far stins nu imi flucteaza acul indicator de temp. cred ca e ce-am intuit intial: cauti o problema care nu exista. mie-mi fluctueaza lumina la far de cind am motorul (de 5 ani) si inca merge bine-merci. Editat Iunie 10, 2013 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octavianvarzaru Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Merci de informatii. Este bine de stiut. Nu am prea multe cunostinte tehnice dar acumulez pe parcurs. O sa folosesc bateria moto care oricum este noua si o redresez dupa masuratori cu incarcator pentru baterii moto, ca mi-am luat si d'ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 (editat) aaaanyway... atita vreme cit motorul ala merge (in sensul ca nu se opreste in mers sau alte defectiuni serioase pe care le vezi la rubrica pe care sintem), nu are sens sa-i cauti tu belele, ca dai in comportament obsesiv-compulsiv. da-le-n plm, ca oricum se strica naspa sau le raschetam de asfalt. n-o sa vezi mecanici de meserie care le pupa-n fund, tocmai pt. ca stiu ca e mai bine s-o dai pe "merge si-asa". Editat Iunie 10, 2013 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CBROSU Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 sal stie cineva un magazin de baterii prin bucuresti caut o varta ytz10s-bs ? multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CBROSU Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 sal trebuie sa-mi cumpar o baterie (YTZ10S-BS) pt mobra si m-am oprit la " unibat " http://www.unibatitalia.com/en/batterie/204/ctz10s-bs a avut cine sau are marca asta , cateva pareri multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 nu am auzit de asa ceva pana acum :| sorry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dublu JACK Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 sal trebuie sa-mi cumpar o baterie (YTZ10S-BS) pt mobra si m-am oprit la " unibat " http://www.unibatitalia.com/en/batterie/204/ctz10s-bs a avut cine sau are marca asta , cateva pareri multumesc pot sa-ti aduc eu baterie depinde de bugetul pe care-l ai de la Yuassa, cele mai bune....pana la chinezesti la 250 ron insa este pacat sa pui pe un 929....ceva ce te poate face de ras la o tura cu baietii prin oras sau afara. astept pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Foloseste cu incredere,sunt bune,italienesti si de obicei sunt la preturi spre jumatate fata de yuasa. Si chiar daca nu tin poate la fel de mult ca o yuasa(desi poate tin la fel sau mai mult,cum iti este norocul),cu aceeasi bani iti iei doua unibat care iti garantez ca impreuna vor tine mult mai mult decat orice baterie oricat de scumpa ar fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Reteaua mymoto distribuie baterii unibat,cel mai bine ar fi sa discuti cu ei.Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 (editat) o yuasa YTZ10S m-a tinut opt ani si inca e buna O imprumut frecvent la motociclisti care au nevoie temporar de baterie. Singura motocicleta pe care n-a reusit sa o porneasca a fost un DR650 RSE pt ca nu descarca un curent suficient de mare, in rest a mers perfect. Sunt curios ce baterie de tipul asta tine la fel de mult si nu te lasa in drum cand ti-e lumea mai draga. Momentant Unibat a intrat pe piata la preturi foarte competitive. Despre calitatea lor se va putea vorbi doar peste un an-doi. in maxim 6 luni, preturile la Unibat vor creste zic eu cu minim 30%. Asta e doar o parere personala bazata pe experiente anterioare cu produse moto la debutul pe piata romaneasca. Editat Iunie 12, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Sunt de parere ca nimeni nu isi poate da cu parerea deocamdata despre bateriile Unibat , deoarece, asa cum a zis si Cesar nu sunt comercializate pe piata noastra decat de la inceputul anului. Pana acum totusi ,din ce stiu eu nu s-a intors nici o baterie UNIBAT pe garantie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.