Hyllander Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 (editat) @Hyllander: n-ar strica să te întrebi și de ce a trebuit să dai de 20 de ori la automat. Am dat la automat prima data cu socul tras si a pornit, am lasat la relantiu cam 5 minute si m-am jucat de butonul ala care ti face motorul sa stea la renatiu(iti creste RPM) in fine, dupa ce am observat ca nu am pus socul in pozitia initiala, l-am inchis si a murit, deci cred ca am inecato. Tin sa mentionez ca n-am accelerat deloc in timpul asta...iar dupa ce am incercat sa o repornesc de atatea ori a murit bateria. Poate fi si de la benzina, am 2l de benzina in ea si era pusa pe Reserve, m-am jucat si de butonul ala de pe reserve pe off si pe fuel on... Editat Martie 9, 2014 de Hyllander Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 @hy - de 20 de ori sa dai la automat ..si dupa cum scrii..hm... cam inveti din greseli nu din experienta altora. cate secunde ai " dat" de fiecare data? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyllander Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 2 3 secunde, de fiecare data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 atunci bateria ta..nu e prea in forma. o baterie full incarcata , si ok ca si capactitate, nu moara dupa 20 incercari a 3 sec fiecare. incarca o inca odata cu jucaria aia pana zice ca e gaat incarcata si reia. dar asa, la ochi, cam o sa ti iei alta baterie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyllander Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 atunci bateria ta..nu e prea in forma. o baterie full incarcata , si ok ca si capactitate, nu moara dupa 20 incercari a 3 sec fiecare. incarca o inca odata cu jucaria aia pana zice ca e gaat incarcata si reia. dar asa, la ochi, cam o sa ti iei alta baterie... Asta vreau sa vad Fox, sa pun bateria din nou la incarcat si daca moare asa repede imi cumpar alta. Acum asta de la care am luat motorul mi-a zis ca bateria e noua, acum stii cum e la noi, nu te iei dupa toti care te mint in fata. O las pana maine dimineata si vad ce zice redresorul,daca moare la fel de repede cumpar alta baterie. Una pe gel ar fi mai buna, ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Daca incarcatorul nu 'vede' baterie, poti sa incerci o incarcare cu inca o baterie buna cuplata in paralel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Salutare, am urmatoarea problema cu bateria de la motor si anume Yuasa YB9-B de 12V. Are nivelul de lichid exact unde este notat. Am un redresor Optimate4 care momentan imi arata ca incarca bateria cu 0.8A. Cat timp e indicat sa o las pe redresor sau se opreste automat din incarcare daca o las mai mult de 12 ore? Am incarcat bateria acum 1 saptamana si am lasat-o la incarcat 12 ore, acum am pus-o pe motor si dupa 20 de incercari la automat a murit. La sfarsitul ciclului de incarcare/testare in dreapta se aprinde ledul verde care reprezinta ca este ok. Pana atunci, daca o scoti intre timp, inseamna ca nu si-a facut ciclul complet. El face si teste la sfarsit, daca nu e ok, lucreaza din nou. Vezi si manualul -> http://www.tecmate-int.com/ENG/pdf/TM140DUAL-IN1-120625_HR.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyllander Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 (editat) La sfarsitul ciclului de incarcare/testare in dreapta se aprinde ledul verde care reprezinta ca este ok. Pana atunci, daca o scoti intre timp, inseamna ca nu si-a facut ciclul complet. El face si teste la sfarsit, daca nu e ok, lucreaza din nou. Vezi si manualul -> http://www.tecmate-int.com/ENG/pdf/TM140DUAL-IN1-120625_HR.pdf Multumesc Thomas, dar am luat manualul tot de pe topicul asta. Cand am plecat de acasa a ajuns la pasul Voltage retention test, palpaie ledul galben si cel de charging battery (LED ul 4 si 5) si incarca o tensiune de 0,2 A. O sa vad ce s-a intamplat cand ajung acasa, momentan sunt la birou si pana la 7 dimineata, nu pot pleca nicaieri O sa fac rost de un tensiometru sa vad cat imi indica curentul la borne. Am verificat redresorul si imi indica leduri verzi, banuiesc ca e totul ok. Astept soarele, ca bate un vant de te da jos din picioare... Editat Martie 9, 2014 de Hyllander Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 Multumesc Thomas, dar am luat manualul tot de pe topicul asta. Cand am plecat de acasa a ajuns la pasul Voltage retention test, palpaie ledul galben si cel de charging battery (LED ul 4 si 5) si incarca o tensiune de 0,2 A. O sa vad ce s-a intamplat cand ajung acasa, momentan sunt la birou si pana la 7 dimineata, nu pot pleca nicaieri O sa fac rost de un tensiometru sa vad cat imi indica curentul la borne. Am verificat redresorul si imi indica leduri verzi, banuiesc ca e totul ok. Astept soarele, ca bate un vant de te da jos din picioare... eu zic sa mergi la un electrician Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyllander Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 eu zic sa mergi la un electrician Am revenit cu update! Eu se pare ca am inecato de cateva ori bune, am lasat sa mearga motorul cu socul tras la maxim si cand l-am inchis de tot, a murit. Am reusit sa o desfund cu ajutorul unui mecanic si problema e de la bujii, dadea scanteie doar intr o bujie din cele 4. Solutie:dat comanda de consumabile, inclusiv bujii, Asfalt uscat va urez! A venit vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Salutare, Am si eu o intrebare... bateriile pe litiu , se pot incarca cu redresoare normale??? Intreb pt ca cel care il am nu are nici o functie de reglaj intensitate sau mai stiu eu ce... In principiu, ma intereseaza cum se incarca o baterie pe litiu si cat timp? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mary91roberth Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Am un r6 din 2001. Imi trebuie o baterie, in manualul service recomandat este GT9B-4 12 V/8 AH. Intrebarea este: Pot sa pun o baterie cu amperaj mai mare, de 10AH sau 9, e vreo problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Nu e nici o problema daca ai loc sa o montezi. Mai trebuie sa fii atent si la tipul si pozitia bornelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mary91roberth Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 ok. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 salutare. are cineva un redresor disponibil pt o noapte ? aduc eu bateria la incarcat (in Bucuresti) si dau si de-o bere multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Salut. Am o mica problema cu bateria de pe mobra. Dupa ce in toamna nu imi mai incarca din cauza statorului, deci mobra merge cca 1 km dupa care se tot oprea..am inlocuit statorul cu unul oem, am cumparat baterie noua, totul era ca la carte,incarcarea optima, totul ok. Toata iarna bateria a stat jos de pe motor, in casa. Am observat acum cateva zile, dupa ce motorul a stat cam o saptamana nemiscat, ca bateria era praf. Abia daca a invartit o data, sa porneasca nici o sansa. Am pus o pe redresor toata noaptea. Maine zi totul ok. A stat mobra iar cateva zile, dupa care aceeasi reactie. Ce se intampla cu ea ? E terminata? Expirata? Ateria are 7 luni de zile, timp in care a cam stat. Mentionez ca este bateria recomandata de producator, cod ytz10s daca imi amintesc. Cred ca trebuie sa mi cumpar alta baterie, asta e de o calitate ca... Va salut , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Ai alarma pe mobra? Acidul e la nivel? Daca bateria o pui incarcata pe mobra, regulatorul scoate voltajul corect, cand opresti mobra dupa o tura e tot incarcata... si se descara stand pe mobra, inseamna ca ai un consumator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 (editat) Salut! Ce marca e bateria pe care ai pus-o? Recomandat este ca, chiar daca dai jos bateria de pe motocicleta, sa o incarci periodic (2 saptamani-o luna). La bateriile ieftine, uneori se intampla sa cada un element si inloc de 12.8-13 V sa ai 10.8-11V. In cazul asta trebuie sa mergi sa o schimbi pe garantie. Bafta! Editat Aprilie 18, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Alarma nu e pe motor, consumatori nu vad sa fie..deci nu. Bateria esye un LP, cod ytz 10-s cum recomanda honda. La acid nu am acces, bateria fiind lipita, nu se poate desface. Repet, motorul incarca, totul e perfect. Daca merg zilnic cu el, chiar si 5 km, nu sunt probleme. Dar cum sta pe dreapta 3 zile, cum s a si întâmplat de data asta, pun contact, dau butonul rosu si se aude ca nici injectia nu bâzâie asa tare. Cred ca o arunc pana nu se strica si altceva din cauza bateriei. Bateria am cumparat o in graba, eram curios sa vad daca incarca atunci cand am inlocuit statorul. Va mulțumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj.marten Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 salut! bateria ta nu este cu GEL ! daca o sa intri pe link-ul pe care l-ai postat o sa vezi ca la tip e trecut AGM. aceste doua tipuri se pot confunda foarte usor datorita caracteristicilor electrolitului folosit in bateriile de tip AGM care se comporta ca si un gel( nu curge) pentru bateria ta iti trebuie un incarcator obisnuit ( daca aveai cu gel iti trebuia ori unul special pt incarcat baterii cu gel, ori unul normal care sa aiba optiunea ( comutator) pentru incarcat normal/gel atentie ! daca au un incarcator ce '"lucreaza" bateria(incarcare/descarcare/desulfurare - il poti lasa sa incarce fara probleme. daca ai unul care doar incarca si atat trebuie sa respecti timpii de incarcare inscrisi pe baterie ( in functie de amperajul pe care il baga incarcatorul) Salut, Am o baterie pe mobra mea, ca cea din link http://www.magazinuldebaterii.ro/cumpara/baterie-moto-yuasa-maintenance-free-12v-3ah-ytx4l-bs-2786606. E cu gel, 3Ah, 12V. Va rog sa ma lamuriti ce incarcator trebuie sa iau ... si cam la ce voltaj trebuie sa ma gandesc ca ar trebui incarcata? Multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 (editat) Salut, mi-am luat anul trecut prin mai-iunie un Toplite 12V 6Ah pt Hornet. Am pus-o incarca bine releul, a mers super tot anul. Asta iarna am luat-o in casa, am mai incarcat-o de vreo 2 ori, am masurat-o inainte s-o pun pe motor avea vreo 13,5 cand sa plec cu ea ciuciu, nici macar nu invarte, la fel nici macar faza mica nu tine. Ce naiba are? Am mai pus-o azi iar la incarcat imi arata redresorul ca era cam la 75% in 3 ore cika e full..pe naiba nu poate sa tina macar consumul unui bec dapai sa mai si invarta demarorul ala. Ma oftic ca nu gasesc hartia aia de garantie, da parca la baterii se da 6 luni nu? Daca o descarc complet si apoi o incarc iar o fi vreo frectie? Editat Aprilie 25, 2014 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 CUMPAR baterie ytz 10-s. Astept pm. Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian69 Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 Salutăm respectos! Cum setez aparatul de masura pentru verificarea bateriei! Cu respect. O seara bunä! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bluedark Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 20 V cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian69 Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 Care este insemnele ptr. CC? Cel cu linie orizontala curbata sau cel cu doua lini pe orizontala 'una dreapta si dedesupt una punctata?Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.