Sari la conținut

Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii


Postări Recomandate

Poate ne vedem pe 18 oct. 2014, ora 11, la stadion in Tgv. Avem o campanie moto _citeste pe comunitati Tgv :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

 

Dati-mi si mie va rog, niste variante de producatori si preturi (de la low budget -> medium budget) pentru o baterie pentru Suzuki GSXR K1 600 cc, de genul: FTX9 - BS, 12V 8Ah / 10HR .. pe electrolit lichid sau gel ... si daca ma puteti ajuta cu diferente pro/contra electrolit lichid-gel.

 

Multumesc fain

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Referitor la producatori este optiunea ta, ex. Volton, Yuassa ...s.a.m.d.. Modul de alegere-intri pe site-ul respectiv si vei observa un program in care introduci dupa caz marca, tipul de motocicleta si anul de fabricatie, sau dimeniunile acumulatorului (L,l,h, polaritatea, aici este foarte important modul de dispunere a bornelor!!) . In functie de nr de km efectuati pe an/ media si buget, iti poti alege tipul. Daca faci 1000-1500 pe an, recomand un acumulator pe gel, are durata de viata mai mare,se reface repede la descarcare si dureaza 1000 de cicluri incarcare descarcare. Daca ai o medie de 4000-5000 km/an, se poate utiliza cel cu acid, asigurarea unei incarcari permanente mareste durata de viata a acumulatorului. Ex. Yuassa cu acid se poate mentine 6 ani foarte bine, cu un redresor inteligent montat in perioada de iarna pe acumulator( sunt oferte de redresoare inteligente, max 300 ron cu performante superioare). Daca ai un motor folosit la drumuri accidentate, se recomanda un acumulator pe gel, rezista la vibratii si posibilitatatea de a monta acumulatorul in orice pozitie. Practic in electrolit s-a adaugat dioxid de siliciu rezultand o masa gelatinoasa, deci nu se poate descarca/rasturna/curge electrolitul. Minusul acumulatorului pe gel= pret ridicat fata de cele cu acid, dar trebuie sa compari. Recomandare= la cele cu electrolit alege o capacitate mai mare, cea imediat superioara, ex. la tine 10 Ah, nu se intampla nimic, electromotorul absoarbe curentul necesar pentru pornire, vei avea o rezerva de pornire pe timp rece si acumulatorul functioneaza ca un tampon/compensator pentru alternator la varfuri de sarcina. Atentie la dimensiunile acumulatorului cand faci alegerea, pentru a intra in suportul de pe motocicleta !! Bafta :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Referitor la producatori este optiunea ta, ex. Volton, Yuassa ...s.a.m.d.. Modul de alegere-intri pe site-ul respectiv si vei observa un program in care introduci dupa caz marca, tipul de motocicleta si anul de fabricatie, sau dimeniunile acumulatorului (L,l,h, polaritatea, aici este foarte important modul de dispunere a bornelor!!) . In functie de nr de km efectuati pe an/ media si buget, iti poti alege tipul. Daca faci 1000-1500 pe an, recomand un acumulator pe gel, are durata de viata mai mare,se reface repede la descarcare si dureaza 1000 de cicluri incarcare descarcare. Daca ai o medie de 4000-5000 km/an, se poate utiliza cel cu acid, asigurarea unei incarcari permanente mareste durata de viata a acumulatorului. Ex. Yuassa cu acid se poate mentine 6 ani foarte bine, cu un redresor inteligent montat in perioada de iarna pe acumulator( sunt oferte de redresoare inteligente, max 300 ron cu performante superioare). Daca ai un motor folosit la drumuri accidentate, se recomanda un acumulator pe gel, rezista la vibratii si posibilitatatea de a monta acumulatorul in orice pozitie. Practic in electrolit s-a adaugat dioxid de siliciu rezultand o masa gelatinoasa, deci nu se poate descarca/rasturna/curge electrolitul. Minusul acumulatorului pe gel= pret ridicat fata de cele cu acid, dar trebuie sa compari. Recomandare= la cele cu electrolit alege o capacitate mai mare, cea imediat superioara, ex. la tine 10 Ah, nu se intampla nimic, electromotorul absoarbe curentul necesar pentru pornire, vei avea o rezerva de pornire pe timp rece si acumulatorul functioneaza ca un tampon/compensator pentru alternator la varfuri de sarcina. Atentie la dimensiunile acumulatorului cand faci alegerea, pentru a intra in suportul de pe motocicleta !! Bafta :peace:

Am inteles ... ms mult pentru sfaturi ... am auzigt si vorbe bune despre Caranda ... acum sa vedem starea bateriei mele. Cand ajung pe acasa o sa o pun la incarcat ... apoi dupa vreo ora o sa masor curentul din ea... daca mai tine curent, o sa vedem la primavara cum se va prezenta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles ... ms mult pentru sfaturi ... am auzigt si vorbe bune despre Caranda ... acum sa vedem starea bateriei mele. Cand ajung pe acasa o sa o pun la incarcat ... apoi dupa vreo ora o sa masor curentul din ea... daca mai tine curent, o sa vedem la primavara cum se va prezenta

 

De fapt o sa masori tensiunea la borne dupa o ora de incarcare. Cum vrei sa masori curentul din ea? Doresti sa montezi un ampermetru in serie cu un consumator sau ce vrei sa faci? Daca este un acumulator cu acid si are capace cu filet/dopuri la elementi, deschide-le si verifica nivelul electrolitului, trebuie sa fie la 10 mm deasupra placilor. Daca ai si un densimetru, este ff bine masoara densitatea electrolitului .Daca citesti 1,20g/cm3 este incarcat 25%, daca vei citi 1,15g/cm3 esti la limita de folosire!! Trebuie sa actionezi rapid! Daca este scazut nivelul electrolitului, completeaza cu apa distilata pana la nivel. Conecteaza redresorul pe acumulator si verifica incarcarea ! Daca incepe emisia de gaze, incarcarea este finalizata, sau cand tensiunea la bornele acumulatorului ramane constanta timp de 2 ore. Montezi un voltmetru in paralel pe acumulator si citesti tensiunea. Aici poti monta si un ampermetru sa citesti curentul de incarcare, la inceput va fi mare, iar pe masura ce acumulatorul se incarca, intensitatea curentului scade si creste tensiunea la bornele acumulatorului. Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De fapt o sa masori tensiunea la borne dupa o ora de incarcare. Cum vrei sa masori curentul din ea? Doresti sa montezi un ampermetru in serie cu un consumator sau ce vrei sa faci? Daca este un acumulator cu acid si are capace cu filet/dopuri la elementi, deschide-le si verifica nivelul electrolitului, trebuie sa fie la 10 mm deasupra placilor. Daca ai si un densimetru, este ff bine masoara densitatea electrolitului .Daca citesti 1,20g/cm3 este incarcat 25%, daca vei citi 1,15g/cm3 esti la limita de folosire!! Trebuie sa actionezi rapid! Daca este scazut nivelul electrolitului, completeaza cu apa distilata pana la nivel. Conecteaza redresorul pe acumulator si verifica incarcarea ! Daca incepe emisia de gaze, incarcarea este finalizata, sau cand tensiunea la bornele acumulatorului ramane constanta timp de 2 ore. Montezi un voltmetru in paralel pe acumulator si citesti tensiunea. Aici poti monta si un ampermetru sa citesti curentul de incarcare, la inceput va fi mare, iar pe masura ce acumulatorul se incarca, intensitatea curentului scade si creste tensiunea la bornele acumulatorului. Bafta

Bateria pe care o voi supune incarcarii este o Saito pe gel ... deci nu am ce verifica fiind capsulata... Dupa 1 ora..2 voi masura la borne sa vad daca mia are curentul pe care il avea fix dupa scoaterea ei de la incarcat, daca sunt pierderi de curent, clar nu mai tine curentul in ea.

 

Eu am luat motorul cu bateria asta din mai 2013, fix dupa ce l-am luat i-am schimbat statorul fiind parlite 3 bobine (acest fapt fiind ascuns de ex-proprietar), astfel dupa un drum de 200-300 km mi-a omorat si bateria, nemaipornind o data ajuns acasa. Atunci am pus bateria la incarcat si m-a dus pana in iarna fara probleme, cand am dat-o jos de pe motor si dupa ceva timp in iarna incarcand-o din nou.In primavara pusa pe motor si data cheie fara probleme, iar din primavara pana acum stata pe motor. Acum 1 saptamana cand am ajuns pe acasa nu a mai pornit, a invartit greu prima data, apoi mai greu a doua oara.

 

L-am pornit intr-un final, m-am plimbat ceva timp, am oprit la o benzinarie, a pornit ok, am oprit apoi la alta benzinarie pentru presiune, a pornit din nou fara probleme ... Cred ca se cere incarcata ...

Editat de zapp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria pe care o voi supune incarcarii este o Saito pe gel ... deci nu am ce verifica fiind capsulata..ai dreptate, in acest caz nu poti sa desfaci capacele, nu mi-ai spus tipul de acumulator . Dupa 1 ora..2 voi masura la borne sa vad daca mia are curentul pe care il avea fix dupa scoaterea ei de la incarcat, daca sunt pierderi de curent, clar nu mai tine curentul in ea. Revin cu intrebarea, Cum masori curentul din acumulator, sa vezi pierderi...procedura?? Sau poate vrei sa spui ca masori tensiunea la borne....Exista o metoda sa verifici piederile pe suprafata acumulatorului, dar nu este cazul la tine !

 

Eu am luat motorul cu bateria asta din mai 2013, fix dupa ce l-am luat i-am schimbat statorul fiind parlite 3 bobine (acest fapt fiind ascuns de ex-proprietar), astfel dupa un drum de 200-300 km mi-a omorat si bateria, nemaipornind o data ajuns acasa. Atunci am pus bateria la incarcat si m-a dus pana in iarna fara probleme, cand am dat-o jos de pe motor si dupa ceva timp in iarna incarcand-o din nou.In primavara pusa pe motor si data cheie fara probleme, iar din primavara pana acum stata pe motor. Acum 1 saptamana cand am ajuns pe acasa nu a mai pornit, a invartit greu prima data, apoi mai greu a doua oara.

 

L-am pornit intr-un final, m-am plimbat ceva timp, am oprit la o benzinarie, a pornit ok, am oprit apoi la alta benzinarie pentru presiune, a pornit din nou fara probleme ... Cred ca se cere incarcata ...Acumulatorii cu gel se reicarca/regenereaza rapid, daca sistemul de generare de pe motocicleta functioneaza corect, practic nu ai nevoie de redresor in tipul sezonului moto, chiar daca 2-3 sap. nu ai pornit motorul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tensiunea la borne m-am referit ca o masor, cu bateria in repaos.

 

Sistemul de generare e ok, tocmai ce ii schimbasem statorul, si nu mi-a facut figuri toata vara, avand si drumuru scurte, plimbari pe seara, si drumuri mai lungi ... porniri dese ... etc.

 

Insa mobra a stat in repaos vreo 3 saptamani (2 fiind plecat din tara, 1 fiind plecat prin tara), si dupa aceasta perioada facand figuri.

 

Astazi cred ca voi ajunge pe acasa si voi vedea daca porneste, daca nu ... am zburat cu ea la incarcat.

 

In manual zicea sa o reincarc utilizand curent de 4A pentru 1 ora sau 0.9 A pentru 5-10 ore. Din cate stiu eu un curent de un amperaj mai mic pentru o mai lunga perioada de timp e mai bine .... Tu ce parere ai?

Editat de zapp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Orice baterie cu Pb se incarca cu un curent de max 10% din capacitatea ei in Ah (la un accu de 12Ah - incarcare cu 1,2A) . Cu cat curentul de incarcare este mai mic cu atat mai bine pentru acumulator.

2. Un accumulator cu gel este posibil sa aiba nevoie de un altfel de incarcator decat cel clasic pentru Pb. Search on google...

Stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu noutati (din pacate informatiile vechi referitoare la baterie au fost putin eronate), bateria in cauza Saito nu este pe gel, ci scrie pe ea ca la prima utilizare sa se puna electrolitul special destinat ei, deci e pe electrolit.

 

Am crezut ca este pe gel din cauza culorii negru opac al corpului ei si lipsa capacelelor, capace care erau ascunse sub un sticker.

 

Am scos cu greu banda de capace (nu avea locas pentru scoatere- de aici rezulta ca e una cu electrolit lichid, maintenance free), si cand sa ma uit inauntru, surpriza. Nema lichid.

 

Am adaugat apa distilata in fiecare celula (6 la numar) pana erau acoperite cu aprox 3 mm de lichid.

 

Acum vine problema: Nu am gasit incarcator moto, ci doar cu ajutorul unui prieten am pus mana pe un produs (LAMPA Battery trainer), care baga curent de 0.2A pe ciclul de incarcare, iar pe baterie scrie 0.8A pentru 5-10 ore sau 1.6A pentru 3 ore.

 

Rezolv problema cu Trainerul respectiv tinand cont de valoarea amperajului si tinand cont si de ciclul de descarcare care incepe si el, sau caut un redresor care sa bage curent de minim 0.8A ? ...

 

Si cat trebuie tinuta bateria pe acest trainer?


» Post actualizat in 10 Oct 2014 13:55

Revin cu noutati (din pacate informatiile vechi referitoare la baterie au fost putin eronate), bateria in cauza Saito nu este pe gel, ci scrie pe ea ca la prima utilizare sa se puna electrolitul special destinat ei, deci e pe electrolit.

 

Am crezut ca este pe gel din cauza culorii negru opac al corpului ei si lipsa capacelelor, capace care erau ascunse sub un sticker.

 

Am scos cu greu banda de capace (nu avea locas pentru scoatere- de aici rezulta ca e una cu electrolit lichid, maintenance free), si cand sa ma uit inauntru, surpriza. Nema lichid.

 

Am adaugat apa distilata in fiecare celula (6 la numar) pana erau acoperite cu aprox 3 mm de lichid.

 

Acum vine problema: Nu am gasit incarcator moto, ci doar cu ajutorul unui prieten am pus mana pe un produs (LAMPA Battery trainer), care baga curent de 0.2A pe ciclul de incarcare, iar pe baterie scrie 0.8A pentru 5-10 ore sau 1.6A pentru 3 ore.

 

Rezolv problema cu Trainerul respectiv tinand cont de valoarea amperajului si tinand cont si de ciclul de descarcare care incepe si el, sau caut un redresor care sa bage curent de minim 0.8A ? ...

 

Si cat trebuie tinuta bateria pe acest trainer?

http://www.lampa.it/en/prod-464-6088-11929-bc300%2C_battery_trainer___12v___200_ma___4%3E100_a.asp ... acesta este individul care ma ajuta in momentul de fata.

Editat de zapp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu noutati (din pacate informatiile vechi referitoare la baterie au fost putin eronate), bateria in cauza Saito nu este pe gel, ci scrie pe ea ca la prima utilizare sa se puna electrolitul special destinat ei, deci e pe electrolit.

 

Am crezut ca este pe gel din cauza culorii negru opac al corpului ei si lipsa capacelelor, capace care erau ascunse sub un sticker.

 

Am scos cu greu banda de capace (nu avea locas pentru scoatere- de aici rezulta ca e una cu electrolit lichid, maintenance free), si cand sa ma uit inauntru, surpriza. Nema lichid.

 

Am adaugat apa distilata in fiecare celula (6 la numar) pana erau acoperite cu aprox 3 mm de lichid. Se incarca pana la 10 mm deasupra placilor..poti sa estimezi ce cantitate de apa distilata a fost utilizata pentru completare.....Tu ai verificat cam ce tensiune debiteaza sistemul tau de incarcare pe acumulator ? Daca DA , este in jurul valorii de 14,5 V ?

 

Acum vine problema: Nu am gasit incarcator moto, ci doar cu ajutorul unui prieten am pus mana pe un produs (LAMPA Battery trainer), care baga curent de 0.2A pe ciclul de incarcare, iar pe baterie scrie 0.8A pentru 5-10 ore sau 1.6A pentru 3 ore. Indicat este 10% din valoare acumulatorului sau 5 % (0,4A) pentru o perioada mai lunga de timp.

 

Rezolv problema cu Trainerul respectiv tinand cont de valoarea amperajului si tinand cont si de ciclul de descarcare care incepe si el, sau caut un redresor care sa bage curent de minim 0.8A ? ...Acesta lucreaza pe modul impulsuri cu valoare de curent mai mica, durata de incarcare va fi mai mare pentru acumulator,

 

Si cat trebuie tinuta bateria pe acest trainer? Iti trebuie un voltmetru montat pe acumulator in timp ce redresorul este si el montat. O sa vezi ca tensiunea masurata pe acumulator creste in raport cu timpul, Cand tensiunea ramane constanta pentru 2 ore, atnci se incheie procesul de incarcare, de asemenea cand in electrolit apar bule/emanatie hidrogen/ disociere electrolit . Capacele la elementi vor fi deschise !! Procura un voltmetru digital sau analogic pentru control...o sa ai nevoie de el.

» Post actualizat in 10 Oct 2014 13:55

http://www.lampa.it/en/prod-464-6088-11929-bc300%2C_battery_trainer___12v___200_ma___4%3E100_a.asp ... acesta este individul care ma ajuta in momentul de fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cantitate de apa ~ 200 ml, tensiunea din sistem este in jurul valorii de 14.5V

 

Capacele scoase? .. desi pe baterie scrie ca in timpul incarcarii trebuie sa fie montate? trebuie sa urmaresti ce se intampla cu elecrolitul, daca intra rapid in "fierbere" posibil sa fie sulfatat acumulatorul, a fost cu FREE MAINTENANCE ? Ce scrie pe acumulator?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E baterie fara intretinere. Dupa cumparare se adauga electrolitul si eventual se pune pe redresor cu capacul deschis (unii pun bateria direct pe mobra). Dupa incarcare, se pune capacul si nu se mai deschide in veci. Scrie si pe el treaba asta.

La o astfel de baterie, electrolitul intra in panourile din fibra de sticla dintre placile bateriei, asa ca nu poti verifica nivelul acestuia. Nu se completeaza cu apa.

 

http://www.yuasabatteries.com/pdfs/TechManual_2014.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria pe care o voi supune incarcarii este o Saito pe gel ... deci nu am ce verifica fiind capsulata... Dupa 1 ora..2 voi masura la borne sa vad daca mia are curentul pe care il avea fix dupa scoaterea ei de la incarcat, daca sunt pierderi de curent, clar nu mai tine curentul in ea.

 

Eu am luat motorul cu bateria asta din mai 2013, fix dupa ce l-am luat i-am schimbat statorul fiind parlite 3 bobine (acest fapt fiind ascuns de ex-proprietar), astfel dupa un drum de 200-300 km mi-a omorat si bateria, nemaipornind o data ajuns acasa. Atunci am pus bateria la incarcat si m-a dus pana in iarna fara probleme, cand am dat-o jos de pe motor si dupa ceva timp in iarna incarcand-o din nou.In primavara pusa pe motor si data cheie fara probleme, iar din primavara pana acum stata pe motor. Acum 1 saptamana cand am ajuns pe acasa nu a mai pornit, a invartit greu prima data, apoi mai greu a doua oara.

 

L-am pornit intr-un final, m-am plimbat ceva timp, am oprit la o benzinarie, a pornit ok, am oprit apoi la alta benzinarie pentru presiune, a pornit din nou fara probleme ... Cred ca se cere incarcata ...

 

Bateria pe care o voi supune incarcarii este o Saito pe gel ... deci nu am ce verifica fiind capsulata... Dupa 1 ora..2 voi masura la borne sa vad daca mia are curentul pe care il avea fix dupa scoaterea ei de la incarcat, daca sunt pierderi de curent, clar nu mai tine curentul in ea.

 

Eu am luat motorul cu bateria asta din mai 2013, fix dupa ce l-am luat i-am schimbat statorul fiind parlite 3 bobine (acest fapt fiind ascuns de ex-proprietar), astfel dupa un drum de 200-300 km mi-a omorat si bateria, nemaipornind o data ajuns acasa. Atunci am pus bateria la incarcat si m-a dus pana in iarna fara probleme, cand am dat-o jos de pe motor si dupa ceva timp in iarna incarcand-o din nou.In primavara pusa pe motor si data cheie fara probleme, iar din primavara pana acum stata pe motor. Acum 1 saptamana cand am ajuns pe acasa nu a mai pornit, a invartit greu prima data, apoi mai greu a doua oara.

 

L-am pornit intr-un final, m-am plimbat ceva timp, am oprit la o benzinarie, a pornit ok, am oprit apoi la alta benzinarie pentru presiune, a pornit din nou fara probleme ... Cred ca se cere incarcata ...

As you make your bed, so you must lie upon it.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@zapp inteleg ca ti-ai luat baterie noua, scria undeva in instructiuni ca trebuie s-o pui la incarcat?Deobicei se pune lichidul se lasa sa se linisteasca si e buna de drum.

Scuze pentru raspunsul intarziat. Bateria este cea veche, nu este noua.

» Post actualizat in 11 Oct 2014 09:25

E baterie fara intretinere. Dupa cumparare se adauga electrolitul si eventual se pune pe redresor cu capacul deschis (unii pun bateria direct pe mobra). Dupa incarcare, se pune capacul si nu se mai deschide in veci. Scrie si pe el treaba asta.

La o astfel de baterie, electrolitul intra in panourile din fibra de sticla dintre placile bateriei, asa ca nu poti verifica nivelul acestuia. Nu se completeaza cu apa.

 

http://www.yuasabatteries.com/pdfs/TechManual_2014.pdf

Da, posibil sa fie baterie fara intretinere, insa desteptul dinaintea mea a dat cu ceva pe baterie de a luat tot scrisul imprimat exceptand 80 % din numele bateriei.

 

Eu am completat cu apa distilata celulele, nestiind daca e cu electrolit lichid cu sau fara mentenanta ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze pentru raspunsul intarziat. Bateria este cea veche, nu este noua.

» Post actualizat in 11 Oct 2014 09:25

Da, posibil sa fie baterie fara intretinere, insa desteptul dinaintea mea a dat cu ceva pe baterie de a luat tot scrisul imprimat exceptand 80 % din numele bateriei.

 

Eu am completat cu apa distilata celulele, nestiind daca e cu electrolit lichid cu sau fara mentenanta ...

Cele fara mentenant au o banda cu cele 6 dopuri unite ..se scoate mai greu banda...fara mentenanta au inceput mai multi sa-si asume acesta reclama, dar putini producatori sunt la nivel de varf !!! La cele mai multe acumulatoare cu acid, trebuie sa fie verificat nivelul electrolitului( da, au dopuri pentru verificarea)...ex. tensiune debitata peste 15 V !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scos cu greu banda de capace (nu avea locas pentru scoatere- de aici rezulta ca e una cu electrolit lichid, maintenance free)

 

 

Cele fara mentenant au o banda cu cele 6 dopuri unite ..se scoate mai greu banda.

 

A spus si omul ca bateria are "banda cu capace", cu un sticker pe ea, care probabil arata asa:

 

post-12283-1231290906.jpg

 

Scuze pentru raspunsul intarziat. Bateria este cea veche, nu este noua.

» Post actualizat in 11 Oct 2014 09:25

Da, posibil sa fie baterie fara intretinere, insa desteptul dinaintea mea a dat cu ceva pe baterie de a luat tot scrisul imprimat exceptand 80 % din numele bateriei.

 

Eu am completat cu apa distilata celulele, nestiind daca e cu electrolit lichid cu sau fara mentenanta ...

 

Cred ca e timpul sa schimbi bateria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A spus si omul ca bateria are "banda cu capace", cu un sticker pe ea, care probabil arata asa:

 

post-12283-1231290906.jpg

 

 

Cred ca e timpul sa schimbi bateria.

Da, a mea e asemeni celei din poza ...

 

Ca idee am incarcat-o pe un trainer de baterie ... dupa incarcare s-a stabilit la 12.30V, pe motor pusa la 12.17, la pornire nu a scazut sub 10.60V ... mers cu ea si la final de plimbare avea 12.70 curent.

 

Cat o mai tine, tine, cat nu ... alta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...