hondafan Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 In primul rand salut motociclistilor. Rip Mada si Qaz. ce vreau eu sa spun, este ca suntem in 2010 si ma gandeam ca politia e avansata si poate face o expertiza. si eu ma gneam asa. se iau probe din guma fata al motorului, si se cerceteaza gropa sau gropile(nu stiu circumstantele). adica pot oare polististii sa ia probe din buzele gropilor alora sa le analizeze, sa vada daca chiar au dat cu roata in acele gropi? nu stiu... ma gandesc si eu. astept si de la voi o parere. Mesaj completat suna a discovery chanel... dar asta e realitatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baixinho Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 r1cip, dacă poți, editează, te rog, clipul, Âşi pune una la final dintre fotografiile de mai jos. ți-aÂş fi recunoscător Âşi cred că nu doar eu. fotografiile sunt făcute azi. ps: când o să reuÂşesc să-mi adun gândurile, poate o să scriu un post despre OMUL Mădălina, nu despre motociclistul Mădălina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkamarad Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 Dumnezeu să te odinnească, neastâmpărato.... Âşi pe prietenul tău,... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r1cip Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 voi reedita un film in memoria iei doar ca ma asteptati putin fac rost de niste cadre cu vocea iei etc..... in scurt timp cine are filmari cu ea sa imi dea si mie pe seat_cupra_fr mersi fratilor Mesaj completat niste cadre noaptea si din cimitir si de la locul accidentului cu lumanarile daca ma poate ajuta cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Daca este cum zici tu si nu au facut nici o greseala, totul este doar fatalitate si ruleta ruseasca si asteptam sa ne vina randul pentru ca ne plimbam cu motoarele, te astept sa-i dam foc la a mea intr-o parcare undeva, pentru ca eu pot accepta ca exista accidente dar nu pot accepta ca suntem supusi unei rulete rusesti si doar nu stim exact momentul si ordinea in care o sa ne ducem! Niko, de cand ne stim, eu am cunoscut-o bine pe Madalina, nu se suia pasager cu oricine decat daca avea incredere si stia cum merge(iar de Qaz spun sigur ca era cumpatat la ghidon)...nu e o ruleta ruseasca, dar azi vorbind pe tema accidentului cu fratele meu(conservar inrait) mi-a zis o chestie reala de care si eu sunt constient!"Frate, strazile astea sunt in Romania...daca voi nu aveti grija, atunci cine?"...si mare dreptate avea...pentru ca pe motor viata este fragila, iar intamplarea urata patita de Madalina si Qaz ne-a aratat asta... Cum am spus, am un portret asupra accidentului dar n-am sa spun nimic din respect pentru ei, si am sa astept rezultatul oficial al anchetei, intr-o comunicare a prietenilor din Dac Motors..Chiar sunt curios de rezultatul anchetei politiei.Parerea mea ramane ca daca Madalina nu isi scotea cozile fix atunci, ar fi avut sanse sa traiasca imi aduc aminte si acum, a doua ei replica dupa salut a fost "mi-am scos cozile" Nu e o ruleta ruseasca, dar trebuie sa fim constienti de riscuri, mai ales cei incepatori care citesc acest topic, si sa avem grija de noi, de pielea si viata noastra! voi reedita un film in memoria iei doar ca ma asteptati putin fac rost de niste cadre cu vocea iei etc..... in scurt timp cine are filmari cu ea sa imi dea si mie pe seat_cupra_fr mersi fratilor Mesaj completat niste cadre noaptea si din cimitir si de la locul accidentului cu lumanarile daca ma poate ajuta cineva Am niste filmari, de la Mr Moto si artisti pe doua roti, atat cu ea cat si cu tablourile...daca ai inregistrari mai ok, iti fac un transfer...am vrut sa fac eu un montaj dar din pacate materialul nu a fost suficient! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free-rider Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Nu am avut timp sa ma uit in talon sau sa studiez in detaliu, un coleg s-a ocupat de motor, dupa cum ai vazut la TV eram 4 "oameni de zapada" si fiecare are rolul sau bine stabilit in cadrul unei cercetari, dar din ce tin minte YAMAHA ... 850 ... culoare neagra. Oricum minim avariata in urma evenimentului. Aaaa mi-am adus aminte. Rugaminte MARE pentru toti cei care au costume moto pe interiorul carora exista locul special de a scrie Numele si grupa sanguina: TRECETI SI DATA NASTERII SAU CNP-ul. O persoana nu poate fi identificata DOAR dupa nume si prenume. Asta in cazul in care, lucru tipic romanesc, umblati fara documente la voi. Mesaj completat Am o FOARTE MARE problema cu saritul acelor casti din cap poate ma puteti ajuta voi. Si enumeram urmatoarele intrebari: - locul de impact casca-asfalt-stalp-pom etc din cate stiu eu din dinamica accidentelor moto se petrece intr-o zona superioara a castii in 99% din cazuri corect? - casca nu iti sare daca este legata regulamentar asa-i? - viziera castii sare doar in cazul uni impact EXTREM de violent DAR exista posibilitatea ca acea casca sa nu se crape? - in cazul in care aduci modificari castii, se intervine asupra coeficientului de siguranta al acesteia? Multumesc! Raspunsul il ai chiar in intrebare.Castile care sar au primul impact in partea superioara .In momentul impactului polistirenul sau substanta care este pusa in interior sa protejeze capul la impact are rolul sa se deformeze pentru a prelua socul.In momentul deformarii casca se largeste permitind bretelei de sub barbie sa treaca de aceasta si sa sara .Verifica daca avea breteaua legata .Castile sunt facute sa preia primul impact urmatoarele sunt deja periculoase pentru faptul ca nu mai sunt fixe.Din aceasta cauza se schimba casca regulat si este periculos daca folosesti cagula si apoi mergi fara pentru ca se formeaza un joc in interior .Nimeni nu aduce modificari castii in zonele de siguranta si asta inseamna breteaua de prindere sub barbie sau protectia interioara.Verifica ce deformare are casca in zona de impact fata de celelalte zone sau compara cu o casca identica.Unele casti au breteaua prinsa cu un sistem mai putin performant si alea cedeaza la un soc foarte puternic in special daca loveste cu fruntea si casca este impinsa catre crestet .Acest soc forteaza la maxim inchizatoarea care poate ceda 1.Daca inchzatoarea este rupta inseamna ca nu este performanta 2.Daca inchizatoarea este la locul ei si casca a sarit insamna ca sa deformat protectia interioara sau casca era larga si este valabila la impact in partea superioara a castii 3.Daca ,casca sa spart era proasta si chiar daca era buna isi rupea gitul Cam astea sunt cauzele care duc la desprinderea castilor. Acum verifica si sa ne spui si noua daca ai mai observat alte modificari la casca inafara de cele precizate mai sus si au dus la desprinderea castii Mesaj completat RIP si dumnezeu sa-i binecuvinteze si rusine ingerasului lor ca a zburat mai incet si au ramas ne protejati Referitor la persoanele care tot comenteaza ca nici nu au pus frina sau ca nu au reactionat etc. 1. La testul psiholoic se testeaza timpul de reactie al fiecarei persoane si asta variaza intre 0,5 si 1,5 secunde cu o medie de 1 secunda .La o secunda timp de reactie si o viteza legala de 50km/h, viteza in care motorul masina sau ce vreti voi parcurge 15 metri ,persoana care conduce nu are reactie Asta explica de ce nu poti sa eviti o masina care iti iese in fata si la 50km/h parcurgi 30m pina se opreste masina motorul etc .La dublarea vitezei distanta se tripleaza,adica la 100km/h distanta de oprire este de 120m.Aceasta distanta se refera numai la situatiile in care conducatorul este surprins de o situatie critica.In restul cazurilor frineaza conform datelor tehnice daca si tu esti pilot de incercari Mesaj completat Raspunsul il ai chiar in intrebare.Castile care sar au primul impact in partea superioara .In momentul impactului polistirenul sau substanta care este pusa in interior sa protejeze capul la impact are rolul sa se deformeze pentru a prelua socul.In momentul deformarii casca se largeste permitind bretelei de sub barbie sa treaca de aceasta si sa sara .Verifica daca avea breteaua legata .Castile sunt facute sa preia primul impact urmatoarele sunt deja periculoase pentru faptul ca nu mai sunt fixe.Din aceasta cauza se schimba casca regulat si este periculos daca folosesti cagula si apoi mergi fara pentru ca se formeaza un joc in interior .Nimeni nu aduce modificari castii in zonele de siguranta si asta inseamna breteaua de prindere sub barbie sau protectia interioara.Verifica ce deformare are casca in zona de impact fata de celelalte zone sau compara cu o casca identica.Unele casti au breteaua prinsa cu un sistem mai putin performant si alea cedeaza la un soc foarte puternic in special daca loveste cu fruntea si casca este impinsa catre crestet .Acest soc forteaza la maxim inchizatoarea care poate ceda1.Daca inchzatoarea este rupta inseamna ca nu este performanta 2.Daca inchizatoarea este la locul ei si casca a sarit insamna ca sa deformat protectia interioara sau casca era larga si este valabila la impact in partea superioara a castii 3.Daca ,casca sa spart era proasta si chiar daca era buna isi rupea gitul Cam astea sunt cauzele care duc la desprinderea castilor. Acum verifica si sa ne spui si noua daca ai mai observat alte modificari la casca inafara de cele precizate mai sus si au dus la desprinderea castii Mesaj completat RIP si dumnezeu sa-i binecuvinteze si rusine ingerasului lor ca a zburat mai incet si au ramas ne protejati Referitor la persoanele care tot comenteaza ca nici nu au pus frina sau ca nu au reactionat etc. 1. La testul psiholoic se testeaza timpul de reactie al fiecarei persoane si asta variaza intre 0,5 si 1,5 secunde cu o medie de 1 secunda .La o secunda timp de reactie si o viteza legala de 50km/h, viteza in care motorul masina sau ce vreti voi parcurge 15 metri ,persoana care conduce nu are reactie Asta explica de ce nu poti sa eviti o masina care iti iese in fata si la 50km/h parcurgi 30m pina se opreste masina motorul etc .La dublarea vitezei distanta se tripleaza,adica la 100km/h distanta de oprire este de 120m.Aceasta distanta se refera numai la situatiile in care conducatorul este surprins de o situatie critica.In restul cazurilor frineaza conform datelor tehnice daca si tu esti pilot de incercari m-am cam grabit ,neprotejati am vrut sa scriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 la cartea pe care o am la casca Uvex scrie ca acea curelusa este speciala conceputa sa se desfaca la forte mari, deoarece presupun ca exista riscul ca un carlig sa agate curelusa si sa-l tarasca pe motorist de casca si sa-i rupa gatul. deci,daca se desface curelusa, asta e din fabrica reglata, nu e casca proasta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free-rider Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 la cartea pe care o am la casca Uvex scrie ca acea curelusa este speciala conceputa sa se desfaca la forte mari, deoarece presupun ca exista riscul ca un carlig sa agate curelusa si sa-l tarasca pe motorist de casca si sa-i rupa gatul. deci,daca se desface curelusa, asta e din fabrica reglata, nu e casca proasta... ma refeream la castile care au sistemul ala din plastic si se rupe si daca tragi de ea ca nu sti cum se desface Ce spui tu se refera la impactul frontal in care casca se da pe spate si poate sa-ti rupa gitul .Dar sistemul de care zici tu este la anumite casti .Marea majotitate a castilor nu cedeaza si char daca cedeaza cedeaza dupa ce gitul tau este rupt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baixinho Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 daca Madalina nu isi scotea cozile fix atunci, ar fi avut sanse sa traiasca paralizată de la gât în jos pentru tot restul vieții (chestie pe care am auzit-o de la cineva din familie). am auzit la priveghi că famiile vorbiseră să facă împreună parastasul de 40 de zile. dacă rămâne valabil, vă rog să dați aici detalii, deoarece intenționez să merg la biserică Âşi la cimitir. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kayne Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 nu te vom uita niciodata Mada Moto... s'a mai dus un inger acasa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zasto Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 paralizată de la gât în jos pentru tot restul vieții (chestie pe care am auzit-o de la cineva din familie). adica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kayne Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 adica poate nu i'ar fi sarit casca din cap si i s'ar fi fracturat cervicala, ducand la paralizie. banuiesc ca asta a vrut sa spuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baixinho Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 adica? un membru al familiei spunea luni seara că dacă Mădă nu ar fi murit, ar fi rămas paralizată de la gât. recunosc că mențiunea "în jos" îmi aparține, dar bănuiesc că este / ar fi fost cea corectă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Am fost si eu ieri la locul accidentului. Am trecut cu mobra de cinci ori prin acea zona la diferite viteze. Cel mai naspa s-a simtit cand am trecut prin crapaura din mijlocul drumului si aveam cam 40 Km/h. Am incercat sa merg pe mijlocul drumului pana la Vitan si nu am reusit. Chair si cu viteza mica unele santuri mi-a fost frica sa le iau cu roata in ele. Tineti cont ca eu mergeam ziua si eram constient ce vreau sa fac. Daca ar fi fost bezna si eu mergeam relaxat in drum spre casa clar iesea ceva rau. Dupa creierul meu e clar ca nu aveau viteza mare. Probabil ca mergeau relaxati posibil discutau ceva. Roata din fata intra in sant si iese in laterala. Roata din spate ramane in sant si inclina motocicleta spre dreapta el vireaza brusc si intra in voblaj pe directia canalului de langa bordura. Pana aici totul e posibil. Nu vreau sa supar pe nimeni ca imi dau si eu cu parerea dar cred ca toti suntem socati de acest accident. Cred ca nimeni nu poate sa priceapa cum pot sa moara doi oameni intr-un accident destul de banal. Spun ca este banal fiindca este clar ca nu aveau viteza. 35 m este o distanta mica deci viteza nu era mare. Din cate am inteles eu cei doi nu s-au lovit de stalp ci numai motocicleta. Acum doi ani am cazut cu sotia pe motor din cauza unui mare morman de criblura lasat pe asfalt in urma raschetarii asfaltului. Evident ca nu era semnalizat desi era in centrul orasului si aveam cam jumatate de metru inaltime. Ceva vina am si eu ca aveam cam 80/h. Dupa ce am sarit peste mormanul de criblura am cazut pe roti dar cu o roata pe asfaltul racait si cu roata din fata pe protiunea inca asfaltata. Nu am reusit sa urc roata din spate pe asfalt si nici nu am mai apucat sa gandesc sa cobor fata pe portiunea fara asfalt. M-am infipt in frane si am cazut cam pe la jumatate din viteza initiala. Ne-am dus taras cam 10 metri si am ramas pe motor in pozitie normala doar ca eram amandoi la orizontala. Ne-am ridicat si am plecat acasa calare pe motor sa ne lingem ranile. Cateva julituri si entrose. Am prieteni care au cazut la viteze cu adevarat supersonice. Au lovit garduri, parapeti, masini, borduri. Nu le-a fost bine dupa acele cascadorii dar nu a murit nici unul. Cum e posibil sa cada pe o sosea goala si sa moara amandoi? Cred ca intrebarea asta ne obsedeaza pe toti. Pe de alta aprte daca ar fi sa cad cu un pasager pe motor nu mi-as dori ca eu sa raman in viata indiferent care ar fi cauza accidentului. Poze cu crapatura pe care eu o consider vinovata de accident si Gropila de la fata locului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bea2000 Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Am fost si eu ieri la locul accidentului. Am trecut cu mobra de cinci ori prin acea zona la diferite viteze. Cel mai naspa s-a simtit cand am trecut prin crapaura din mijlocul drumului si aveam cam 40 Km/h. Am incercat sa merg pe mijlocul drumului pana la Vitan si nu am reusit. Chair si cu viteza mica unele santuri mi-a fost frica sa le iau cu roata in ele. Tineti cont ca eu mergeam ziua si eram constient ce vreau sa fac. Daca ar fi fost bezna si eu mergeam relaxat in drum spre casa clar iesea ceva rau. Dupa creierul meu e clar ca nu aveau viteza mare. Probabil ca mergeau relaxati posibil discutau ceva. Roata din fata intra in sant si iese in laterala. Roata din spate ramane in sant si inclina motocicleta spre dreapta el vireaza brusc si intra in voblaj pe directia canalului de langa bordura. Pana aici totul e posibil. Nu vreau sa supar pe nimeni ca imi dau si eu cu parerea dar cred ca toti suntem socati de acest accident. Cred ca nimeni nu poate sa priceapa cum pot sa moara doi oameni intr-un accident destul de banal. Spun ca este banal fiindca este clar ca nu aveau viteza. 35 m este o distanta mica deci viteza nu era mare. Din cate am inteles eu cei doi nu s-au lovit de stalp ci numai motocicleta. Acum doi ani am cazut cu sotia pe motor din cauza unui mare morman de criblura lasat pe asfalt in urma raschetarii asfaltului. Evident ca nu era semnalizat desi era in centrul orasului si aveam cam jumatate de metru inaltime. Ceva vina am si eu ca aveam cam 80/h. Dupa ce am sarit peste mormanul de criblura am cazut pe roti dar cu o roata pe asfaltul racait si cu roata din fata pe protiunea inca asfaltata. Nu am reusit sa urc roata din spate pe asfalt si nici nu am mai apucat sa gandesc sa cobor fata pe portiunea fara asfalt. M-am infipt in frane si am cazut cam pe la jumatate din viteza initiala. Ne-am dus taras cam 10 metri si am ramas pe motor in pozitie normala doar ca eram amandoi la orizontala. Ne-am ridicat si am plecat acasa calare pe motor sa ne lingem ranile. Cateva julituri si entrose. Am prieteni care au cazut la viteze cu adevarat supersonice. Au lovit garduri, parapeti, masini, borduri. Nu le-a fost bine dupa acele cascadorii dar nu a murit nici unul. Cum e posibil sa cada pe o sosea goala si sa moara amandoi? Cred ca intrebarea asta ne obsedeaza pe toti. Pe de alta aprte daca ar fi sa cad cu un pasager pe motor nu mi-as dori ca eu sa raman in viata indiferent care ar fi cauza accidentului. Poze cu crapatura pe care eu o consider vinovata de accident si Gropila de la fata locului. Am trecut si eu astazi pe acolo, sa aprind o candela, ca era sarbatoare.M-am tot uitat la sosea si intradevar, pana la locul accidentului, sunt niste cratere ingrozitoare in asfalt. Dar sunt inainte de zona in care a avut loc accidentul. acolo, in zona in care s-a petrecut, nu mi s-a parut nimic atat de crunt incat sa provoace moartea cuiva. Gura de scurgere era mult prea langa bordura din dreapta, ca cineva sa circule pe acolo, denivelarea de pe banda 2, era mult prea langa bordura opusa, ca cineva sa circule atat de aproape. Am stat in ploaie langa stalpul acela si m-am uitat lung si la sosea si la stalp. Am plecat de acolo cu o singura explicatie (singura pertinenta - pt mine): EXISTA DESTIN! ASTA E CLAR! Asa cum ziceai si tu, am vazut accidente crunte, cu motoare rupte in 2, din care nimeni nu a murit. Pacat!! Mare pacat!!! Cine stie ce ne e scris fiecaruia!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
docman2 Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Nu sunt motociclist. Nu mai sunt nici in tara de ceva timp. Cert este insa ca mi-am facut un cont pe acest forum ca sa-mi exprim dezamagirea fata de ce s-a intamplat. Sa le transmit familiilor si prietenilor condoleante pentru ca asa ceva nu trebuie sa i se intample nimanui. Orice ar fi facut. Cu tristete constat, dupa 4 ani dupa ce am plecat, ca lucurile au ramas neschimbate. Nu ma refer la gropi, la autoritati, ci la mentalitate. Au murit 2 oameni si poporul roman are 2 obsesii: cum au murit exact si motociclistii toti merg cu viteza si o merita (asta pe celelalte forumuri de masini de ex). Conteaza? Nu cred. Cred ca in primul rand ar trebui sa nu uitam memoria celor doi. Nu i-am cunoscut si probabil ca nici nu i-as fi cunoscut vreodata. Acum nu mai conteaza insa. Conteaza sa nu fie uitati. Eu, un total necunoscut va promit ca nu-i voi uita. Asa cum nu i-am uitat nici pe cei doi inocenti morti la 18 ani sub rotile unui camion, desi isi gasisera iubirea asa cum n-am sa uit multe lucruri in viata asta, asa cum nu-i voi uita niciodata pe cei care au murit la birou de oboseala. Data viitoare, cand o sa virez stanga o sa tin semnalul 2 secunde mai mult. O sa trag mai langa bordura sa incapa si un motociclist intre noi cei care vom ramane vesnic pe 4 roti. Iar cand o sa ies dintr-un drum laturalnic o sa mai arunc in plus inca o privire in urma ca poate cineva acolo mai apuca niste zile in plus. Am trait sa vad certuri, scandaluri, ipoteze si can-canuri: Toti bikerii sunt vitezomani si o merita pentru ca au tobe galagioase. Si merg ca dementii oricum. Si ca oricum n-au ce cauta pe 2 roti in Romania. Si oricum nu se va schimba nimic. Oricum nu vor repara gropile. Oricum nimic nu se va schimba. Ba se va schimba oameni buni. Pentru ca in loc sa trec nepasator cu capul plecat si sa ignor am decis sa-mi fac un cont aici doar pentru ca sa arat ca-mi pasa, regret enorm ce s-a intamplat si sustin actiunea cu gropile. Sunt departe de casa dar spre diferenta de multi posesori de B din tara am inteles ca e loc pentru toti pe sosea. Aici unde sunt motociclistii sunt limitati la 100cp. Chiar si asa, pasager fiind, mi-am dat seama ca e cam suficient pentru cat sunt dispus sa risc in viata asta. Am facut ciclism de performanta, am avut vreo 3 maini rupte si ceva casti facute praf insa pentru mine o motocicleta e prea mult. Altcineva insa poate isi asuma riscul de a fi si mai liber. Ghinionul sa mori din cauza unor gropi insa nu cred ca si-l asuma cineva. Si pentru asta eu n-am sa-i uit. Pentru ca nu e fair. DAC Motors: capul sus si nu uitati ca intr-o zi totul se va schimba. Cine crede altceva n-a inteles istoria. Cand si cum se va schimba depinde doar de noi nu de altcineva. In mai o sa vin in tara. Promit c-o sa trec sa le aprind o lumanare. Stiu ca e tarziu, dar eu, un oarecare, n-am sa-i uit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamarose Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 (editat) Un vis de motociclist.... http://www.jurnalul.ro/stire-special/un-vi...nal-539897.html Editat Martie 28, 2010 de yamarose Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BND Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 am citit si eu acum in ARTICOLUL BUN de mai sus... "Mădălina Âşi Adrian au „zburat" 30 de metri pe Splaiul Unirii" fratilor daca au zburat amandoi 30 de metri inseamna ca aveau viteza calumea .... si din cate am inteles eu era tipa la ghidon si ursu` in spate.. iti trebuie putere cat de cat sa tii motorul...dar sa mai iei si pasager.. parerea mea este ca accidentul de pe cheiul Dambovitei s-a intampalat in felul urmator: Madalina era la ghidon ,Adrian in spate.. au intrat pe portiunea fara lumina... aveau viteza, au luat groapa , el din spate nu se astepta deci probabil ca nu s-a tinut calumea .. s-a dezechilibrat si a incercat sa se tina de Madalina, madalina fiind fata nu a putut sa-l tina si pe Adrian si sa tina si ghidonul drept.. el a tras-o pe ea.. ea a tras de ghidon si uite asa s-au dus pe jos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 foarte frumoase cuvintele tale docman, daca ar gandi asa toata lumea, am avea o tara mai civilizata m-am abtinut pana acum sa postez la accidente deoarece nu-mi place ce vad aici, contraziceri aberante, oameni rai... am citit comentariile din presa cu privire la motociclisti si m-am ingrozit, lumea pur si simplu ne uraste, lucru simtit si pe pielea mea in trafic eram odata la semafor si m-am strecurat pana in fata, pe langa o masina; soferul a lasat geamul jos si m-a facut (cuvant urat) ca m-am bagat pe langa el (si a inceput sa turuie ca vrem respect, ca facem campanii, dar toti suntem niste cretini), desi era spatiu destul intre mine si el si oricum cand se da verde am demaraj mai puternic ca el si nu-l incurc cu nimic (chiar ma intreb de ce ii deranjeaza asa tare faptul ca ne putem strecura pe langa ei, fara sa incurcam traficul) totul pleaca de la mentalitate, suntem o tara de needucati, ne miram de ce nu se schimba nimic...pentru ca suntem lenesi, vrem totul de-a gata; fiecare trebuie sa punem osul daca vrem o schimbare! imi pare rau pentru cei doi, condoleante familiilor indurerate, pentru ei e cel mai greu... Ai sa te obisnuiesti, nu conteaza daca ii deranjezi sau nu, problema romanului e sa nu treaca altul in fata lui.90% gindesc asa. Ar fi trebuit de mult sa ne schimbam drapelul national. Propun unul simplu si sugestiv: capra vecinului cu jungherul infipt in beregata Iar imnul national ceva powerplay de-a lui Gutza, cu bani curve si dusmani. Nu-i baga in sema pe retarzi cit se mai poate. In curind vor adopta si la noi interdictia pentru motociclisti de a mai trece printre rinduri. Turma de handicapati total aserviti trebuie sa fie omogena. Doar baietii destepti cu girofaruri au dreptul in fata ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baixinho Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 (...) Madalina era la ghidon (...) el din spate () s-a dezechilibrat si a incercat sa se tina de Madalina Din ce constat, îți place să perseverezi în greÂşeală. I-aÂş spune altfel, dar suntem în Săptămâna Patimilor. NU Mădă a condus, ci Adrian. Vezi că imaginația îți joacă feste, crede-mă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 am citit si eu acum in ARTICOLUL BUN de mai sus... "Mădălina Âşi Adrian au „zburat" 30 de metri pe Splaiul Unirii" fratilor daca au zburat amandoi 30 de metri inseamna ca aveau viteza calumea .... si din cate am inteles eu era tipa la ghidon si ursu` in spate.. iti trebuie putere cat de cat sa tii motorul...dar sa mai iei si pasager.. parerea mea este ca accidentul de pe cheiul Dambovitei s-a intampalat in felul urmator: Madalina era la ghidon ,Adrian in spate.. au intrat pe portiunea fara lumina... aveau viteza, au luat groapa , el din spate nu se astepta deci probabil ca nu s-a tinut calumea .. s-a dezechilibrat si a incercat sa se tina de Madalina, madalina fiind fata nu a putut sa-l tina si pe Adrian si sa tina si ghidonul drept.. el a tras-o pe ea.. ea a tras de ghidon si uite asa s-au dus pe jos... Si TU esti EXPERT? Lasa-i pe cei pregatiti sa faca anchete, iar tu, daca n-ai nimic mai bun de facut, fugi de te plimba cu motoru', ca nu se stie cat mai apuci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free-rider Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 (editat) sunt de aceeasi parere ca la ghidon era el pentru ca atunci cind mergi cu pasager cel din spate este singurul care poate sa cada direct in cap .Stiu asta de la fratele meu care era in spate si a avut un accident moto si la aruncat peste cel din fata care sa invirtit practic in jurul ghidonului fracturindu-si ambele maini in comenzi.Din fericire a adormit instantaneu la aterizare si nu a patit nimic si nu avea nici casca integrala.Asa a fost soarta sa traiasca .Referitor la gropi ,nu trebuie sa ai viteza foarte mare ca sa ajungi pe trotuar.Groapa daca nu o iei frontal cu motorul drept ,creeaza efectul de contravirare care pentru a o redresa trebuie sa parcurgi o distanta stinga dreapta depinde de contravirare.La 50km/h parcurgi 15m/s si la o contravirare destul de mica poti sa ajungi linistit pe banda din margine.Probabl ca ma era o groapa undeva mai in spate cu 30m care ia trimis catre bordura, ca altfel nu aveau cum sa loveasca stilpul daca loveau direct in canal.distanta era prea scurta sa-i proiecteze direct in stilp .Ei au venit pe diagonala si canalul a continuat dezechilibrarea.Daca a mai si frinat ,efectul se amplifica si pierzi directiaCred ca si bordura putea sai dezechilibreze ca si ea creeaza acelasi efect de contravirare care apare si la liniile de tranvai dace nu sti sa le abordezi.Diferenta este ca la bordura nu ai cum sa scapi pentru ca este prea inalta.Probabil ca erau prea buni sa mai traiasca in lumea asta de tot rahatul si dumnezeu avea un plan mai bun pentru ei.In viata aia buni pleaca primii . Mesaj completat Acum am vazut filmul de pe antena 1 si este clar ca ei au contravirat si au lovit ei stilpul pentru ca la un contraviraj stinga motorul cade lateral ei raman pe motor si lovesc stilpul cu trupul .Primul a lovit el si am impresia ca in casca lui si-a rupt ea gitul .Asta justifica si de ce era motorul asa departe si tot din cauza asta era el linga stilp si ea mai departe pentru ca ea sa invirtit in jurul lui tot socul fiind suportat de el . Mesaj completat Vad ca toti soferii dau vina pe viteza ,dar ce inseamna la ei viteza? Faptul ca ajung la 60 in 2 secunde si el nici nu pleaca de pe loc.Cred ca multi confunda demaajul cu viteza.Eu rar depasesc prin oras 60-70km/h si cu toate astea se vede ca si cind m-as deplasa cu viteza fata de masinile care prind 100 in 8 secunde.Este un efect vizual acelasi care se aplica peste tot chiar si pe bicicleta cind cineva trece mai tare pe linga tine care abia te misti .Ala avea viteza mare sau eu ma misc incet? Exceptind vitezomanii care au ceva genetic si sunt in toate categoriile de la role pina la camioane Editat Martie 29, 2010 de free-rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Nu sunt motociclist. Nu mai sunt nici in tara de ceva timp.Cert este insa ca mi-am facut un cont pe acest forum ca sa-mi exprim dezamagirea fata de ce s-a intamplat. Sa le transmit familiilor si prietenilor condoleante pentru ca asa ceva nu trebuie sa i se intample nimanui. Orice ar fi facut. Cu tristete constat, dupa 4 ani dupa ce am plecat, ca lucurile au ramas neschimbate. Nu ma refer la gropi, la autoritati, ci la mentalitate. Au murit 2 oameni si poporul roman are 2 obsesii: cum au murit exact si motociclistii toti merg cu viteza si o merita (asta pe celelalte forumuri de masini de ex). Conteaza? Nu cred. Cred ca in primul rand ar trebui sa nu uitam memoria celor doi. Nu i-am cunoscut si probabil ca nici nu i-as fi cunoscut vreodata. Acum nu mai conteaza insa. Conteaza sa nu fie uitati. Eu, un total necunoscut va promit ca nu-i voi uita. Asa cum nu i-am uitat nici pe cei doi inocenti morti la 18 ani sub rotile unui camion, desi isi gasisera iubirea asa cum n-am sa uit multe lucruri in viata asta, asa cum nu-i voi uita niciodata pe cei care au murit la birou de oboseala. Data viitoare, cand o sa virez stanga o sa tin semnalul 2 secunde mai mult. O sa trag mai langa bordura sa incapa si un motociclist intre noi cei care vom ramane vesnic pe 4 roti. Iar cand o sa ies dintr-un drum laturalnic o sa mai arunc in plus inca o privire in urma ca poate cineva acolo mai apuca niste zile in plus. Am trait sa vad certuri, scandaluri, ipoteze si can-canuri: Toti bikerii sunt vitezomani si o merita pentru ca au tobe galagioase. Si merg ca dementii oricum. Si ca oricum n-au ce cauta pe 2 roti in Romania. Si oricum nu se va schimba nimic. Oricum nu vor repara gropile. Oricum nimic nu se va schimba. Ba se va schimba oameni buni. Pentru ca in loc sa trec nepasator cu capul plecat si sa ignor am decis sa-mi fac un cont aici doar pentru ca sa arat ca-mi pasa, regret enorm ce s-a intamplat si sustin actiunea cu gropile. Sunt departe de casa dar spre diferenta de multi posesori de B din tara am inteles ca e loc pentru toti pe sosea. Aici unde sunt motociclistii sunt limitati la 100cp. Chiar si asa, pasager fiind, mi-am dat seama ca e cam suficient pentru cat sunt dispus sa risc in viata asta. Am facut ciclism de performanta, am avut vreo 3 maini rupte si ceva casti facute praf insa pentru mine o motocicleta e prea mult. Altcineva insa poate isi asuma riscul de a fi si mai liber. Ghinionul sa mori din cauza unor gropi insa nu cred ca si-l asuma cineva. Si pentru asta eu n-am sa-i uit. Pentru ca nu e fair. DAC Motors: capul sus si nu uitati ca intr-o zi totul se va schimba. Cine crede altceva n-a inteles istoria. Cand si cum se va schimba depinde doar de noi nu de altcineva. In mai o sa vin in tara. Promit c-o sa trec sa le aprind o lumanare. Stiu ca e tarziu, dar eu, un oarecare, n-am sa-i uit. Cel mai frumos si sincer post citit de mine in ultima vreme.... Felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mangusta Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 (editat) foarte frumoase cuvintele tale docman, daca ar gandi asa toata lumea, am avea o tara mai civilizata m-am abtinut pana acum sa postez la accidente deoarece nu-mi place ce vad aici, contraziceri aberante, oameni rai... am citit comentariile din presa cu privire la motociclisti si m-am ingrozit, lumea pur si simplu ne uraste, lucru simtit si pe pielea mea in trafic eram odata la semafor si m-am strecurat pana in fata, pe langa o masina; soferul a lasat geamul jos si m-a facut (cuvant urat) ca m-am bagat pe langa el (si a inceput sa turuie ca vrem respect, ca facem campanii, dar toti suntem niste cretini), desi era spatiu destul intre mine si el si oricum cand se da verde am demaraj mai puternic ca el si nu-l incurc cu nimic (chiar ma intreb de ce ii deranjeaza asa tare faptul ca ne putem strecura pe langa ei, fara sa incurcam traficul) totul pleaca de la mentalitate, suntem o tara de needucati, ne miram de ce nu se schimba nimic...pentru ca suntem lenesi, vrem totul de-a gata; fiecare trebuie sa punem osul daca vrem o schimbare! imi pare rau pentru cei doi, condoleante familiilor indurerate, pentru ei e cel mai greu... Si eu am fost scuipat de unii cu un range rover pt simplul fapt ca mergeam pe sosea, ei erau in spatele meu, le-am facut loc ca ma claxonau (si nu mergeam mai incet ca ceilalti participanti la trafic) si cand am ajuns la semafor langa ei au deschis geamul si si-au arata nivelul de educatie... Asta e n-ai ce sa faci, pe mine ma amuza si ma intristeaza in acelasi timp lipsa lor tragica de minte. Pana la urma nu cred ca mai conteaza asa mult cauzele tragicului accident, cel mai important mi se pare faptul ca intr-un fel sau altul trebuie aratate pericolele la care ne expunem si de accea campania cu Gropila a celor de la Dac motors mi se pare cel mai bun lucru care se putea face. PS celor care i-au cunoscut le recomand cat mai multe vizite parintilor Madalinei si a lui Adrian, deoarece conteaza foarte mult in aceste momente... Editat Martie 29, 2010 de mangusta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Si eu am citit acum articolul din pagina precedenta, dar nu reusesc sa gasesc unde scrie ca "Mădălina Âşi Adrian au „zburat" 30 de metri pe Splaiul Unirii" . Defapt, nici macar nu suna credibil daca te gandesti o clipa - iti dai seama ce inseamna sa zbori 30 de metri macar ? Ori ai scris asta ca sa adaugi un post degeaba, ori faci confuzie domnule - motocicleta a alunecat in jur de 30-35 de metri de la locul accidentului, fapt care arata ce viteza astronomica aveau (?!?!?!?!?)... , in rest ca pilota ea, e doar parerea ta de motociclist expert in accidente rutiere misterioase. Eu îi cunosteam pe amandoi si am alta parere, ma doare mai ales ca am apucat sa ii salut pe amandoi inainte sa plece. Poate daca îl mai tineam cinci minute de vorba era altceva. Asta e viata.Dumnezeu sa îi odihneasca in pace ! Am avut un lowside la 40-50 la ora intr-o curba in bucuresti - stii cat s-a dus motoru? ochiometric pot spune ca pe sensul celalalt aproape 30-40 de metrii si acel bulevard avea 3 benzi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.