Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Sunt destul de fiabile.Probleme la motorul de STV dar sunt rezolvabile,in rest nu sunt cunoscute defecte majore.

In plus trebuie verificata ca orice moto la cumparare.

Pentru delimitare, se rezolva prin rescrierea softului.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt destul de fiabile.Probleme la motorul de STV dar sunt rezolvabile,in rest nu sunt cunoscute defecte majore.

In plus trebuie verificata ca orice moto la cumparare.

Pentru delimitare, se rezolva prin rescrierea softului.

 

 

Salut,

 

Limitarea era la clapeta sau asa ceva care a si scos-o... dar oricum imi da piesa in caz ca imi trebuie la RAR cand o inm, vreau sa ii fac un test de compresie cand o cumpar.. macar linistea asta sa o am , oare ce valori trebuie sa aiba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia nu este limitare, este doar ceva mecanic care blocheaza acceleratia.Adevarata restrictie este in soft.(vezi modelele pentru Franta)

Testul de compresie,nu este de fiecare data choar relevant pentru starea motorului.

De ex daca motorul consuma ulei,o sa ai depuneri in camera si compresia o sa fie buna,sau chiar mai mare de cat trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles...

 

Doar ca el fix asa avea din ce mi-a explicat, dupa ce a scos-o nu mai are limitare.. deci per final mai bine ascult motorul... merg pe ideea ca are carte service sa nu dea cu fum, si sa privesc ca pe un lucru bun ca a avut limitare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Momentan am un Kawasaki Ninja 300. Vreau sa-mi iau un gsxr 750 din 2010->2015 si vreau sa stiu mai multe informatii. Pozitia pilotului. Cum se comporta la drum lung? Fiabilitate. La franare de urgenta cum se comporta tinand cont ca nu are ABS. Am condus Ninja zx6r o perioada si nu am fost multumit de pozitia pilotului + ca la drum lung te oboseste mult prea tare. Am condus CBR 1000 rr si e diferenta destul de mare fata de zx6r. Viraje, pozitia pilotului mult mai relaxanta, pedala schimbatorului de viteze e aproape dreapta in comparatie cu zx6r unde e prea inclinata . Stiu ca orice sportiva te oboseste la drum lung. Din cate am citit, se spune ca gsxr 750 e printre cele mai bune din categoria asta.

Mersi anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am de vanzare urmatoarele:

 

Set sei (pilot+pasager) pentru GXSR SRAD, an 1997-1999. Saua de la pasager are si incuietoarea. Pret 200 de lei setul. Am si cadrul care vine sub saua pilotului, dar din pacate este taiat in partea din spate. Vezi pozele. Asta se da gratis daca are cineva nevoie de el.

 

Lampa stop GSXR SRAD. Pret 80 lei.

 

Capac monopost pentru K1-K3. Pret 100 lei.

 

Telefon: 0786488884

 

 

post-36446-0-03125700-1444024534_thumb.jpg

post-36446-0-63232800-1444024535_thumb.jpg

post-36446-0-16721800-1444024537_thumb.jpg

post-36446-0-65128900-1444024538_thumb.jpg

post-36446-0-15749400-1444024540_thumb.jpg

post-36446-0-68120500-1444024541_thumb.jpg

post-36446-0-19383400-1444024543_thumb.jpg

post-36446-0-76234000-1444024544_thumb.jpg

post-36446-0-21231800-1444024546_thumb.jpg

post-36446-0-78169000-1444024547_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor...

 

Zilele trecute m-am decis sa inaintez in a-mi cumpara mobra pentru sezonul urmator. Dupa mai multe cautari, documentari,intrebari ici colo,discutii cu cativa motociclisti ajunsesem la cateva modele Honda si Yamaha. Am avut ocazia sa port o discutie cu un detinator de Suzuki (a lui era GSX-R 750 ) . Atat de mult parea incantat de mobra lui si modul in care prezenta marca Suzuki m-a pus oarecum pe ganduri... In sensul de a ma interesa si despre mobrele Suzuki... Deci detinatorii de mobre Suzuki i-as ruga sa argumenteze de ce au ales aceasta marca.. Ce i-au determinat sa aleaga Suzuki ? Ce avantaje / dezavantaje au mobrele Suzuki fata de celelalte marci ? Va multumesc pentru timpul petrecut in citirea acestui post ! Astept raspunsurile voastre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CostiX ai acum al doilea detinator de Suza gixx 750 2001 si iti spun cu mana pe inima ca modelul (cel putin ca al meu) nu o sa te dezamageasca vreodata, DAAAR acum depinde si de motocicleta in sine pe care o sa o cumperi cum a fost ingrijita inainte sa o iei tu...Asta e al doilea Suzuki pe care il detin si nu m-au dezamagit pana acum de nici un fel, mai ales 750-u este extraordinar incepand de la putere, cuplu de jos, consum si intretinere...cel de 600 nu o sa te rupa foarte tare, fiind cam ca orice 600 de la Honda, Kawa etc, poate ceva mai liniar si mai usor de controlat si de "interpretat"... Insa modelul de 750 face parte din istora Suzuki, a fost si este si va fi una dintre cele mai cautate motociclete si cea mai la locul ei motocicleta. Vrei sa ii dai 300... ii dai in 15 secunde, vrei sa te plimbi cu prietena/sotia/amanta usor sa vezi si un peisaj ceva, reusesti si o face chiar intr-un mod extrem de placut. Eu o sa ma opresc aici deoarece am sa mai vorbesc cel putin un an deacum incolo despre model. Daca vrei sa ma mai intrebi ceva, iti stau la dispozitie cu cea mai mare placere :mexicanwave:


» Post actualizat in 07 Oct 2015 19:38

Asa cum a specificat si @Val.Hayabusa NICI EU NU O SA DAU SUZUKI pe nici o alta motocicleta oricat de noua sau ieftina o sa fie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Undertail-uri noi gasesc pe undeva? Daca nu, m ar interesa si unul second ca sa l adaptez (am un stop cu leduri ce vreau sa l montez si un suport numar si n as vrea sa l tai pe cel original).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Ma tot uit la capacele de carbon oferite de Carbonadi pentru gsxr meu si vad ca nu au fereastra pentru dopul pe unde se regleaza abreiajul. O data lipite cu silicon , daca am nevoie sa reglez abreiajul , o sa imi strice ziua cu nervi si injuraturi daca vreau sa le dau jos si sa le lipesc la loc ? Nu imi dau seama din poze daca vor fi acoperite suruburile ca sa mai am optiunea sa dau capacul jos cu totu.In trecut am avut destul de mari neplaceri cu reglarea la slipper clutch ca am recurs la eliminarea lui si inlocuirea cu unul standard.Acuma daca o sa il bag pe circuit o sa fiu nevoit sa pun ambreiajul original si tare ma tem ca va trebuii sa tot reglez la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cat stiu eu nu ai capac de vizitare,nu cred ca ar avea rost protectia daca ar mai fi o gaura acolo.

Legat de acces..se poate demonta capacul,si nu trebuie sa faci asta zilnic..

Cat despre reglajul in sine,se pare ca nu stapanesti tehnica daca ai avut atatea probleme si ai renuntat la el.

Iti patina ambreiajul,nu-i asa? 😉

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...