Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Salut,

Are cineva un gsxr 1000 din 2009 pe aici.As vrea sa intreb daca a observat o oscilatie la gradele din bord de pe la 71 la 83(urcare si coborare) in timp scurt la mers in afara orasului la temperaturi ambientale de 15-max 20 grade cum a fost azi.

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

Are cineva un gsxr 1000 din 2009 pe aici.As vrea sa intreb daca a observat o oscilatie la gradele din bord de pe la 71 la 83(urcare si coborare) in timp scurt la mers in afara orasului la temperaturi ambientale de 15-max 20 grade cum a fost azi.

Merci

Nu este normal.

Oscilatia rapida a temperaturi afisate/sau reale are o cauza..care trebuie descoperita.

Asa cum ti=am spus si pe PM :hug:

 

Acum ar fi ideal daca ai spune ce intelegi tu prin "timp scurt"

Fiecare are o forma individuala de exprimare/intelegere a fenomenelor din motor.,cheia este sa stabilesti unitatea de masura! :hug:

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce am citit eu pe forumuri afara este o problema destul de raspandita la modelul asta si nu au gasit nici o rezolvare de asta mai cautam pe cineva care sa aiba acelasi model sa vad daca are aceiasi problema .Cat ar ajunge o diagnosticare si cat ar dura


» Post actualizat in 06 Mar 2016 16:48

Timp scurt ma refer la diferente de secunde in unele cazuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce ai citit pe forumuri si de ce nu au gasit rezolvare...eu iti spun doar ce stiu cert despre aceste motoare,si oricare problema are o solutie. Important trebuie sa gasim cauza,,ca este ECT,ca este aer in instalatie,sau interpretare gresita de afisare..trebuie stabilita unde este problema.Iar asta se face cu ajutorul datelor live date de senzori si de capacitatea de a citi" aceste date.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Are cineva un gsxr 1000 din 2009 pe aici.As vrea sa intreb daca a observat o oscilatie la gradele din bord de pe la 71 la 83(urcare si coborare) in timp scurt la mers in afara orasului la temperaturi ambientale de 15-max 20 grade cum a fost azi.

Merci

E posibil ca acea variatie rapida sa fie fix in momentul deschiderii termostatului :)

» Post actualizat in 11 Mar 2016 07:07

Salutare !

Am un gixer 600 k1.

ce ulei sa ii bag in furca ? 10w sau 5w ?

Showa SS-8, cu vascozitate 36.47 cSt. Mai greu il gasesti insa.

Cele mai apropiate vascozitati sunt pentru urmatoarele:

Bel Ray Fork 10W: 33.0 cSt

Bel Ray HVI 10W: 33.5 cSt

Motul medium 5-10: 35.3 cSt

Silkolene Pro RSF 7.5W: 37.0 cSt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare din nou !

Vreau sa cumpar un amortizor antivoblaj de la chinezi ( asta mai exact : http://www.aliexpress.com/item/CNC-Motorcycle-Street-Bike-Steering-Damper-Stabilizer-Adjustable-For-Honda-Yamaha-Suzuki-Kawasaki-Ducatti/2019077194.html?spm=2114.10010108.100009.3.GelsZX ) si nu stiu daca pot sa-l montez in locul celui vechi fara a cumpara / modifica alte prinderi .

MS !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Detin si eu un gsxr 600 K2.

 

De curand am ajutat un prieten intr-o problema de incarcare si am aflat ca are statorul complet prajit. Din curiozitate, am verificat si statorul meu si m-am debusolat.

 

Pe 2 din cele 3 infasurari am 75-80V la 5000ture . Perfect normal. Ce-a de-a treia are 4v la relanti si creste spre 10v la 5000 ture. Clar are o problema. Pe baterie am incarcare intre 13,5V si 14V.

 

Intrebarea era cat de periculos ar fi pentru releul de incarcare, sa merg asa cu motocicleta?

post-52830-0-13308200-1459101671_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi mai incerc o data norocul ... un undertail stock de K3 are cineva? :) Al meu e original si nu l-as taia .. as vrea inca unu' sa-l tai, sa schimb stopul cu unul cu leduri, suport numar "dintr-ala smecher" , etc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema la un gsxr 600 k8, nu se tureaza mai mult de 8000 de ture. am verificat filtrul de aer si de benzina din pompa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

am si eu o problema la un gsxr 600 k8, nu se tureaza mai mult de 8000 de ture. am verificat filtrul de aer si de benzina din pompa.

O diagnoza si verificarea profesionala a injectiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...