Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Este normal, la mine la 1000 k7 porneste la 104. Se poate resofta cred si la tine sa plece mai de jos. TNG te poate ajuta.

Pana la 120 de grade oricum nu fierbe, fiind amestec de antigel sub presiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare

Aveti idee daca este o problema ca imi porneste ventilatorul de la radiator la 105 grade,pot sa ii fac ceva ca sa porneasca la temperatura mai mica? Motocicleta este gsxr750 k1. Multumesc

Pentru K1 nu se poate softa ECU.

Dar se poate alege o termocupla de auto, cu pornire mai jos.Cu o mica reductie si modificarea conexiunilor ai temperatura de plecare mai scazuta in mod automat.

Sau un un intrerupator si-o comanzi manual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

M-am confruntat zilele astea cu o problema:

 

In mers, deodata imi taie curentul si mi se opreste motorul + bord + lumini --- TOT. Am miscat firele de sub undertail unde este prins tip over sensor si fuel pump sensor si si-a revenit. Cum am dat de un drum mai denivelat, din nou ... am invatat toti sfintii (mai ales ca era intuneric bezna). Mufa in FP sensor e asezata ok, nu face figuri, ci din cate am putut sa imi dau seama, problema se duce pe fir in jos catre motor.

 

Intrebarea e totusi de ce imi taie tot curentul si de unde? ... Cum misc de firul care duce din FP sensor in motor, cu contactul luat, face testul de ace, exact cum as pune borna la baterie, pesemne ca este pe undeva un contact imperfect.

 

S-a mai intalnit careva cu aceasta problema? ... Inainte sa demontez jumate de motocicleta, poate ma indrumati intr-o directie bine stabilita :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

M-am confruntat zilele astea cu o problema:

In mers, deodata imi taie curentul si mi se opreste motorul + bord + lumini --- TOT. Am miscat firele de sub undertail unde este prins tip over sensor si fuel pump sensor si si-a revenit. Cum am dat de un drum mai denivelat, din nou ... am invatat toti sfintii (mai ales ca era intuneric bezna). Mufa in FP sensor e asezata ok, nu face figuri, ci din cate am putut sa imi dau seama, problema se duce pe fir in jos catre motor.

 

Intrebarea e totusi de ce imi taie tot curentul si de unde? ... Cum misc de firul care duce din FP sensor in motor, cu contactul luat, face testul de ace, exact cum as pune borna la baterie, pesemne ca este pe undeva un contact imperfect.

 

S-a mai intalnit careva cu aceasta problema? ... Inainte sa demontez jumate de motocicleta, poate ma indrumati intr-o directie bine stabilita :hug:

Nu ai specificat modelul..dar

Verifica :

Borne baterie slabe

Minusul de pe motor slab

Pe borna de minus mai legat un fir negru cu alb care duce intr-un papuc..verifica daca este ok sa nu fie oxidat

Siguranta de 30 si soclul ei sa fie ok..o gasesti pe releul de pornire

Mufa de la releul de pornire.

 

Bafta@

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Revin cu noutati. Am luat-o pe fir in jos sub rezervor ... tot ce inseamna mufe si cabluri - OK.

 

Am inceput apoi sa misc putin firul de la borna "-" imi intrerupea alimentarea. La o constatare mai atenta, tablita care este prinsa de capatul cablului juca putin, practic era largita prinderea tablitei care se prinde cu un surub de borna bateriei si facea contact imperfect. La denivelari, gropi etc, firul nu mai atingea tablita respectiva si imi intrerupea curentul.

 

 

Multumesc TNG inca o data pentru sfaturi !!!

Editat de zapp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. Astazi am scos si eu mandra la soare (K8) si am constatat ca dupa ce am lasat-o pornita vreo 5 minute, releul de incarcare era fierbinte...e normal? am mutat bateria pe k5 l-am lasat la fel vreo 5 min pornit si nu s-a incalzit deloc releul..


» Post actualizat in 09 Apr 2016 12:47

Am revenit. Am masurat incarcarea, 14.4-14.7v in turatie...iar la iesirea din stator(pe toate cele 3 faze) am 24v la ralanti iar maximul 105v pe la 7000rpm. e ok? gasisem undeva ca ar trebui in turatie sa fie in jur de 65-70v


» Post actualizat in 09 Apr 2016 15:33
Inca o intrebare si va las in pace....e vreo problema daca prelungesc firele si montez releul de incarcare pe un radiator de aluminiu sub sa pasager?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar este recomandat prelungirea firelor și mutarea releului .

La al meu K7 , l-am mutat sub far , după ce au crăpat 2 relee .

La locul lui frigea de nu țineai mana pe el , iar acum abea de e caliu .

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Am si eu un SRAD din `99 si m-am decis sa schimb cauciucul pe spate. Momentan am un Pirelli Angel destul de uzat(180/55 17)

Am gasit un Sportmax Qualifyer (190/50 17) la schimb.,,Se potrivesc oare ?

 

Multumesc,

George

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

 

Din ce motive se poate "evapora" lichiudul de frana din butoias, K8 750 .

Am vrut sa scot mobra iar la verifcarea am vazut ca butoiasul era gol :(

 

 

PS: am voie sa postez aici un anunt de vanzare ?(nu am motocicletei, ci am o toba akrapovic .)

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

 

Din ce motive se poate "evapora" lichiudul de frana din butoias, K8 750 .

Am vrut sa scot mobra iar la verifcarea am vazut ca butoiasul era gol :(

 

 

PS: am voie sa postez aici un anunt de vanzare ?(nu am motocicletei, ci am o toba akrapovic .)

 

Multumesc

Lichidul de frana nu se evapora,,,doar curge pe undeva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta stiam si eu dar am zis totusi sa incerc sa aflu si alt raspuns, cand am incheiat sezonul era totul in regula.

Am verificat jambele si erau curate, o sa dau carenele jos sa ma uit mai atent, desi am inteles ca lichidul de frana ar fi patat carenele daca ar fi curs .

 

Multumesc TNG.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani George(Tng), sa ne traiesti 100 de ani .

La multi ani tuturor sarbatoritilor.

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://youtu.be/YIquQgTnfsY

» Post actualizat in 27 Apr 2016 08:00

Ce inseamna sa pui o cutie de viteze scurta. K6/1000 are cea mai buna plecare de la viteze mici. Am avut si eu de-a lungul timpului K5-K6 in fata, aceeasi plecare in tromba la esirea din viraje.

 

 

 

Acesta este filmuletul, in link-ul postat de tine aparuse un "space" la final si nu mergea.

Da, parca nu-mi vine sa cred cat de bine sta 'batranul' gsxr pe langa s1000rr 2016.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...