Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Va salut.

Vreau sa imi iau in week-endul acesta un GSX-R 750 K1, si va rog sa imi dati cateva sfaturi.

Detalii tehnice am citit destule, insa m-ar interesa in primul rand la ce ar trebui sa fiu atent cand o cumpar.

Pana acum am mai avut 3 motoare, toate 3 Honda :blbl: asa ca e un moment mai delicat pentru mine, pentru ca nu stiu foarte bine care sunt caracteristicile acestui motor, probleme frecvente, puncte slabe...etc

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut.

Vreau sa imi iau in week-endul acesta un GSX-R 750 K1, si va rog sa imi dati cateva sfaturi.

Detalii tehnice am citit destule, insa m-ar interesa in primul rand la ce ar trebui sa fiu atent cand o cumpar.

Pana acum am mai avut 3 motoare, toate 3 Honda :blbl: asa ca e un moment mai delicat pentru mine, pentru ca nu stiu foarte bine care sunt caracteristicile acestui motor, probleme frecvente, puncte slabe...etc

Multumesc

 

 

salut. sunt multe lucruri pe care trebuie sa le ai in vedere cand cumperi o motocicleta (este un topic). ideal este sa iei cu tine pe cineva care se pricepe, care are ureche de mecanic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate vrea un nou proprietar

 

De vanzare Suzuki gsx-r 600 K7. 21.010 km reali. Stare impecabila, Pret 5500 euro . mansoane rizoma, leviere frana si ambreiaj albastre, parbriz negru, furtune frana race albastre capac monopost albastru toba finala "home made" . cumparata de la suzuki romania de fostul proprietar si luata de mine de la el la 3000 km.

contact 0724 668 648 Florin

 

Picture046.jpg

Picture044.jpg

Picture041.jpg

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Mi-am cumparat de curand un Suzuki GSXR 600 SRAD si as sunt curios daca stie cineva daca pe modelele astea se poate face modificarea care permite schimbarea vitezelor ca la GP. ( prima viteza in sus dupa care 2,3,4,5,6 in jos )

 

Am mai cautat pe net dar am gasit topicuri despre Honda CBR.

 

Am gasit pana la urma cum se face. banana.gif

 

http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=288589&highlight=motogp+style+shifting

http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=303811 ( in caz ca mai este cineva interesat ) - sper sa nu se considere naspa ca pun link de pe alt forum sau ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uneori cand dau treapta superioara am o senzatie ca si cum nu as fi ridicat destul si nu ar fi schimbat treapta.

 

Ma gandeam ca apasand pe schimbator in loc sa ridic de el ar trebui sa se simta altfel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Mi-am cumparat de curand un Suzuki GSXR 600 SRAD si as sunt curios daca stie cineva daca pe modelele astea se poate face modificarea care permite schimbarea vitezelor ca la GP. ( prima viteza in sus dupa care 2,3,4,5,6 in jos )

 

Am mai cautat pe net dar am gasit topicuri despre Honda CBR.

 

Am gasit pana la urma cum se face. banana.gif

 

http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=288589&highlight=motogp+style+shifting

http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=303811 ( in caz ca mai este cineva interesat ) - sper sa nu se considere naspa ca pun link de pe alt forum sau ceva.

eu am facut asta din prostie<am montat invers piesa care vine pe axul de la cutie>

si apropo de ce vrei sa-i faci asta?<crezi ca te descurci mai bine?>

 

Uneori cand dau treapta superioara am o senzatie ca si cum nu as fi ridicat destul si nu ar fi schimbat treapta.

 

Ma gandeam ca apasand pe schimbator in loc sa ridic de el ar trebui sa se simta altfel.

ti s-a intamplat sa-ti sara din viteza?daca da atunci ai probleme<uzura>la furcile si pinioanele din cutie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in primul rand as vrea sa vad daca este vreo diferenta in mers la cum se schimba treptele. M-am obisnuit ( si nu stiu cat de bine este ) sa stau cu varful piciorului pe schimbator si de fiecare data cand vreau sa dau treapta superioara trebuie sa bag varful sub pedala.

 

Cu treptele inversate ma gandeam ca mi-ar fi mai usor si as schimba treptele mai repede.

 

Tie cum ti s-a parut cand ai mers cu mobra asa ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa vezi ce repede o sa strici cutia!

Cand te "prinde valul" o sa apesi cu mai mult de cat cantareste piciorul cu cisma cu tot,si atunci o sa te alegi cu o furca stramba!

Potriveste exact levierul dupa dimensiunile tale pe normal si nu o sa ai probleme la schimbare ,iar daca ai, atunci si cutia are.

In lipsa mersului pe circuit ,cand esti viraj de drepta, si nu iti ajunge piciorul sa-l bagi sub pedala,nu se justifica reversul cutiei.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, imi puteti da ceva detalii in legatura cu diferentele de orice tip(in afara de optic)dintre K6-K7 750 si K8 750? Orice este binevenit, plus sau minus.

Editat de SBN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pentru raspunsuri; am aflat cateva chestii pe care nu le stiam. ( gen stricat cutia )

 

Nu mi s-a intamplat sa sara din viteza, doar ca uneori parca procesul de schimbare nu este atat de "lin" pe cat m-as astepta ( sunt obisnuit mult cu masina si acolo se schimba altfel -nu se aud atatea pacaneli si sunete cand schimb- :) )

 

Ma voi uita sa vad daca trebuie reglat ceva pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.Am un filtru sport ,SH dar in stare buna ,m Wako ,pt suzuki gsx-r 600/750 k4-5.De mentionat ca aceste filtre nu se schimba ,doar se curata !

In momentul de fata ,filtrul este tratat cu kit specifict (K&N cleaning and oiling).O sa pun si poze pt cine e ineresat folositi pm.Multumesc : )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, imi puteti da ceva detalii in legatura cu diferentele de orice tip(in afara de optic)dintre K6-K7 750 si K8 750? Orice este binevenit, plus sau minus.

 

 

Selectorul de putere S-DMS cu treptele A,B,C , calculator mai rapid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator sangerete

Cu treptele inversate ma gandeam ca mi-ar fi mai usor si as schimba treptele mai repede.

Tie cum ti s-a parut cand ai mers cu mobra asa ?

 

eu le am inversate si imi place mai mult asa. e cam neplacut sa scoti scantei cu cizma cand vrei sa schimbi superioara la iesirea din viraj.......

nu se strica nici o cutie sau alte aberatii... e la fel, numai ca invers...

iti ia un timp pana te obisnuiesti si o sa ratezi cateva viteze, dar dupa nu o sa ai probleme.

 

The main reasons for reversed shift and the reasons why the vast majorities of racers use it are these:

- When in a turn you will never downshift (unless you screwed up), only UP if anything - and it's MUCH easier to push down with your foot than pull up when you are hanging off, no matter which side your are turning to.

- On the same note, if you are leaning a lot in a left turn there won't be room for your foot under the shifter, only over.

- In a straight line, accelerating hard you'll be tucked in - again it's easier to push down than pull up.

- OTOH pulling up to downshift is easy enough when you are sitting upright - as in when braking hard.

Yes, there are a few pro racers that still use standard shift out of preference but they are a minority and the above is true for most people

Editat de sangerete
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate aceste "aberatii" sunt reale si dovedite.

Am reparat multe cutii la care s-au stramabat furcile.

Am mentionat ca nu se justifica decat la mersul pe circuit unde se creaza un impediment la iesirea din virajul de dreapta,in rest pe strada este nejustificat decat daca esti atat de incostient sa te dai cu genunchiul pe jos la fiecare curba de dreapta.( fara suparare!)

 

PS.Intrebare de baraj:

Cum crezi ca a folosit acest pilot schimbatorul?

Normal sau inversat?

Dar cel din poza nr 2? si ex.pot continua...

Mi-am permis sa dau un sfat,fiecare face ce crede de cuvinta ca este mai bine, pentru el, sau pentru motorul lui.

Bafta!

post-15340-0-38633100-1313853782_thumb.jpg

post-15340-0-00661500-1313854166_thumb.jpg

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator sangerete

poate respectivul pilot ar fi strambat furcile si daca nu era invers schimbatorul...

ce conteaza in ce sens dai tu cu piciorul? in cutie actioneaza ori in sus ori in jos.

nu iti contest experienta de mecanic dar mi se pare o explicatie un pic mistica... la fel cum e si mitul ca schimbatul fara ambreiaj strica nu mai stiu ce....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ai explicatia "mistica",ai dovezi....

Daca te uitai atent si daca stii cum arata motorul din interior,ai fi vazut ca sunt 2 poze de la motoare diferite dar cu aceeasi problema,si mai am imagini

Din pacate unii nu inteleg nici cu cartea in mana...

PS. Fa un experiment: gandeste-te ce forta are muschi de pe tibie si ce masa musculara au acei muschi la miscarea normala,si ce greutate are un intreg picior echipat+plus dorinta de a schimba repede pe inversat

Oare forta pe quikshiter cu sezor de presiune de dece se seteaza mult mai mare pe inversat.....

Asta e, fiecare face ce vrea,pe bani lui....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu recomand sa nu se schimbe sensul selectorului pt un motiv de sigurantza fizica. La finare de urgentza e bine sa ai reflexul dobindit sa dai si inferioare la cutie. La sens normal, retrogradarea e in jos, mult mai la indemina. Daca e pe invers, cam pierzi metri la retrogradare.

Pt cei ce fac liniutze, si sint destui, le recomand cu caldura sa puna selectorul invers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A venit vremea sa fac si eu schimbul de ulei la gsxr-600 k2 si as vrea un sfat ce tip de ulei sa pun si ce vascozitate sa aibe. Va Multumesc !!!

 

A venit vremea sa fac si eu schimbul de ulei la gsxr-600 k2 si as vrea un sfat ce tip de ulei sa pun si ce vascozitate sa aibe. Va Multumesc !!!

Multumesc pentru raspusuri dar am gasit ceva pe google.

post-63020-0-27093000-1314051826_thumb.jpg

Editat de Kostin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomand Motul 7100 10w40

Mai merge si 300v dar este cam scump si nu stiu daca se merita, la fel de bun este si Castrol, acum parerile sunt impartite si daca intrebi 10 persoane o sa ai tot atatea variante. ;)

Respect

Editat de NASU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...