theos_ Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 Se vede foarte misto combinatia de culori. merci frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 Va salut. Vreau sa imi iau in week-endul acesta un GSX-R 750 K1, si va rog sa imi dati cateva sfaturi. Detalii tehnice am citit destule, insa m-ar interesa in primul rand la ce ar trebui sa fiu atent cand o cumpar. Pana acum am mai avut 3 motoare, toate 3 Honda asa ca e un moment mai delicat pentru mine, pentru ca nu stiu foarte bine care sunt caracteristicile acestui motor, probleme frecvente, puncte slabe...etc Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 Va salut. Vreau sa imi iau in week-endul acesta un GSX-R 750 K1, si va rog sa imi dati cateva sfaturi. Detalii tehnice am citit destule, insa m-ar interesa in primul rand la ce ar trebui sa fiu atent cand o cumpar. Pana acum am mai avut 3 motoare, toate 3 Honda asa ca e un moment mai delicat pentru mine, pentru ca nu stiu foarte bine care sunt caracteristicile acestui motor, probleme frecvente, puncte slabe...etc Multumesc salut. sunt multe lucruri pe care trebuie sa le ai in vedere cand cumperi o motocicleta (este un topic). ideal este sa iei cu tine pe cineva care se pricepe, care are ureche de mecanic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 (editat) poate vrea un nou proprietar De vanzare Suzuki gsx-r 600 K7. 21.010 km reali. Stare impecabila, Pret 5500 euro . mansoane rizoma, leviere frana si ambreiaj albastre, parbriz negru, furtune frana race albastre capac monopost albastru toba finala "home made" . cumparata de la suzuki romania de fostul proprietar si luata de mine de la el la 3000 km. contact 0724 668 648 Florin Editat August 18, 2011 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 Arata BELEA,spor la vanzare.Daca aveam lovele o cumparam eu,dar ii schimbam tobita,fara suparare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 Arata BELEA,spor la vanzare.Daca aveam lovele o cumparam eu,dar ii schimbam tobita,fara suparare. pai nu am motiv de suparare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai.D Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 Salut, Mi-am cumparat de curand un Suzuki GSXR 600 SRAD si as sunt curios daca stie cineva daca pe modelele astea se poate face modificarea care permite schimbarea vitezelor ca la GP. ( prima viteza in sus dupa care 2,3,4,5,6 in jos ) Am mai cautat pe net dar am gasit topicuri despre Honda CBR. Am gasit pana la urma cum se face. http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=288589&highlight=motogp+style+shifting http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=303811 ( in caz ca mai este cineva interesat ) - sper sa nu se considere naspa ca pun link de pe alt forum sau ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 si de ce vrei sa faci chestia asta? Vrei sa te dai pe circuit?...altfel nu vad spilul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai.D Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 Uneori cand dau treapta superioara am o senzatie ca si cum nu as fi ridicat destul si nu ar fi schimbat treapta. Ma gandeam ca apasand pe schimbator in loc sa ridic de el ar trebui sa se simta altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 Salut, Mi-am cumparat de curand un Suzuki GSXR 600 SRAD si as sunt curios daca stie cineva daca pe modelele astea se poate face modificarea care permite schimbarea vitezelor ca la GP. ( prima viteza in sus dupa care 2,3,4,5,6 in jos ) Am mai cautat pe net dar am gasit topicuri despre Honda CBR. Am gasit pana la urma cum se face. http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=288589&highlight=motogp+style+shifting http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=303811 ( in caz ca mai este cineva interesat ) - sper sa nu se considere naspa ca pun link de pe alt forum sau ceva. eu am facut asta din prostie<am montat invers piesa care vine pe axul de la cutie> si apropo de ce vrei sa-i faci asta?<crezi ca te descurci mai bine?> Uneori cand dau treapta superioara am o senzatie ca si cum nu as fi ridicat destul si nu ar fi schimbat treapta. Ma gandeam ca apasand pe schimbator in loc sa ridic de el ar trebui sa se simta altfel. ti s-a intamplat sa-ti sara din viteza?daca da atunci ai probleme<uzura>la furcile si pinioanele din cutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai.D Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 Pai in primul rand as vrea sa vad daca este vreo diferenta in mers la cum se schimba treptele. M-am obisnuit ( si nu stiu cat de bine este ) sa stau cu varful piciorului pe schimbator si de fiecare data cand vreau sa dau treapta superioara trebuie sa bag varful sub pedala. Cu treptele inversate ma gandeam ca mi-ar fi mai usor si as schimba treptele mai repede. Tie cum ti s-a parut cand ai mers cu mobra asa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 (editat) O sa vezi ce repede o sa strici cutia! Cand te "prinde valul" o sa apesi cu mai mult de cat cantareste piciorul cu cisma cu tot,si atunci o sa te alegi cu o furca stramba! Potriveste exact levierul dupa dimensiunile tale pe normal si nu o sa ai probleme la schimbare ,iar daca ai, atunci si cutia are. In lipsa mersului pe circuit ,cand esti viraj de drepta, si nu iti ajunge piciorul sa-l bagi sub pedala,nu se justifica reversul cutiei. Editat August 19, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 (editat) Salut baieti, imi puteti da ceva detalii in legatura cu diferentele de orice tip(in afara de optic)dintre K6-K7 750 si K8 750? Orice este binevenit, plus sau minus. Editat August 19, 2011 de SBN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai.D Postat August 20, 2011 Share Postat August 20, 2011 Multumesc mult pentru raspunsuri; am aflat cateva chestii pe care nu le stiam. ( gen stricat cutia ) Nu mi s-a intamplat sa sara din viteza, doar ca uneori parca procesul de schimbare nu este atat de "lin" pe cat m-as astepta ( sunt obisnuit mult cu masina si acolo se schimba altfel -nu se aud atatea pacaneli si sunete cand schimb- ) Ma voi uita sa vad daca trebuie reglat ceva pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat August 20, 2011 Share Postat August 20, 2011 Sal.Am un filtru sport ,SH dar in stare buna ,m Wako ,pt suzuki gsx-r 600/750 k4-5.De mentionat ca aceste filtre nu se schimba ,doar se curata ! In momentul de fata ,filtrul este tratat cu kit specifict (K&N cleaning and oiling).O sa pun si poze pt cine e ineresat folositi pm.Multumesc : ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat August 20, 2011 Share Postat August 20, 2011 Salut baieti, imi puteti da ceva detalii in legatura cu diferentele de orice tip(in afara de optic)dintre K6-K7 750 si K8 750? Orice este binevenit, plus sau minus. Selectorul de putere S-DMS cu treptele A,B,C , calculator mai rapid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 20, 2011 Share Postat August 20, 2011 Selectorul de putere S-DMS cu treptele A,B,C , calculator mai rapid. Ai uitat sa spui ca al tau are si R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat August 20, 2011 Share Postat August 20, 2011 Ai uitat sa spui ca al tau are si R Da.dar R-ul vine de la Racheta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sangerete Postat August 20, 2011 Share Postat August 20, 2011 (editat) Cu treptele inversate ma gandeam ca mi-ar fi mai usor si as schimba treptele mai repede. Tie cum ti s-a parut cand ai mers cu mobra asa ? eu le am inversate si imi place mai mult asa. e cam neplacut sa scoti scantei cu cizma cand vrei sa schimbi superioara la iesirea din viraj....... nu se strica nici o cutie sau alte aberatii... e la fel, numai ca invers... iti ia un timp pana te obisnuiesti si o sa ratezi cateva viteze, dar dupa nu o sa ai probleme. The main reasons for reversed shift and the reasons why the vast majorities of racers use it are these:- When in a turn you will never downshift (unless you screwed up), only UP if anything - and it's MUCH easier to push down with your foot than pull up when you are hanging off, no matter which side your are turning to. - On the same note, if you are leaning a lot in a left turn there won't be room for your foot under the shifter, only over. - In a straight line, accelerating hard you'll be tucked in - again it's easier to push down than pull up. - OTOH pulling up to downshift is easy enough when you are sitting upright - as in when braking hard. Yes, there are a few pro racers that still use standard shift out of preference but they are a minority and the above is true for most people Editat August 20, 2011 de sangerete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 20, 2011 Share Postat August 20, 2011 (editat) Din pacate aceste "aberatii" sunt reale si dovedite. Am reparat multe cutii la care s-au stramabat furcile. Am mentionat ca nu se justifica decat la mersul pe circuit unde se creaza un impediment la iesirea din virajul de dreapta,in rest pe strada este nejustificat decat daca esti atat de incostient sa te dai cu genunchiul pe jos la fiecare curba de dreapta.( fara suparare!) PS.Intrebare de baraj: Cum crezi ca a folosit acest pilot schimbatorul? Normal sau inversat? Dar cel din poza nr 2? si ex.pot continua... Mi-am permis sa dau un sfat,fiecare face ce crede de cuvinta ca este mai bine, pentru el, sau pentru motorul lui. Bafta! Editat August 20, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sangerete Postat August 20, 2011 Share Postat August 20, 2011 poate respectivul pilot ar fi strambat furcile si daca nu era invers schimbatorul... ce conteaza in ce sens dai tu cu piciorul? in cutie actioneaza ori in sus ori in jos. nu iti contest experienta de mecanic dar mi se pare o explicatie un pic mistica... la fel cum e si mitul ca schimbatul fara ambreiaj strica nu mai stiu ce.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 Pai ai explicatia "mistica",ai dovezi.... Daca te uitai atent si daca stii cum arata motorul din interior,ai fi vazut ca sunt 2 poze de la motoare diferite dar cu aceeasi problema,si mai am imagini Din pacate unii nu inteleg nici cu cartea in mana... PS. Fa un experiment: gandeste-te ce forta are muschi de pe tibie si ce masa musculara au acei muschi la miscarea normala,si ce greutate are un intreg picior echipat+plus dorinta de a schimba repede pe inversat Oare forta pe quikshiter cu sezor de presiune de dece se seteaza mult mai mare pe inversat..... Asta e, fiecare face ce vrea,pe bani lui.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 Eu recomand sa nu se schimbe sensul selectorului pt un motiv de sigurantza fizica. La finare de urgentza e bine sa ai reflexul dobindit sa dai si inferioare la cutie. La sens normal, retrogradarea e in jos, mult mai la indemina. Daca e pe invers, cam pierzi metri la retrogradare. Pt cei ce fac liniutze, si sint destui, le recomand cu caldura sa puna selectorul invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kostin Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 (editat) A venit vremea sa fac si eu schimbul de ulei la gsxr-600 k2 si as vrea un sfat ce tip de ulei sa pun si ce vascozitate sa aibe. Va Multumesc !!! A venit vremea sa fac si eu schimbul de ulei la gsxr-600 k2 si as vrea un sfat ce tip de ulei sa pun si ce vascozitate sa aibe. Va Multumesc !!! Multumesc pentru raspusuri dar am gasit ceva pe google. Editat August 22, 2011 de Kostin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 (editat) Recomand Motul 7100 10w40 Mai merge si 300v dar este cam scump si nu stiu daca se merita, la fel de bun este si Castrol, acum parerile sunt impartite si daca intrebi 10 persoane o sa ai tot atatea variante. Respect Editat August 23, 2011 de NASU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.