rook Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 domnule cezar nu esti deloc funny punand aici un suzuki in schimb daca era vorba de o honda atunci sa vezi distractie ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shackalu Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 TOTALED Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 (editat) Rook ...stai linistit....Cezar face parte din grupul celor moderati. iar cand ajungi cu un suzi la el la service nu stramba din nas ci isi da toata silinta sa te ajute.....Pe de alta parte,sunt destui "radicali" caruia Suzuki le "sta ca un os de peste in gat" ....insa cand le spui de problemele avute de modelele lor, probleme la fel de periculoase ( bascule rupte, sau cutii blocate in mers etc),... atunci sa vezi "distractie.". Oricum firmele respective (toate patru...da, chiar si renumita" Honda e Honda" ) fiind societatii serioase si-au recunoscut greselile si au rechemat modelele respective pt rezolvare , gratuit. Of topic Pana si Veyronul ale carui costuri de productie sunt aproape duble fata de pretul de vanzare, a avut probleme mari de stabilitate, rezolvate dupa doi ani de "chinuri" pt inginerii proiectanti. Editat August 8, 2013 de Edgji Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 (editat) Nu sufar pentru ca nu sunt fanul vreunui producator (cred ca am zis deja de o mie de ori lucrul asta). Numai fanii sufera Ce se vede in film - cazatura, cadru rupt. Un low side ... banal, ceva destul de intalnit pe pista. Cam naspa, cam nasol. Editat August 8, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rook Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 m am exprimat cam sec dar vroiam sa sune a gluma nu a atac. oricum fanii exista pt ca nu au o alta calitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Eu m-am prins, de asta am si adus vorba despre fani Nici nu mai vreau sa-mi aduc aminte ce valuri am starnit cand am indraznit sa scriu "Suzuki dulap" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 hai sa-ti spun ceva , ala e un k7-k8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Eu m-am prins, de asta am si adus vorba despre fani Nici nu mai vreau sa-mi aduc aminte ce valuri am starnit cand am indraznit sa scriu "Suzuki dulap" Vrei sa o luam de la capat? ) Saracutul dulap, i s-au rupt cateva sertare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 (editat) hai sa-ti spun ceva , ala e un k7-k8 Am zis eu ca ar fi altceva? posibil... Vrei sa o luam de la capat? ) Saracutul dulap, i s-au rupt cateva sertare... N-are motocicleta nici o vina Editat August 8, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 chopper carenat...cine a mai vazut asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 (editat) are 2 tobe,am auzit cazuri si pt k7&k8 cum ca ar avea aceeasi problema cu k5-k6 dar ce faceau suzuki`urile in perioada aceea? R: LEGEA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! )))))) Editat August 8, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Cam ciudat ca, dupa ce au avut problema cu sasiurile 2005-2006, sa repete isprava si in 2007-2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Mai baga Cesar, sint multi fani devotati peaici. Nu, nu e phtoshop! Rupturile au loc din cauza ca nu stiau sa sudeze. Sint firme care refac sudurile alea, in caz de accident, se va rupe materialul de linga sudura, nicidecum sudura. Si da, problema a continuat si la K7 K8, nu e nici o noutate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 (editat) Veyron doar de stabilitate? Dar de racirea motorului? uote> Editat August 8, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Baga cerasel soparle sa ne ofuscam,Ce trol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 (editat) Veyron doar de stabilitate? Dar de racirea motorului? Eu am pomenit doar de defectele ce te puteau "pulveriza"....nu am vrut sa intru in polemici cu fanii VAG Luati si va delectati .....in josul paginii in dreapta gasiti "Recall by Make"......ATENTIE la Honda sunt si masini bagate de aceea lista este mai mare.. http://www.motorcyclistonline.com/motorcycle_recalls/01/yamaha/ Hmm daca nu-ti doresti o "aventura " cu Suzuki ( 2006) si al ei cadru, poate.iti doresti senzatii "tari" cu "franele" de la R1 din acelasi fatidic an 2006, desigur nici o legatura cu problemele de frana de la modelul 2005, probabil mostenite de la R1 din 2004 PS Am avut R1 2005 (noua) nici o problema ...si astazi mi se pare cea mai frumoasa motoreta Editat August 8, 2013 de Edgji Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 my 2 cents Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 (editat) Mai baga Cesar, sint multi fani devotati peaici. Nu, nu e phtoshop! Rupturile au loc din cauza ca nu stiau sa sudeze. Sint firme care refac sudurile alea, in caz de accident, se va rupe materialul de linga sudura, nicidecum sudura. Si da, problema a continuat si la K7 K8, nu e nici o noutate. Eu am glumit cand am spus fani Cei mai multi oameni pe-aici sunt normali si ai cu cine discuta. Sunt desigur si dobitoci sinistri cu care nu se poate schimba o idee Pozele sunt luate de pe forumul gsxr.com si acolo discutiile tindeau spre o singura directie: decat sa risti sa te sui pe un agregat a carui integritate structurala se poate vaporiza din senin, fara sa te avertizeze sau sa-ti dea o sansa, mai bine cumperi alt agregat. Desigur, unele consuma ulei, altele sunt mai urate, dar pt binele propriu, care-i alegerea cea mai buna? Si aici e shpilu cu motocicletele: fiind "obiecte ale placerii" nu sunt supuse unui proces de alegere rationala. Lumea (valabil mai degraba pt occidentul bogat dar se aplica si la romanul impartial, vorba lui Caragiale) isi cumpara motocicleta pe care se vede ca arata cel mai bine, ca da cel mai bine in anumite cercuri si gasti, modelele laudate de unii sau de altii care sunt "formatori de opinie" sau lideri sspontani ai unor grupuri. E valabiil si pentru cei care isi cumpara sportive si pentru cei care vor plimbari si sa "admire peisajul" (astia rezista pana ii fura prima oara peisajul) si pentru roackerii-nu-moare-bea-in-continuare care se viseaza-n piele neagra si cu un batic legat pe cap... Deci e valabil pentru aproape toti. Alegerea rationala intervine doar cand motocicleta e folosita intr-un scop foarte precis si trebuie sa satisfaca niste cerinte exacte, pe care utilizatorul le stie deja. Nu mai merge cu poezia cu libertatea si cu parul in vant sau cu smecheria imaginara Problema sasiului de GSXR nu e neaparat calitatea sudurii ci amplasarea cordonului de sudura fata de gaura de ram air. Orice curs de structuri cu pereti usori te invata ca o decupare muta fluxul de forfecare. fara o analiza de detaliu pot aparea incarcari periculoase in zone cu concentratori de tensiuni. In cazul de fata, cordonul de sudura anterior al sasiurilor de gsxr. Eroarea de conceptie este cordonul de sudura drept. Pt exemplificare, se poate studia cordonul de sudura din fata gurilor de ram air de la 1000RR 2008. Editat August 8, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 Sa mai ia Suzuki lectii de sasiu de la Aprilia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 (editat) pai de la Aprilia s-au inspirat ei insa nu au stiut ce sa fure si cum =)) sunteti rai! eu va pun pe topicul R1 si CBR numai lucruri frumoase despre mobre ,voi bateti .... de noi (((,nu e frumos Editat August 9, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rook Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 calmeaza te CMD. baieti astia sunt tristi, plati asa "liniari" le lipseste factorul "fun" pe care l gasesti din plin la modelele noastre:))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 Perfect de acord cu partea asta. Si aici e shpilu cu motocicletele: fiind "obiecte ale placerii" nu sunt supuse unui proces de alegere rationala. Lumea (valabil mai degraba pt occidentul bogat dar se aplica si la romanul impartial, vorba lui Caragiale) isi cumpara motocicleta pe care se vede ca arata cel mai bine, ca da cel mai bine in anumite cercuri si gasti, modelele laudate de unii sau de altii care sunt "formatori de opinie" sau lideri sspontani ai unor grupuri. E valabiil si pentru cei care isi cumpara sportive si pentru cei care vor plimbari si sa "admire peisajul" (astia rezista pana ii fura prima oara peisajul) si pentru roackerii-nu-moare-bea-in-continuare care se viseaza-n piele neagra si cu un batic legat pe cap... Deci e valabil pentru aproape toti. Alegerea rationala intervine doar cand motocicleta e folosita intr-un scop foarte precis si trebuie sa satisfaca niste cerinte exacte, pe care utilizatorul le stie deja. Nu mai merge cu poezia cu libertatea si cu parul in vant sau cu smecheria imaginara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 am trecut de ceva vreme de faza cu "atacatul" ,departe de mine gandul asta ,eu ma bucur de motocicleta si de iesirele cu ea,atat ,o tin doar ca sa ma bucur de ea si sa ma bucure la sf de weekend si asta nu in fiecare weekend ... nu ma gandesc ca poate se intampla nu stiu ce sau nu stiu cum nu a fost unu care sa mearga cu motocicleta asta si sa nu fie incantat de ea dintre prietenii mei ,au si ei r1 up de 2004,cbr`uri up de 2008,k9 eu recunosc ca dupa suzuki cel mai bine ma inteleg cu yamaha ca si ciclistica ,handling ,asta poate ca am mers si cel mai des pe ele in afara de suzuki am mers/merg pe r6'2008 imi place enorm,merg mult mai bine cu ea decat cu fostul gsx-r 750`k5 sau 600 care erau in toate mintile dar nu mai bine decat cu k5`ul de 1000 parerile sunt impartite si parerea mea ca pozitia si cu ce esti invatat primeaza cand faci alegerea pt o motocicleta (asta daca nu vrei ALTCEVA) daca e sa pun factorul mecanic negativ sau feedback`ul negativ transmis de utilizatori inaintea handlingului,pozitiei cu siguranta nu as alege kawasaki pana`n 2009 (ORICE MODEL 600,1000) Bogdane trebuie sa recunosti ca in ultima poza suzuki`ul arata extraordinar cu frane de yamaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 Cesar ,pozele alea sunt prea putin relevante pt ca nu stii daca sau rupt inainte sau dupa impact ?la fel ,linku pus de tine --motoru` a facut cateva tonouri...cadrul sa rupt inainte sau dupa ?Nu spun ca nu e o problema reala dar parca prea dramatizam treaba asta (unii dintre noi) Cate cadre rupte ati vazut in Ro inainte repet INAINTE de impact ?Nici una . Eu zic sa ne concentram asupra lucrurilor cu adevarat importante...spre ex am un amic care vrea 929 dar nu prea gaseste pt ca mai toate au o bataie in motor ..se pare ca e o problema generala la 929/954 .si apar in urma unor cazaturi usoare.Bubuie hondele intr-o veselie.(2000-2006 600/900 in general si 929/954 in special)Cam naspa,cam nasol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 (editat) Stiu ca pot fi inteles gresit foarte usor dar nu este o discutie despre Suzuki vs Honda Lasand laoparte numele producatorilor si punandu-te in situatia de a alege intre doua masinarii, una la care poate sa se rupa sasiul si alta la care motorul poate sa consume ulei sau sa se strice alternatorul, tu ce ai alege? Eu cu siguranta stiu pe ce as da banii. Citeste ce mai povesteste lumea aici: http://www.sportbikes.net/forums/sportbike-videos-reviews/406340-07-08-gsxr-1000-frame-breaking-issue-pics-4.html cu poze "this is where the frame snapped " Pozele astea, cu sasiul rupt in mers, cred ca sunt arhicunoscute http://www.bikepics.com/members/14kawa/07gsxr1000/ "The rider of the bike is OK,he only has one broken rib... He reported he suddenly lost control of his bike for no good reason as they were riding easy..." Editat August 9, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.