TNG Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) a avut cineva problema cu treapta a2a la gsxr? pe la 6.5k de ture vibreaza ...cand urc mai tare in ture nu se simte...cand urc usurel da in nas cam pana pe la 8-9 mii si dupa nu se mai simte...tind sa cred ca este problema clasica la gsxr cu treapta a 2a dar nu a ajuns sa imi sara din viteza tocmai de aceea sper sa fie doar tija de ambreiaj sau furcile...pareri?Sunt pe mobil asa ca nu vad la status tau ce tip si an este gsxr.Dar faptul ca nu-ti sare din viteza si da in nas" imi spune ca nu sunt probleme de cutie.Eu spun ca ai probleme pe partea de injectie.Ar fi ideal daca dai mai multe amanunte gen:ce filtru aer ai,sistem evacuare,modificari ,pc qs etc. Editat Noiembrie 6, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Salut TNG, merci frumos de raspuns...am un gsxr 600 din 2001...are cam 43000 km, fltru sport proaspat curatat, ngk iridium de 1000 de km, toba stoc, nici o modificare facuta la ea...faza ca da in nas se intampla doar intr-a 2a pe la 6500de ture...in restul treptelor totul e ok la orice turatie...de asta ziceam ca poate e de la vreo tija din cutie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 STVA-ul poate sa iti faca figuri. Adica: clapetele secundare nu se mai deschid cum trebuie si din cauza asta ramane aerul inchis. Se pot verifica si se elimina (e rezolvarea cea mai ieftina). E problema destul de intalnita atat la GSXR cat si la SV-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) STVA-ul poate sa iti faca figuri. Adica: clapetele secundare nu se mai deschid cum trebuie si din cauza asta ramane aerul inchis. Se pot verifica si se elimina (e rezolvarea cea mai ieftina). E problema destul de intalnita atat la GSXR cat si la SV-uri. De la K 4 in sus este ceea ce spui tu.K1/2/3 600,stv-ul are arc de readucere in pozitia initiala asa ca nu poate ramane inchis. In plus ori ce defectiune de stv este semnalata cu FI. Nu am auzit sa spuna asta... Editat Noiembrie 6, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Am gasit problema asta recent la un K2 (sau K3) Clapetele la 5500 rpm ramaneau inchise. La 8000 (parca) inca nu erau deschise. Nu era nici o indicatie de eroare Fi in bord. Pur si simplu motocicleta mergea prost. Eliminat clapetele. Acum merge bine. benzina si blana orbitoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) nu imi arata nici o eroare in bord.....dar mi s-a intamplat de vreo 2 ori sa ii dau pana in limitare sa il atentionez pe unu si sa moara motoru si ultima data cand i-am dat pana sus mi-a aparut F1 in bord dar s-a dus cand am oprit motoru...am incercat sa o reproduc dar nu am mai reusit.. Editat Noiembrie 6, 2013 de Ashtray Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Am gasit problema asta recent la un K2 (sau K3) Clapetele la 5500 rpm ramaneau inchise. La 8000 (parca) inca nu erau deschise. Nu era nici o indicatie de eroare Fi in bord. Pur si simplu motocicleta mergea prost. Eliminat clapetele. Acum merge bine. benzina si blana orbitoare! Asta pentru ca nu a fost setata pozitia senzorului de stv sau poate chiar a fost defect senzorul.Clapetele se scot in ultima istanta mai ales la 600, cand motorul stv este distrus costul lui fiind destul de mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Nu sunt bani, nu e buget, cat costa... aoleu, asa scuNp!!! Sa ma apuc sa insir toate doleantele onoratei clientele? ) Fa-o domle sa mearga si sa fie ieftin. nu imi arata nici o eroare in bord.....dar mi s-a intamplat de vreo 2 ori sa ii dau pana in limitare sa il atentionez pe unu si sa moara motoru si ultima data cand i-am dat pana sus mi-a aparut F1 in bord dar s-a dus cand am oprit motoru...am incercat sa o reproduc dar nu am mai reusit.. Mizez pe clapete dar fara verificare nu e nimic 100% sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) Cand da o eroare ceva, apare pe afisajul electronic eroarea sau cum se intampla exact? Editat Noiembrie 6, 2013 de Scarto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) iti sta becul rosu aprins si in dreapta jos unde scrie temperatura iti apare F1...moment in care desfaci shaua spate si cum te uiti din spate spre bord pe partea stanga e o mufa alba...in care se baga o sarma (cu contactul luat) in gaurile din poza (http://i154.photobucket.com/albums/s278/suomycasino/13-1.jpg) ....apoi pui contactul, te uit pe bord si vezi codul de eroare pe care il cauti aici http://www.bugmanweb.com/gsxr/fi.html Editat Noiembrie 6, 2013 de Ashtray Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) iti sta becul rosu aprins si in dreapta jos unde scrie temperatura iti apare FI...moment in care desfaci shaua spate si cum te uiti din spate spre bord pe partea stanga e o mufa alba...in care se baga o sarma (cu contactul luat) in gaurile din poza (http://i154.photobucket.com/albums/s278/suomycasino/13-1.jpg) ....apoi pui contactul, te uit pe bord si vezi codul de eroare pe care il aici http://www.bugmanweb.com/gsxr/fi.html CORECT! Editat Noiembrie 6, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Daca incurc gaurile (ipotetic) exista riscul de a strica ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Daca incurc gaurile (ipotetic) exista riscul de a strica ceva? DA! Acolo ai un plus,un minus,un K-line de date deci poti strica destul de usor ECU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Multam .. o sa fiu atent (in caz c-o sa fiu nevoit sa folosesc mufa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) scarto ,ai gasit capac pentru cutia de sigurante? aveam o instalatie electrica cu o astfel de cutie de sigurante,care am cumarat-o pentru mine si am folosit alte mufe si chestii. ma uit maine prin magazie si te anunt Editat Noiembrie 6, 2013 de gabriel03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 . se face la orice reprezentanta oficiala suzuki, deci si in ro. Da, daca esti in baza lor de date. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 N am gasit, daca ai da mi un mesaj privat te rog Se pare ca fumul despre care spuneam nu era decat nitel fum depus pe evacuare ... astazi am incalzit-o si am accelerat-o si n-a mai scos deloc fum.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaveBoy Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Da, daca esti in baza lor de date. Adica? Eu am cumparat-o de la cineva care a cumparat-o de la reprezentata din RO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 deci nimic concret ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaveBoy Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Am sunat acum peste tot ... se schimba la orice reprezentanta dar mai trebuie asteptat sa faca actele si sa vina piesele. Se schimba pompa de frana ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Unde gasesc un bracket ( suport ) pentru vitezometru ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Noiembrie 10, 2013 Share Postat Noiembrie 10, 2013 told you so! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Noiembrie 10, 2013 Share Postat Noiembrie 10, 2013 Intrebare: Pompa de frana de la gixer 03-04 de 1000 nu e la fel ca cea de pe zx-6r 05-06?(un exemplu) Daca e asa, de ce nu se schimba si la Kawasaki? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 daca e la fel nu-i obligatoriu sa fie si acelasi lot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gagalin Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 salutare , imi puteti spune pentru un gsxr de 750 din 1994 daca se potriveste furca de la alt model mai nou sau mai vechi , un amic bun vinde motorul si doar furca e strambata destul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.