Vizitator little wayne Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 ups... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Mobra mea peste 7000 rpm scoate nitel fum albastru.. e normal? O alta cheste.. sub carena stanga am un furtun care nu e bagat nicaieri.. (atarna in jos).. cam ce ar putea fi? Mi a spus cineva ca e ptr condens... K1-K3 600 au niste motoare nerafinate dar extrem de robuste si durabile. Daca e fum "albastru" automat consuma ulei. Cum stai cu nivelul? Ai observat cu motorul cald (peste 60 de grade) sau rece? Test de compresie si verificare/reglare joc supape si afli daca sunt segmentii si/sau simeringurile de supape. Eu mizez pe simeringurile de supape dar nici segmentii nu sunt exclusi daca motocicleta a avut kilometrajul manarit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 O sa studiez mai atent si va spun exact.. eu ma gandeam ca ea fiind oarecum statuta, eu cand i am dat mai tare s o fi curatat... o s o incalzesc bine si apoi sa vedem.. Oricum am garantie 1 an pe motor de la firma de la care am cumparat-o .. ma indoiesc ca mi-ar fi vandut-o cu probleme .. o sa ii mai fac un test, eventual filmat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_86 Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Mai fratilor lamuriti-ma si pe mine. gsxr 750k2, papa ulei dar nu scoate fum, porneste din prima si la cald si la rece chiar si iarna fara soc. unde dreacu se duce uleiul ala, am completat cam 500 ml de la schimb la schimb 300v. ce draci sa aiba? o fi de la semeringurile de la supape? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Schimba uleiul(marca) in prima faza dupa care daca tot are consum trebuie intrat in motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Mai fratilor lamuriti-ma si pe mine. gsxr 750k2, papa ulei dar nu scoate fum, porneste din prima si la cald si la rece chiar si iarna fara soc. unde dreacu se duce uleiul ala, am completat cam 500 ml de la schimb la schimb 300v. ce draci sa aiba? o fi de la semeringurile de la supape? 300v il cam papa.Primul de pe forum care s-a plans de treaba asta a fost emilio ...are busa Si eu tot pe 300v merg si mai arde din el,nu stiu cat ca nu complectez.Cica dublu ester ar fi de vina De curand am facut schimbul de Hulei si am cerut bel ray,nu a avut atunci pe stoc si am luat 300v 15w 50 ce pun de obicei.Data viitoare cumpar bel ray echivalentul 300v 15w 50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) a avut cineva problema cu treapta a2a la gsxr? pe la 6.5k de ture vibreaza ...cand urc mai tare in ture nu se simte...cand urc usurel da in nas cam pana pe la 8-9 mii si dupa nu se mai simte...tind sa cred ca este problema clasica la gsxr cu treapta a 2a dar nu a ajuns sa imi sara din viteza tocmai de aceea sper sa fie doar tija de ambreiaj sau furcile...pareri? Editat Noiembrie 6, 2013 de Ashtray Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 problema clasica la R6 si kawa,nu si la gsxr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 ok...altcineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 deocamdata doar tu ai raspuns...ca de obicei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) Atunci ti-l recomand cu toata caldura pe skandal pentru o constatare/reparatie(asa nu mai dispare postul).E zda best....il recomand doar oamenilor care ma ,,plac''...celorlalti pe TNG,Totusi eu zic sa nu mergi la Tng Sa nu dai report si la postul asta...nu ai motiv Da pe feisbuc ce zic uoameni din grup?...ce ar trebui sa faci? Editat Noiembrie 6, 2013 de little wayne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaveBoy Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Pai si a aflat cineva unde putem merge cu mobrele pentru reparatie ? Ce acte ne trebuie ? Am cititi pe forumuri ca si in UK si in Germania este acest recall ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) a avut cineva problema cu treapta a2a la gsxr? pe la 6.5k de ture vibreaza ...cand urc mai tare in ture nu se simte...cand urc usurel da in nas cam pana pe la 8-9 mii si dupa nu se mai simte...tind sa cred ca este problema clasica la gsxr cu treapta a 2a dar nu a ajuns sa imi sara din viteza tocmai de aceea sper sa fie doar tija de ambreiaj sau furcile...pareri?Sunt pe mobil asa ca nu vad la status tau ce tip si an este gsxr.Dar faptul ca nu-ti sare din viteza si da in nas" imi spune ca nu sunt probleme de cutie.Eu spun ca ai probleme pe partea de injectie.Ar fi ideal daca dai mai multe amanunte gen:ce filtru aer ai,sistem evacuare,modificari ,pc qs etc. Editat Noiembrie 6, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Salut TNG, merci frumos de raspuns...am un gsxr 600 din 2001...are cam 43000 km, fltru sport proaspat curatat, ngk iridium de 1000 de km, toba stoc, nici o modificare facuta la ea...faza ca da in nas se intampla doar intr-a 2a pe la 6500de ture...in restul treptelor totul e ok la orice turatie...de asta ziceam ca poate e de la vreo tija din cutie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 STVA-ul poate sa iti faca figuri. Adica: clapetele secundare nu se mai deschid cum trebuie si din cauza asta ramane aerul inchis. Se pot verifica si se elimina (e rezolvarea cea mai ieftina). E problema destul de intalnita atat la GSXR cat si la SV-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) STVA-ul poate sa iti faca figuri. Adica: clapetele secundare nu se mai deschid cum trebuie si din cauza asta ramane aerul inchis. Se pot verifica si se elimina (e rezolvarea cea mai ieftina). E problema destul de intalnita atat la GSXR cat si la SV-uri. De la K 4 in sus este ceea ce spui tu.K1/2/3 600,stv-ul are arc de readucere in pozitia initiala asa ca nu poate ramane inchis. In plus ori ce defectiune de stv este semnalata cu FI. Nu am auzit sa spuna asta... Editat Noiembrie 6, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Am gasit problema asta recent la un K2 (sau K3) Clapetele la 5500 rpm ramaneau inchise. La 8000 (parca) inca nu erau deschise. Nu era nici o indicatie de eroare Fi in bord. Pur si simplu motocicleta mergea prost. Eliminat clapetele. Acum merge bine. benzina si blana orbitoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) nu imi arata nici o eroare in bord.....dar mi s-a intamplat de vreo 2 ori sa ii dau pana in limitare sa il atentionez pe unu si sa moara motoru si ultima data cand i-am dat pana sus mi-a aparut F1 in bord dar s-a dus cand am oprit motoru...am incercat sa o reproduc dar nu am mai reusit.. Editat Noiembrie 6, 2013 de Ashtray Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Am gasit problema asta recent la un K2 (sau K3) Clapetele la 5500 rpm ramaneau inchise. La 8000 (parca) inca nu erau deschise. Nu era nici o indicatie de eroare Fi in bord. Pur si simplu motocicleta mergea prost. Eliminat clapetele. Acum merge bine. benzina si blana orbitoare! Asta pentru ca nu a fost setata pozitia senzorului de stv sau poate chiar a fost defect senzorul.Clapetele se scot in ultima istanta mai ales la 600, cand motorul stv este distrus costul lui fiind destul de mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Nu sunt bani, nu e buget, cat costa... aoleu, asa scuNp!!! Sa ma apuc sa insir toate doleantele onoratei clientele? ) Fa-o domle sa mearga si sa fie ieftin. nu imi arata nici o eroare in bord.....dar mi s-a intamplat de vreo 2 ori sa ii dau pana in limitare sa il atentionez pe unu si sa moara motoru si ultima data cand i-am dat pana sus mi-a aparut F1 in bord dar s-a dus cand am oprit motoru...am incercat sa o reproduc dar nu am mai reusit.. Mizez pe clapete dar fara verificare nu e nimic 100% sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) Cand da o eroare ceva, apare pe afisajul electronic eroarea sau cum se intampla exact? Editat Noiembrie 6, 2013 de Scarto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) iti sta becul rosu aprins si in dreapta jos unde scrie temperatura iti apare F1...moment in care desfaci shaua spate si cum te uiti din spate spre bord pe partea stanga e o mufa alba...in care se baga o sarma (cu contactul luat) in gaurile din poza (http://i154.photobucket.com/albums/s278/suomycasino/13-1.jpg) ....apoi pui contactul, te uit pe bord si vezi codul de eroare pe care il cauti aici http://www.bugmanweb.com/gsxr/fi.html Editat Noiembrie 6, 2013 de Ashtray Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) iti sta becul rosu aprins si in dreapta jos unde scrie temperatura iti apare FI...moment in care desfaci shaua spate si cum te uiti din spate spre bord pe partea stanga e o mufa alba...in care se baga o sarma (cu contactul luat) in gaurile din poza (http://i154.photobucket.com/albums/s278/suomycasino/13-1.jpg) ....apoi pui contactul, te uit pe bord si vezi codul de eroare pe care il aici http://www.bugmanweb.com/gsxr/fi.html CORECT! Editat Noiembrie 6, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Daca incurc gaurile (ipotetic) exista riscul de a strica ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Daca incurc gaurile (ipotetic) exista riscul de a strica ceva? DA! Acolo ai un plus,un minus,un K-line de date deci poti strica destul de usor ECU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.